Stran 1 od 1

utripanje luči

Objavljeno: Sr okt 17, 2007 7:56 pm
Napisal/-a Ninja333
lep pozdrav

da mal popravm ;) k dam musko "do konca" mi malenskost utripajo luči...al pa se mi zdi k me tok trese :P

zj me zanima...k nism lih stručko 8) kaj rabm da mi ne bo več. a rabm kondenzator al je problem švoh akumulator??

Objavljeno: Če okt 18, 2007 5:51 am
Napisal/-a zazo
dva osnovna razloga sta:
če imaš v avtu ojačevalec, je kabel za napajanje pretanek ali pa je masa slabo nameščena (beri... slabo zbrušena barva in je masa v slabem siku s karoserijo in tako slab tokokrog)

najbolje bi bilo da bi na ojačevalcu izmeril padec napetosti ko udari bas (če ga imaš). Meriti moraš na ojačevaclu ne na akumulatorju.

če je vse to ok, potem razmišljaj o menjavi akomulatorja. Kondenzator je res zadnji člen v verigi, ki bi ga rabil, je pa res da dober zgleda ko je vgrajen v avtoakustični sistem :D

lp, zazo

Objavljeno: Sr nov 14, 2007 8:05 pm
Napisal/-a Ninja333
dans sm kupu akumulator 2500a kratkostičnega toka in ni nč bolš.

use mase sm še 1x pregledav, pobrusu. na nov sm povleku še 35kvadrat kabel z minusa na šasijo. mam tud xenon, tko da te komentarje zadržte zase k svetujete da dam xenon. utripa mi notri. najbolj se vidi na potovalnem računalniku k je rdeče osvetljen, pa lampice če pržgem za osvetlitev notranjosti ful utripajo. xenon najmanj utripa, pozicijske pa kr dost.

ne vem kaj nej še nardim k sistem res ni extremn(pol bi še razumev):
-sub je gz 12xd-al
-ojačevalc 2.500tx
-eni jbl za spredn sistem na ojačevalcu gz 2000tx

plus kabel mam 35kvadrat deljen na 2x 16kvadrat(30cm dolžine)
minus je pa pršraufan na tist šrauf za varnostne pasove zataknt, kr dost debel(minus kabli so 16kvadrat(50cm za usak ojačevalc)

kaj nej še nardim? v čem je še lahko problem?

prosim za pomoč. lp, Ninja

Objavljeno: Sr nov 14, 2007 8:13 pm
Napisal/-a jay
Napisal si, da ti MALO utripajo, po moje je to čist normalno, saj poraba je kr pri avtoakustiki.

Objavljeno: Sr nov 14, 2007 9:22 pm
Napisal/-a mucek
Lahko probaš zraven ojačevalca še kakšen ogromen kondenzator zvezat.
Ampak dobri niso poceni - če imaš možnost, najprej poskusi, da vidiš če je to to.

LP, Grega

Objavljeno: Če nov 15, 2007 4:43 pm
Napisal/-a Ninja333
tko sm zdej naredu. sm dav še kondenzator in problem ostaja.

- ko je avto ugasnjen napetost pade(ko udari bas) za cca 0,2V(z 12,4V na 12,2V) in takrat nič ne utripa

- ko je avto prižgan napetost pade(ko udari bas) za cca 1,1V(z 14,4V na 13,3V) in takrat mi utripa

kablov nism nč več tikal.

a mogoče te informacije kej pomagajo? kaj lahko še nardim?

lp, ninja

Objavljeno: Če nov 15, 2007 5:11 pm
Napisal/-a phoebus
KAko močen ferštekeraj imaš? Najbrž ne poslušaš prav potiho, ane? Po mojem bi bilo za:

- montirati uber hud kondenzator
- montirati zelo kvaliteten aku. Tisti ki misljijo z akustiko bolj resno imajo 2 akuja.
- montirati zmogljivejši alternator.

Računati moraš, da daje akumulator od sebe okoli 12V, polni se ga z okoli 14,4 (nekateri modernejši avti celo več). Torej, alternator daje od sebe 14.4 in še tako dober akumulator ti ne bo kompenziral razlike med 12 in 14.4- to lahko naredi izključno kondenzator.
Luči ti utripnejo zaradi padca 14.4 --> 13, pod (veliko) 12 ne pade zaradi kompenzacije akumulatorja; zmogljivejši alternator ti bo zagotovil večjo moč, kar pomeni, da bo pri večjih tokovih (glasen bas potrebuje veliko energije in povleče velik tok) zagotovil konstantno napetost oz. manjši padec (P = U * I).

