Stran 1 od 1

Renault Clio IV 0,9 Tce

Objavljeno: Če mar 13, 2014 9:45 pm
Napisal/-a Pristan
Pozdravljeni,

zanima me, če je kdo od forumašev lastnik omenjene motorne različice Clia in kako ste z njo zadovoljni, predvsem z zmogljivostjo in porabo motorja.

Hvala za vaše odgovore.

LP

Re: Renault Clio IV 0,9 Tce

Objavljeno: Če mar 13, 2014 10:03 pm
Napisal/-a NoF3ar
V bistvu, veliko boljše kot 1.2 navadni motor ter slabše kot 1.5DCI. Nekje sem pred parimi meseci napisal da ima veliko turbo luknjo. Vzamem nazaj je nima samo od 4 dalje vleče ko polz oziroma ni tiste moči kot jo ima avto v 1 in 2 menjavi :D Sicer si ga nelastim sem pa naredil kar nekaj kilometrov z vsemi omenjenimi motorji v zadnjem cliotu. Avto ima specifičen zvok, če ti je všeč se moraš sam odločit :lol: Glede porabe. Od začetka sem jih vozil samo gas do konca, kjer je bila poraba zelo visoka med 8-9l. Kasneje sem ga vozil na tempomat 130km/h in če me spomin nevara je bila poraba okrog 6l. Končna je nekje 170km/h kar mislim da je zadovoljivo ni pa nobena raketa. Osebno ga nebi zbral, ob enem bi pa dodal da je verjetno za voznjo po mestu top izbira.

Re: Renault Clio IV 0,9 Tce

Objavljeno: Če mar 13, 2014 10:14 pm
Napisal/-a a_sist
Moj foter ga ima. sem bil presenečen nad motorjem, ker sem pričakoval, da bo šel slabše ( prej je imel 1.4 16v ), pa s tem ni primerjave ker tubinca lepo poživi vožnjo.. Zvok mi je všečen ( pač trivaljnik ). Porabo ima 6,1 l/100 mešane vožnje.

Re: Renault Clio IV 0,9 Tce

Objavljeno: Če mar 13, 2014 10:25 pm
Napisal/-a Cefizelj
Eno kopiranje iz drugega foruma, by gasperg:

