Stran 1 od 1

Uvoz avtomobila, ugotavljanje ustreznosti, DMV, taksa

Objavljeno: Po feb 12, 2007 5:27 pm
Napisal/-a Perplexer
V tovarni znanja je ze kar podrobno in natancno opisan celoten postopek pridobitve vozila iz druge drzave in ureditev vseh obveznosti s tem v zvezi, ampak vseeno bom se jaz na kratko napisal kako je slo pri meni (od uvoza dalje) letos.

Iz Nemcije sem kot fizicna oseba pripeljal 8 let star osebni avto in tu sel urediti znane 3 stvari (po vrsti kot je treba iti) danes 12.feb.2007:

1 in 2: Davek na motorna vozila (DMV) in ekoloska taksa (okoljska dajatev):
Najprej sem sel na lokalni davcni urad kjer sem dobil obrazec za prijavo pridobitve motornega vozila iz druge drzave clanice EU. Obrazec sem izpolnil na okencu z osebnimi podatki (podatki o pridobitelju) in podatki o motornem vozilu. Hrbtno stran izpolni uradna oseba na okencu (vpis teze vozila in odmera okoljske dajatve, stempelj). Okoljska dajatev za leto 2007 znasa 0,0584 EUR za kilogram vozila. Potem sem v roke dobil dve poloznici, eno za placilo DMV (32 EUR) in eno za placilo okoljske dajatve, ki je za moj avto prisla 84,68 EUR (1535 kg tezak avto). Poloznici sem sel placat na banko cez cesto in zatem narediti kopijo obeh poloznic in izpolnjenega obrazca. Te tri kopije sem nato odnesel pokazat nazaj na davcni urad kjer sem potem dobil POTRDILO, da je bil davek od prometa motornega vozila placan dne 12.02.2007. Torej vse skupaj sem uredil v 20 minutah (izpolnil obrazec, placal poloznice, dobil potrdilo).

DMV se se vedno doloca po tabeli iz Zakona o davku na motorna vozila (ZDMV - UPB2) (Uradni list RS, st. 72/06) (http://www.uradni-list.si/1/ulonline.js ... dhid=83667). Ta je sicer se vedno zapisana v SIT.

3. Preverjanje ustreznosti/istovetnosti vozila:
Zatem sem se odpeljal na LPP (Celovska 160 v LJ ce se ne motim oz. tam ko delajo tehnicne preglede) kjer sem na okencu izpolnil vlogo za pregled vozila, pokazal POTRDILO o placanem DMV in staro Nemsko prometno dovoljenje (Fahrzeugbrief). Moski na okencu je naredil kopije le-tega in mi izrocil delovni nalog. Placal sem 96 EUR. Delovni nalog sem potem odnesel delavcu v delavnico in notri zapeljal avto. Mojster je v glavnem preveril samo stevilko sasije. Vzglavnikov ni stel in kaksnih meritev izpuhov tudi ni delal ceprav mu COC-ja (Certificate Of Conformity) sploh nisem pokazal. Verjetno za vozila iz EU ne delajo problemov. Je pa zelel videti servisno knjizico avtomobila (Serviceheft). Ne vem kaj je rabil prebrat iz nje. Cel "pregled" je trajal okoli 3 minute nakar sem se odpeljal ven iz delavnice in nazaj domov. Potrdilo o ustreznosti dobim naslednji dan po 14:00 uri. Ce bi prisel na "pregled" enkrat do 10:00 ure pa bi se baje dalo dobiti potrdilo se isti dan okoli 14:00 ali 15:00 ure. Preglede sicer delajo od 8:00 do 12:00 ure vsak delavnik. Potem me caka se obicajno zavarovanje, tehnicni pregled in registracija.

Torej stroski so bili naslednji:
1. DMV = 32 EUR
2. ekoloska taksa (okoljska dajatev) = 84.68 EUR (za avto z maso 1535 kg)
3. Preverjanje ustreznosti/istovetnosti vozila na LPP: 96 EUR
Skupaj: 212,68 EUR (50.966 SIT)

Objavljeno: Po feb 12, 2007 5:40 pm
Napisal/-a bluesman
eno vpršanje: a si šel sam po vozilo? Na kateri strani si gledal avtomobile?

