Stran 1 od 2
malce goljufije?
Objavljeno: Po apr 16, 2007 10:59 pm
Napisal/-a fičfirič
Sm slišal eno zanimivo zgodbo od kolega.Da so včasih fantje recimo kupil enga unota, ga registrirali ter šli v italijo na kak odpad ali kam kupit unota turbo iste barve ter izgleda ter zamenjali ali pretovkli serijske številke.Prvotnega pa pač prodali po delih ali kaj podobnega.Vsa fora je pač bila da so pomoje imeli cenejšo registracijo oziroma zavarovanje...
Res tega na tehničnem nebi pogruntali? Se to še vedno dela?
Objavljeno: Po apr 16, 2007 11:02 pm
Napisal/-a snoopek
no ja pomoje bi pa to lahka pogruntal da ni navadn uno kot piše v prometni in da je turbač? no nevem, razn če dela tehničnega kok drgač!
Objavljeno: Po apr 16, 2007 11:06 pm
Napisal/-a fičfirič
no pa saj ni treba da govorimo lih turbo varjanti, ker turbino je res težko falit na tehničnem.Pa recmo da maš BMW 318 pa "flikneš" notr mašino od 325 pa pretolčeš cifre...

Objavljeno: Po apr 16, 2007 11:07 pm
Napisal/-a snoopek
nevem, pomoje bi se dal, če lih ne piše na mašini kj takega ko bi ga zmedl! sj ne more glih vedet kaka je mašina not oz. ka se razlikuje. pomoje no, nben se pa ne spušča na tehničem glih v neke detajle? al se motm?
Objavljeno: Po apr 16, 2007 11:10 pm
Napisal/-a im nobody
vse se da sam če se hoče :P :P
Objavljeno: Po apr 16, 2007 11:16 pm
Napisal/-a fičfirič
Al pa rečmo, ti k si hondaš a bi pogruntal če bi v eno "švoh" LSI recmo dal VTI al pa kako k22 mašinco? Dobro glavo z eno odmično ter z dvema se zelo razikuje.So kake sankcije če ti pogrunta na tehničnem ali ga pač samo ne opraviš?
Ker kje k berem k fantje swapajo, ponavadi sploh ne omenjajo kakih a-testov ali homologacije itd....
Objavljeno: Po apr 16, 2007 11:21 pm
Napisal/-a im nobody
no ja če bi bil dober izkušen delavec na tehničnem bi pomoje ugotovil.
Objavljeno: Po apr 16, 2007 11:22 pm
Napisal/-a snoopek
pomoje da nebi pogruntu razn če kj na deklcu od ventilu piše bi pač dol dau rečmo!
nimajo kj bit sankcije, sam ne nardiš tehničnega pomoje ker pač ni ustrezno vozilo.
nevem no, al pa če bi se kir fajn upiknu v to! ne bom pametvau sam pomoje nima kj bit!
če kir kj ve o tem nj pove
js k sm hondaš bi dau v svoj avto kr typeR mašino pa je to to

