Stran 1 od 1
kasko - kateri od pooblaščenih servisov?
Objavljeno: Če sep 02, 2010 1:46 pm
Napisal/-a igorzz
Avto (Toyota) imam poškodovan zaradi poskusa vloma (tesnilna guma na vratih natrgana in pleh malo popraskan), na Zavarovalnici Maribor so mi dali zapisnik za kritje popravila (4 postavke, vsaka kao 0,2 ure dela). Zdaj pa me zanima, ali mi bo servis (zaenkrat sem naročen pri uradnem Toyotinem) to škodo popravil v okviru tega zapisnika o škodi, ali bom moral še fejst doplačat zraven? Toyotin serviser mi je po telefonu razložil, da bo popravilo trajalo dva ali tri dni, ker je potrebno počakati, da se barva dobro posuši, ko bodo tesnilno gumo nazaj gor limali, nekako spretno se je pa izognil vprašanju o dodatnem plačilu. Sprašujem se tudi, a grem lahko tako reč popravit k drugemu pooblaščenemu serviserju od ZM ali moram prav k Toyoti, sicer mi propade garancija?
In, ali so pri takem popravilu velike razlike v ceni med posameznimi servisi (Toyota napram drugim).
lp Igor
Objavljeno: Če sep 02, 2010 4:48 pm
Napisal/-a GorazdO
Popravila po zapisniku plača zavarovalnica; v primeru, da se najde še kaj dodatnega dela, ki je posledica vloma, servis pokliče cenilca in se zmenijo za dodatna dela.
Če boš pa dal popravit še kak drug greh... pa plačaš sam.
Objavljeno: Če sep 02, 2010 6:28 pm
Napisal/-a igorzz
Fino, torej mi ni treba skrbeti zaradi tistih minimalnih urnih postavk na zapisniku, čeprav bo avto na servisu tri dni. Hvala za odgovor.
lp
Objavljeno: Če sep 02, 2010 7:22 pm
Napisal/-a vojkostar
ma jst sm mev 8 al 13 ur enkrat napisan pa sm biv brez avta cev mesc..... fora je da ti nadomestnga avta ne dajo za več ni kot naračunajo, pozab uno foro nadomestn avto do 30 dni......mogoče v primeru kraje.......
Objavljeno: Pe sep 03, 2010 6:21 am
Napisal/-a igorzz
No sej za nadomestno vozilo nisem niti težil, ker je bil pred mano en tip s situacijo, podobno tvoji pa je bil čist penast

Objavljeno: Pe sep 03, 2010 8:39 am
Napisal/-a ejsim
igorzz je napisal/-a:No sej za nadomestno vozilo nisem niti težil, ker je bil pred mano en tip s situacijo, podobno tvoji pa je bil čist penast

Zakaj pa ne?

Jaz ga vedno vzamem, mal za spremembo. Rečeš na zavarovalnici, oni ti povej koliko dni ti pripada, greš na Toyoto, se zmeniš za termin, kdaj pripeljati avto, da boš takrat imel nadomestni avto in tačas se voziš z njihovim

Objavljeno: Pe sep 03, 2010 8:48 am
Napisal/-a igorzz
Kakor sem razumel, ti dajo nadomestno vozilo čas efektivnih ur, ki jih porabijo za popravilo. Torej tip, ki je bil v vrsti pred mano, bo moral avto pustiti na servisu en mesec, ker je zavarovalnica zapisala, da je za popravilo potrebnih 27 ur, mu dajo nadomestno vozilo samo za 4 dni.
V mojem primeru pa predvidevam, da bodo na avtu delali samo kako uro ali dve, torej bi dobil nadomestno vozilo samo za en dan, čeprav bo moj avto na servisu dva ali tri dni zaradi tega, ker se mora barva dobro posušiti, preden zalimajo gumo gor.
Se pa strinjam s tvojim razmišljanjem, da se je fino vmes vozit z drugimi avti, ampak se mi res ne da vsak dan letat gor in dol po mestu in avte vračat in sprejemat
lp
Objavljeno: Pe sep 03, 2010 8:53 am
Napisal/-a adis
računaj na kakšen dan da boš dobil nadomestno vozilo.
Objavljeno: Pe sep 03, 2010 10:02 am
Napisal/-a GorazdO
Če imaš ta pravo asistenco (pri triglavu je to comfort) ti nadomestno vozilo pripada za celo obdobje servisa.
Objavljeno: So sep 04, 2010 6:16 pm
Napisal/-a spaceone
Kaj pa, če pelješ popravit (barvat, kitat) karoserijo na neuradni servis (recimo na ne uradni toyotin servis), ali ti v tem primeru propade garancija ? Je to možno?
Objavljeno: So sep 04, 2010 8:53 pm
Napisal/-a GorazdO
Kakopak.