Stran 1 od 1

Razlika pri ojacevalcu z start stop funkcijo

Objavljeno: Po feb 05, 2018 10:14 pm
Napisal/-a jaggy
Lp zanima me v cem vse je fora ojacevalca ki ima oz nima funkcije start stop seveda pri avtih z tem...

Re: Razlika pri ojacevalcu z start stop funkcijo

Objavljeno: Po feb 05, 2018 10:27 pm
Napisal/-a Novinec1968
Pri običajnih ojačevalcih prihaja do izpada delovanja pri padcu napetosti (npr ob zagonu motorja). Zmogljiv napajalnik v ojačevalcu ki je združljiv s start & stop sistemi zagotavlja stabilno in zanesljivo delovanje tudi, če se napetost baterije bistveno zniža za nekaj sekund (čas vžiganja motorja).

Re: Razlika pri ojacevalcu z start stop funkcijo

Objavljeno: Po feb 05, 2018 10:44 pm
Napisal/-a jaggy
edit mod
Predhodnega posta se NE citira


Dolgorocno lahko pride do kake okvare oz da se kej skuri razen varovalke ali je stvar samo iz akusticnega vidika.. l
Zanima me ker bi si rad zamenjal zvocnike v avtu in zdaj razmisljam da bi še usput bas vgradil mam se doma nek komplet... 300e dat se za nov ojacevalec pa ni tolk malo

Re: Razlika pri ojacevalcu z start stop funkcijo

Objavljeno: To feb 06, 2018 11:05 am
Napisal/-a AssKicker
Kaj pa vezava kakšnega kondenzatorja med ojačevalcem ter napajanjem?

Re: Razlika pri ojacevalcu z start stop funkcijo

Objavljeno: Sr feb 07, 2018 7:08 am
Napisal/-a pskoda
Ko bo računalnik zaznal preveliki padec napetosti bo sam prižgal motor.
Kolikšna je minimalna voltaža, da se motor še ugasne z s&s pa je odvisno na koliko je nastavljeno

Re: Razlika pri ojacevalcu z start stop funkcijo

Objavljeno: Sr feb 07, 2018 12:32 pm
Napisal/-a Novinec1968
Mislim da predpogoji za delovanje S&S niso tisto kar zanima avtorja.
Ojačevalec v kolikor ni "S&S ready" se lahko ob vsakem zagonu motorja zaradi padca napetosti začasno izključi.
Če imaš avto brez S&S in recimo že poslušaš radio, boš lahko prenesel tistih nekaj sekund brez radia, ki jih ojačevalec rabi za ponovno vzpostavitev ob zagonu vozila, če pa imaš v avtu vgrajen in v uporabi S&S, pa ti najbrž ne bo vseeno, če se bo na primer med vožnjo po mestu ojačevalec nenehno ugašal in prižigal.
Avtorju teme, bi predlagal da zadevo preiskusi z obstoječim ojačevalcem, če bi se izklapljal in avtorja to moti, pa da bi poiskal eksterno rešitev, kot je že bilo omenjeno.
Če se kupuje nov ojačevalec, je velika verjetnost da je že prilagojen S&S tehnologiji. Mislim da zato niso nič dražji.
Nedolgo nazaj sem kupil tega https://www.audiotec-fischer.de/en/matc ... s/pp-86dsp in ga S&S prav nič ne moti....

Re: Razlika pri ojacevalcu z start stop funkcijo

Objavljeno: Sr feb 07, 2018 10:46 pm
Napisal/-a jaggy
Hvala za dejansko zelo dobro obrazlozeno! Vse kar sem hotel vedeti ste mi odgovorili... V kolikor se spomnim tako izkljapljam s&s... Tako da potem nebi smela biti tezava.
Hvala se enkrat.

Re: Razlika pri ojacevalcu z start stop funkcijo

Objavljeno: Ne feb 18, 2018 11:38 pm
Napisal/-a jaggy
Novinec1968 je napisal/-a:Mislim da predpogoji za delovanje S&S niso tisto kar zanima avtorja.
Ojačevalec v kolikor ni "S&S ready" se lahko ob vsakem zagonu motorja zaradi padca napetosti začasno izključi.
Če imaš avto brez S&S in recimo že poslušaš radio, boš lahko prenesel tistih nekaj sekund brez radia, ki jih ojačevalec rabi za ponovno vzpostavitev ob zagonu vozila, če pa imaš v avtu vgrajen in v uporabi S&S, pa ti najbrž ne bo vseeno, če se bo na primer med vožnjo po mestu ojačevalec nenehno ugašal in prižigal.
Avtorju teme, bi predlagal da zadevo preiskusi z obstoječim ojačevalcem, če bi se izklapljal in avtorja to moti, pa da bi poiskal eksterno rešitev, kot je že bilo omenjeno.
Če se kupuje nov ojačevalec, je velika verjetnost da je že prilagojen S&S tehnologiji. Mislim da zato niso nič dražji.
Nedolgo nazaj sem kupil tega https://www.audiotec-fischer.de/en/matc ... s/pp-86dsp in ga S&S prav nič ne moti....


Zanima me kako se ta dsp ojacevalci obnesejo v smislu kvalitete?

Re: Razlika pri ojacevalcu z start stop funkcijo

Objavljeno: Po feb 19, 2018 1:04 pm
Napisal/-a Novinec1968
DSP (Digital Sound Processor) pomaga prilagoditi zvok ušpoštevajoč vgrajene komponente in specifiko potniške kabine.
Lahko je že vgrajen v avtoradiu, ojačevalcu, ali pa se kot posebna enota vstavi med avtoradio in ojačevalec.
Običajno ima možnost shranitve več različnih glasbenih profilov. V mojem primeru se nastavitev izvaja preko programske opreme, ki jo naložiš na računalnik, tega priklopiš na ojačevalec in nastaviš zvočno sliko ki ti ustreza. Poleg frekvenc je možno še veliko ostalih nastavitev - na primer časovni zamik vsakega posameznega zvočnika s katerim lahko dobro definiraš glasbeni oder. Kdor ima izkušnje s takimi nastavitvami lahko iz razmeroma poceni ozvočenja spravi zelo dober zvok. Pri meni je bil "default" zvok povprečen po nekaj urah nastavljanja pa je bil zvok bistveno boljši. Zelo precizen izenačevalnik, časovni zamiki, frekvenčni filtri in kontrola nad vsakim zvočnikom posebej, so tisto kar nekateri kompenzirajo z bistveno dražjimi zvočniki in ojačevalci. Mislim da danes težko dosežemo pravi zvok brez uporabe DSP, zato ga priporočam vsem, ki se odločajo za upgrade avtoakustike, res pa je da večina novih vozil DSP že ima vgrajen, nekateri tudi v bolj osnovih izvedbah ozvočenja.