Stran 1 od 2

AMZS = 100% RAZOČARANJE!!!

Objavljeno: To mar 25, 2008 7:04 pm
Napisal/-a mravlja
Pozdravljeni.

Sporočilo pišem z namenom pojasniti nekaj neljubih dogodkov, ki so se mi pripetili v povezavi z AMZS Slovenija dne 14.12.2007.

Z letošnjim letom sem se zaposlil in kot zaposlena oseba sklenil dodatno zdravstveno zavarovanje pri zavarovalnici Triglav. Kot nagrado so mi takrat podelili enoletno članstvo (in nikoli več) v AMZS. Takrat sem si prebral spisek storitev in ugodnosti (ki jih pri nas na goriškem skoraj ni), ki sem jih lahko deležen.
Na mrzel decembrski dan 14.12.2007 zjutraj sva se s punco odpravila na tridnevno smučanje na Roglo, kar sva rezervirala že jeseni. Šla sva zgodaj zjutraj, ker sva se morala okrog 13 javiti na recepciji hotela. Vozila sva počasi, ker sva imela dovolj časa in se nama ni mudilo. V bližini vasi Plužnje v Idrijski dolini, pa mi je nasproti in delno po mojem voznem pasu pripeljal tovornjak in mi razbil stransko ogledalo in stransko steklo. Poklicala sva policijo, katera je tudi kmalu prišla. Takoj po nesreči, pa sem javil še na AMZS, da bi potreboval avtovleko in nadomestno vozilo, kajti vožnja ni bila mogoča, ker je bila celotna notranjost vozila posuta s steklom stranskih vrat. Uslužbenec mi je obljubil, da bosta avtovleka in nadomestno vozilo čimprej dostavljena na kraj. To sva tudi pričakovala in uslužbencu povedala da je čakanje pri - 5 stopinjah Celzija zelo neprijetno. Avtovleka je res prišla kmalu iz Tolmina in pričakovala sva, da bo tudi nadomestno vozilo hitro dostavljeno. Ko čakava pol ure (potem ko so avto odpeljali) vseeno pokličem še enkrat AMZS. Takrat se mi uslužbenec pohvali, da bo takoj poslal prošnjo za nadomestno vozilo. To me je rahlo razjezilo, ker mi je že pred eno uro obljubil, da bo poslal vozilo. S punco sva čakala ob cesti z vso smučarsko opremo. Tako nama je bilo mraz da sva morala hoditi gor in dol po cesti, da sva se vsaj malo segrela. Minilo je kakšne pol ure in le pride klic z AMZS - ja in uslužbenec pove, da je predal prošnjo podjetju HERTZ in da bodo zdaj oni kontaktirali z mano. Pričakoval sem da je vozilo že kje v bližini, oni pa niso še niti štartali. In spet nama je preostalo le čakanje. Bila sva premražena in na koncu z živci, ko čez nekaj časa le kličejo iz tega HERTZ-a. Od mene je hotel podatke in koliko časa naj bi imel vozilo. Povedal sem mu, da greva na smučanje za tri dni in da v ponedeljek vrnem vozilo. Dejal mi je, da bom moral doplačati 35 evrov za dodatni dan, kajti vozilo mi pripada le 2 dni. S tem sem se nekako strinjal. Prav tako sem se strinjal, ko mi je povedal, da bom moral vozilo pripeljati nazaj na Brnik (logično....meni res ne). Ko sem ga vprašal, če je vozilo že na poti, mi je rekel, da bo čimprej pri nas. Trajalo je več kot pol ure, ko so ponovno klicali in me spraševali po številki kreditne kartice. Resno užaljen sem jim povedal, da je nimam. Imam kartico od bankomata in jim lahko vnaprej teh 35 evrov plačam v gotovini. Začel me je napadati, da mi ne zaupa in da če nimam kreditne kartice pač ne morem vzeti vozila. Prosil sem jih, naj naju pridejo vsaj iskat in naju odpeljejo domov s tem nadomestnim vozilom in ga nato odpeljejo nazaj. Začel mi je razlagati, da oni niso prevozno podjetje, da bodo prevažali ljudi in tovor po svetu. Ko sem mu rekel, da bi midva rada šla samo domov, mi je zabrusil, da je to moj problem in ne njegov. Takrat me je dokončno razjezil in sem dobesedno poslal HERTZ IN AMZS v PM (mislim da vemo kam). S punco sva jezna in užaljena pešačila do prve hiše, kjer sva pustila celotno smučarsko opremo. Odpravila sva se na štop proti domu, kjer sva se izposodila avto od staršev in se končno odpravila na smučanje.
Pismo sem poslal na AMZS, da mi mogoče natančneje objasnijo situacijo, pa kot kaže nimajo časa in volje za odgovor. Moj namen je bil seznaniti može na AMZS s tem, kako so člani deležni pomoči, ko jo ZARES potrebujejo. Od njih ne zahtevam popolnoma ničesar in tudi obljubljam, da NIKOLI več ne bom član AMZS organizacije in tudi NOBENEMU ne bom svetoval članstva v AMZS Slovenija, ker takega razočaranja še nisem doživel. Najbolj od vsega me je bolelo to da so nekaj ur obljubljali, da vozilo bo, na koncu ti pa šele rečejo, da to ni njihov problem, če bi jaz rad domov.
Mislim, da bi nekajurno čakanje na mrazu v dolini kamor sonce sploh ne posije, pri -5 stopinjah mraza in z vso prtljago še marsikoga odvrnilo od članstva v organizaciji, ki ti v nesreči "PRISKOČI NA POMOČ". Z drugimi besedami povedano, ki ti v nesreči še dodatno zagreni življenje.

