Stran 1 od 1

registracija uvoženega motorja

Objavljeno: Če jun 04, 2009 8:27 pm
Napisal/-a wolfsburg
Zanima me kakšen je postopek (če se da) registrirati motor uvožen iz italije!
Motor je aprilia pegaso 600 letnik 90, ki mi ga je stric iz italije podaril!
motor je bil v Italiji registriran leta 2008!

Hvala! LP

Objavljeno: Pe jun 05, 2009 11:49 am
Napisal/-a wolfsburg
Kaj noben ne ve nič???? :cry: :?

Objavljeno: Pe jun 05, 2009 12:07 pm
Napisal/-a gecco
Zdle ne vem točno, se morm mal pozanimat...drgač pa najbolj ziher ti bodo povedal na LPP. Ne vem kak je z letnikom, če ni motor prestar...vem da pri avtih je ta omejitev. Pa ne vem kak bo šlo čez homologacija, ker predvidevam da nimaš računa, če je bil podarjen. To bi blo najbolje na LPP vprašat.
Drugače pa uvoz ni problem. Rabiš račun pa pač papirje od motorja, greš na LPP (po tanovem baje tudi Avto Krka že opravlja homologacije za motorje), izpolneš tam obrazec, plačaš 96€ (neki tazga), model ti motor pregleda in poslika in dobiš homologacijo. Zrihtaš še zavarovanje in registriraš potem pa uživaš v vožnji ;)

Objavljeno: Pe jun 05, 2009 1:01 pm
Napisal/-a wolfsburg
imam prometno italjansko in nek papir ACI kijer piše da je motor odjavljen iz prometa...
ja sem klical na LPP in pravijo da ni možno, da je motor prestar...
nevem pa kje je razlika da je prej lahko bil registriran...zdaj pa ne več...skregano z logiko.. :?

Objavljeno: Pe jun 05, 2009 1:33 pm
Napisal/-a AgitatoR
Če ti ga res stric podarja ga pač registriraj v Italiji na njegovo ime. Ti uštima pooblastilo za uporabo in to je to.

Objavljeno: Pe jun 05, 2009 4:53 pm
Napisal/-a wolfsburg
AgitatoR je napisal/-a:Če ti ga res stric podarja ga pač registriraj v Italiji na njegovo ime. Ti uštima pooblastilo za uporabo in to je to.


je odjavljen in se ga ne da več registrirat v Italiji!
kamor se obrnem noben ne ve kako gre to.... :?
eni praujo da starejše letnike se ne da, drugi da ni panike.... :?: :?:

Objavljeno: Pe jun 05, 2009 4:55 pm
Napisal/-a wolfsburg
AgitatoR je napisal/-a:Če ti ga res stric podarja ga pač registriraj v Italiji na njegovo ime. Ti uštima pooblastilo za uporabo in to je to.


je odjavljen in se ga ne da več registrirat v Italiji!
kamor se obrnem noben ne ve kako gre to.... :?
eni praujo da starejše letnike se ne da, drugi da ni panike.... :?: :?:

Objavljeno: Pe jun 05, 2009 5:31 pm
Napisal/-a gecco
wolfsburg je napisal/-a:
AgitatoR je napisal/-a:Če ti ga res stric podarja ga pač registriraj v Italiji na njegovo ime. Ti uštima pooblastilo za uporabo in to je to.


je odjavljen in se ga ne da več registrirat v Italiji!
kamor se obrnem noben ne ve kako gre to.... :?
eni praujo da starejše letnike se ne da, drugi da ni panike.... :?: :?:


Ta motor je prestar, se ne bo dal pri nas homologirat...razen čez kar ene par let ko bo veteran ;)

Objavljeno: Ne jun 07, 2009 10:17 pm
Napisal/-a wolfsburg
:evil: :evil: bo pa lepo ohranjen veteran...

