Stran 1 od 1
Menjava motorja(spet)!
Objavljeno: So sep 20, 2003 7:17 pm
Napisal/-a ici
Sem že dosti bral tukaj(na tem forumu) o menjavi motorja...
JAz imam DAewoo Lanos 1.5SX Romeo, motor ima 63 kw.
Ker lahko dosti ugodno dobim motor od Calibre 2.0 16V turbo in sta dva nosilca motorja identična, en je pa samo mičken drugačen(samo gre skozi), sem razmišljal o menjavi. Vsekakor mi primanjkuje moči v Lanosu. Razmišljal sem da zamenjal, motor, menjalnik, polosovine, računalnik, peste in diske in dodal diske zadaj. Bi bilo to dovolj za homologacijo? Ali naj raje kr opustim idejo? Je pa res da bi kupil rabljen motor in niti ne vem katere vse papirje mora to imet?
Prosim za kak nasvet?
Objavljeno: Ne sep 21, 2003 12:03 am
Napisal/-a bsmuk31
Pomoje bo bol če raj Calibro kupš (sej so dost pocen)
Za predelavo boš dost dnarja zmetov.

Objavljeno: Ne sep 21, 2003 2:21 am
Napisal/-a Katrca
Kaj če bi si raj katro ubodu pa bi dau not motor od R5 alpine turbo (140km), kar bom jst najbrž naredu. Verjem da ne bom imeu konkurence v tem razredu
Čeprou pomoje bi ful zažgal če bi meu tako mašino u dajvuju. Predstavli si enga k bi hotu s tabo neki tekmovt, pa bi ga ti ful dol poču

Objavljeno: Ne sep 21, 2003 6:54 am
Napisal/-a din
Najprej dobro premisli in se vprašaj, če si pripravljen dat mnogo več denarja za registracijo in stroške, ki pridejo z takšnim motorjem (predvsem gorivo - poraba bo občutno večja). Če ti je to OK pol gremo naprej. Nato se pojdi pozanimat na LPP, če sploh lahko narediš takšno predelavo, brez večjih predelav karoserije (ima mnogo več kW kot katerikoli Lanos. Če so nosilci motorja res na enakih mestih, je to že mnogo lažje. najprej pa je treba seveda vse premerit, če sploh motor spraviš v motorni prostor (motor z vsemi dodatki, turbina xy cevi, višina motorja........). Z oplovim menjalnikom se rešiš problemov pri združevanju motor-menjalnik (domnevam da menjalnik ni 4x4), to je ena dobra stran, ampak potem pa pride problem kako združit Daewo-Opel podvozje. Mislim da že sam kolotek ni enako širok in bodo že problemi z dolžinami polosovin, da ne govorim o raznih ostalih sklopih podvozja. Nenazadnje pa, če ne šraufaš sam, ali z kolegi v domači delavnici in da moraš to predelavo delati pri mehaniku, zna ta predelava požreti kar veliko denarcev.
LP in veliko veselja pri študiranju, kako rešit probleme pri predelavi

Objavljeno: Ne sep 21, 2003 7:34 am
Napisal/-a Omelo
jst tut gruntam o menjavi motorja... Sm tko. Dal bi od 5 GT TURBO (120hp) motor v Twingota. Baje da je isti menjalnik, pa tut nosici naj bi bli ok. Sm pol moram menjat še zavore spredej in zadej...
BTW: Kolk kej stane motor od GT 5 Turbo. Pa kolk bi dubu za motor od twingota (40.000km, 60hp, 1.2)?
Objavljeno: Ne sep 21, 2003 8:38 am
Napisal/-a Katrca
Ja zdj je tko, ti bi najbrž rt R5 T bl te tzadne letnike, k jih vidš na cest

Ceno tazga motorja ne vem
Jst recimo za katro rabm motor od R5 T tja do letnika 1984 (to so še une čist prve petke, ki jih sploh ne vidš več po cest). Cena motorja od take petke je od 30 tisoč naprej
Objavljeno: Ne sep 21, 2003 9:59 am
Napisal/-a monster_d
Hm zaminivo zadevo si si zamislil!
V vsakem primeru bi blo zanimivo na kakih dragih videti tvojga lanosa in kako hondo vti
No uglavnem pomoje nimas sans da bi homologacijo dobo, pa ne da ti zdaj hocem sanje unicevat!
CE bi bla kaka moznost bi jaz takoj v jugota sklacil motor 1.4T 115KM!
najboljse da uprasas na lpp!
Objavljeno: Ne sep 21, 2003 2:38 pm
Napisal/-a ici
Sej jaz kr dosti dragam zadnje čase...in mi je seveda premalo to kar trenutno je...zavarovanje in bencin bi že plačal(ne glih lahko, sam bi že našparal). Delal bi z kolegi, ker itak skuz ople šraufamo in predelujemo...pa se ena turabčina "valja" okoli...kar se same predelave tiče je lahko kar hitro narejena(sor zastonj), prostora dosti, dimenzije enake, nosilci na istih mestih...
Zgleda da je res najbolje da skočim do LPP-ja in se tam pozanimam...gre se mi pa predvsem zato, ker mam res rad svojega Lanoska(nikol nisem problemov z njim) in bi res rad videl, kako bi se obnesel z 204 KM!