Matej in Petra
:cry:

Objavljeno: To mar 25, 2008 9:31 pm
Napisal/-a RedBull™
bolj kot to berem,bolj se mi dozdeva,da je amzs svoj posel opravil dovolj konkretno,zapletlo se je pa s podjetjem HERTZ s katero ima amzs sklenjeno pogodbo oz. sodelujejo z njimi pri nadomestnih vozilih.

Objavljeno: To mar 25, 2008 9:41 pm
Napisal/-a DaDek
sem imel sam slabe izkušnje z amzs.. zdaj sem zavaroval pri triglav za 10e asistenco in nadomestno vozilo.. bomo vidli če se slučajno kaj zgodi..

imam pa na zavarovalnici mb služben avto in opcijo modri kasko.. vleka 60km ali prvi servis po potrebi nadomestni avto.. 2x me je avto že pustil na cesti.. vse smo uredili v slabi uri.

Objavljeno: To mar 25, 2008 9:49 pm
Napisal/-a stealth
se je meni tudi nekaj podobnega zgodilo, s to razliko da so pri Hertzu hotli met 30.000 tolarjev (takrat še) kao za kavcijo. Pa zaračunat so hotli ne vemkolkže za 1km vožnje. Se spomnim da sem nekaj računal pa bolj ko sem računal bol se mi je vse skupi bedasto zdelo, tako da sem si na koncu sposodil od kolega avto pa je bil problem rešen.
Sej verjamem da AMZS neposredno ni kriv, kriv je le v toliko ker imajo birokracijo čist v PM.
P.S. pa še ko sem živel za bežigradom se delal tehnični vedno pri njih, ko pa me je enkrat majster hotu poslat v dežju menjat žarnico na registrski mi je pa film pocu in je cist mal manjkal da ga nisem zalepu med roge.
V glavnem ti si za njih samo številka ki jim (je) dnar nosila.

Objavljeno: To mar 25, 2008 9:57 pm
Napisal/-a Sportivo
RedBull™ je napisal/-a:bolj kot to berem,bolj se mi dozdeva,da je amzs svoj posel opravil dovolj konkretno,zapletlo se je pa s podjetjem HERTZ s katero ima amzs sklenjeno pogodbo oz. sodelujejo z njimi pri nadomestnih vozilih.

Se tudi meni dozdeva da je tukaj nastal problem, je pa res da bi tudi na amzs-ju s svojo prošnjo lahko pohiteli. Moraš pa se tudi zavedati kje si pristal s svojim avtom (ni mi jasno zakaj si šel ravno po tej poti, če maš vsaj 2 ali 3 boljše), najbližja Herzova poslovalnica je v Kranju ali pa na Brniku kor pomeni vsaj 45 min vožnje. Ni mi pa jasno, zakaj bi avto mogel vrnitit na Brnik, če pa ga lahko vrneš na katerikoli njihovi poslovalnici?