Pozdravljeni

Ker vidim, da lahko podam informacije, se po dolgem času spet oglašam. Sam si lastim Clia 4 Dynamique 0.9Tce. Kupljen je bil nov, in sicer novembra v Štajerskem avtodomu. Avto ima zaenkrat prevoženih 6500km. Zaenkrat nisem opazil nobenih morebitnih napak. Trenutno se vozi na 15" jeklenih platiščih, drugače je obut v 16". Poraba se giblje okrog 5 litrov. Če vozim po učbeniku prideva tudi na 4.7l, na avtocesti z Lj proti Mb tempomat 140, poraba 5,7l - ampak se preveč ne obrenjujem s tem, oz. sem zelo zadovoljen s porabo. Tankam pa 95 na omv v sosednji Avstriji za 1.344 ali še manj. 100 še nisem vlil vanj. Najprej sem pisal o porabi, ker vedno, ko naletim na pogovor o benc motorjih, je vprašanje o porabi. Sedaj pa sam motor. Gled na moje izkušnje z bencinarji (1.4 8V 80KM in 2.0T 205KM) lahko povem, da se počutim kar prijetno presenečenega, nad odzivnostjo. Mogoče tudi zaradi tega, ker moja pričakovanja niso bila na začetku bogvekaj. Ampak za kakšna prehitevanja traktoristov, mopedistov, vlačilcev in sdi-jev je je fantastičen. Turbina zagrabi dokaj hitro tam okrog 1700-1800 in vleče do konca. Najbolj zanimiv, oz. kar smešen mi je zvok tega 3 cilindraša, ki se tam pri 5500 obratih razbesni in prav lepo zapoje...no ne si delat utvar o kakšen V6 ali več, ampak je stvar zanimiva za poslušat. Vglavnem tudi za avtocestno vožnjo pri višjih hitrostih je zadosti zmogljiv. Mučijo ga mogoče kakšni večji klanci - ampak nisem šokiran. Presenečen sem. Glede na to da je stvar dokaj nova, z verigo, z zanimivim servisnim intervalom in stroškom registracije in servisa, sem z motorjem zaenkrat zadvoljen. Ima pa stvar tipko ECO tam pod menjalnikom in če je zadeva vklopljena je stvar lena v božjo mater. Razlika je očitna. Elektronsko se omeji vbrizg, število vrtljajev pri pospeševanju, odzvinost itd. skratka, kot da bi vozil 1.2 75KM. Namenjeno res za šparavno vožnjo. Seveda bi omenil še sam zvok motorja v prostem teku, ki je po svoje zanimiv, vendar drugačen in dokaj značilen za trivaljnike. Tudi zvok turbine, ne bom pretiraval, ampak sliši se prav neverjetno za ta mali mlinček. Sesanje zraka in tisto prijetno žvižganje:) Aha, pa še start&stop, ki dejansko deluje, vendar mi včasih gre na živce, tako da ga ob kakšnih miniaturnih postankih izklopim. Če pa mašina ni segreta pa itak ne deluje. Toliko o tem. Glede samega počutja v notranjosti. Res je. Ogromno je plastike, sploh paneli po vratih. Zna biti tudi precej občutljiva na praske, odrgnine itd. Je pa fajn za spucat če že drugega ne. No vso to plastiko, ki je morda tudi sestavljena nekoliko šalabajzarsko zastre dizajn. Čeprav po drugi strani spet, je klavir laka nametanega nenormalno. BI skoraj bilo potrebno najeti sobarico za brisanje odtisov in prahu. Zelo mi je všeč display, v mojega je sicer vgrajen "le" medianav, ki pa je povsem zadovoljiv. Navigacija dela brezproblema. Touch sicer ni tako odziven kot na kakšnih superduper pametnih telefonih, vendar za to ceno soliden izdele. Karte so iGO, celotna Evropa je na voljo za cca 100 eur. Radio standard, player (usb, ipod, aux) soliden, zvok povprečen, bluetooth, zadovoljiv (povezljivost preprosta in hitra, učinkovitost menijev, imenika, klicev itd. dobra za moje pojme, le zvok bi mogoče lahko bil nekoliko boljši). Moteče je le sonce, ko display naredi mrtev. Preglednost nad klimo enostavna, všeč mi je gumb za nastavljanje temperature, ker ga ne moreš zgrešiti:) pa tudi merilniki opravijo pregledno delo, na jetra mi gre edino digitalni prikazovalnik hitrosti in zastareli bordcomputer. Obvolanske komande so znane iz escpaca s kakšno bolj osnovno opremo, moti me, da tipke za tempomat in regulator niso osvetljene. Električno pomična ogledala, s funkcijo gretja na zadnji šajbi, kot pri vseh renojih. Skratka zadovoljen sem z ergonomijo. Armatura je oblečena v neko peno ali gumo, ki se da fajn spucat, tam proti šajbi je pa spet plastična. Sedeži so, hm, lahko bi bili bolj udobni glede na francoza. So pa zanimive strukture, narebrni, prešiti itd. S prostorsko stisko nimam problemov 177 cm in "nekaj" zdravih kil:) Zadaj sedimo komot, do neke normalne vožnje. Prtljažnik je spodoben z dokaj globokim dnom, dva kufra večja bp problema spraviš vanj. Zunaj me moti le auspuh, ki tako grdo visi navzdol - erektilno disfunkcionalen:) in pa tiste matice pri sprednjem blatniku, ki so talko lepo vpete v prage. Spucat se da fajn. Perem ga v ročni avtopralnici. Ker je "veliko" kroma, ga je včasih fajn tudi glancat. Podvozje je precej trše, kot pri običajnih francozih. Kar fajn se čutijo naše "finanče" luknje na cestah, drugače pa iz podvozja zankrat še ni nekih sumljivih zvokov. Nagibanja karoserije so manjša, kot pri prejšnjih modelih. Je avto nekoliko bolj čvrst in kompakten.
Ker sem si pred tem lastil hitlerja 1.6TDI higline polo 3 vraten na 17" felnah. Bi rad naredil primerjavo.
Šlampastost izdelave - zmaga Clio, tapicirunge po tleh, kabini na sploh, spoji plastike itd. Zankrat še nič ne črička.
Dobljeno za ceno - zmaga Clio za dobrih 12k avto opremljen z vsemi larifari sodobnimi pomagali, navigacijo, bluetoothom, start&stop sistemom, hill holder, led luči, črne alu felne, metalik barva, tempomat regulator, avtomatska klima in nenazadnje meni zlata vredna prostoročna kartica, ozvočenje, prostornost v prtljažniku, cena servisa, cena dajatev, zavarovanja. Hitler je tudi popušil v nulo.
Dizajn - vsake oči majo svojega malarja. Ne morem reč da je clio lepši ali grši.
Popravila izredna - pri polu nobenih (prodan s 80k km) pri cliu zaenkrat nobenih.
In kaj za vraga mi je bilo, da sem vag zamenjal z renaultom?
Lep dan,
če pa te oz. vas še kaj zanima vprašaj(te)

Re: Renault Clio IV 0,9 Tce

Objavljeno: Če mar 13, 2014 11:00 pm
Napisal/-a NoF3ar
Morem reč, da se kar strinjam z 95% napisanega. Veliko je napisano glede čiščenja tukaj bi še jaz dodal da so tepihi, grozni za čistit :D

Re: Renault Clio IV 0,9 Tce

Objavljeno: Pe mar 14, 2014 4:09 pm
Napisal/-a Pristan
tudi jaz se strinjam z vecino napisanega, moti me pa predvsem sledeče:

glede na to, da je oprema Dynamique top oprema med civilnimi različami pogrešam osvetljen in hlajen predal pred sovoznikom, nastavitev ledvene opore voznikovega sedeža in osvetlitev zadnjega dela kabine

pred tem sem vozil starega megana 1,4 16V zato se mi pri Cliu včasih zazdi pomanjkanje moči v določenem trenutku, ko bi si jo zelel ampak se takoj spomnim da je pač stil voznje turbo motorja drugačen od atmosferca, deloma pa k temu pripomore na dolg izracunan menjalnik :)

hladen motor pri polžji vožnji (recimo ko lezeš počasi v drugi prestavi proti rdečemu semaforju) rad cuka, verjetno značilnost trivaljnih motorjev, ki so bolj nemirni kot štirivaljniki ampak vseeno včasih mal preseneti :)

čvrsto podvozje je občasno pretrdo za naše šrot ceste vendar se odkupi s super lego in vodljivostjo, k temu pripomore tudi dobro oprijemljiv debel volan

Poraba je dobra, v mešanem ciklu z normalno voznjo se giblje med 5 in 6 l, ob umirjenih izletih po podeželskih cestah pade tudi pod 5l, ob priganjanju na avtocesti nad 150 km/h pa 6,8. Najvišjo porabo sem zabeležil pozimi, pri kratkih vožnjah od trgovine do trgovine po celem mestu, kjer je porabil 7,8 l.

