Stran 1 od 1

vpliv kondenzatorja

Objavljeno: So feb 12, 2005 5:05 pm
Napisal/-a surfer13a
Ali ima kondenzator kaken ucinek proti unicenju alternatorja in na splosno zdravja elektronike v avtu?

Objavljeno: So feb 12, 2005 5:51 pm
Napisal/-a Neo32
to mislis kondenzator na samem alternaturju, al kaksn drug?


u glavnem je ta kondenzator ki je pritrjen na alternator in vezan na D+ zgolj zaradi vidoko frekvencnih motenj oz. motenj ki pridejo zaradi vrtenja rotorja v magnetnem polju, zej glih kaksne hude nevarnosti skoz to ce si ga upulu al ce ti je crknu ni, ampak lohka ga pa das zamenjat, sej to ni tulk draga zadevca.

Objavljeno: So feb 12, 2005 8:11 pm
Napisal/-a surfer13a
Ja, mogoce nisem bil dovolj jasen. V mislih sem imel kondenzator (1 farad), ki se jih uporablja kot dodatek k avtoakustiki. Imam dva ojačevalca in sem ze imel probleme z alternatorjem (skurjena dioda).

Objavljeno: So feb 12, 2005 9:42 pm
Napisal/-a Neo32
lenivec je napisal/-a:če misliš ti kondlc za muziko, ti samo gladi špice in se ga da not šele ko maš porihtano vse ostalo kot je treba, torej akku in kable pa mase

drugač pa muzika ne škodi nič elektriki, razn pač akkuju če ga na parkplacu pšrazniš


eni renoji so imel en kup problemov z stromom ko so dajal notr ojacevalce

kondenzator je nekak dopolnitev akumulatorja, ampak ce mas nikakav akumulator tud z kondenzatorjem ne bos nc resu, rajs investiraj v dobr akumulator, najbol da je ene 10Ah vecja kapaciteta od original, pa cimecvji kratkosticni tok nej ma, tko je vecji je ta tok bols je. Problem pr akumulatorjih je da majo visoko notranjo upornost in niso nekak fleksibilni ob basih, kjer je treba zagotavljat hitro moc ki jo zahteva ojacevalec, nasprotno majo pa to karakteristiko kondenzatorji dobro, to se prav zagotovijo potrebno moc ko jo ojacevalec rab.

A ti kej luci zmrkajo, al pa notranja osvetljava? Kaksn aku pa mas zej, pa za ker avto gre?