Objavljeno: To mar 25, 2008 10:26 pm
Napisal/-a piagolo
No jaz pa imam zelo pozitivno izkušnjo z AMZS. Razbil sem kater na avtu v brkinskih gozdovih. Pokličem najprej asistenso za svojo znamko. Nekaj menca, ker je bila sobota okrog 13. ure, ko so že končali servisi z delom. Nato mi obljubi vleko do najbližjega pooblaščenega servisa. Do "domačega" servisa pač ne, ker da je predaleč. Nato mu omenim, da bi morda poskusil z AMZS in mi pove, da bi itak spet njega dobil na telefon. Mu dam podatke in sklene, da sem itak redna stranka na servisu. V slabi uri je že pririgolal tovornjak v tisto vasico me naložil in razložil na sevisu v LJ - sprejel me je varnostnik. Nato me je še peljal skoraj do doma (ker mu je bilo itak spotoma), kjer sem prevzel svoj drugi avto in se odpeljal. Vse skupaj me je koštalo kupona za vleko in en podpis.
Torej tovornjak je prišel iz Postojne v Brkine od tam smo šli v Ljubljano, me je odložil skoraj doma in se je spet vrnil v Postojno. Prevozil je prek 150 km, odpeljal me je na "domači" servis in to vse skupaj od klica do moje ponovne vrnitve v Brkine v 3 ali max. 4 urah.

Objavljeno: To mar 25, 2008 10:44 pm
Napisal/-a pugi405
Tudi jaz imam z AMZS zelo dobre izkušnje...

Objavljeno: To mar 25, 2008 11:48 pm
Napisal/-a RED_line
sej AMZS ni tako slab, sam ne smeš končat v neki X rovti.je pa kriv kar se je zgodilo. če imaš za dobit nadomestni avto ga more AMZS zrihtat ne pa herz. jz ne plačujem herzu zato me ne zanima kaj in kako.v pogodbi piše nadomestni avto, in ta ima za bit!

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 12:25 am
Napisal/-a Senad
jaz imam tudi slabo izkušnjo, sicer je bila storitev hitra, ampak so bluzli okoli računa, ker bi ga moral plačat avto jarc, ne pa jaz!!!!! pa so zahtevali od mene denar, pod nobenim pogojem ne mislijo čakat jarca na plačilo bla bla bla...

potem pa še tisti na amzsju se tako grdo obnašal ( kot 18 letnik, napušen z travo mi je deloval) kr poslal me je u pm, češ da naj plačam, da bi njega bilo sram če bi mu avto vlekli pa nebi hotu plačat, pa da bo prišel do avta in me razbil bla bla bla... potem sem se malo drl na njega, mu je-bal vse po spisku, in mu obljubil da pridem do njihovega centra in ga premlatim ko psa... dolga zgpdba... vglavnem kmeti na kvadrat mamu jim je-bem klošarji profiterski.

taka je moja izkušnja.

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 4:51 am
Napisal/-a Hendrix
Jaz sm meu tud dobre izkušnje z njimi, če odmislim, da sem jih čakal celo večnost!

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 7:56 am
Napisal/-a mravlja
Zakaj nisem šel po drugi poti?
Iz Mosta na Soči, kjer živim je ta najbližja in najprej si v Ljubljani. Povsem se strinjam z vami, da ima AMZS zelo slabo zrihtano s partnerji al karkoli že so. Mene je motilo to, da so mi 4 ure obljubljali, da bo nadomestni avto prišel... celo da je že startal, potem pa da ga sploh ne morem vzet, če nimam plačilne kartice (bankomat ne velja). Sploh pa da ne omenjam grdega obnašanja zaposlenih pri tel. aparatu. VGLAVNEM ZA AMZS ASISTENCO ME NE PREPRIČA NIHČE VEČ.

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 8:19 am
Napisal/-a ice
Mravlja: bad tale zgodba, upam da jo bo prebralo čimveč obiskovalcev.
Me zanima če ima kdo z AMZS dobre/slabe izkušnje iz tujine? Torej asistenca PLUS?

