Stran 1 od 1
Nastavitev konektorjev za priklop radia
Objavljeno: Če avg 26, 2010 7:59 pm
Napisal/-a Maxl1
Zanima me, če je možno prestaviti konektorje v adapterju (na sliki 1) iz ene luknje v drugo luknjo in če ja, kako? Priklop na Puntu ima drugače razporejen + in - in zaradi tega ne dela nov radio.
Konektorji so pa takšni:
Se opravičujem za slabo kvaliteto slik.

Objavljeno: Če avg 26, 2010 8:13 pm
Napisal/-a sebaveh
Malo ostrejše slike res ne bi škodile.

Naslednjič vklopi Macro funkcijo na digitalcu.
Kolikor vidim, konektor nima nobenega rumenega plastičnega vložka (varovalke) in je narejen iz enega kosa. In če ga pogledaš od spredaj (druga slika), boš nad vsakim pinom videl še malo kvadratno luknjico. Potrebuješ pa eno koničasto pinceto. Vtakneš jo od spredaj noter kolikor gre, in stisneš pin. S konico pa boš tako dosegel zob v notranjosti. Torej ta zob skupaj stisneš in potegneš žico od zadaj ven.
Objavljeno: Če avg 26, 2010 9:10 pm
Napisal/-a alanq4
Ja tako je kot je napisal sebaveh.
Mi je pa čudno da sta + in - zamenjana, večinoma sta samo stalni + pa tisti preko ključavnice kontra.
Objavljeno: Če avg 26, 2010 9:38 pm
Napisal/-a Maxl1
Hvala za odgovora, mi je uspelo premakniti konektorje. Ampak se trenutno še ubadam z iskanjem pravilne postavitve teh konektorjev, da bo radio pravilno deloval.
Na strani, kjer sem premikal konektorje imam: + Battery (rumena žica), ACC (rdeča žica), črno žico in System Remote Control [kaj je sploh to?] (modrobela žica). Če ima kdo kakšne izkušnje z Puntom, bi ga prosil, da mi napiše, kako naj jih postavim

.
Objavljeno: Če avg 26, 2010 10:27 pm
Napisal/-a andre_a3
lp. zdej pa najbolš da vzameš v roke prob lučko pa pomeriš na avtu ke imaš napetosti.
+ Battery (rumena žica) to je stalni +
ACC (rdeča žica) to je kontakt + (če ti radijo na bo samodejno shranjeval postaj itd zamenjaj stalni in kontakt+ )
System Remote Control : tam gor se ti pa ponavadi pojavi še en + in sicer šele takrat ko se ti prižge radijo. (ponavadi se gor priklopi kabel za vklop ojačevalca.)
črna žica je pa -
Objavljeno: Če avg 26, 2010 10:39 pm
Napisal/-a LinuxFuter
klik
imaš tak vmesnik med avtoradiem pa inštalacijo avta? Ne verjamem da imaš zamenjan plus pa minus, ker bi to moralo pri prvem priklopu pokurit varovalke ali pa avtoradio, ampak samo stalni plus pa plus ob kontaktu

Zato imaš na tem vmesnem kablu dva konektorja na pušo - za zamenjavo žic za stalni plus pa plus ob kontaktu.
Objavljeno: Če avg 26, 2010 11:48 pm
Napisal/-a Maxl1
Jap, to je moj vmesnik za Pionner radie. V bistvu sem napačno napisal, da se sta + in - zamenjana. Mislil sem glede stalnega plusa in plusa ob kontaktu.
Ima tisti System Remote Control kakšno posebno funkcijo ali je (trenutno) nepomemben pri priklopu?
Objavljeno: Pe avg 27, 2010 6:59 am
Napisal/-a MR2_owner
Če ne uporabljaš kakšnih dodatnih ojačevalcev, je ta kabel trenutno brez pomena.
lp
Objavljeno: Pe avg 27, 2010 9:08 am
Napisal/-a Maxl1
Problem je to, da ne vem kateri konektor paše v katerega... Na napeljavi pri avtu imam črno, rdečo, roza-belo in roza-črno žico. Na vmesniku pa samo rdečo, rumeno in črno žico.
Sem po logiki probal črna na črno in rdeča na rdečo oziroma rdeča na rumeno pa ni delalo.
EDiT: Mi ga je uspelo priklopiti. Potrebno je bilo rumeno in rdečo žico povezati skupaj

. Hvala za pomoč!
Objavljeno: Po avg 30, 2010 3:42 pm
Napisal/-a alex1
To je že res, vendar ti sedaj tudi ugasnjen kuri štrom...?
lp
Objavljeno: Če sep 02, 2010 2:54 pm
Napisal/-a Maxl1
Hmm, kako pa naj preverim, če mi kljub temu, da je ugasnjen prazni akumulator? Zaenkrat še lepo vžge avto...
Drugače me pa še zanima, kako zvezati kable, da se mi bo radio avtomatsko vklopil/izklopil ob kontaktu?
Objavljeno: Če sep 02, 2010 3:59 pm
Napisal/-a martk
Tole, kar si ti naredil....
A moraš ročno ugašat in prižigat radio, ali pa brez spomina ostane. Nekaj od tega mora biti, in to ni prav. Vsaj zame ne, če že inštalacija nudi možnost "kontaktnega" plusa.
Konektorjev ne moraš zamenjat med sabo, ker imata različno pozicioniran tisti jeziček za zataknit.
Črna je minus/masa,
Potem pa imaš še stalni plus in kontaktni plus.
Če si ti skupaj vezal na stalni plus, potem moraš ročno ugašat
Če si na "kontaktnega", ostane brez spomina (ne zapomni si pozicije na CD-ju, shranjenih radijskih postaj...)
To so dejstva, preveri, kaj se z radiem dogaja, pa še enkrat zveži tako kot je treba. Kable si označi, je najbolj zanesljivo. Zgoraj sem opisal kako si vezal, razpored pinov na konektorju je pa ponavadi napisan in narisan na nalepki na radiu.
Upam, da nisem preveč zakompliciral..
LP
Martin
Objavljeno: Če sep 02, 2010 4:05 pm
Napisal/-a Maxl1
Trenutno je tako priklopljen, da ga moram ročno ugasniti/vklopiti, ampak mi pa shrani radijske postaje, pozicijo na CDju, itd.)
Kabli od radia imajo možnost, da rdečo in rumeno povežeš skupaj - rumeno na rdečo in rdečo na rumeno. Sem probaval še brez tega da ta dva kabla povežeš skupaj, pa se radio sploh vklopil ni. Mislim, da bo najbolje, da se zapeljem do mojstra za avtoakustiko in da mi on to zveže tako kot je treba

.
Objavljeno: Če sep 02, 2010 4:13 pm
Napisal/-a martk
Se pravi imaš skupaj vezano na stalni plus.
Še kontaktnega poišči, pa si zmagal.
Te zadeve so tudi (odvisno od proizvajalca) opisane v navodilih od avta (razpored pinov), tako da res ni neka vesoljska znanost.
Imaš maso (črna)
stalni plus (kamor si zdaj vezal) ali +ACC(ponavadi rumena)
Kar ostane je plus, ki ga sklene/prekine ključavnica. Za ta vod je ponavadi tudi malo močnejša žica, včasih tudi z ohišjem+varovalka.
Nariši si, ker res ni težko in je škoda riskirat čas in denar, da ti nekdo 3 žice poveže.
LP
Martin