Stran 1 od 1

Prikolica lastne izdelave

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 10:18 am
Napisal/-a totimato
Včasih so si naši dedeki in ateji sami delali prikolice - ponavadi iz podvozij starih fičkov in nekaj lesa.

Kako je s tem, če želiš prikolico lastne izdelave legalizirat? Kakšen je postopek in kaj vse potrebuješ?

Recimo za prvi primer, da je ena takšna prikolica pri hiši in bi jo želel legalno uporabljati.

Recimo za drugi primer, da si želim narediti eno malo bolj stajliš prikolico, ki se bi skladala z avtomobilom - so kakšne omejitve ali pravila?

Hvala za nasvete!

lp

totimato

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 10:23 am
Napisal/-a WhiteCell
uf.... ma si skromn :)
moj brat je samo OBNOVIL prikolico..paa je moral HOMOLOGACIJO delat... mislm gor je mogu dat stvari k jih nova prikolca ni mela..pa je nakonc se vedno usekov..

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 10:59 am
Napisal/-a zupi13
sam stajliš prikolice pa res ful pašejo za avto! to misliš verjetno tiste k so narete iz zadnjega dela avta? al pa so oblikovane v tej smeri?

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 12:18 pm
Napisal/-a *bojci*
Moraš it na A test, mislim da na LPP. Tam se dobi okvirček oziroma ploščica, kjer so vsi tehnični podatki gor. Taka je, kot jo imajo nove prikolice, le da je znak od LPPja.
No, na podlagi tega lahko greš prikolico potem registrirat.

Kaj pa vse rabiš pri atestu, pa me preveč vprašaš. :wink:

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 12:20 pm
Napisal/-a *bojci*
Pozabil sem nekaj:

Baje moraš za tisto ploščico najti ustrezno mesto na prikolici (ali naprej kje ali pa strani). Najboljše, da na konstrukcijo privariš eno kovinsko ploščico, kamor potem pride ploščica od atesta.

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 3:57 pm
Napisal/-a din
Ruda (al kako se že pravilno reče) na sme bit varjena, mora bit privijačena z M10 vijaki in samovarovane matice, podvozje mora bit pravtako privijačeno na keson in ne varjeno, odsevniki na blatnikih, predpisane zadnje luči, osvetljena tablica, skoraj obvezno nov priklop, ker če vidi starega, ti že v naprej pove da ni izpravna, varovalka za zapiralni mehanizem zadnjih vrat, pa še bi se verjetno kaj našlo. V glavnem komplicirajo.

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 9:08 pm
Napisal/-a totimato
@Technoboy: kaj vse je moral tvoj brat dodati prikolici?

@zupi13: točno to mislim. Če bi kje dobil za mali denar samo zadnji del avtomobila ali pa spredaj totalno razbit avto, ki bi bil enak kot moj, bi se mogoče spravil kaj takšnega delat. Sedaj me zanima kaj vse mora prikolica imeti (in na kakšnih mestih).

@din: če je varianta z zadnjim delom avtomobila je podvozje in "keson" v enem, to ni problem, ne? Odsevniki, luči, tablica tako kot na avtu. Priklop, OK. Varovalko za zapiralni mehanizem bi naredil zato ker jo sam želim. Je potrebno paziti na še kaj?

Obstajajo kakšna pravila glede težišča prikolice, ali kaj takega?

lp

totimato

Objavljeno: So jun 21, 2003 8:08 pm
Napisal/-a NoName
moj fotr je naredu ze pred enimi 10 leti prikolco... pa jo je mogu pred par leti mal modoficirat.. vrata od prikolce se ne smejo odpret cist dol (180°) ampak sam napol, torej iz navpicnega v vodoravni polozaj. vsaj men se zdi, da je mogu to spremenit, da so jo nanovo registriral.. ene 90% sm v to... bi blo pa fajn ce se kdo potrdi...

lp, jst.

Objavljeno: So jun 21, 2003 11:24 pm
Napisal/-a din
NoName je napisal/-a:moj fotr je naredu ze pred enimi 10 leti prikolco... pa jo je mogu pred par leti mal modoficirat.. vrata od prikolce se ne smejo odpret cist dol (180°) ampak sam napol, torej iz navpicnega v vodoravni polozaj. vsaj men se zdi, da je mogu to spremenit, da so jo nanovo registriral.. ene 90% sm v to... bi blo pa fajn ce se kdo potrdi...

lp, jst.


Ne bo držalo, se nove tudi odpirajo za 180°

totimato: preden da se lotiš dela, se idi najprej pozanimat tja kamor misliš prikolico peljat na A test. Ti bodo sigurno najbolje znali svetovat kaj lahko in kaj ne :wink:

Objavljeno: Ne jun 22, 2003 9:08 pm
Napisal/-a totimato
Ja, to bo še najpametneje. Hvala za nasvete.

lp

totimato