Bi blo najbrž zelo zanimivo...upam da bo na LPP pritrdilen odgovor, ker tko brez homologacije pa ne grem v to(preveč težav z copsi)!
Objavljeno: Ne sep 21, 2003 3:13 pm
Napisal/-a HUGO_BOSS

to, bom mel vsaj kej konkurence
probi to spelat, verjem, ne bo ti žal
katra
Objavljeno: Pe okt 17, 2003 11:35 pm
Napisal/-a hondafan
za mtrkman:
A si še kej rihtal katro? Kaj pa z motorjem, a boš menjal?
lp
Objavljeno: Po okt 20, 2003 8:18 am
Napisal/-a nebivedu
mtrkman: vem za eno katrco alpine turbo - original s 115KM. ima mašino 1.4 turbo. In to je original R4 alpine. Mel jo je pa en tip nekoč na Brilejevi ulci u LJ. Zdej je pa na enem odpadu v bližini gorice.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Po okt 20, 2003 11:07 am
Napisal/-a super98
nebivedu je napisal/-a:mtrkman: vem za eno katrco alpine turbo - original s 115KM. ima mašino 1.4 turbo. In to je original R4 alpine. Mel jo je pa en tip nekoč na Brilejevi ulci u LJ. Zdej je pa na enem odpadu v bližini gorice.
LP
Nebivedu
Na kerem odpadu? Barva? Si zihr da je turbica? Original alpine? Ta podaljšana karoserija?
Objavljeno: Pe feb 06, 2004 2:38 am
Napisal/-a ici
Po zadnjih podatkih, se mi zdi da to ne bo šlo(homologacija namreč)...

A mogoče ve kdo kaj več o tem? Trenutno-tam vsaj do jeseni pa o čem takem niti ne razmišljam(se pripravljam na avtoakustično sezono in sem komplet brez €....)!

Objavljeno: Če feb 19, 2004 11:58 pm
Napisal/-a HUGO_BOSS
ja jst sem dobil informacije, da se da homologacijo narest,
samo rabiš potrdilo od montaže, da so nosilci pravilno
narejeni in ojačitve in itd....

Objavljeno: Pe feb 20, 2004 9:03 am
Napisal/-a nebivedu
Katrca je napisal/-a:Ja zdj je tko, ti bi najbrž rt R5 T bl te tzadne letnike, k jih vidš na cest

Ceno tazga motorja ne vem
Jst recimo za katro rabm motor od R5 T tja do letnika 1984 (to so še une čist prve petke, ki jih sploh ne vidš več po cest). Cena motorja od take petke je od 30 tisoč naprej
Mašina od stare petke izpred l.84 so imele zračno hlajeno turbino in zelo majhen kiler.
Res so cene od 30k naprej za čist uničene mašine - če bi hotu tako dobro dobit bi dal okol 150 do 200k, ker so to mašine za zbiralce, ki plačujejo za njih mastne denarce.
Mašina od novejše petke turbo je pa cela mašina menjalnik in turbina v italiji od 45k sit naprej, s tem, da dobiš za 60k + 10k carinskih stroškov + 10k davka že zelo vredu mašino - vse skup te pride okol 90k s prevozom do doma in tudi papirje že imaš poštimane, ker ti na meji za teh 10k stroškov že napišejo papir za uvoz in to lahko daš potem v avto in greš cifre motorja spremenit na občino.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Pe feb 20, 2004 9:06 am
Napisal/-a nebivedu
super98 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:mtrkman: vem za eno katrco alpine turbo - original s 115KM. ima mašino 1.4 turbo. In to je original R4 alpine. Mel jo je pa en tip nekoč na Brilejevi ulci u LJ. Zdej je pa na enem odpadu v bližini gorice.
LP
Nebivedu
Na kerem odpadu? Barva? Si zihr da je turbica? Original alpine? Ta podaljšana karoserija?
Bila je so jo že izropali eni mulci iz Ljubljane, k zdej po tomačevem norijo z njo - če je še kej ostalo od nje.
LP
Nebivedu
Objavljeno: Ne maj 23, 2004 9:16 pm
Napisal/-a Josephe
a je že kej ratal iz tega lanoska???
LP Joseph
Objavljeno: Ne maj 23, 2004 9:19 pm
Napisal/-a Serđo™
ne :P
Objavljeno: Ne maj 23, 2004 9:42 pm
Napisal/-a nightrider31
zakaj ne???

Objavljeno: Sr avg 25, 2004 11:49 pm
Napisal/-a surankar
Serđo™ je napisal/-a:ne :P