Stran 1 od 1

Tehnični brez homologacije

Objavljeno: To okt 24, 2023 8:26 am
Napisal/-a rofl
Zdravo.

Kupil sem nove amortizerje, ker so bili stari fuč. Cenovno je bilo ceneje coiloversi, kot pa original (1200 € vs 1500 €), pa zelel sem znizat avto za 2 cm. Sem jih dal zmontirat mehaniku, ki mi je dal tudi potrdilo o strokovni vgradnji. 1 teden kasneje sem jih zelel homologirat in ugotovim, da nimam certifikata. Kupil pa sem jih zato, ker sem videl, da jih vgrajujejo na Nizozemskem, v Španiji in tudi v UK brez tezav in mi ni padlo niti na kraj pameti, da pridejo brez certifikata.
Drugace avto ima nove prednje in zadnje roke, nove manšete, nove končnike, nove zavorne cevi, nove obloge, vse nove puše v podvozju. Obnovljen je tudi katalizator.
V četrtek imam tehnicni. A je kaj moznosti, da bo slo to skozi? :D Ima kdo podobne izkusnje? So kje manj strogi?

Re: Tehnični brez homologacije

Objavljeno: To okt 24, 2023 5:53 pm
Napisal/-a whitee
Hmm, piši mi na ZS.

Re: Tehnični brez homologacije

Objavljeno: Sr okt 25, 2023 8:35 am
Napisal/-a rofl
Sem vam poslal zasebno sporocilo.

Zdaj sem se izvedel od uradnega prodajalca za mojo znamko, da ni nujno, da so vsi deli dobavljivi za moj avto (aftermarket obstaja itak samo BC V1 amortizerji). :|

Re: Tehnični brez homologacije

Objavljeno: Sr okt 25, 2023 9:37 am
Napisal/-a danci1973
Good luck.

Meni so že težili, ker so tovarniški amortizerji rumeni - češ 'amortizerje pa bo treba homologirat'... :lol: Od takrat dalje na tehnični nesem brošuro, kjer je jasno napisano, da ima ta model 'športno' Bilstein vzmetenje serijsko.

Re: Tehnični brez homologacije

Objavljeno: Sr okt 25, 2023 5:48 pm
Napisal/-a rofl
Svasta! Res neverjetno kaj clovek vse prebere/sliši iz teh tehničnih.

Re: Tehnični brez homologacije

Objavljeno: Če okt 26, 2023 4:21 pm
Napisal/-a Gricko
mah....če je res samo - 2cm.... bo dejansko enako visok kot stari s posedeni fedri....end of story, mogoče res ni 100% pravilno, samo za 2 cm ne bo noben hecal, če pa je to 5 cm in več ali pa celo nastavljivi in se opazi, potem pa je potrebno homolomo...

Dokler avta ne nižaš lahko menjaš amortizerje, fedre z nadomestnimi , ni potrebe po originalu

če pa nižaš, je pa druga zgodba

Re: Tehnični brez homologacije

Objavljeno: Če okt 26, 2023 8:22 pm
Napisal/-a rofl
Dejansko je 1,5 cm do 2 cm znizano od originala - sem danes preveril.

Danes sem bil na prvem tehničnem/homologacijskem "centru", ce bi mogoce lahko kakor koli kaj zmutili/homologirali. So iskali kaj bi lahko naredili, ma ni slo.
Potem sem sel do Avtokrke in so rekli, da je za njih cel avto predelan, ker taksnega avta oni se nikoli niso videli. Sploh ne vejo ali je spojler original, ali so feltne original, ali sedezi.. itd (vse je original, razen amortizerjev). Poleg tega v prometni zraven ne pise "sport" napis, ki pa moj avto je - in to jih je tudi zmotilo. So mi rekli, da naj ga peljem tam, kjer je bil prejsnje leto na tehnicnem - in to sem tudi naredil in avto ima podaljsan tehnicni :)

Avto je drugace shit box. :lol:

Vseeno bi rad uredil homologacijo z amortizerji. Bomo vidli, kaj bodo rekli na LPP, ce se da kaj resit, ker niso dobavljivi v Sloveniji vsi deli za vzmetenje... Cakam njihov klic.

Re: Tehnični brez homologacije

Objavljeno: Pe okt 27, 2023 3:52 pm
Napisal/-a RUNAČ
Za kateri avto drugače gre če ni skrivnost? :)

Re: Tehnični brez homologacije

Objavljeno: Sr nov 01, 2023 3:07 pm
Napisal/-a rofl
Slika

Re: Tehnični brez homologacije

Objavljeno: Sr nov 01, 2023 7:07 pm
Napisal/-a RUNAČ
Spomnim se teh rumenih raket iz časa dobrih 20 let nazaj, pa tudi točno tegale članka v AM tudi:

https://avto-magazin.metropolitan.si/me ... -sport.pdf