Novinec1968 je napisal/-a:Mislim da predpogoji za delovanje S&S niso tisto kar zanima avtorja.
Ojačevalec v kolikor ni "S&S ready" se lahko ob vsakem zagonu motorja zaradi padca napetosti začasno izključi.
Če imaš avto brez S&S in recimo že poslušaš radio, boš lahko prenesel tistih nekaj sekund brez radia, ki jih ojačevalec rabi za ponovno vzpostavitev ob zagonu vozila, če pa imaš v avtu vgrajen in v uporabi S&S, pa ti najbrž ne bo vseeno, če se bo na primer med vožnjo po mestu ojačevalec nenehno ugašal in prižigal.
Avtorju teme, bi predlagal da zadevo preiskusi z obstoječim ojačevalcem, če bi se izklapljal in avtorja to moti, pa da bi poiskal eksterno rešitev, kot je že bilo omenjeno.
Če se kupuje nov ojačevalec, je velika verjetnost da je že prilagojen S&S tehnologiji. Mislim da zato niso nič dražji.
Nedolgo nazaj sem kupil tega https://www.audiotec-fischer.de/en/matc ... s/pp-86dsp in ga S&S prav nič ne moti....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov