Stran 5 od 8

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: To apr 02, 2013 10:57 am
Napisal/-a moj-avto
Najprej naj Renault izboljša kvaliteto in neha dodatno tržiti z dragimi rezervnimi deli in poravili. Nato se lahko pogovarjamo o premium variantah. ;)

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: To apr 02, 2013 11:07 am
Napisal/-a Cefizelj
Nova smer bi bila kot konkurenca Citroenovi DS seriji, ki se je dobro prijela. Čeprav so vse zaenkrat bolj govorice.

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: To apr 02, 2013 12:00 pm
Napisal/-a dobek
Cefizelj je napisal/-a:Nova smer bi bila kot konkurenca Citroenovi DS seriji, ki se je dobro prijela. Čeprav so vse zaenkrat bolj govorice.



in zakaj bi z eol espace-om to šli delat?

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: To apr 02, 2013 12:09 pm
Napisal/-a Cefizelj
Govori se da bo Espace dobil osnovo SUVa. Zakaj bi šli to delat moraš pa Renault prašat, ne mene. :D

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: To apr 02, 2013 12:32 pm
Napisal/-a Renault Co
Pustimo se presenetiti :D , upam ,da jim uspe .

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: To apr 02, 2013 10:56 pm
Napisal/-a Leonid Fedun
Renault je z opustitvijo programa Vel Satis naredil velikansko napako. Renault Vel Satis je bil avtomobil ob katerem si obstal brez diha. To je bil avto presežkov v udobju, inovativnosti, razvoju, dizajnu in lepoti. Pod pokrovom motorja se je skrivala 3,5 litrska V6 zverina.

Vel Satisov naslednik Renault Latitude mi nekako ne sede, čeprav avto ni slab in se lahko brez problemov kosa tudi s kakšnim nemškim konkurentom višjega srednjega razreda (Volkswagen Passat, Opel Insignia).

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: To apr 02, 2013 11:12 pm
Napisal/-a esem
Če bi bil Vel Satis avto presežkov v dizajnu in lepoti, ga ne bi nehali proizvajat. Žal take "inovativne" kombijevske spake niso primerne za avto tega razreda in kupci so to dovolj pokazali, da je tudi Renault poštekal, kako stvari stojijo.

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: To apr 02, 2013 11:34 pm
Napisal/-a Leonid Fedun
esem je napisal/-a:Če bi bil Vel Satis avto presežkov v dizajnu in lepoti, ga ne bi nehali peoizvajat. Žal take "inovativne" kombijevske spake niso primerne za avto tega razreda in kupci so to dovolj pokazali, da je tudi Renault poštekal, kako stvari stojijo.


Meni je bil Vel Satis zelo všeč. Ko si sedel v to mehko usnje prijel za volan in vklopil Renault kodno kartico v režo, se je oglasil prijazen ženski glas na računalniku in ti pričel lepo podajati informacije (koliko je temperatura, kako polne pnevmatike imaš, kako je z gorivom...itd.) Oblika mi je všeč. Masiva, moč, zanimiva oblika. Čisto moški avtomobil. Močan motor, ki ni za plitke žepe.

Malce si se potolažil in zlil svoj gnev na avtomobil, ki ga nisi v resnici nikoli vozil.

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: To apr 02, 2013 11:39 pm
Napisal/-a R 26
Leonid Fedun je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Če bi bil Vel Satis avto presežkov v dizajnu in lepoti, ga ne bi nehali peoizvajat. Žal take "inovativne" kombijevske spake niso primerne za avto tega razreda in kupci so to dovolj pokazali, da je tudi Renault poštekal, kako stvari stojijo.


Meni je bil Vel Satis zelo všeč. Ko si sedel v to mehko usnje prijel za volan in vklopil Renault kodno kartico v režo, se je oglasil prijazen ženski glas na računalniku in ti pričel lepo podajati informacije (koliko je temperatura, kako polne pnevmatike imaš, kako je z gorivom...itd.) Oblika mi je všeč. Masiva, moč, zanimiva oblika. Čisto moški avtomobil. Močan motor, ki ni za plitke žepe.

To je res. Sedeti v Vel Satisu je boljše kot v domačem fotelju

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: To apr 02, 2013 11:49 pm
Napisal/-a Renault Co
Gospod ima prav že takole ko gledam slike se mi zdi zelo udoben . Njegov naslednik je menim dosti manj udioben latitude.

