Stran 1 od 3
homologacija prototipov
Objavljeno: Po okt 02, 2006 10:18 pm
Napisal/-a TOMAZ 145
pozdravljeni vsi skupaj.izdelujem avto pa me zanima na kaj moram paziti pri izdelavi da ga bom lahko potem registriral kje se da dobit kak pravilnik o izdelavi?
skratka rad bi ga homologiral.
Objavljeno: Po okt 02, 2006 11:35 pm
Napisal/-a g.Kromfelna
Boš mogoče boljše prek prišel kot pa nekdo, ki je moral vsak kos bedne, tudi nepomembne plastike homologirat. Mislim povedat... bi mogoče marsikdo bolje prek prišel, če bi cel avto na novo homologiral, kot pa da je vsako stvar homologiral, čez čas, na novo.
Saj tudi vsi uvoženi avtomobili se morajo pred registracijo kompletni homologirat. Če bo kdo znal, lahko napiše, kakšne so razlike med homologiranjem doma narejenega in uvoženega avtomobila. Razlik najverjetneje ne bi smelo biti, ker predhodne homologacije po tem takem ne veljajo, zato je tudi potrebna potem homologacija v Sloveniji. Drugače ne bi bila. Samo potrditev predhodne homologacije to najverjetneje ni.
Naj me kdo popravi, me zanima.
homologacija prototipov
Objavljeno: To okt 03, 2006 12:50 pm
Napisal/-a TOMAZ 145
glej nimam pojma kaj je prav in kaj ni vem sam to da če se ne da homologirat tega kr jaz delam ga ne bom niti končal. s tem pa vržem en kup ur v smeti in pa materiala.
Objavljeno: Ne okt 15, 2006 3:32 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
kromfeltna ti bluziš na veliko, to ni enako.da sam nekaj narediš in da ti potem to na LPP potrdijo moraš met ti najprej papirje da si usposobljen za to. potem vse načrte, spcifikacije materialov da so primerni pa bla bla bla
ne mislim grdo, ampak če sedaj ne veš kaj potrebuješ da boš lastni avto homologiral ti ga tudi ne bo uspelo...
Re: homologacija prototipov
Objavljeno: Ne okt 15, 2006 5:46 pm
Napisal/-a Mad
TOMAZ 145 je napisal/-a:pozdravljeni vsi skupaj.izdelujem avto pa me zanima na kaj moram paziti pri izdelavi da ga bom lahko potem registriral kje se da dobit kak pravilnik o izdelavi?
skratka rad bi ga homologiral.
... pokliči "Proavto" v Kopru ulica 15 maja/6 , ki se ukvarjajo z predelavo in izdelavo vozil za posebne potrebe ... mogoče ti bo g. Vojko Perenič - vodja projektive lahko povedal če se izplača saj moraš vsak del, ki ga izdelaš tudi homologirat - homologacija pa pomeni, da se nekdo potrudi ti zakomplicirat življenje saj boš moral imeti načrt, izračun statike in trdnosti materialov . izdelave , vseh instalacij ... in stroški bodo veliki ... sami dokumenti bi prišli čez ceno novejšega avtomobila ... včasih se je to dalo a danes je birokracija vdrla tudi v ta prostor in bolje bi bilo kupiti kak že izdelan kit ki ga izdelujejo v Veliki Britaniji ali Nemčiji ali ZDA, npr: (Rudolph,Scheib,Albar,Bufori) ker bi ti celo lahko mogoče uspelo ... npr sam sem se pozanimal za kit za Hot Rod T - 34
http://www.buildingyourownstreetrod.com/ izdeluje jih kar nekaj delavnic v ZDA ... ki je : karoserija in oprema nekje okrog 4000 USD načrt za izdelavo podvozja dobiš zraven (za cevno konstrukcijo podvozja zraven izdelane karoserije) motor ti bo prišel še toliko + kolesa podvozje zavorni sistem spet še toliko in pol veselo na delo :P ... L.p. Mad
Objavljeno: Pe okt 20, 2006 6:00 pm
Napisal/-a XSONDX
Tudi sam sem hotel narediti avto, vendar sem prišel do zaključka da se mi ne izplača.
Verjetno bi si rad naredil repliko vozila kot je npr DIABOLO ali AC SHELBY COBRA.
Premeči malo internet in poglej izdelovalce vozil v Angliji, kjer lahko kupiš že registrirano vozilo, in ker smo v EU ga lahko uvoziš in homologiraš. Če boš kupoval v angliji samo pazi da bo vozilo z LEVIM in ne z DESNIM volanom.
Pa veliko sreče.
Objavljeno: Pe okt 20, 2006 6:03 pm
Napisal/-a XSONDX
aja poizkusi tale link
http://www.madabout-kitcars.com/
veliko angleških in ameriških izdelovalcev.
razmišljam o nakupu DIABOLO REPLICA ali nekaj podobnega
Objavljeno: To okt 24, 2006 6:59 pm
Napisal/-a Mad
...Včeraj sem šel Dejana na Bar-Metal v Kopru vprašat za ceno 20 mm brezšivnih debelostenskih cevi iz cr-mo materiala za naredit roke za avto (dobil sem za skopirat en primerek grupe A od AX-a sport) in izvedel ceno - palica 1 m stane 35000 sit ... nič kaj vzpodbudno ... za bodoče modelarje

