LukL je napisal/-a:
Tukaj bi se dalo debatirat kdo koga izkorišča in kako! Vendar teme ne mislim niti odpirat, saj vsi približno vemo kako!
Glede kleparske ure, daj bodi klepar-delodajalec pa imej še ene 3-4 zaposlene, pa boš videl kako je simpl, pa koliko zakonov moraš upoštevati, pa pravil glede skladiščenja stvari ipd. Pol tega oprema je čisto zastonj... ogrevati tako ni treba ''po tvoje'', nekateri ki so imeli pred krizo po 10 zaposlenih, vprašaj koliko jih imajo zdaj??? In pri tem naj bi zavarovalnica pomagala??? ja seveda je, samo na način, da so nekateri ostali sami. Nekateri res vidijo samo tisti znesek, ki ga dobi klepar od zavarovalnice, ampak nihče se ne vpraša, kakšen je vložen v dejavnost, material, izkušnje, šolanje, a-teste itd...
Samo namig, zavarovalnice naj najprej naredijo rešeto v svojih vrstah kjer je še veliko ''lufta'' namesto, da se zgovarjajo na krizo in spet trpijo zavarovanci.
Samo primer: Klepar prinese, poravnavo (ker je že popravil avto stranki in se mu gre, da vloženi denar in trud čimprej dobi plačan) na zavarovalnico, na oddelku cenilcev dela vsaj 5 oseb v tistem času, od tega samo 2 osebi, ki znata zaključiti poravnavo ostalo so tajnice referentke mislim da so tud neke vrste računovodkinje na tem oddelku; in ti 2 osebi ki znata to narediti surfata po internetu v brezdelju; ko klepar prosi, da bi zaključili poravnavo, se odvrne da danes ne bo šlo, ker kao nimata časa, a eden gleda športne rekvizite na internetu, drugi rezultate tekme. Kje dobi klepar plačano tisto uro ko se je zapeljal do zavarovalnice in stroške prevoza? Že za tisti dan ne, kaj šele za naslednji dan ko je spet šel? Pa verjemi to ni osamljen primer!
Po drugi strani pa mi zavarovanci to podpiramo, ker take lenuhe plačujemo??? In spet, po vsem tem so zavarovalnice boge???
Hehe. Saj jaz te povsem razumem, vendar govoriš, kot da bi kleparji imeli največjo krizo. Mislim, da so avtoprevozniki in gradbinci in tudi javni uslužbenci bi morali biti v večji krizi, kot avtokleparji

V vseh panogah imaš isto kopico zakonov, standardov, izobraževanj ki jih moreš izpolnjevati, verjemi. Tudi stroje, opremo si moreš sam kupit, tako da tu ne vidim bistvene razlike, razen, da so stroji lahko dosti dražji kot v eni avtomehanični delavnici.
Vem, da nikjer ni lahko dan danes delat, vendar če klepar dela "privat" po nižji postavki (konkurenca itd...), kot če dela za zavarovalnico ne vidim, v čem je težava? Vem, da bi radi vsi držali standard, kot je bil pred letom 2008, vendar žal to noben izmed nas ne bo mogel. Nova vozila se manj prodajajo, nasplošno je manj vozil registriranih in zato imajo tudi kleparji manj dela. Isto je pri zavarovalnicah. Povsod je isto, in sedaj želijo vsi iti v optimizacijo. Tisti, kateri bodo izvedli, bodo preživeli, drugi pa žal ne. Naši imajo tudi s.p. v drugi panogi in vem kako je! V zadnjih 3-4 letih je padel vsako leto promet za več kot 10% in smo sedaj skoraj že na polovici kot pred letom 2008.
Glede poravnave...zakaj pa enostavno ne pošlješ recimo po pošti celotno dokumentacijo, ali pa odnesete in pustite tam? Saj izplačano bo, če je vse ok. Ne verjamem, da je bistvena razlika, če je izplačana v roku 2 dni ali 7 dni, ali se motim? Potrebno je imeti finance za zalogo in tekoče stroške, kot v vseh ostalih panogah.
Jaz imam enega kleparja, ki prinese dokumentacijo k meni in posredujem cenilcem, ali pa pošlje dikretno po pošti. Še manj stroškov ima z tem, če preračunam ceno bencina.
Sicer ne vem, na kateri zavarovalnici si bil, vendar verjemi, da imajo cenilci kar dosti dela. Za vsako škodo morejo naredit zapisnik, it ocenit in poslikat škodo, vnest v sistem vso zadevo, izdelat kalkulacijo za škodo, pregledat če je kritje, kar tudi serviserji ponavadi pokličejo in ga vprašajo, nato predelat še vso dokumentacijo, kar mu serviserji prinesete in na koncu še nakazat denar. To je najboljši primer, vendar časih je potreben dodaten ogled, ni kritja na polici (izvest poravnave), najti pravo ceno za starejšo izdelek itd...
Da ne govorim, ko so kakšne naravne nesreče....delajo tako, kot serviserji pri menjavi pnevmatik, 2x letno.
O malo večjih ribah znotraj družbe pa ne bom izgubljal besed.....

