Stran 1 od 1
Zamenjava motorja
Objavljeno: Če okt 24, 2002 8:01 pm
Napisal/-a dolfe
Zanima me, če morda kdo ve, katere 'papirje' je treba urediti, če želim avtu zamenjat motor? Nov motor bi bil istega tipa kot star, edina razlika bi bila pač drugačna serijska številka.
Re: Zamenjava motorja
Objavljeno: Če nov 21, 2002 9:01 am
Napisal/-a marky23
če je istega tipa ni potrebno nč.... po novem....
samo če menjaš bencin - diesel ali obratno ali daš drugi tip... taj je potreben a-test!
Re: Zamenjava motorja
Objavljeno: Pe nov 29, 2002 8:28 am
Napisal/-a WhiteCell
tocno tako...
motor je potrosni material...
poglej u prometno in ti pise samo tip.... in ne tut serijskih

Re: Zamenjava motorja
Objavljeno: To feb 11, 2003 1:41 pm
Napisal/-a Yugovar
ali potem lahko v yugotu zamenjas original z lancia 1.3
Re: Re: Zamenjava motorja
Objavljeno: To feb 11, 2003 2:46 pm
Napisal/-a dobek
Yugovar pravi:
ali potem lahko v yugotu zamenjas original z lancia 1.3
preberi, kaj je marky23 napisal...
Objavljeno: Po mar 03, 2003 8:55 am
Napisal/-a WhiteCell
NE
pri Yugotu sm menjal iz 45 na 55 in sm moral homologacijo delat. !
ce dajes neoriginalno masino not mor homologacijo delat....
zahteve pa to
1. original kupljen motor + papirji za motor
2. ORIGINAL nosilci za motor ( nic svasano)
no to je to
jest sm mel se 3 zahtevo in sicer da zamenjam lajtngo za bremze + zavorni cilinder ker je bil peh navaden zdej je pa servo...
poj na LPP posled dopis kjer napises kaj si naredil.... ti poslejo vabilo ( 14 dni priblizn)
gres ke nardis tehnicnga..
on te mal prasa kaj si naredu in ti cez kaksn mesec poslejo homo. kartoncek..
strosek?
6000 C
in se 5000 sit za ostalo
Objavljeno: Po mar 03, 2003 11:42 pm
Napisal/-a Jesus
kaj pa ce gres na mocnejso masino, a je treba kej dost placat na homologaciji?
Objavljeno: Po mar 03, 2003 11:59 pm
Napisal/-a WhiteCell
to kar sem napisal je v primeru ce das mocnejso masino not
s pri nas so problemi ze ce das OIGINAL masino not ( jest sm mel 45 in sm dal 55 not pa sm mogu homologacijo delat

Objavljeno: To mar 04, 2003 6:38 pm
Napisal/-a monster_d
TechnoBoy je napisal/-a:to kar sem napisal je v primeru ce das mocnejso masino not
s pri nas so problemi ze ce das OIGINAL masino not ( jest sm mel 45 in sm dal 55 not pa sm mogu homologacijo delat

