Stran 1 od 2

izdelava akustike v FIAT 500 - seles audio

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 3:40 pm
Napisal/-a dls1
Po dolgem času smo se odločili, da bomo v detajle predstavili montažo kakršne izdelujemo v podjetju Seles audio d.o.o.
Objava je nastala zaradi želje stranke.

AVTO : FIAT 500
LETNIK 2008
KONCEPT: Vozilo mora ostati max originalnega videza, vendar sound mora biti odličen.


Po sestanku s stranko smo se odločili, da originalni radio ne moremo obdrzati, zaradi slabše kvalitete zvoka. Odločili smo se za radio, ki ima aktivno kretnico in fazne zamike.
V vozilo sta vgrajena dva ojacevalnika. Prvi kot 4 kanalni služi prednjemu sistemu, ki je vezan aktivno preko avtoradija. V prednjih vratih igrajo 165mm midbass zvočniki, v stebričkih na armaturi visokotonci.
Drugi ojačevalnik je monoblok, ta služi za poganjanje nizkotonskega zvočnika, kateri je vgrajen v prtlajžni prostor.
Detajle montaze boste lahko prebrali pod slikami.

Hvala !

Jaka Seles
www.seles.si

Slika
VOZILO FIAT 500
Slika
DODATNO SMO IZOLIRALI POKROV MOTORJA PROTI HRUPU, preko dodatne izolacije smo namestili originalno zaščito tako, da videz ostal enak originalnemu.
Slika
sprednja vrata so izolirana z standartplast M1 materialom, izolacija na vseh delih vrat
Slika
druga plast izolacije vrat s posebno standartplast zvočno peno, katera absorbira višje frekvence
Slika
izolacija pred montažo distančnika, pena vgrajena med vrati in distančnikom
Slika
vsa originalna instalacija ostala nespremenjena, originalni cepi zponovno na svojih mestih
[/img]http://ss1.spletnik.si//000/000/0e3/dc5/skgi_689132_10887.jpg[/img]
izolacija vratne obloge, tako leve kot desne
Slika
izolacija prtljažnega prostora
Slika
izolacija armaturnih vložkov
Slika
izolacija armaturne plošče, armatura izolirana še dodatno na različnih krajih
Slika
izolacija stebrička za visokotonce
Slika
vgradnja visokotonskega zvočnika
Slika
vsi kabli primerno zaključeni
Slika
pritrditev glavne varovalke za 35 mm2
Slika
ohišje pritrjeno z 4 varovalnimi vijaki
Slika
prehod napajalnega kabla preko požarne stene v vozilo
Slika
pritrditev napajalnega kabla
Slika
zvočniški kabel v vratih, vsi zaključki kablov cinjeni
Slika
napajalni kabel priključen na akumulator
Slika
napajalni kabel pritrjen
Slika
uporaba kontakt spreja za zaščito + in - pola
Slika
zaščiten pozitvni del akumolatorja, zaščita proti koroziji
Slika
kabli zaščiteni s snakeskin izolacijo
Slika
instalacija kablov pod zadnjimi sedeži
Slika
nekateri kabli se stikajo ostrih delov karoserije vozila zato so deležni dodatne izolacije
Slika
detajl instalacije kablov
Slika
detajl instalacije kablov
Slika
ohišje z varovalkama v prtljaznem prostoru, dostop do ohišja zelo enostaven
Slika
priklop monobloka, vsi kabli so na koncu vidni, kajti zelo pomembno je da na servisu lahko z lahkoto ugotovijo ali je + ali - kabel.
Slika
priklop bass zvočnika na ojačevalnik
Slika
montaža obeh ojačevalnikov in bass zvočnika
Slika
izdelava bass ohišja z dodatnimi distančniki za ojačevalnika
Slika
skatla za bass zvočnik - premaz vseh stičišč s guma maso za 100% tesnenje
Slika
izdelava pokrovov za prtljažni prostor
Slika
prtljazni prostor pripravljen za tapeciranje
Slika
lasersko izrezano 10mm železni ringi za izdelavo distančnikov v vratih
Slika
v distančnik vrezani navoji za pričvrstitev midbass zvočnika
Slika
zaščitna barva za zaščito distančnikov
Slika
barvanje distančnikov za zaščito pred korozijo
Slika
dodatna pena na del pričvrstitve zvočnika vgrajena za boljše naleganje zvočnika na distančnik
Slika
distančnik vgrajen direktno na vrata vozila, pritrjen s 4 vijaki
Slika
detajl vijaka
Slika
zvočnik vgrajen v distančnik, pritrjen z navojnimi vijaki
Slika
da bi bil izgled vozila max originalen je bila potrebna tudi predelava avtoradija
Slika
avtoradio bo delezen enake barve kot armaturna plošča
Slika
nova barva na avtoradiju
Slika
odstranitev volanskega obroča
Slika
odločili smo se da mora v vozilu prav tako delovati radijski upravljalec na volanu, zato smo v volan vgradili daljinski upravljalnik
Slika
volan je ostal 100% originalnega izgleda le da deluje na alpine avtoradio
Slika
v vozilu smo ohranili rezervno gumo
Slika
izdelava novega nosilca za rezervno gumo
Slika
alu nosilec na svojem mestu
Slika
ob nosilcu na novo pritrjen inbus ključ za uporabo v primeru potrebe po pnevmatiki
Slika
končni izgled vrat je ostal 100% originalni
Slika
končni izgled stebrička je ostal 100% originalni
Slika
izgled avtoradija vgrajenega v armaturno ploščo
Slika
direktna fotografija
Slika
izgled armaturnega dela
Slika
dostop do rezervnega kolesa
Slika
prtljazni prostor brez pokrovov
Slika
prtljažni prostor s pokrovi
Slika
originalno orodje deležno novega prostora
Slika
na novo izdelava vreča za orodje
Slika
prostor za orodje po prednjim sedezem
Slika
končna nastavitev zvoka
Slika
nastavljeno srednjetonsko območje
Slika
končna nastavitev bass zvočnika - linearno 20 hz