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: To apr 02, 2013 11:49 pm
Napisal/-a Leonid Fedun
R 26 je napisal/-a:
Leonid Fedun je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Če bi bil Vel Satis avto presežkov v dizajnu in lepoti, ga ne bi nehali peoizvajat. Žal take "inovativne" kombijevske spake niso primerne za avto tega razreda in kupci so to dovolj pokazali, da je tudi Renault poštekal, kako stvari stojijo.


Meni je bil Vel Satis zelo všeč. Ko si sedel v to mehko usnje prijel za volan in vklopil Renault kodno kartico v režo, se je oglasil prijazen ženski glas na računalniku in ti pričel lepo podajati informacije (koliko je temperatura, kako polne pnevmatike imaš, kako je z gorivom...itd.) Oblika mi je všeč. Masiva, moč, zanimiva oblika. Čisto moški avtomobil. Močan motor, ki ni za plitke žepe.

To je res. Sedeti v Vel Satisu je boljše kot v domačem fotelju


Sedeže lahko nastaviš tako, da se popolnoma zlijejo s tvojim telesom. Neverjetno veliki, masivni, mehki sedeži in kvalitetna koža. Tudi po dolgotrajni in naporni vožnji je tvoje telo spočito. Poleg tega je prostora malo morje v tem avtu. Na tisoče funkcij in aplikacij. Skratka pravi razvajeni boržuj je ta avto !

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: To apr 02, 2013 11:56 pm
Napisal/-a esem
Ne vem, kaj nakladate - nihče ni govoril o udobju in notranjosti. Notri je tudi meni zelo OK - lep, prostoren in udoben - zunaj pa žal povsem neprimeren za razred, kjer je tekmoval s precej močno konkurenco z več imidža. Številke so povedale vse...

O tem, kakšni "pravi" moški bi kupovali tako kombijevsko spako, pa ne bi. Želje po udobju, prostornosti in "posiljeni" neestetski ekstravaganci (zunaj) verjetno niso ravno zaščitni znak "pravih" moških...


V bistvu je VS naredil drek Renaultu, ki je v 25 in Safranu imel odlično osnovo in skoraj dovolj kupcev, ko pa je prišel Vel Satis, je Renault kupce v tem segmentu konstantno izgubljal in tudi uspešno izgubil. Tehnično je bil OK, edina prava napaka je bila zunanjost - žal dosti prevelika, da bi dovolj kupcev to prebavilo.

Rezultat eksperimenta Vel Satis - Renault nima več višje pozicioniranih avtov! Niti to ni dovolj pomenljivo o resnični konkurenčnosti Vel Satisa v lastnem segmentu? Pogum žal ni vedno dovolj...

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Sr apr 03, 2013 7:55 am
Napisal/-a skopusnik
Lej, kakor komu. Meni je avto lep. Ne moreš rečt da je dejstvo da ni lep. Je poseben, in nekomu je to všeč, marsikomu pa pač ne. Glede udobja pa kot so napisali zgoraj - bolj udobno kot domač fotelj.

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Sr apr 03, 2013 8:40 am
Napisal/-a Andro992
Pomoje je mislil povedati le da je avto lep enemu od xy tisoč in to je bil problem. Ljudem se je pač zdelo da oblika avta pač ne sodi v premium razred in ga niso kupovali. Saj tudi danes delajo avte za različne okuse vendar poskušajo zadeti večje množice. Pri Renaultu mi je všeč ker si upajo delati zelo samosvoje modele (tu mislim še na wind-a, twizzy morda še kak) vendar jim nekako ne uspe prepričati večjega števila ljudi.

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Sr apr 03, 2013 8:42 am
Napisal/-a dask
R 26 je napisal/-a:
Leonid Fedun je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Če bi bil Vel Satis avto presežkov v dizajnu in lepoti, ga ne bi nehali peoizvajat. Žal take "inovativne" kombijevske spake niso primerne za avto tega razreda in kupci so to dovolj pokazali, da je tudi Renault poštekal, kako stvari stojijo.


Meni je bil Vel Satis zelo všeč. Ko si sedel v to mehko usnje prijel za volan in vklopil Renault kodno kartico v režo, se je oglasil prijazen ženski glas na računalniku in ti pričel lepo podajati informacije (koliko je temperatura, kako polne pnevmatike imaš, kako je z gorivom...itd.) Oblika mi je všeč. Masiva, moč, zanimiva oblika. Čisto moški avtomobil. Močan motor, ki ni za plitke žepe.