Objavljeno: Po feb 12, 2007 6:06 pm
Napisal/-a Perplexer
Po avto sva sla skupaj z ocetom dokaj dalec, na sever Nemcije. V bistvu precej na riziko. Ampak na sreco je bil prodajalec (ceprav Turk) zelo kulturen in avto je bil v odlicnem stanju tako da se je vse skupaj splacalo. Vse skupaj je uredil kar prodajalec; priskrbel zacasne tablice in zavarovanje in vse kar spada zraven (dobil sem rdece 30-dnevne tablice za nekaj cez 100 EUR). Zakaj pa ne, ce je dealer se bolj spozna na to. Nekateri pisejo, da so morali sami skakati po Nemskih uradih in se matrati in cakati. Najbolje je da to uredi kar dealer sam. Meni je. Jaz na to nisem prej pomislil ampak ce bi danes kupoval avto takole bi vnaprej preko e-maila vprasal dealerja ce mi bi on uredil te stvari. S tem prisparas precej casa in zivcev. Konec koncev se on vsak dan s tem ukvarja. Vsak dealer bi moral to sam zrihtat za stranko. S privat prodajalcem je pa isto. Avto pa sem nasel preko www.mobile.de

Objavljeno: Če feb 15, 2007 10:20 am
Napisal/-a Dariooo
hmm...da neki uprasam..
ti si na netu najdu avto, ki si si ga zelel, pol si pogledal kje se avto nahaja (severni del nemcije) in pol si sel tam, ga najdu, kupil, dobil 30 dnevne poizkusne tablice, se odpeljal v slo in tu vse uredil kot si napisal??

A se ti je nakup splacal? ce pristejes se pot in vse stroske ki si uporabil za avto?
ej kaj ce pa bi prsu v nemcijo in bi bil avto ze prodan?bi kakega drugega poiskal?;)
LP pa srecno voznjo

Objavljeno: Če feb 15, 2007 11:05 am
Napisal/-a Perplexer
Ko sem nasel oglas sem pac po telefonu poklical trgovca in se po Anglesko z njim dogovoril, da bo avto rezerviral zame in da pridem ponj naslednji dan. Saj to ni nic posebnega. Vecinoma po avtomobile prihajajo tujci iz vzhodne Evrope tako da nisem jaz edini, ki takole "rezervira" avto. Ko sem bil tam mi je tip povedal da v glavnem prodaja avtomobile za izvoz tako da je to cisto obicajni nacin nakupa/prodaje. Kar preko telefona smo se tudi dogovorili za ceno. Sicer ocitno na Internet (izvoz?) dajo nizje cene kot tiste ki jih nalimajo na avto. Cena na avtu je bila ene 4200 EUR jaz pa sem se zmenil za 3200 EUR. Avto je bil na sreco lepo ohranjen. Je pa res da je v motorju rozljalo ko smo ga prizgali in prodajalec je rekel da ima kolega mehanika in smo avto ob 20:00 kar tja v garazo zapeljali. Tam je mojster ugotovil da je vodna pumpa zanic in jo je potem do naslednjega jutra zamenjal, skupaj z zobatim jermenom (moja zelja) na stroske prodajalca. Noc sva prespala v enem cednem mini-hotelu za 60 EUR ki ga je priporocal trgovec. Drug dan pa je trgovec zrihtal papirje in zacasno zavarovanje za avto in okrog 14:00 sva se odpeljaja domov.

Jasno sem se zavedal, da so to hudi kilometri (1200 km) in seveda upal da ne bo problemov. Ce pa avta ne bi bilo za kupit potem bi verjetno kupil casopis in poiskal drugega. Sicer sem imel s seboj sprintanih se ene 10 alternativnih oglasov. V Nemciji je izbira velika, problem so le razdalje. Ce imas nekaj denarne rezerve za potovat potem ni problema najti drugega avta. Jaz sem bil z denarjem bolj na knap. :-)

Nakup se je splacal ja, ampak ne zato ker bi bil avto cenejsi ampak zato ker ga pri nas nisem mogel kupiti. Dve leti sem spremljal oglase na www.avto.net in v tem casu sta bila le 2 avtomobila, ki sta ustrezala mojim zeljam/kriterijem (zal takrat nisem imel denarja za nakup). V Nemciji pa sem hitro nasel pravega. No zavedati se je treba, da se gre tako dalec le po avto, ki ga tu ne mores kupit ne pa po avto, ki je 500-1000 EUR cenejsi. Stroski bencina, eventuelne prenocitve, hrane in navsezadnje stroski pridobitve potrdila o skladnosti avtomobila v Sloveniji (212 EUR) so previsoki.