Toliko zaenkrat z moje strani, nadaljnji komentarji dobrodošli :)

LP

Re: Renault Clio IV 0,9 Tce

Objavljeno: So sep 06, 2014 3:54 am
Napisal/-a trance0
Še moja dva centa. Pred kratkim sem bil na testni vožnji s tem avtom. Naredil sem dobrih 70 km in pri tem porabil točno 3,5 litra goriva. Vožnja je bila od Bežigrada do Logatca po avtocesti, nazaj pa po stari cesti skozi Vrhniko in nato čez center Ljubljane nazaj do Bežigrada. Poraba je bila po BC točno 5 l/100 km, po mojem izračunu pa še deci manj. Po avtocesti sem vozil v glavnem med 100 in 130 km/h, pač najhitreje, kot so prometne razmere dopuščale, v vrhniški klanec pa sem nekajkrat pospešil od 100 do 130 km/h v 5. prestavi, da sem preizkusil prožnost motorja in porabo. Sam motorček se kar dobro obnese v Cliu, nimam večjih pripomb, še posebej se mi zdi poraba za moj stil vožnje in glede na to, da sem skoraj prvič vozil malega turbo bencinarja, zelo v redu. Nazaj grede sem šel od Logatca do Ljubljane po stari cesti, kjer je bilo zaradi gradbenih del in semaforjev ter precej gostega prometa kar dosti ustavljanja in speljevanja, tako da sem lahko dodobra stestiral stop&start sistem, ki je deloval brezhibno. Povprečna hitrost na testni vožnji je bila 45.5 km/h vključno z nekajminutnimi postanki na parkirišču, vožnja pa je bila tekoča in nasploh sem bil med hitrejšimi na (avto)cesti, čeprav sem po občutku vozil dokaj umirjeno. Pri konstantnih 130 km/h v vrhniški klanec mi je Clio žrl 9-10 l/100 km po BC, na bolj ravnih delih avtoceste pa 5.5-6.5 l/100 km. Pri nižjih hitrostih v višjih prestavah je avto ekstremno varčen, hkrati pa ohranja zadovoljivo prožnost. Motor je tudi solidno rafiniran in izoliran, še posebej, če upoštevam, da gre za trivaljno zadevo. Na poti nazaj sem preizkusil tudi Renaultovo navigacijo, ki je bila vgrajena v Clia in je celo pot delovala perfektno. Solidno se je obnesel tudi menjalnik z dokaj kratkimi hodi ročice pri katerem tudi nisem zaznal nobenega zatikanja, tudi pri hitrejšem prestavljanju ne. Všeč so mi bili tudi pregledni merilniki in dober položaj za volanom. Od zunaj avto tudi super izgleda. To je pa na kratko to, kar bi posebej izpostavil kot plus pri tem avtu.

