izdelava akustike v FIAT 500 - seles audio
Objavljeno: Pe dec 05, 2008 3:40 pm
Po dolgem času smo se odločili, da bomo v detajle predstavili montažo kakršne izdelujemo v podjetju Seles audio d.o.o.
Objava je nastala zaradi želje stranke.
AVTO : FIAT 500
LETNIK 2008
KONCEPT: Vozilo mora ostati max originalnega videza, vendar sound mora biti odličen.
Po sestanku s stranko smo se odločili, da originalni radio ne moremo obdrzati, zaradi slabše kvalitete zvoka. Odločili smo se za radio, ki ima aktivno kretnico in fazne zamike.
V vozilo sta vgrajena dva ojacevalnika. Prvi kot 4 kanalni služi prednjemu sistemu, ki je vezan aktivno preko avtoradija. V prednjih vratih igrajo 165mm midbass zvočniki, v stebričkih na armaturi visokotonci.
Drugi ojačevalnik je monoblok, ta služi za poganjanje nizkotonskega zvočnika, kateri je vgrajen v prtlajžni prostor.
Detajle montaze boste lahko prebrali pod slikami.
Hvala !
Jaka Seles
www.seles.si
VOZILO FIAT 500
DODATNO SMO IZOLIRALI POKROV MOTORJA PROTI HRUPU, preko dodatne izolacije smo namestili originalno zaščito tako, da videz ostal enak originalnemu.
sprednja vrata so izolirana z standartplast M1 materialom, izolacija na vseh delih vrat
druga plast izolacije vrat s posebno standartplast zvočno peno, katera absorbira višje frekvence
izolacija pred montažo distančnika, pena vgrajena med vrati in distančnikom
vsa originalna instalacija ostala nespremenjena, originalni cepi zponovno na svojih mestih
[/img]http://ss1.spletnik.si//000/000/0e3/dc5/skgi_689132_10887.jpg[/img]
izolacija vratne obloge, tako leve kot desne
izolacija prtljažnega prostora
izolacija armaturnih vložkov
izolacija armaturne plošče, armatura izolirana še dodatno na različnih krajih
izolacija stebrička za visokotonce
vgradnja visokotonskega zvočnika
vsi kabli primerno zaključeni
pritrditev glavne varovalke za 35 mm2
ohišje pritrjeno z 4 varovalnimi vijaki
prehod napajalnega kabla preko požarne stene v vozilo
pritrditev napajalnega kabla
zvočniški kabel v vratih, vsi zaključki kablov cinjeni
napajalni kabel priključen na akumulator
napajalni kabel pritrjen
uporaba kontakt spreja za zaščito + in - pola
zaščiten pozitvni del akumolatorja, zaščita proti koroziji
kabli zaščiteni s snakeskin izolacijo
instalacija kablov pod zadnjimi sedeži
nekateri kabli se stikajo ostrih delov karoserije vozila zato so deležni dodatne izolacije
detajl instalacije kablov
detajl instalacije kablov
ohišje z varovalkama v prtljaznem prostoru, dostop do ohišja zelo enostaven
priklop monobloka, vsi kabli so na koncu vidni, kajti zelo pomembno je da na servisu lahko z lahkoto ugotovijo ali je + ali - kabel.
priklop bass zvočnika na ojačevalnik
montaža obeh ojačevalnikov in bass zvočnika
izdelava bass ohišja z dodatnimi distančniki za ojačevalnika
skatla za bass zvočnik - premaz vseh stičišč s guma maso za 100% tesnenje
izdelava pokrovov za prtljažni prostor
prtljazni prostor pripravljen za tapeciranje
lasersko izrezano 10mm železni ringi za izdelavo distančnikov v vratih
v distančnik vrezani navoji za pričvrstitev midbass zvočnika
zaščitna barva za zaščito distančnikov
barvanje distančnikov za zaščito pred korozijo
dodatna pena na del pričvrstitve zvočnika vgrajena za boljše naleganje zvočnika na distančnik
distančnik vgrajen direktno na vrata vozila, pritrjen s 4 vijaki
detajl vijaka
zvočnik vgrajen v distančnik, pritrjen z navojnimi vijaki
da bi bil izgled vozila max originalen je bila potrebna tudi predelava avtoradija
avtoradio bo delezen enake barve kot armaturna plošča
nova barva na avtoradiju
odstranitev volanskega obroča
odločili smo se da mora v vozilu prav tako delovati radijski upravljalec na volanu, zato smo v volan vgradili daljinski upravljalnik
volan je ostal 100% originalnega izgleda le da deluje na alpine avtoradio
v vozilu smo ohranili rezervno gumo
izdelava novega nosilca za rezervno gumo
alu nosilec na svojem mestu
ob nosilcu na novo pritrjen inbus ključ za uporabo v primeru potrebe po pnevmatiki
končni izgled vrat je ostal 100% originalni
končni izgled stebrička je ostal 100% originalni
izgled avtoradija vgrajenega v armaturno ploščo
direktna fotografija
izgled armaturnega dela
dostop do rezervnega kolesa
prtljazni prostor brez pokrovov
prtljažni prostor s pokrovi
originalno orodje deležno novega prostora
na novo izdelava vreča za orodje
prostor za orodje po prednjim sedezem
končna nastavitev zvoka
nastavljeno srednjetonsko območje
končna nastavitev bass zvočnika - linearno 20 hz
Objava je nastala zaradi želje stranke.
AVTO : FIAT 500
LETNIK 2008
KONCEPT: Vozilo mora ostati max originalnega videza, vendar sound mora biti odličen.
Po sestanku s stranko smo se odločili, da originalni radio ne moremo obdrzati, zaradi slabše kvalitete zvoka. Odločili smo se za radio, ki ima aktivno kretnico in fazne zamike.
V vozilo sta vgrajena dva ojacevalnika. Prvi kot 4 kanalni služi prednjemu sistemu, ki je vezan aktivno preko avtoradija. V prednjih vratih igrajo 165mm midbass zvočniki, v stebričkih na armaturi visokotonci.
Drugi ojačevalnik je monoblok, ta služi za poganjanje nizkotonskega zvočnika, kateri je vgrajen v prtlajžni prostor.
Detajle montaze boste lahko prebrali pod slikami.
Hvala !
Jaka Seles
www.seles.si