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 8:24 am
Napisal/-a s12345
Tukaj je krivda izrecno na strani AMZS-ja. Kot je že nekdo omenil, kaj nas boli k....c s kom imajo oni sklenjeno pogodbo o vozilih. Če mi plačamo njim (ali dobimo od zavarovalnice) imamo pogodbo z njimi in ne z Hertzom. Ni mi jasno zakaj bi se spoloh moral ubadati z njimi? Saj bi AMZS moral urediti vse potrebno.
Spet se vidi "slovenski" pregovor: Važno je, da pokasiramo. Potem bomo že kako.


lp

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 8:41 am
Napisal/-a snoopek
Hehe, zelo zanimivo! AMZS ima sklenjeno pogodbo z njimi, in mislim da morajo oni to urejati z njimi, tebe kot člana to ne zanima! Mislim, da je njihovo obnašanje nedopustno!

Če sem prav razumel, tebi nadomestni avto pripada 2 dni, ker pa ti nisi imel kreditne kartice ti on ni hotel dati avta ki je biu že kao na poti? Mislim kje je tle logika, tko ali tko boš ti avto mogu nazaj prpelat, pa boš pač plaču tist dodatni dan, ko boš avto dostavil. nevem no, to obnašanje se mi res ne zdi primerno. Pa da se poleg tega še dobesedno arogantno obnašajo do tebe kot člana.

In kaj so ti odgovorili na tvoje pismo v tem času, oz. če so ti sploh odgovorili!

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 11:20 am
Napisal/-a mravlja
Mail sem poslal na AMZS in sem jih pravzaprav prosil za kakršnokoli razlago. Nisem hotel iz tega zganjati panike in sem se od takrat že tako ali tako potolažil. Zdelo se mi je pa primerno, da mi vsaj obrazložijo zakaj se tako dogaja. Zgleda, pa da imajo preveč dela sami s seboj, da bi odgovarjali na pritožbe in vprašanja (razočaranih) strank. Ker mi niso nič odgovorili, sem se odločil temo objaviti na forumu, da vidim če je mogoče še kje kdo s podobno izkušnjo. Kot pa sem razbral je kar nekaj takih, ki imajo slabe izkušnje z AMZS-jem in me to sploh ne preseneča. To pa je zgleda stalna praksa AMZS-ja in moj primer ni osamljen.
Verjamem pa, da tudi HERTZ jemlje drugače take stranke (ki pridejo z naslova AMZS-ja), kot pa te, ki si pri njih direktno sposodijo avto. Kar pa spet ni prav. Kakorkoli že VSE SKUPAJ JE SLABA REKLAMA ZA AMZS IN HERTZ IN ZA VSE SO SI SAMI KRIVI. Pa še enkrat hvala vsem za mnenja.

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 11:27 am
Napisal/-a kaWsk
spremeni naslov v hertz-100% razočaranje. Če bi jim reku da boš vzel avto za 2dni kot je določeno v pogodbi amzs, bi avto dobil brez problema... res da amzs ni brez napak, ampak čist nesposobni pa niso ;)

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 12:27 pm
Napisal/-a SIPI
Ah z nadomestnimi avti je itak štala.Ko rukneš avto ti zavarovalnica izračuna za popravilo avtomobila 2dni v tem času pa avto tudi približno ne popravijo in moraš potem seveda še doplačati za kak dan ali dva in je to potem en velik lol.Raje peš ali pa z busom kot pa komplikacija z nadomestnimi avti.No nazadnje,ko je moja butnla avto sploh nisem rekel za nadomestno vozilo,zavarovalni agent je bil pa tudi lepo tiho in mi seveda ni ponudil omenjene opcije čeprav sem jo takrat doplačal.

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 12:33 pm
Napisal/-a SIPI
kaWsk je napisal/-a:spremeni naslov v hertz-100% razočaranje. Če bi jim reku da boš vzel avto za 2dni kot je določeno v pogodbi amzs, bi avto dobil brez problema... res da amzs ni brez napak, ampak čist nesposobni pa niso ;)


Mislim,da je naslov kar pravi saj je on plačal AMZS-ju,da mu uredi stari kot je treba in ne Hertzu,ki samo sodeluje z AMZS-jem.

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 1:08 pm
Napisal/-a kaWsk
ja, on je plaču amzsju da si lahko v primeru nesreče sposodi avto za dva dni, ko pa začneš nekaj komplicirat (v tem primeru ker je hotel avto za 3dni) so pa takoj problemi- tko pač je :?

Objavljeno: Sr mar 26, 2008 2:24 pm
Napisal/-a c.o.b.
če bi blo vse pošlihtan kokr more bit, bi si loh on avto sposodu za 365 dni če bi hotu in bi mogl bit vse v redu :D