J.McLane je napisal/-a:
Evo izvoli izračunat koliko bo ostalo zaposlenemu, ampak od tvojega zneska 2560€ moraš odšteti stroške delavnice, elektrike, materiala ... tvojih 500 € za to je bore malo.
Pa pozor zneska ne moreš vpisati kar v bruto, ker to ni celoten strošek delodajalca, če v bruto vpišeš 1600 + 150 za prevoz in malico, je to strošek za delodajla 2.007 € delavec pa dobi 1.207 €. Sicer ni slabo ampak tvojih 1.660 € pa to spet ni.
Sicer ne vem točno, kako deluje ta izračun, ampak je potrebno vpisat več podatkov, z katerim ne razpolagam...ne pokaže pravilen izračun, ker je med bruto in neto plačo približno 1:3 razmerje. Torej če je bruto 1500, dobi delavec 1000€ + malico ter potne stroške. To je tako čisto na grobo.
Če je pa delavec s.p. pa iz bruto 900 odšteje 340 državi in mu ostane 560€.
Ali bruto 1800 - 690 in ostane 1100 + 150 potni ter malica.
Še tabela:
http://www.durs.gov.si/fileadmin/durs.g ... l_2013.xlsVendar si tu dejansko s.p. lahko plačuje nekoliko manjše prispevke in porabi več denarja (dobiček), kateri je še manj obdavčen kot če bi plačeval večje prispevke. Le pokojnine bo manj dobil...če bo takrat še sploh, ko bomo mi šli v pokoj. Boljše je to razliko dat na banko ali v kake sklade kot državi.
Ti izračuni so tak tak, ker tudi pri prejšnjem sem vzel, da če bi klepar delal samo 4 ure namesto 7-8ur dnevno kleparijo bi bruto nabral 2560€. Ampak ker dan danes še za 4 ure dela dnevno teško najdeš je tako kot je. Vsi smo na istem....
Zavarovalnice/cenilci pravijo, da je problem v tem, da bi vsi lepo živeli od zavarovalnic. Po eni strani imajo prav. Stranka plača zavarovanja recimo 300€, mu poči vetrobransko steklo, škode je za 200€ in kdo tu največ zasluži oz. komu je tak primer najboljši? Ja serviserjem

Zavarovalnice so v minusu v takem primeru, stranke to seveda ne zanima (vse dokler se tudi njej ne bo poznalo pri zavarovanju), serviserji pa pač nekaj malega zaslužijo. Pač tako je.
Tudi nam zastopnikom so jemali kruh, ko so zavarovanja za raznorazne leasing hiše delali drugi oz. določene osebe z takimi zneski, ki so jih dajali za lepe oči in nismo mogli nič naredit. Kot pa vsi vemo, se 90% vozil proda na leasing.
Treba je bit optimist