VOZILO FIAT 500

DODATNO SMO IZOLIRALI POKROV MOTORJA PROTI HRUPU, preko dodatne izolacije smo namestili originalno zaščito tako, da videz ostal enak originalnemu.

sprednja vrata so izolirana z standartplast M1 materialom, izolacija na vseh delih vrat

druga plast izolacije vrat s posebno standartplast zvočno peno, katera absorbira višje frekvence

izolacija pred montažo distančnika, pena vgrajena med vrati in distančnikom

vsa originalna instalacija ostala nespremenjena, originalni cepi zponovno na svojih mestih
[/img]http://ss1.spletnik.si//000/000/0e3/dc5/skgi_689132_10887.jpg[/img]
izolacija vratne obloge, tako leve kot desne

izolacija prtljažnega prostora

izolacija armaturnih vložkov

izolacija armaturne plošče, armatura izolirana še dodatno na različnih krajih

izolacija stebrička za visokotonce

vgradnja visokotonskega zvočnika

vsi kabli primerno zaključeni

pritrditev glavne varovalke za 35 mm2

ohišje pritrjeno z 4 varovalnimi vijaki

prehod napajalnega kabla preko požarne stene v vozilo

pritrditev napajalnega kabla

zvočniški kabel v vratih, vsi zaključki kablov cinjeni

napajalni kabel priključen na akumulator

napajalni kabel pritrjen

uporaba kontakt spreja za zaščito + in - pola

zaščiten pozitvni del akumolatorja, zaščita proti koroziji

kabli zaščiteni s snakeskin izolacijo

instalacija kablov pod zadnjimi sedeži

nekateri kabli se stikajo ostrih delov karoserije vozila zato so deležni dodatne izolacije

detajl instalacije kablov

detajl instalacije kablov

ohišje z varovalkama v prtljaznem prostoru, dostop do ohišja zelo enostaven

priklop monobloka, vsi kabli so na koncu vidni, kajti zelo pomembno je da na servisu lahko z lahkoto ugotovijo ali je + ali - kabel.

priklop bass zvočnika na ojačevalnik

montaža obeh ojačevalnikov in bass zvočnika

izdelava bass ohišja z dodatnimi distančniki za ojačevalnika

skatla za bass zvočnik - premaz vseh stičišč s guma maso za 100% tesnenje

izdelava pokrovov za prtljažni prostor

prtljazni prostor pripravljen za tapeciranje

lasersko izrezano 10mm železni ringi za izdelavo distančnikov v vratih

v distančnik vrezani navoji za pričvrstitev midbass zvočnika

zaščitna barva za zaščito distančnikov

barvanje distančnikov za zaščito pred korozijo

dodatna pena na del pričvrstitve zvočnika vgrajena za boljše naleganje zvočnika na distančnik

distančnik vgrajen direktno na vrata vozila, pritrjen s 4 vijaki

detajl vijaka

zvočnik vgrajen v distančnik, pritrjen z navojnimi vijaki

da bi bil izgled vozila max originalen je bila potrebna tudi predelava avtoradija

avtoradio bo delezen enake barve kot armaturna plošča

nova barva na avtoradiju

odstranitev volanskega obroča

odločili smo se da mora v vozilu prav tako delovati radijski upravljalec na volanu, zato smo v volan vgradili daljinski upravljalnik

volan je ostal 100% originalnega izgleda le da deluje na alpine avtoradio

v vozilu smo ohranili rezervno gumo

izdelava novega nosilca za rezervno gumo

alu nosilec na svojem mestu

ob nosilcu na novo pritrjen inbus ključ za uporabo v primeru potrebe po pnevmatiki

končni izgled vrat je ostal 100% originalni

končni izgled stebrička je ostal 100% originalni

izgled avtoradija vgrajenega v armaturno ploščo

direktna fotografija

izgled armaturnega dela

dostop do rezervnega kolesa

prtljazni prostor brez pokrovov

prtljažni prostor s pokrovi

originalno orodje deležno novega prostora

na novo izdelava vreča za orodje

prostor za orodje po prednjim sedezem

končna nastavitev zvoka

nastavljeno srednjetonsko območje

končna nastavitev bass zvočnika - linearno 20 hz