Zdaj pa lahko napišem še nekaj minusov, ki so na koncu pretehtali, da sem Clia črtal s seznama avtov, ki bi bili v prihodnosti zanimivi zame. Prva stvar, ki me je zmotila, je pretrdo podvozje. Ima moja Honda Jazz tudi trdo podvozje, a novi Clio je trši, daljše neravnine se še posebej na avtocesti čutijo in avto pri višjih hitrostih na njih kar malo poskakuje, kar sem sam občutil kot zelo moteče. Krajše neravnine in manjše luknje požira bolje, a še vedno po občutku slabše kot moj Jazz, ki sicer tudi velja za enega trših malčkov. Vsekakor pa se Clio bolje drži ceste in se skoraj nič ne nagiba v ovinkih, a vseeno zame to ne odtehta neudobnega podvozja. Prejšnja generacija Clia, ki ga ima moja mama, ima za moj okus veliko boljše podvozje, čeprav se avto malce bolj nagiba v ovinkih. Na vsak način pa ni primerjave, kar se tiče neposrednosti volana in vodljivosti v primerjavi z novo Ford Fiesto, ki sem jo tudi že vozil, in ki ima podvozje bistveno bolje nastavljeno kot novi Clio. Na novem Cliu mi tudi niso bili preveč všeč sedeži, ki so sicer solidni, a nimajo skoraj nič ledvene opore, pa tudi bočna opora je pomanjkljiva. Na mojem Jazzu so sedeži boljši, tako glede ledvene kot bočne opore. Naslednja stvar, ki me je zmotila, je dokaj slaba zvočna izolacija za avto nove generacije, po spominu je slabša kot pri Cliu 3 od moje mame. Posebej piš vetra pri višjih hitrostih okoli sprednjih ogledal je precej slišen pa tudi zvok s cestišča se precej glasno sliši v kabino. Edino, kar je dobro izolirano, je motor, ki niti pri avtocestnih hitrostih ni moteč, k temu pa deloma pripomorejo tudi daljša prestavna razmerja menjalnika, saj se pri 130 km/h v 5. prestavi motor vrti na solidnih 3250 obratih. Vendar pa se mi avto vsaj do okoli 100 km/h ni zdel nič kaj tišji ali bolje zvočno izoliran od mojega skoraj 10 let starega Jazza, ki sicer tudi nima ravno vrhunske zvočne izolacije. Nadalje je vsaj meni precej moteča svetleča klavirska plastika, ki jo zdaj kupcem vsiljuje vedno več proizvajalcev avtomobilov. Na armaturi bi jo še prenesel, čeprav ob močnejšem pritisku s prstom kar grdo zaškripa, na volanu pa se mi zdi povsem nesprejemljiva. Come on, Renault. :roll: Armatura je izdelana v celoti iz trde plastike, je pa zgornja plošča armature oblečena v neko približno en centimeter debelo gumo, zato deluje malenkost manj cheap kot preostala notranjost avta. Nasploh je plastike, tudi svetleče in na prstne odtise in praske občutljive, za moj okus v tem avtu preveč. Prejšnja generacija Clia je imela vsaj v višjih paketih opreme bistveno kakovostnejšo notranjost, pri novem so se očitno odločili za cenejšo varianto in tu ni več razlike med različnimi stopnjami opreme. Zadaj se mi zdi, da je v novem Cliu še manj prostora kot v prejšnji generaciji, spredaj pa približno isto, je pa v novem položaj za volanom boljši, ker je volan nastavljiv tudi v globino in ne le v višino. Praktično nov testni avto je tudi že imel kakšnega črička, kar ne vzbuja ravno zaupanja o natančni izdelavi. Moteča je tudi izredno slaba vidljivost nazaj, brez parkirnih senzorjev si ne predstavljam tega avta voziti vzvratno. Omenil bi še, da motor pri prestavljanju ob spuščanju sklopke rad malo cukne, še posebej pri prestavljanju iz prve v drugo, nasploh sem imel malce več težav Clia voziti 'gladko', tj. brez sunkov med prestavljanjem kot recimo novo Ford Fiesto, ki ima menjalnik, sklopko in motor skoraj v popolni harmoniji. Tudi moj Jazz je precej bolj uglajen, kar se tiče prestavljanja kot novi Clio, upal bi si celo trditi, da so tudi tukaj pri Renaultu naredili korak nazaj v primerjavi s prejšnjim modelom.

Da povzamem najbolj moteče zadeve: pretrdo podvozje, dokaj slaba zvočna izolacija, premalo prostora na zadnjih sedežih, preveč klavirske plastike, ki je še posebej moteča in povrhu s preostrimi robovi na volanu, kakšen čriček v povsem novem avtu, premalo udobni sedeži, slaba vzvratna vidljivost, nekoliko živčna motor in sklopka pri prestavljanju(posebej iz prve v drugo).

Ima pa avto soliden in varčen motor, za francoza soliden menjalnik(sicer vseeno slabši kot na moji Hondi Jazz, ki ima enega najboljših sploh, pa tudi nova Fiesta ima boljšega od tega v novem Cliu), zelo dober grafični vmesnik na velikem LCD zaslonu s solidno navigacijo serijsko, prijetno mehke pedale, volan ter obvolanske ročice.