Stran 1 od 1
NI DOVOLJ ELEKTRIKE
Objavljeno: Ne apr 25, 2004 5:29 pm
Napisal/-a simko1
Lep pozdrav.
V Kii Pride imam avtoradijo Sony z mp3 playerjem,2 zvocnika po 180W,1000W ojacevalec ki poganja 400RMS woover in dva zvocnika po 200W.
Ko je vse kar precej naglas in so prizgane luci se mi dogajajo tezave z pomanjkanje elektrike. Imam nov mocnejsi akumolator pa se vedno je napajanje preslabo,kajti ozvocitev mi porabi skoraj vso elektriko,tako da mi luci in ostalo komaj gre, pa se alternator mi na tolko cajta crkne.
Prosim za pomoc
Objavljeno: Ne apr 25, 2004 5:33 pm
Napisal/-a TITan
Močnejši alternator, več akumolatorjev.
Objavljeno: Ne apr 25, 2004 5:54 pm
Napisal/-a simko1
TITan je napisal/-a:Močnejši alternator, več akumolatorjev.
Saj je en alternator za en akumolator.Kako pa naj drugega polnim?

Objavljeno: Ne apr 25, 2004 6:35 pm
Napisal/-a Rjuhar
simko1 je napisal/-a:TITan je napisal/-a:Močnejši alternator, več akumolatorjev.
Saj je en alternator za en akumolator.Kako pa naj drugega polnim?

To je tko, kot da bi rekel, da je ena pipa samo za en sod napolnit...
Objavljeno: Ne apr 25, 2004 9:17 pm
Napisal/-a nakamichi
Jst bi raje alternator preveril, saj je lahko tam napaka da slabo polni akumulator

Objavljeno: Ne apr 25, 2004 9:30 pm
Napisal/-a Peter_
Začnemo z osnovo...
Kakšen imaš napajalni kabel??? Kako imaš maso iz ojačevalca na šasijo.
Pa mogoče kak podatek več o ojačevalcu pa ti znamo kaj bolje povedat.
Objavljeno: Ne apr 25, 2004 9:34 pm
Napisal/-a maky
Objavljeno: Ne apr 25, 2004 9:38 pm
Napisal/-a Yacksy
Malo poglej sploh kolk A altenatro maš. Pa daj debelejši kabel altenator-akku, akku-karoserija. Zna tut to pomagat.
Objavljeno: Ne apr 25, 2004 9:42 pm
Napisal/-a Stuhec
daj mocnejsi alternator, ali pa dva ce lahko, jaz sem vidu da so imeli dva ki so imeli malo "vec" muzke v avtu
Objavljeno: Ne apr 25, 2004 9:52 pm
Napisal/-a TITan
Če imaš dva enaka soda kot je bil prejšen 1 (2xkapaciteta) in jih polniš z enakim curkom vode na enkrat se bosta ševedno oba polnila, samo bo trajalo 2x več časa.
Pa povej če je tist ojačevalc 1000w RMS ali 1000w max. Če je RMS ti bi sistem žru približno 90A pri polni obremenitvi. Se pravi rabimo vedet koliko ima KIA original Amperski alternator.
Če je pa 1000w max = 500w RMS (če se ne lažejo). To ti pride cca. 45A, kar bi pa vsak alternator moral biti možen poganjat.
Čist tko, kake kable maš pa za vse to napajat?
Objavljeno: Ne apr 25, 2004 10:06 pm
Napisal/-a nakamichi
Vsak od do zdej naštetih problemov je možen, z enim voltmetrom in 10min časa lahko napako precej hitro najdeš, vezmi si čas saj se splača

Osredotoči se na nivoje napetosto ter na padce napetosti na posameznih povezavah:
1) alter.-aku
2) alter.-masa
3) aku.-masa
4)aku.-ojač.
itd.
Preveri tudi kakšne nap imaš na alter., aku. in na ojač. pri neki max. glasnosti in neobremenjeno

Objavljeno: Ne apr 25, 2004 10:42 pm
Napisal/-a Peter_
Torej možnosti so sledeče če imaš
A) 1000 W RMS ojačevalec AB klase
Ti vleče ob polni obremenitvei 150A za to stvar potrebuješ kabel do njega 50mm2 in masa tudi 50mm2 na najbližji vijak karoserije, kjer je barva zbrušena in dober kontakt.
B) 1000 W RMS ojačevalec D klase
Torej to rabi maximalo 80A toka. Za to je dovolj 35mm2 kabel za napajanje in maso.
C) 1000W MAX -> 500W RMS ojačevalec AB klase
Tok je 75A tudi za to priporočljivo 35mm2 zadostovalo bi tudi 25mm2.
Sicer to so predpostavke stalno max obremenitev. Kar pa pri poslušanju glasbe ni mogoče uresničit, ker je woofer v škatli in se impedanca wooferja v škatli dvigne. Pa glasba ni konstanta...
Drugače pa kot je rekel nakamichi se napako lahko hitro ugotovi z enim voltmetrom za 1000 SIT.