Stran 1 od 1
priklop avtoradia
Objavljeno: Pe nov 09, 2007 6:09 pm
Napisal/-a slombi
ahoj,
bi se dalo na kak način priklopit tale radio
na tale konektor:
avto je ax, letnik 89
Lp
Objavljeno: Pe nov 09, 2007 6:57 pm
Napisal/-a sebaveh
Kupi ISO konektorje - ženski tip, ki grejo na avto. Nato izmeri katere žice v avtu so masa, konstantni plus in kontaktni plus. Po potrebi pa še za osvetlitev in napajanje antene, če je potrebno. Na koncu pa jih še zlotaš skupaj. Ne zvit na roke in povit z izolirtrakom, ampak natakneš termobužrke gor, zlotaš, potegneš bužirke preko in jih segreješ da jih potegne skupaj. Zanesljiv stik in izolirano ter varno.
Objavljeno: Pe nov 09, 2007 8:05 pm
Napisal/-a slombi
Samo zdaj je štos, če ne bi za tistih par evrov, ki bi jih dal za konektor, dobil na avtoodpadu kak star radio z default konektorjem. Misliš, da se dobijo?
Objavljeno: Pe nov 09, 2007 8:15 pm
Napisal/-a blazp
jaz ti priporočam, da kupiš že narejen konektor, če nisi vešč elektrotehnike oz. daš to komu naredit, sicer pa kot je sebaveh povedal.
kabli od zvočnikov so posebaj in imajo verjetno din konektorje? - to vse cvikaš stran in lotaš gor iso konektor
Objavljeno: Pe nov 09, 2007 8:29 pm
Napisal/-a sebaveh
Takle ISO konektor kot sem omenil zgoraj, se prodajajo skupaj v parih - en za napajanje (spodnja vrsta na radiu) in en za zvočnike (sredinska vrsta kontaktov na radiu) stane 3 €. In če ti uspe na avtoodpadu dobit delujoč radio, s takim konektorjem kot na prvi sliki... potem pa takoj neham hodit na fax

Objavljeno: Pe nov 09, 2007 10:18 pm
Napisal/-a slombi
sebaveh je napisal/-a: In če ti uspe na avtoodpadu dobit delujoč radio, s takim konektorjem kot na prvi sliki... potem pa takoj neham hodit na fax

ne, rabil bi tak radio kot je na drugi sliki, da kompliciranja s predelavo konektorjev sploh ne bi bilo.
Objavljeno: So nov 10, 2007 12:44 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
to ti je 10 min dela....

Objavljeno: So nov 10, 2007 9:53 pm
Napisal/-a slombi
hmm nikakor ni hotelo delovat. ma zakaj pri enemu pinu kaže +, pri enemu pa baterijo (12V). Kako naj vem kateri je pravi plus? Sicer sem probal z obema.
Objavljeno: So nov 10, 2007 11:18 pm
Napisal/-a sebaveh
To si verjetno gledal na konektorju radia? Ja, tam potrebuješ oba plusa. Tisti, ki ima simbol baterije, je direkten plus od akumulatorja in je veš čas pod napetostjo. Tisti ki pa ima samo simbol + in mogoče še simbol stikala, pa je preko kontakta. Za delovanje radia morata biti ta oba plusa pod napetostjo 12V. Izjema so nekateri običajno starejši radiji. Ne pozabi še na maso.
Objavljeno: Sr nov 21, 2007 5:52 pm
Napisal/-a slombi
hvala, sedaj deluje.
ampak nov problem, zahteva kodo
če se komu da pogledat s kakim softwerom:
radio je Philips 22 DC579/62B
serijska št: RN579FS1134851
tako btw, mogoče se je avtomatsko resetiralo na tovarniško kodo, ker radio že kakih 5 let ni bil uporabljen? kakšna pa je ta za stare philipse?
thx
edit: dobil
Objavljeno: Pe nov 23, 2007 6:34 pm
Napisal/-a slombi
Najnovejši problem:
Tudi ko je radio zaprt sveti noter neka lučka. Seved kot je rekel sebaveh bi moral priklopit + na kontakt od avta, ampak ker stari radio tega ni potreboval, ta kabel ni napravljen. Bi se dalo kar odstranit tisto žarnico v notranjosti ali kaj podobnega, da ne bi bilo še tistega kabla od kontakta treba rezat?
Objavljeno: Pe nov 23, 2007 6:47 pm
Napisal/-a sebaveh
Tista lučka je po vsej verjetnosti za osvetlitev tipke za vklop, ali pa za "preganjanje tatov"; kot ima to večina radijev.
Nevem no, jaz ne bi nič mrdal po njemu. Lahko pa malo pogledaš po armaturki in si kontaktni plus sposodiš od kje drugod. Naprimer cigaretnega vžigalnika, če je le-ta preko kontakta, ali pa lučke za osvetljavo osrednje konzole za ventilacijo, ali pa od kakega stikala odvzemeš... Najde se pa sigurno tudi kakšen prost kontakt pri škatli varovalk.
priklop avtoradia
Objavljeno: Ne nov 25, 2007 12:21 pm
Napisal/-a bostjanZ
imam nekako podoben problem. Sam hocem priklopiti radio clarion DXZ828RX v golf 2. Dobil sem pac normalno + ki je vedno pod napetostjo 12V in pac minus. Problem pa nastano ko rabim dobit se en izvor napetosti 12V, ker ga pac ni. Kaj naj naredim v tem primeru ? Iskal sem ze moznost da bi napetost ukradel kaksni drugi reci vendar razn upaljaca cigaretov, ki ga v avtu ni, res ne vidim nobene druge neuporabne stvari. Ce priklopim obadva + priklopa na tistega v avtu s 12V napetostjo pa radio ne dela in se napetost izgubi na od 6V - 9V. Kaj storiti ?
Objavljeno: Ne nov 25, 2007 1:34 pm
Napisal/-a sebaveh
Če se napetost tako sesede, potem preglej napeljavo do radia, kontakte na konektorjih in varovalkah, okolico škatle z varovalkami. In seveda maso! Kam gre minus kabel od radia - po vsej verjetnosti gre nekam na šasijo.
Pri škatli z varovalkami in releji, imaš en kup praznih mest za releje. Malo izmeri, če je tam kakšen pod kontaktom, in potegni žico od radia do škatle. Na žico daj ploščati priključek (kabelšuh - moški) in vtakni noter. Pri tem seveda opazuj, da nebi prišlo do kakih sprememb pri delovanju drugih električnih naprav!
Objavljeno: Če mar 06, 2008 9:54 pm
Napisal/-a bobsaap
Nekaj me zanima,...
Odločam se za nakup novega radia,...
V mojem avtu, mi je električar reko da je Euro priklop. Torej, ko kupim radio z ISO priklopom a to pomeni Euro?
In zanima me še to,...kaj je treba potem kake zice kaj spreminjat, al je edina umetnost kaj je, da povezem ta dva konektorja,..moskega v zensko in bo spilalo vse tako kot treba?