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 3:54 pm
Napisal/-a Slicker
profi izdelek kot vedno. še posebej mi je všeč izgled radia v armaturni plošči, tak prtljažnik pa je nekako tvoj zaščitni znak se mi zdi.

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 4:03 pm
Napisal/-a C4V4L13R
to mi je zelo všeč, da je akustika izboljšana, avto pa ostane v originalnem stanju, prtljažnik pa še vedno uporaben. nekaj takega se imam namen lotit drugo leto v svoji astri

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 4:13 pm
Napisal/-a snikerson
pohvalno :tomidelej:

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 4:34 pm
Napisal/-a Caby
Eno vprašanje. Zanima me princip izoliranja avtomobila na začetku. SIcer je to povsod, vendar tukaj si strokovnjak tako da boš znal razložiti. Kot je vidno na slikah se izolira v manjših zaplatah, mene pa zanima kaj točno se to izolira, da nebo čričkov če bi kaj drgnilo med sabo (npr plastika ob plastiko) ob glasnejši muziki, ali je to izolacija zvoka, da ne "uhaja" drugje kakor čez zvočnik?
Zakaj se naprimer ne izreže pa se da izolacijo iz enega kosa, pa pač izreže tam kjer je potrebno? Ni potrebe? Nisem ravno domač na teh področjih..

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 4:39 pm
Napisal/-a juhica
vsecen avto z posteno musko. tko kot se spodob... lastnik ma okus...