L.p. Mad
Objavljeno: To okt 24, 2006 11:19 pm
Napisal/-a jfast33
Mene je tudi zanimala gradnja vozila, sam zgleda da res ni nobene možnosti da bi hobi mehanik lahko naredil avto, ki bi se homologiral ali pač vprašam.
Objavljeno: Sr okt 25, 2006 4:22 am
Napisal/-a Mad
jfast33 je napisal/-a:Mene je tudi zanimala gradnja vozila, sam zgleda da res ni nobene možnosti da bi hobi mehanik lahko naredil avto, ki bi se homologiral ali pač vprašam.
... Lahko ga naredi le homologiral ga bo z muko ... vse mora bit izračunano načrt mora bit narejen za vsak vgrajen del da vedo kaj je kje materiali morajo biti preverjeni testirani in če se ti kak ingenir ne bo podpisal na načrt, da je sprojektiral zadevo in če ti registriran mehanik ne bo dal računov o strokovni montaži mislim, da ne boš uspel ... meni se ne da ... občudujem pa tiste, ki vztrajajo

L.p. Mad
Objavljeno: Sr okt 25, 2006 9:09 am
Napisal/-a Neyo-Neyo
kaj pa uni k delajo trocikle sami doma pa jih pol lahko registrerajo

Objavljeno: Sr okt 25, 2006 3:14 pm
Napisal/-a jfast33
ja sam res kaku pa uni registrirajo tisto pol pa j tut bl tko mal na sprot mal po načrti naren
Objavljeno: Sr okt 25, 2006 4:07 pm
Napisal/-a Mad
Neyo-Neyo je napisal/-a:kaj pa uni k delajo trocikle sami doma pa jih pol lahko registrerajo

Po istem postopku kot sem ti opisal - če ne verjameš pojdi na Kozino k (menda - dolgo je kar sem govoril z to osebo mislim sicer, da je ime pravo nisem pa čisto 100%) Alešu Škapinu, ki jih izdeluje

Trike ... pa še nekaj ima z vsemi društvi, ki se igrajo z oldtimerji :P ... L.p. Mad
Objavljeno: Sr okt 25, 2006 4:20 pm
Napisal/-a jfast33
Aha zanimiv pol če češ ti sam avto nardit, rabš načrt od inžinirja pa podpise in račune o pravilni sestavi avta. Joj zakaj nismo u amerik ku ji boli ku*** ku se s takm avtam vozjo ukol da ni za nikamor.
Objavljeno: Sr okt 25, 2006 5:01 pm
Napisal/-a Mad
jfast33 je napisal/-a:Aha zanimiv pol če češ ti sam avto nardit, rabš načrt od inžinirja pa podpise in račune o pravilni sestavi avta. Joj zakaj nismo u amerik ku ji boli ku*** ku se s takm avtam vozjo ukol da ni za nikamor.
... napisal sem od ing.(npr. strojni inženir) ker bi ti manj gledali detajle vseeno ga če znaš lahko narišeš tudi sam - načrt je načrt če ga izdelaš po pravilih v pravilnem razmerju in če so mere podane in točne je vseeno kdo ga nariše ... pa tudi lažje ti bo narisal to on kot kakšen ekonomski ali zdravstveni tehnik ... vseeno - skico o tem, kar bi rad moraš pa sam naredit