To je res. Sedeti v Vel Satisu je boljše kot v domačem fotelju


Mene je mininilo, ko mi je pred dolgimi leti ob testni vožnji (novega) Vel Satisa V6 sedež ostal v skrajno spodnji in zadnji poziciji, da sem komaj avto pripeljal nazaj :roll: Take spake so mi sicer všeč, tudi drugi Renaultov eksperiment Avantime mi je še danes všeč. Za vsakdanjo vožnjo pa si ne bi upal kupiti ne enega, ne drugega. Predrago, premalo zanseljivo.

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Sr apr 03, 2013 7:01 pm
Napisal/-a janez80
Kaj ni nesmisel, da se prerekate o nečem kar že vrsto let ni v serijski proizvodnji... ...vendar je bilo tiste čase luksus in prav vsak se je ozrl za Vel Satisi.
:D

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Sr apr 03, 2013 7:01 pm
Napisal/-a Renault Co
Če se že govori o premium vozilih meni je strašno všeč Latitude seveda z polno opremo enim je pa grd ,to je vse odvisno od okusa , pa tudi velsaitis mi ne deluje kot neka škatla ,mi je osebno lep. ;)
Mi je pa latitude lepši od marsikaterega mb od bmw pa sploh .

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Sr apr 03, 2013 7:44 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Latitude, razen po prostornosti in kakšnem kosu specifične opreme proti doplačilu, ne more konkurirat niti spodobno opremljeni in motorizirani Laguni, kaj šele premium avtom višjega ranga.

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Sr apr 03, 2013 8:07 pm
Napisal/-a Renault Co
~toMmy~ je napisal/-a:Latitude, razen po prostornosti in kakšnem kosu specifične opreme proti doplačilu, ne more konkurirat niti spodobno opremljeni in motorizirani Laguni, kaj šele premium avtom višjega ranga.



Zakaj ne si ga vozil kako se pelje sam gledam slike na internetu in mi je eden najlepših renaultov tako po slikah ga pa moram enkrat šev živo it pogledat.

Re: Renault in oznaka premium

Objavljeno: Sr apr 03, 2013 9:07 pm
Napisal/-a C4V4L13R
Latitude ne zgleda nic boljse kot kaksen korejski ekvivalent. Sicer v tem ni nic slabega, ampak na zalost imidz trpi, tukaj ni premium pojmov. Dober priblizek premium je laguna coupe, ce vidite, kaj hocem povedat - sodoben, privlacen, agresiven dizajn.

Zakaj se MB in Bmw v tem segmentu prodajata bolje? Enostavno, da si premium, moras bit resen, brezkompromisen in prepoznaven. Laguna coupe to je, ampak je coupe. Tudi limuzina bi morala bit taka. Latitude je pa neproporcionalna kvazi limuzina, k ne ves al je limuzina al je kombilimuzina s cudnim previsokim zadkom in raztegnjenim nosom dalec naprej od koles. Silhueta je identicna Chevrolet Epici, ceprav je slednja za moje pojme dosti bolj resen avto.

Konkurenca i40, optimi in v res najboljsem primeru insignii in mondeu, ceprav slednjih ze skoraj nebi tlacil zraven. Kljub temu, da latitude cilja rang visje (direktna konkurenca omenjenim je namrec laguna)

Da ne govorim o za kozlat grdem kombiju Vel Satis. Naj ma se tak superduper zic in pa tecno babo z nepomembnimi podatki, avto je neresen, neposloven, poleg neelegantne oblike, neroden ko brane za v ruzak. Neko skrapucalo med kombijem in nevemcim sploh se, pac NI elegantna poslovna limuzina. Avantime je pa spet neka zgodba zase s tistimi 27-metrskimi vrati...oblika sicer se kar nekako je. Renault se je nekje od 2000 do 2010 obdobju zataknil z upanjem o uspehu z ultra futuristicnimi spakami.

Moral bi se drzat filozofije dobre stare 25 in safrana, ki sta bila dejansko prava premium avtomobila - razkosna, s pravo mero modernosti, resna, nenaduta in nevsiljiva. Ce bi v tej smeri nadaljevali, bi danes lahko imeli konkurencen premium avto.