Če ti kondenzator ne pomaga (seveda močan), se ali sprijazni z utripanjem, ali pa seži v denarnico za zmogljiv alternator. Osebno bi naredil prvo, ker itak ne moreš tako naglas nonstop poslušat glasbe, saj si uničiš bobniče.

Objavljeno: Če nov 15, 2007 5:14 pm
Napisal/-a Ninja333
ja kot kaže bom moral ubrat prvo opcijo.

sam ni mi jasn k muska res ni "brutalna"

mam ojačevalc gz 2.500tx 500Wrms in prav tako močan sub.

ne vem no. pol bi pr 2kw mev lajt šov. :?

aja pa avto je golf iv. pomojm da ni tok j**c altenator, ali pač?

Objavljeno: Če nov 15, 2007 5:33 pm
Napisal/-a phoebus
RMS moč ti ne pove, koliko moči je dejansko "popil" zato da je dal toliko ven.

Reciva da imaš MAX 500W (peak), kar pomeni da toliko povleče ob konicah najhujših basov..pa reciva da ima efektivnost 0.75; tako dobiš 666.67W na priključkih. Pri 12 voltih to nanese 55.5 ampera.

Če imaš kilowatt peaka in izkoristek 0.75 (in poslušaš na MAX), ti bo ob konici pojedel 1333W --> ca. 110 amperov.


Alternatorji pač niso namenjeni takim tokovom, zato se jih kot prvo podpre s kondenzatorjem (ki pokrije tokovni sunek ob šusu basa), kot drugo pa zamenja z zmogljivejšim..

Objavljeno: Če nov 15, 2007 6:55 pm
Napisal/-a Ninja333
če te razumem...a bi lahko tud odpravu to z močnejšim ojačevalcem, saj ga sub potem ne bi toliko obremenil ali to nima veze?

Objavljeno: Če nov 15, 2007 7:37 pm
Napisal/-a abbe
alternator zamenjaj z mocnejsim.

Objavljeno: Če nov 15, 2007 7:53 pm
Napisal/-a Ninja333
zakaj alternator? kako pa kšni k majo slabše avte(beri slabši alternator), pa močnejšo akustiko, pa nimajo tega problema.

Objavljeno: Če nov 15, 2007 8:12 pm
Napisal/-a phoebus
Saj je vse razloženo in razumljivo iz tega kar sem napisal zgoraj- če imajo original "švoh" alternatorje (sanja se mi ne, koliko ima golf/clio, zase vem da imam 110A v safranu), morajo dat noter kondenzator. Slednjega si lahko predstavljaš kot lavor vode- normalno točiš počasi, vsake par minut bi pa želel zelo močan curek. To ne bo šlo, če ne boš vmes postavil lavorja ki se bo počasi polnil, ti boš počasi praznil, ko boš želel curek, ga boš pa dobil iz lavorja..

...seveda pomaga tudi akumulator, ampak le-ta ti pomaga takrat, ko povlečeš že toliko toka, da napetost na alternatorju pade pod 12V.

Objavljeno: Po nov 19, 2007 12:19 am
Napisal/-a Hulitik
Če sem kaj zgrešiu se že v naprej opravičujem ampak useeno.
1. Masa priterjena na pozicijo kjer so priterjeni pasovi ve velikokrat varljiva saj imajo le ti dostikrat umes plastično podložko, ki je včasih sploh ne opaziš

2. Ali imaš spredaj is akomulatorja na ohišje avtomobila dodatno maso debeline napajalnega kabla?

Objavljeno: Po nov 19, 2007 10:09 am
Napisal/-a Ninja333
ja oboje. sej sm se sprijaznil že, ker sem use sprobal(saj mislm) in ni nič pomagalo. razen alternatorja nism zamenljal ,kar tudi ne mislim. lp

Objavljeno: Po nov 26, 2007 6:14 pm
Napisal/-a ford boy
probaj preklopit močnejši kondezator, potem več verjetno neboš imel težave