L.p. Mad
Objavljeno: Sr okt 25, 2006 7:29 pm
Napisal/-a jfast33
Se ku jz šolo končam bom tud diplomiran inžinir geodezije a to mrbit ke pomaga? Pa ja no jz mam tale načrt za podvozje sm najdu na interneti (mnde je en ukradu od ene firme ku dela avte) no in misliš da bi blo to uredu al ne?
povrh tega pride še en ogrodje da drži plastiko pa da je avto bol stabilen
Objavljeno: Če okt 26, 2006 5:43 pm
Napisal/-a Mad
jfast33 je napisal/-a:Se ku jz šolo končam bom tud diplomiran inžinir geodezije a to mrbit ke pomaga? Pa ja no jz mam tale načrt za podvozje sm najdu na interneti (mnde je en ukradu od ene firme ku dela avte) no in misliš da bi blo to uredu al ne?

povrh tega pride še en ogrodje da drži plastiko pa da je avto bol stabilen
.. To je skica ... načrt vsebuje še izmere posameznih delov - debeline in širine cevi radiuse teh in pravilno razmerje med naravno velikostjo in podano skico ter vrisane zvare ... in opis izdelave, opis uporabljenih materialov itd. izgleda pa v grobem nekako takole ja ... pa cevi, ki se uporabljajo morajo biti brezšivne in debelostenske pa tudi material iz katerega so narejene je drugačen kot pri vodovodnih

uporablja se večinoma cr-mo Krom-molibden in posebne varilne elektrode zanj ... L.p. Mad
Objavljeno: Če okt 26, 2006 5:58 pm
Napisal/-a sebaveh
Imam eno teorijo: .kaj če ga sestaviš in homologiraš v kaki državi kjer ne komplicirajo toliko s tem, in ga potem uvoziš sem? Potem bi tu plačal le homologacijo uvoženih vozil, tisto tapravo homologacijo o samem vozilu pa bi v tisti državi enostavneje uredil kot pri nas?

(pa ne se smejat)
Objavljeno: Če okt 26, 2006 6:21 pm
Napisal/-a Mad
sebaveh je napisal/-a:Imam eno teorijo: .kaj če ga sestaviš in homologiraš v kaki državi kjer ne komplicirajo toliko s tem, in ga potem uvoziš sem? Potem bi tu plačal le homologacijo uvoženih vozil, tisto tapravo homologacijo o samem vozilu pa bi v tisti državi enostavneje uredil kot pri nas?

(pa ne se smejat)
...To smo počel do leta 91 v Hrvaški

v Umagu si šel poslikat avto pol so ti iz Zagreba poslali papir da je ok.

danes ne vem več kam bi šel po papir ... delajo pa to Italijani namreč Italija je še 100 x bolj zakomplicirana za te stvari zato Italijan kupi že predelano vozilo v Nemčiji in mu potrdijo še v Italiji homologacijo po prenosu lastništva, ki drugače ne obstaja za njihov trg ... L.p. Mad
Objavljeno: Če okt 26, 2006 7:55 pm
Napisal/-a jfast33
Imam eno teorijo: .kaj če ga sestaviš in homologiraš v kaki državi kjer ne komplicirajo toliko s tem, in ga potem uvoziš sem? Potem bi tu plačal le homologacijo uvoženih vozil, tisto tapravo homologacijo o samem vozilu pa bi v tisti državi enostavneje uredil kot pri nas? (pa ne se smejat)
to sm tud jz razmišlu bi se splačal mal pozanimat