Stran 1 od 1

tehnični pregled - plini

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 2:59 pm
Napisal/-a matobeli
Pozdravljeni!
Avto so mi na tehničnem pregledu zavrnili ker je imel pri povišanih obratih previsoke izpušne pline (v prostem 0,4 pri povišanih obratih pa 0.8 nevem sicer kaj to pomeni, tako piše na papirju)

a se da to nahitro kako uštimat? Ali obstaja kakšen trik, karkoli, da se kratkotrajno emisija plinov spusti?

sej ne da ga nebi hotel popraviti, pa tudi denar ni tak problem, ampak jutri mislim oditi na dopust, in sem šele sedaj dobil dovolj denarja za registracijo (jebat ga, študent pač), tako da se mi kar malo mudi.

help, please?

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 3:05 pm
Napisal/-a esem
Če se ti res tako mudi, bi lahko povedal vsaj, kakšen avto imaš, koliko je star, kdaj je nazadnje imel servis (svečke?), ima vplinjač ali el. vbrizg, razd. kapo ali elektronski vžig. Morda je npr. začasno dovolj nastavit vplinjač.

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 3:13 pm
Napisal/-a matobeli
ja, avto je mazda 323 P, 1.3i (16V), velik servis je bil narejen kakšnih 14dni nazaj, svečke in kabli menjani, star je pa 12let, 1997 letnik.

sicer sem že pri serviserju zmenjen jutri zjutraj, ampak če slučajno nebi ratalo da imam backup

uplinjač nastavit, sem tudi že pomislil na to, kaj pa ventili, se zelo pozna če so kaj zapackani? Pa recimo če bati ne tesnijo pretirano, kaj se da narediti

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 3:13 pm
Napisal/-a C2 VTS
hm, motor mora biti dobro ogret, pred meritvijo... a si imel ogret motor?
jaz sem prvič isto padel zaradi plinov, potemm pa sem šel na 1 krog :D
ene 3 min, na 5500 rpm ( v vožnji seveda) in naredil sem b.p.

lp

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 3:17 pm
Napisal/-a matobeli
ja glede ogretega avtomobila, avto je prepeljal prej 10km, nekaj malega je bil tudi na obrate spravljen, eneparkrat hitro speljal, malo hitrejše pospeševanje, pa ga je tud un tip na tehničnmu kar nekaj časa gonil na obratih pa ni bilo nič bolje

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 3:36 pm
Napisal/-a esem
matobeli je napisal/-a:uplinjač nastavit, sem tudi že pomislil na to...


Letnik 97 ima katalizator in el. vbrizg goriva, torej se vplinjača ne da nastavljat - ker ga nima.
Ventili niso velik faktor, ne morejo toliko vplivat. Če pa so preveč zapacani, pa sledi večje popravilo.
Na velikem servisu niso bili najbolj "pridni".

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 3:47 pm
Napisal/-a matobeli
sej tudi ni bilo najbolj drago :)

kaj pa lambda? nekaj jo je un tip na tehničnmu omenjal, če jo bo treba menjati/popraviti, kakšen strošek je to? so zelo različne za različne avtomobile ali niti ne?

čiščenje ventilov, se da to s kakšnimi aditivi gorivu, pač če bi jih hotel ravno malo spucati?

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 4:07 pm
Napisal/-a TriCikl
Petrolov ultimax obljublja "občutno znižanje vsebnosti škodljivih snovi v motornem izpuhu" :lol:

http://www.petrol.si/index.php?sv_path=98,104,106

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 4:11 pm
Napisal/-a matobeli
ampak ti uniči mašino? oziroma lahko z njim furaš do 30 km/h?

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 4:13 pm
Napisal/-a matobeli
aja bencin je to (sem napisal preden sem pogledal, pa sem mislil da je kakšen shiti-dodatek), sem ga ravno dva dni nazaj tankal, in s tem bencinom šel na tehničnega. očitno ni tko kot pravijo :)

bi pomagalo če bi nalil povn rezervar bencina? da imam mogoče na dnu tanka kaj smeti in te jebejo pline?

ali pa da bi mogoče nalil več oktanski bencin, recimo 100? bi kaj pomagalo?

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 4:54 pm
Napisal/-a samo mesarec
matobeli, ti si tistik, ki ima znak Pink Floydov(plošče), karkoli si naštel je možno, sem pa skoraj 99%, da imaš fuč katalizator in lahko greješ avto do nezavesti, ti to ne pomaga, samo menjaj ga in boš imel mir in tehnični pregled. Imajo tudi univerzalnem ki so cenejši, delajo brez problema,

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 5:27 pm
Napisal/-a matobeli
menjati že ni problem, ampak nimam časa, to je bolj problem, ker avto že jutri rabim.

oh ja. a kdo slučajno ve koliko so mejne vrednosti za pridt skozi tehničnega?
da vidim ali čisto malo falim in probam nekako začasno znižati ali je sploh brezveze se z majhnimi popravki ukvarjati.

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 5:31 pm
Napisal/-a mihaing
matobeli je napisal/-a:menjati že ni problem, ampak nimam časa, to je bolj problem, ker avto že jutri rabim.

oh ja. a kdo slučajno ve koliko so mejne vrednosti za pridt skozi tehničnega?
da vidim ali čisto malo falim in probam nekako začasno znižati ali je sploh brezveze se z majhnimi popravki ukvarjati.


HM? Katalizator in sonda naredita 97% dela (uravnavanje, čiščenje), se pravi da ti za ostalo ostane samo...

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 6:08 pm
Napisal/-a Skubic
Hitro speljevanje in malo navijanja v obrate najbrž ni bilo zadosti... lahko je tudi mlajši avto pa če bo zamorjen in zapackan lahko komot rukne na plinih... zato ga morš pa ornk naterat, prva druga tretja do konca in tut do blokade pa boš vidu da bo bolš... če pa pol ne bo uredu je pa najbrž katalizator za zamenjat!
LP

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 6:13 pm
Napisal/-a matobeli
no sej, če nebom mogu karkol nardit bom probov z naviranjem obratov. recimo da bo 10km v 3 prestavi pri 90km/h zadosti, na srečo ni prometna cesta :)

zna bit pa da je avto rahlo zamorjen (oziroma je kar sigurno rahlo/pretežno zamorjen)
-ker ga je pred mano vozila od kolega babica.

je pa zanimivo da podatki za CO pravijo da v prostem teku je max 0,5% (pri meni0,4%), pri povišanih obratih pa 0,3% (pri meni 0,8%!!!)

najrajš bi mašino razstavu in vsak konček spucov kolkor se da.

Objavljeno: Sr sep 09, 2009 7:42 pm
Napisal/-a GorazdO
Pojdi do auspuharja.. naj ti zamenja katalizator; dela slabo urco,... nevem od kod si; če maš kakega od "Novakov" blizu, pojdi tja (oz. poklič takoj zjutraj in se napovej).

Objavljeno: Ne nov 08, 2009 5:42 pm
Napisal/-a DA86
Če prav razumem je dovoljena meja CO pri prostem teku 0,5, pri povišanih obratih pa 0,3????
Ker jaz sem imel probleme tako, da sem imel v prostem teku 0,2, pri povišanih obratih pa mi je skakalo tam malo nad 0,3 pa je blo že rdeče ampak ko se je avto malo ogrel je vseeno padlo pod 0,3, tako da je tehnični šel skoz.