:tomidelej:

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 4:44 pm
Napisal/-a dls1
Caby je napisal/-a:Eno vprašanje. Zanima me princip izoliranja avtomobila na začetku. SIcer je to povsod, vendar tukaj si strokovnjak tako da boš znal razložiti. Kot je vidno na slikah se izolira v manjših zaplatah, mene pa zanima kaj točno se to izolira, da nebo čričkov če bi kaj drgnilo med sabo (npr plastika ob plastiko) ob glasnejši muziki, ali je to izolacija zvoka, da ne "uhaja" drugje kakor čez zvočnik?
Zakaj se naprimer ne izreže pa se da izolacijo iz enega kosa, pa pač izreže tam kjer je potrebno? Ni potrebe? Nisem ravno domač na teh področjih..



zivjo!

najlazje ti bom odgovoril po telefonu lahko me poklices na 041 527 111 in ti hitreje razlozim, kajti ce se lotim pisat bo prevec.

lp jaka

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 5:05 pm
Napisal/-a gaši
Tudi meni je všeč da je original vse ostalo..samo kaj pa je pod plastiko pa pod vsem pa :shock: ..ste pravi majstri svaka čast 8) ..mislim da je lastnik lahko zelo zadovoljen ;) ..

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 5:25 pm
Napisal/-a alanq4
Pohvalno da se tak izdelek tako detaljno predstavi. Je lahko v pomoč in vzpodbudo drugim.
drugače pa so vsi izdelki, ki sem jih sam osebno videl od seles-a vrhunski, bravo res :tomidelej:

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 7:04 pm
Napisal/-a damjan
jaka čestitke še z moje strani....
vedno znova dokažeš da si vodilni na tem področju v sloveniji.

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 7:25 pm
Napisal/-a 207sport
zanimivo lepo narejeno po eni strani pa velik novih idej za homemade izdelavo ;)

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 8:10 pm
Napisal/-a sebaveh
dls1 je napisal/-a:
Caby je napisal/-a:Eno vprašanje. Zanima me princip izoliranja avtomobila na začetku. SIcer je to povsod, vendar tukaj si strokovnjak tako da boš znal razložiti. Kot je vidno na slikah se izolira v manjših zaplatah, mene pa zanima kaj točno se to izolira, da nebo čričkov če bi kaj drgnilo med sabo (npr plastika ob plastiko) ob glasnejši muziki, ali je to izolacija zvoka, da ne "uhaja" drugje kakor čez zvočnik?
Zakaj se naprimer ne izreže pa se da izolacijo iz enega kosa, pa pač izreže tam kjer je potrebno? Ni potrebe? Nisem ravno domač na teh področjih..



zivjo!

najlazje ti bom odgovoril po telefonu lahko me poklices na 041 527 111 in ti hitreje razlozim, kajti ce se lotim pisat bo prevec.

lp jaka


To tudi mene malo zanima glete teh "flik". Caby, kaj si izvedel?

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 9:44 pm
Napisal/-a Miholl84
Kolko časa pa ste razdirali 500ko?

In koliko okvirno pride pri vas podobna predelava?

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 10:19 pm
Napisal/-a dls1
montaza se je pričela ta ponedeljek in je bila koncana danes ob 10.00

lp jaka

Objavljeno: Pe dec 05, 2008 10:26 pm
Napisal/-a sandek
spet en projekt ki si zasluži 10ko :bow :bow

Objavljeno: Ne dec 07, 2008 2:23 pm
Napisal/-a Caby
sebaveh je napisal/-a:
To tudi mene malo zanima glete teh "flik". Caby, kaj si izvedel?


Pozdravljen

Nisem poklical, ni bilo časa. Če pa ima kdo kakšno dokumentacijo na internetu z opisom okoli teh stvari se priporočam.

Objavljeno: Ne dec 07, 2008 5:23 pm
Napisal/-a _B3yBo_
dls1 je napisal/-a:montaza se je pričela ta ponedeljek in je bila koncana danes ob 10.00

lp jaka


koliko oseb pa dela na avtu?

drugace pa super zadeva

Objavljeno: Ne dec 07, 2008 5:38 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
Same pohvale iz moje strani! Še tako naprej!

Objavljeno: Po dec 22, 2008 7:51 am
Napisal/-a eagle21
Čestitke res je dobro samo tega avta ne bi mel nikol v življenju. Kot osnovni model