Sem jaz tudi mel isti primer yugo 45 z masino 55.
Na tehnicnem logicno so me vrgli!!!
Sem se ze prijavil na homologacijo pa sem si potem premislil, pa se motor je bil olnat je neko tesnilo spuscalo!!!
Aja ce v 45 das motor od 55 se mores dat noter servo zavore!!!
45 tega nima, 55 60 in 65 pa imajo vse isto!!
Objavljeno: Sr mar 05, 2003 12:36 am
Napisal/-a WhiteCell
oni negledajo v kasnem stanju je masina
gledal so mi...
NOSILCE
ZAVORNI CILINDER
in obvezno je lajtngo menjat...
bi te vrgu ce bi vidu da si raztegnil cevi ( kar je tut mozno )
Objavljeno: Sr mar 05, 2003 8:00 pm
Napisal/-a monster_d
TechnoBoy je napisal/-a:oni negledajo v kasnem stanju je masina
gledal so mi...
NOSILCE
ZAVORNI CILINDER
in obvezno je lajtngo menjat...
bi te vrgu ce bi vidu da si raztegnil cevi ( kar je tut mozno )
Neki me zanima!!!
Recimo ce dam not masino od 65, mislis da bojo skapirali???
Pomoje nebi ker ni velike razlike v velikosti med 55 in 65-ko!!
Objavljeno: Sr mar 05, 2003 9:42 pm
Napisal/-a WhiteCell
nebi...
ce mi je un tip reku da je 1.5 ista na zunaj kot 55ka
Objavljeno: Sr mar 05, 2003 10:19 pm
Napisal/-a BiMMER
Kaj pa številke motorja...a misliš da ni v nobenem registru napisano, kakšna številka pripada določenemu motorju!?!
Objavljeno: Če mar 13, 2003 12:41 am
Napisal/-a Mrki
Neki me zanima!!!
Recimo ce dam not masino od 65, mislis da bojo skapirali???
Pomoje nebi ker ni velike razlike v velikosti med 55 in 65-ko!!
bojo, če ni tip motorja isti.
Objavljeno: Če mar 13, 2003 7:36 am
Napisal/-a WhiteCell
BiMMER je napisal/-a:Kaj pa številke motorja...a misliš da ni v nobenem registru napisano, kakšna številka pripada določenemu motorju!?!
mam napisan samo TIP in ne seriske...
in se to je scena na bloku je pa zagrajena s vodno crpalko..tko da mors skor polovico avta podret da do nje prides ...
Objavljeno: Ne mar 16, 2003 7:22 pm
Napisal/-a Freshvictim
No bi se jaz nekaj prasal!
Mam bravota 1.6 16v mogoce bi enkrat menjal masino z JTD najmanj 1.9 skratka turbina..... ali je to sploh mozno?
in kako je treba urediti dokumente za registracijo???
Ter koliksen je strosek!!!
P.S. se nekaj jst bi mogel a-testirati fedre, litke, mogoce se kak spojler, kako naj to izpeljem, koliko me pride???
Objavljeno: Če mar 20, 2003 10:26 pm
Napisal/-a OOwOp
to pa moram komentirat. V mojem Pežoju 205 motor 1.9 GTI, v prometni piše 1.6 GTI k ma 30 KM manj kot 1.9. In sm šeu pol leta nazaj na tehničnega pa je gledu cifre. pa je gledu tip motorja. pol se je pa po glavi popraskal in je še enkrat prebral in preveril tip motorja. Pol je pa sam z rameni skomignu
Res pa da nism tehničnga naredu sm meu luči previsok naštelan premočne žarnice pa letev volana sm menjal, hihi. Aprila mam spet upam da bo spet skomignu

Objavljeno: Če mar 20, 2003 11:32 pm
Napisal/-a WhiteCell
hehe
jah men so tut 3 ugotavljali kaj mam zaeno masino notr...
hehe pa 3x so gledal..poj pa zmagoslavno ja to je pa 128 in ne od yugota... :blablbabla
Objavljeno: Pe mar 21, 2003 1:36 am
Napisal/-a lisko
No da vam prvo povem da GLEDA kok je motro masten! Ker sem bil poleg ko je bratranc bil na tehničnem z mastno mašino.Pa mu je reku samo:"Motor zatesnit". pa ga je vrgu.Pam ne je tudi kompliciru na jugoto še sam je pol nekak si dal reč da sem ojle nalivu pa mi je mimo stekl

Za motor 65 u jogoto 55 pa po moje tudi ne bi reku kaj.Ker neke opazne razlike tko ni.Sicer pa tko ko sem mel jaz motor not narjen pa nč ni reku

.Športni filter vse cevke po svoje pa kable pa vse k sem motor en dan pred tehničnem menju pa se mi ni dal vse uštimavat nazaj u original pa je sam pogledu pa haubo zaprl:)))
Objavljeno: Pe mar 21, 2003 11:42 am
Napisal/-a WhiteCell
hmm mmen ni gledal tega ( mejbi ne ker ni bil nevem koliko masten.. sam dej povej ker jugov motor ni masten

JOKE.. ja mene je prasal ce sm menjal lajtngo, cilinder in pozarni zid...
to je vse kar je prasal....