Objavljeno: To apr 17, 2007 12:46 am
Napisal/-a phoebus
Če bi bila nesreča s kako telesno poškodbo bi se pregledalo avtomobile in potem ko bi pregledovalci ugotovili:
a) nehomologirano mašino
b) neregistrirano vozilo
c) dajanje lažnih podatkov zavarovalnici
bi bilo veselo.
Bil bi tako in drugače odgovoren in ovaden, pa plačat bi moral iz svojega žepa vso škodo ker je polica nična in avto ni zavarovan, pa tako dalje.
Ne vem, no...jaz se nebi šel takih igric.
Objavljeno: To apr 17, 2007 7:32 am
Napisal/-a ddean1
Najbrž bi se takoj ugotovilo pri merjenju izpustnih plinov ker se vrednosti ne bi ujemale. (oz. ne bi naredil tehničnega)
lp
Objavljeno: To apr 17, 2007 7:55 am
Napisal/-a AM
ddean1 je napisal/-a:Najbrž bi se takoj ugotovilo pri merjenju izpustnih plinov ker se vrednosti ne bi ujemale. (oz. ne bi naredil tehničnega)
lp
Točno to... Izpušni plini se ne morejo ujemat in bi tle pogrnu, če ne drugje...
Drugače pa če imaš poznanje na tehničnem se tudi to da spravit skozi.
To se dost tega dela, kjer ob nakupu avta spravijo tist tehnični skozi z poznanjem, nato pr naslednjem tehničnem, kjer pa dejansko moraš opravit tehnični sam brez poznanja , te pa vržejo zarad raznoraznih okvar...
Enkrat sem sam nasedel že dolgo nazaj, ko sem kupoval prvi avto yugota pr enimu mehaniku. Ki je avto spravil čez tehnični. Na koncu se je ugotovilo, da je avto imel podvozje čist uničeno in prerjaveno in po normalni poti nebi nikoli naredil tehničnega, ampak na zunaj je pa zgledal kot nov... Pač neizkušnje .
Objavljeno: To apr 17, 2007 9:03 am
Napisal/-a fičfirič
Aha....potem vidim da se v nobenem pogledu ne splača neki goljufati.Edina pot je potem tolk stunat na željene konje, tam se ti pol ne viša zavarovanje ker se itak neve kolk prirastka maš.
Objavljeno: To apr 17, 2007 11:51 am
Napisal/-a reber
A je to sploh smiselno delat? če bi rad močnejši avto, pač kupiš močnejšega, saj ni hude razlike v ceni. Drugače pa ne se igrat, če ga že spraviš čez tehnični pa imaš lahko drugje hude probleme, če se kaj zgodi, tako da ...
Raje tist dnar za tunanje in razne traparije dodaš budgetu za nakup avta, pa si omisliš malenkost boljši avto.
Objavljeno: To apr 17, 2007 9:55 pm
Napisal/-a snoopek
od kdaj pa je zdj tuning bedarija?

Objavljeno: To apr 17, 2007 10:00 pm
Napisal/-a fičfirič
se strinjam! To je pa res fino, če z svojimi avtomehaničnim znanjem še kakega konja več stisneš iz svoje mašine, kupt zna vsak b**** enga starga bmw 325.
Ko smo že pri tuningu.Kaj naredit če maš že en tolk natunano mašino da ne ustreza več dovoljenim emisijam na tehničnem?
Objavljeno: To apr 17, 2007 10:08 pm
Napisal/-a snoopek
preko reda tehničnega nared

pa smo spet tam

Objavljeno: Po apr 30, 2007 1:53 pm
Napisal/-a Andea
Tele zavarovalniške varke včasih zelo drago stanejo, sploh če te ulovijo. Tko da....mal prišparaš pri žuranju pa plačaš tisto letno registracijo...razen če si adrenalin junki pa ti pol take varke zvišajo adrenalin v krvi.
Objavljeno: Po apr 30, 2007 2:16 pm
Napisal/-a pikecbikec
fičfirič je napisal/-a:no pa saj ni treba da govorimo lih turbo varjanti, ker turbino je res težko falit na tehničnem.Pa recmo da maš BMW 318 pa "flikneš" notr mašino od 325 pa pretolčeš cifre...

sam 318 pa 325 je kr razlika 4 al pa 6 cilindrov
Objavljeno: Po apr 30, 2007 2:45 pm
Napisal/-a Dariooo
fičfirič je napisal/-a:no pa saj ni treba da govorimo lih turbo varjanti, ker turbino je res težko falit na tehničnem.Pa recmo da maš BMW 318 pa "flikneš" notr mašino od 325 pa pretolčeš cifre...

eh dej dej..kaj na tehnicnem mislis da ne bodo opazli da imas 2.5 masino namesto 1.8?....al pa turbo namesto 1.1 v unotu?....
edina varjanta da das v P205 1.6 not od 1.9 8v motor, tu pa noben ki res dobro ne pozna motorja ne bo opazu razlike...je pa 15-20 konjev vec z 1.9 masino....
LP
Objavljeno: Po apr 30, 2007 8:48 pm
Napisal/-a skoda
če poznaš koga na tehničnem ni take panike
