Stran 1 od 1

euro2 norma

Objavljeno: To jan 29, 2008 1:04 am
Napisal/-a pontiacpower
hy

nejdel sem avtomobila ki je letnik 1994 in sicer v Avstriji.
ima euro2 normo na vseh sedežih pase in ostalo...
se ga da registrirat in homologirat v Sloveniji?
hvala za odgovore

lp

Objavljeno: To jan 29, 2008 10:49 am
Napisal/-a Tayfun
Se ga da, poglej le če imajo svetlobna telesa E oznake, ker zadnje čase pri uvozu vozil, ki so bila izdelana v ZDA nekaj komplicirajo glede tega, prav tako mora imeti vpisano oznako evropske homologacije -> ABE:________.

Re: euro2 norma

Objavljeno: To jan 29, 2008 1:02 pm
Napisal/-a Skull23
pontiacpower je napisal/-a:hy

nejdel sem avtomobila ki je letnik 1994 in sicer v Avstriji.
ima euro2 normo na vseh sedežih pase in ostalo...
se ga da registrirat in homologirat v Sloveniji?
hvala za odgovore

lp


ne, euro2 norma ni dovolj. mora izpolnjevat popravek euro2 norme 94/12/EG

Objavljeno: To jan 29, 2008 1:59 pm
Napisal/-a Tayfun
Glej karkoli boš imel vpisano Euro 2 ali 94/12/EG(70/220/EWG) bo v redu. Euro 2 je Euro 2 in ni nobenih popravkov, meritev v katero Euro klaso spada avto opravljajo samo in izključno v Nemčiji, meritev za en avto stane cca. 5000 EUR, zato ponavadi firme, ki izdelujejo katalizatorje ali KLR-je za nadgradnjo poberejo prednaročila, ko zberejo minimum naročil, ki pokrijejo stroške meritve in proizvodnje izdajo Kat ali KLR.
Kako pa je vpisano v dokument pa je stvar posamezne registracijske - upravne enote.
Razlika je samo kateri Schl. Nr. je vpisan, če je 25 pomeni da je nadgradnja presegla prag minimuma za Euro 2 normo, če je 26 pa pomeni, da je malenkost pod minimumom za D3 normo. Ampak to velja samo v Nemčiji.

Kakorkoli že imaš vpisano, če je samo Euro 2 ali 94/12/EG(70/220/EWG) ali pa vse skupaj bo OK! Imam izkušnje z nadgradnjami že nekaj let!

Objavljeno: To jan 29, 2008 3:11 pm
Napisal/-a pontiacpower
hvala za odgovore...
bomo videli kaj se da prinas zrihtat...

tnx

lp

Objavljeno: To jan 29, 2008 8:43 pm
Napisal/-a Skull23
Tayfun je napisal/-a:Glej karkoli boš imel vpisano Euro 2 ali 94/12/EG(70/220/EWG) bo v redu. Euro 2 je Euro 2 in ni nobenih popravkov, meritev v katero Euro klaso spada avto opravljajo samo in izključno v Nemčiji, meritev za en avto stane cca. 5000 EUR, zato ponavadi firme, ki izdelujejo katalizatorje ali KLR-je za nadgradnjo poberejo prednaročila, ko zberejo minimum naročil, ki pokrijejo stroške meritve in proizvodnje izdajo Kat ali KLR.
Kako pa je vpisano v dokument pa je stvar posamezne registracijske - upravne enote.
Razlika je samo kateri Schl. Nr. je vpisan, če je 25 pomeni da je nadgradnja presegla prag minimuma za Euro 2 normo, če je 26 pa pomeni, da je malenkost pod minimumom za D3 normo. Ampak to velja samo v Nemčiji.

Kakorkoli že imaš vpisano, če je samo Euro 2 ali 94/12/EG(70/220/EWG) ali pa vse skupaj bo OK! Imam izkušnje z nadgradnjami že nekaj let!


ko sem uvažal avto iz nemčije sem na netu brskal, in našel tabelo kaj vse je Euro2 norma, in je blo ene 8-10 različnih standardov (imen) kaj vse je euro2. Na homologaciji so pa hoteli viddet prov napis 94/12/eg, to pa zato ker niti sami niso vedli kaj to je.

Objavljeno: To jan 29, 2008 9:00 pm
Napisal/-a pontiacpower
aha.hvala vam...
če prav razumem je možno uvozit avto ki je strejši od letnika 97 vendar mora imet vse pošlihtano kot pravimo...

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 9:25 am
Napisal/-a Skull23
pogoj je da ima to normo 94/12/EG, in vzglavniki kjer so pasovi. Tudi če je v osnovi avto Euro1, se ga da v nemčiji nadgraditi na euro2, nekatere motorje celo na euro3. To zadevo je treba narediti v nemčiji pred prepisom vozila, torej mora prodajalec to narediti, in obvezno mora bit ta predelava vpisana v nemčko prometno. Če je narejena in ni vpisana na papirje se lahko pod nosom obrišeš. tudi če se kasneje vrneš gor ti ne bojo vpisali v nemške dokumente ker je avto že bil izvožen.

Objavljeno: Sr jan 30, 2008 12:52 pm
Napisal/-a pontiacpower
tnx...
avto če bom uvažal bom iz Avstrije in bom poskrbel, da bo imel vse zahteve...
če pa nima euro2 bom pa nadgradil...

Lp