pan-am je napisal/-a:Preveč so ga pomehkužili za moj okus. Takšna kategorija avta mora biti za moje pojme obrtniško-robustna in čim bolj enostavna. Tole je bolj za diplomate prevažati ...
drugmirko je napisal/-a:eh... meni pa tisto "masivno pohištvo" v notranjosti ne sede kej preveč, zadek mi je pa kot s kakšnega "mutiranega Berlingota"...
pred časom so o tem avtu pisarili, kako bo "redefiniral" svoj razred in v bistvu ne dvomim, da je izjemno narejen avto.... ampak... če ga gledamo kot "potniškega dostavnika" ali kot "luksuznega velikoprostorca", bi jih meni bilo kar nekaj pred njim "v vrsti"... na tem me, kot tudi na vseh prejšnjih, na žalost ne pritegne absolutno nič!
~toMmy~ je napisal/-a:V nobenega od teh velikih enoprostorcev oz. kakorkoli jih že poimenujejo, ne boš udobno spravil 6 odraslih oseb (če niso res majhne), še manj pa 7-8 dokaj spodobno.
.com je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:V nobenega od teh velikih enoprostorcev oz. kakorkoli jih že poimenujejo, ne boš udobno spravil 6 odraslih oseb (če niso res majhne), še manj pa 7-8 dokaj spodobno.
če vzamejo mere pri nama, res ne
~toMmy~ je napisal/-a:
In kateri naj bi to bili? Edina aktualna konkurenca V-ju v Evropi (če bo Traffic delan na isti bazi) sta Transporter/Multivan (edini, ki lahko tako ali drugače konkurira po luksuzni plati) in novi Transit.
drugmirko je napisal/-a:hja... sej sem dokaj konkrentno napisal, da me na njemu praktično nič ne pritegne.... še posebej ne vizuelno ali "estetsko". s tem ne mislim, da je slab avto ali, da bi bil "šlampasto" narejen ali, da bo rjavel, kot naj bi (po "ustnem izročilu") rjaveli njegovi predhodniki... gre preprosto za to, da se mi pač ne dopade! me pač ne fascinira, če v formo furgona vtakneš estetiko prestižne S klase (katera me, iskreno, ne fascinira niti tam, je pa vsaj na "pravem mestu")....
in če bi že res moral zbirat tak tip vozila, potem mi je (ne glede na njihovo eventuelno "slabšost") bolj všeč recimo potniška verzija Citroenovega Jumpyja, če se pogovarjamo o "potniških furgonih" ali (kljub zdaj že prastari zasnovi) Renaultov Grand Espace, če se pogovarjamo o velikih enosprostorcih.... prvi zato, ker nudi skorajda vse kar nudi razred V, vendar precej manj "pretenciozno" beži od svoje osnovne funkcije, drugi pa zato, ker "isti stvari" pristopa z diametralno nasprotne strani in ima posledično prijetnejši ambient....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov