To ni problem vseh motorjev, ampak samo tistih z neposrednim vbrizgom. Velikost motorja ne igra vloge, ker je dodana turbina (razen pri Mazdi). Preventivno? To je pač skrb lastnikov, ki se zavedajo problema, dokler ni prepozno. Nekaj firmic se ukvarja s to dejavnostjo, najbolj urejen sistem pa ima firma, ki čisti samo BMW-jeve motorje. Imajo utečen postopek s prilagojenimi nastavki. Torej je treba izdelati ustrezna orodja z nastavki za vsak mtor.
Srednjeročno se bodo morali usmeriti v to dejavnost tudi pooblaščeni servisi. Verjetno čim bolj potiho in v okviru rednih servisnih intervalov, tam nekje po 60.000 km.
Ni problem v proizvajalcih motorjev, ampak v politiki, ki je posegla v avtoindustrijo preko zeleno-ogljične histerije, ki nima znanstvene osnove, ampak samo ideološko.
Osebno s tem nimam težav, ker vozim samo atmosferce in dizle.
Aja, pa ne delajte neumnosti z vlivanjem nekih tekočin, vatiranimi palčkami in podobno. Treba je sneti sesalni kolektor in uporabiti orehove lupine.
https://youtu.be/LTV-uHv5Cwk