Stran 1 od 1
Ni toka za AR
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 9:06 am
Napisal/-a barossa45
Pozdravljeni.
Pri priključitvi radia sem ponesreči naredil kratak stik. Sedaj ni napetosti na žici katera naj bi bila za stalen tok, remote oz. kontakt ima tok (rumena žica ima napetost rdeča pa ne). Varovalke pod motornim pokrovom so cele. Obstajajo mogoče še kje katere druge varovalke ali je problem kje drugje.? Avto je pa Opel corsa 04'
Hvala za odgovore
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 9:09 am
Napisal/-a aleshondas
mislim da morajo bit še ene varovalke v notranjosti avtomobila najverjtneje pod volanom!! vsaj ponavadi so tam!!
drugič pa batrijo odklopit!!
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 9:35 am
Napisal/-a fičfirič
defenitivno varovalke.mi je tudi meni ratalo že z radijem eno skurit.poglej pod volanom kjer so ponavadi...
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 9:48 am
Napisal/-a Volvo power
F12 v motornem prostoru
Re: Ni toka za AR
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 12:28 pm
Napisal/-a gogo1
barossa45 je napisal/-a:Pozdravljeni.
Pri priključitvi radia sem ponesreči naredil kratak stik. Sedaj ni napetosti na žici katera naj bi bila za stalen tok, remote oz. kontakt ima tok (rumena žica ima napetost rdeča pa ne). Varovalke pod motornim pokrovom so cele. Obstajajo mogoče še kje katere druge varovalke ali je problem kje drugje.? Avto je pa Opel corsa 04'
Hvala za odgovore
drugače je staken tok na rumeni žici kolker se jaz spomnem..
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 2:10 pm
Napisal/-a barossa45
Tudi jaz sem bil 99% da so nekje še ene varovalke.... Vendar jih ni, tudi u navodilih ne.
F12 je cela, definitivno.
Na rumeni žici je napetost samo ob kontaktu.
Slutim tudi, da je tudi informativni zalon z datumom, uro, temparatura zunanjosti...itd. ostal brez spomina. Obstaja možnost da je za ti dve stvari ista varovalka....(moje mnenje)
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 2:35 pm
Napisal/-a R 26
Varovalka F1
Skopirano z nekega angleškega foruma
Vauxhall have moved/added extra fuse boxes, and aren't always in that location anymore.
The Corsa-C / Combo only has one, which is under the bonnet.
The Vectra-C has 3:- nearside boot area, under the bonnet, and one right on the end of the dashboard on the passenger side.
The Astra-H has 2, nearside boot area, & under the bonnet.
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 8:05 pm
Napisal/-a Lancer123
rdeča naj bi bila za stalen tok, sklepano po logiki... sem pa siguren da ti je varovalko skurilo... takega toka ni moglo potegnit da bi žico spalilo

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 8:48 pm
Napisal/-a mropc
kratko in jedernato.www.avtoakustika.si kle gor upraši fante.se bo zih najdu taprav ki ve kaj kej pomeni.bol boš kr neki šaru sam še slabi lahko nastane.
Objavljeno: Pe feb 12, 2010 12:48 pm
Napisal/-a brejkar
kako ni se enih varovalk, ponavad so pod volanom, oz če imaš tam predalček ga odstraniš in so varovalke pod njimi. Ali pa pod sovoznikovim predalom aliii pa v levem/desnem boku armature. Morajo bit

k ponavad so pod haubo samo tiste velke varovalke in teh je le par, v kabini jih mas pa se cca 30-40.