Oprema zgleda res bogata, sploh sedezi malo bolj udobni, gre na shortlisto
Hjah, ceneje (cca 12k) in da ima ravno se <100.000km, bi prisel skozi s kakimi 120KM
P308/508 SW (3je na zacetku).
Za malo bolj poskocne, moram pa ze nad 100.000km
gledati. Kjer mi pa ravno kak SEAT Leon izstopa (14k EUR, 150KM, cca 120k km,
1,
2,
3), Mazda seveda, ker mi je prelepa da ne kliknem
(
1,
2). Ostalo je vecinoma VAG, Opel, Reno (na katere tezko kliknem) in kak Ford, pri katerih pa notranjost res zgleda 10 let v preteklosti.
Verjetno je v vsakem primeru dobro rabljene avto zafurat do kakega servisa za checkup? In pa na kaj je dobro biti pri ogledu sploh pozoren? Vecina promoriva (potrjeno?) servisno knjigo, obraba materiala, kake rje pri teh letnih vseeno nebi smelo biti, ali? Te avti z okoli 100-120k km so verjetno tudi ravno v rangu za kak veliki servis?
Z novimi sem hitro pri 25k (vsaj nekaj opreme in malo mocnejsi), razen tistega Megana, katerega grem precekirat naslednji teden, ce rata. Novega z prevec kompromisi (ala nek svoh motor, rocni menjalnik, brez kake opreme) se mi pa ne zdi vredno na dolgi rok.