Objavljeno: Če feb 15, 2007 1:36 pm
Napisal/-a Dariooo
Perplexer hvala ti za natancne podatke ;)

Js sm tudi mislil naredit neki takega...torej ni nek bau bau :) hehe samo pac razdalja je problem ja, tko kot si ti reku ;)

no se 1x ti hvala pa lepo voznjo... :)
ej kako opremo ima omega? kako je kaj karoserija? ima kej rje al je ok ohranjena?
LP

Objavljeno: Če feb 15, 2007 1:52 pm
Napisal/-a SEAT motorsport
v nemčiji so avtomobili ohranjeni to je res,pač avtoceste pa to... sam km jih naredijo
gor še pa še... pri nas je pa recmo glih obratno,ceste-katastrofa!

Objavljeno: Po feb 19, 2007 11:21 pm
Napisal/-a DarkDog
Kaj pa rečmo če bi hotel kupit avto iz Amerike kakši postopki bi pa bili za tam.

Objavljeno: Če avg 23, 2007 7:53 pm
Napisal/-a jfast33
a to vse isto vela za motorje

Objavljeno: Če avg 23, 2007 7:56 pm
Napisal/-a ANJCI
jfast33 je napisal/-a:a to vse isto vela za motorje


Za motorno kolo se ne plača DMV in Ekološke takse ampak samo homologacija katera se lahko opravi samo v Kopru ;)

Objavljeno: Če avg 23, 2007 8:03 pm
Napisal/-a MacTron
DarkDog je napisal/-a:Kaj pa rečmo če bi hotel kupit avto iz Amerike kakši postopki bi pa bili za tam.


napotke same bi ti lahko dal tale uporabnik
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=53859

Objavljeno: Ne avg 26, 2007 1:02 am
Napisal/-a GT4turb0
Lep prispevek!

Mene pa za nima v čem je fora da eni prodajajo avte samo za izvoz, samo za trgovce ali kot je zgoraj napisano po cenejši ceni za nakupe "preko interneta"?
Na forumu večinoma piše da se turkom ipd. bolje izognit...

Pa še me zanima če so dodatne dajatve za avte neevropskega porekla?

Objavljeno: Ne avg 26, 2007 8:57 am
Napisal/-a rhino
DarkDog je napisal/-a:Kaj pa rečmo če bi hotel kupit avto iz Amerike kakši postopki bi pa bili za tam.

http://ism-inc.com/
Kar tukaj vprašaj...Ti se ukvarjajo z uvozom avta v Slovenijo iz USA.
http://www.ford-team.si/forum/viewtopic.php?t=8474
Tu je že ena ponudba :P

Objavljeno: So sep 08, 2007 7:51 pm
Napisal/-a GT4turb0
GT4turb0 je napisal/-a:Lep prispevek!

Mene pa za nima v čem je fora da eni prodajajo avte samo za izvoz, samo za trgovce ali kot je zgoraj napisano po cenejši ceni za nakupe "preko interneta"?
Na forumu večinoma piše da se turkom ipd. bolje izognit...

Pa še me zanima če so dodatne dajatve za avte neevropskega porekla?


Poleg tega me že zanima zakaj so na net straneh večinoma le preprodajalci?

Objavljeno: Sr sep 16, 2009 8:57 am
Napisal/-a ekof
Vem da je to že malo stara tema, vednar bom vseeno vprašal kar tukaj.

Zanima me kako je trenutno z uvozom avtomobila. Kakšne davke je potrebno plačati? Slišal sem celo, da enega davka več ni (to sem nekje prebral). Zanima me kako je če avto kupiš npr. v nemčiji pri avtohiši, predvsem to kako je z export ceno. (verjetno ni potrebno da u nemčiji plačaš dajatve, ampak jih v slo). Če ima kdo kaj več informacij, bi prosil če mi jih lahko posreduje. Zanima me pa uvoz bmw5 ali pa a6.

Objavljeno: Če dec 10, 2009 5:52 pm
Napisal/-a mistervegas
edit: že rešeno

Re: Uvoz avtomobila, ugotavljanje ustreznosti, DMV, taksa

Objavljeno: Pe dec 24, 2010 7:49 pm
Napisal/-a shorty88
Mene pa zanima kako se računa ekološka taksa (okoljska dajatev) pri uvoženih avtih??