Objavljeno: Po jun 08, 2009 10:02 am
Napisal/-a Tayfun
Euro 2 normo bi moral izpolnjevat oz. 94/12/EC (70/220/EEC), če imaš kje v italjanski prometni vpisano to potem je ok. Pa neke zakone o smerokazih še mora izpolnjevat. Samo kot je že rečeno najverjetneje ne bo nič iz tega, ker se motorjem priznava Euro 2 od letnika 96 dalje. Ko je lepo vreme pač voziš na preizkušnjo in še počakaš malo, da bo oldtimer.

Objavljeno: Po jun 08, 2009 11:05 am
Napisal/-a wolfsburg
na prometnem ne piše nič od tega! edino kar je podobno je kratica CEE!
ko sem zadnjič na tehničnem prašal mi je reku, da ta direktiva je najbrž samo za avtomobile in da za motorje naj to nebi veljalo :x Vem pa za primere ki so iz Italije uvozili tudi starejše avte pa ni blo problema za registrirat... :?: nevem :?:
Hja če ne se bomo pa malo na črno vozili in malo več po makadamu... :P

Objavljeno: Po jun 08, 2009 11:13 am
Napisal/-a Luks1
Malo na avto.net poišči večje prodajalce mototjev in jih povprašaj - morda ti pa kdo lahko za kako "provizijo" zrihta uvoz oz papirje, saj tudi sami sigurno uvažajo motorje.

Objavljeno: Po jun 08, 2009 11:40 am
Napisal/-a wolfsburg
Luks1 je napisal/-a:Malo na avto.net poišči večje prodajalce mototjev in jih povprašaj - morda ti pa kdo lahko za kako "provizijo" zrihta uvoz oz papirje, saj tudi sami sigurno uvažajo motorje.


Motor je že doma v garaži in papirje imam tudi! problem je če bo zarad letnika šel čez homologacijo...

Objavljeno: Po jun 08, 2009 12:44 pm
Napisal/-a Luks1
wolfsburg je napisal/-a:
Luks1 je napisal/-a:Malo na avto.net poišči večje prodajalce mototjev in jih povprašaj - morda ti pa kdo lahko za kako "provizijo" zrihta uvoz oz papirje, saj tudi sami sigurno uvažajo motorje.


Motor je že doma v garaži in papirje imam tudi! problem je če bo zarad letnika šel čez homologacijo...


Kje se nahaja motor je vseeno. Pod papirje nisem mislil le prometne, ki najbrž ni na tebe napisana. Zato sem napisal, kje se pozanimaj. Firma, ki uvaža motorje, uredi tudi homologacijo in morda poznajo kak trik za tebe.

Objavljeno: Po jun 08, 2009 12:45 pm
Napisal/-a gecco
Motohit v Krškem je ena taka firma...če se boš kej zanimal

Objavljeno: Po jun 08, 2009 3:43 pm
Napisal/-a wolfsburg
Hmmm...zanimivo...
Se bo treba še kaj v tej smeri pozanimat...

Objavljeno: Sr avg 12, 2009 12:35 pm
Napisal/-a gk27
Tayfun je napisal/-a:Euro 2 normo bi moral izpolnjevat oz. 94/12/EC (70/220/EEC), če imaš kje v italjanski prometni vpisano to potem je ok. Pa neke zakone o smerokazih še mora izpolnjevat. Samo kot je že rečeno najverjetneje ne bo nič iz tega, ker se motorjem priznava Euro 2 od letnika 96 dalje. Ko je lepo vreme pač voziš na preizkušnjo in še počakaš malo, da bo oldtimer.


Motorna kolesa morajo biti skladna z direktivo 97/24, v praksi to pomeni od okoli 1999 letnika naprej.

Wolfsburg, tega pegasota ni možno registrirat. Če je ohranjen, ga je pa spet škoda za po terenu oziroma za mali dnar prodat nekemu mulcu. Tastarih pegasotov niti ni bilo tako veliko, čez 10 let bo že kar redkost. Jaz bi na tvojem mestu čakal, da bo oldi. Občasno bi pa z motorjem naredil kak krog po vasi.