Rauchmann je napisal/-a:bostjannn: pa ne vem no videl sem eno interesantno Kappo. Za Lybre pa mi je znano da so underdog vozila, vendar so v ponudbi skoraj sami karavani (kar pri meni odpade. Nekako mi trenutno ne sedejo.)
domen90: to se pa čisto strinjam glede varnosti, Laguna, Xantia, pa E36 so na NCAP testu pogoreli kakor gasilski dom v Rogatcu. Povej mi, kako je s cenami delov pa servisi? Predvidevam da je pri BMW-ju kot ihaha znamki to dražje. In 1.8 motor sploh ni slab. Stric je imel E36 318i, okusno urejeno (zgolj aluplatišča in spojler, z odbijači in letvicami v barvi karoserije) bele barve, ta avto sem imel zelo rad, tudi oblika te serije se mi je zelo dopadla. Kot nekomu ki sedaj vozi Clia z 1.2 D7F 60-konjsko mašino, bi mi bil že 316i dovolj. Divjati pa tudi ne mislim, bi pa prav prišlo nekaj konjičev več pri prehitevanju (s sedanjim avtom je to velika avantura

)
Deli niso dragi, teh avtov je veliko, tako da je veliko tudi rabljenih rezervnih delov. Če se omejim na karoserijske, npr. stransko šipo prodajam že pol leta, pa je niti za 20eur nihče ne vzame. Volan z airbagom - 4kraki od 20eur naprej, 3kraki od 50 naprej. Odbijači od 50-100eur, sprednji blatnik 40-60eur, vrata 60eur, plastični pragovi 20eur, havba 100 ... Recimo sprednje luči se dobi OE Boscheve na ebayu za 250eur komplet. Zadnje luči DEPO 100eur. Kompletna notranjost (sedeži in tapete) se recimo dobi že za smešnih 50eur.
Kar se tiče servisov, za 4l odličnega Motulovega olja sem dal 40eur s poštnino, vsi filtri MANN (vključno z bencinskim, ki se ga menja na 60k km) so me prišli cca. 50eur. Svečke NGK 15eur x4. Servis te pride 100-150eur, odvisno od tega, katere filtre menjaš. Motor ima verigo, tako da strošek menjave jermenov odpade.
Kar se tiče ostale mehanike, pride npr. komplet odličnih Bilstein B4 amortizerjev 250eur, sprednje roke Meyle HD nekaj čez 100eur po komadu, končniki 30eur komplet, ATE zavore nekaj čez 200eur. To ti zdaj govorim za OE dele oz. za kvaliteto primerljivo ali boljšo od originala. Imaš seveda tudi cenejše dele, ki pa se jih jaz nerad poslužujem.
Se pa motor v 318i E46 razlikuje od tistega v E36. Slednji je imel najprej M40 B18 motor s 113KM, ki ni bil ravno biser. Nadomestil ga je M43 B18, 115KM, 1796ccm, pospešek 11.3s in 168Nm. E46 je pa dobil prenovljen M43TU B19 motor s 118KM, 180Nm, 1895ccm in pospeškom 10.4s. Je imel pa E36 odličen 140 konjski motor v 318is verziji.
Overall BMW sploh ni drag za vzdrževat, vsaj takle osnovni ne. Potrošen material ima ceno primerljivo z manjšimi in cenejšimi avti. Dražji servisi so pri R6 motorjih, kjer gre v motor 7 litrov olja, tukaj 4. Že tu je 30eur razlike. Na splošno dražji za vzdrževanje so dizli, kjer se enkrat pač zgodi, da mora en revež menjat turbino, šobe, jermenico, pa še kaj drugega dragega, kar bencinarji seveda nimajo.