Stran 1 od 2

Stare limuzine

Objavljeno: Ne apr 06, 2014 11:44 am
Napisal/-a Rauchmann
Pa je tudi pri meni nastala dilema o nakupu. No, nekako tako je naneslo, da bi si rad izpolnil en del svojih sanj (ter prešaltal na kaj večjega od clia), in bi si rad omislil neko staro večjo limuzino. Trenutno se najbolj nagibam k Safraneu. Sekundarni kandidati o katerih razmišljam pa so še XM, Xantia, Omega, Laguna, ali pa BMW E36 ali E34, mogoče kak Audi 80 ali 100, čeprav imam občutek da to že v startu odpade, tudi kak stari Volvo ne bi bil napačen. Najraje imam sicer Francoze in Ople. Pa da ne boste mislili da vas zafrkavam, zato pa sprašujem kaj bi vi meni svetovali, kar se tiče večjih limuzin, sanje so eno, resničnost pa nekaj čisto drugega, to niso mestna vozila z magičnimi 135k kilometri, na dan s predlogi. Ne bi si rad delal utvar (pa čeprav si jih mogoče že, ampak ker smo tu sami zanesenjaki, me vsaj razumete :D). Budget je 2000 €, 60-75 % bi šlo za nakup, ostalo pa za morebitne stroške. Pa brez prepucavanj preko Porenja in Alzacije.

Re: Stare limuzine

Objavljeno: Ne apr 06, 2014 6:23 pm
Napisal/-a DePalmo
V razmislek bi svetoval še Peugeot 406 (limuzina ali kupe). Avto je zelo udoben, motorji pa tako... so še stara tehnologija in se ne kvarijo (kaj preveč :D), ostalo pa sam veš kako je. Avto je star in je pač potrebno kakšno stvar zamenjat. Imam že skoraj 3 leta 406 kupeja z 2.0 bencinskim motorjem in sem z avtom zadovoljen (bi bil super zadovoljen, če bi imel več konjev). Če boš že gledal limuzino, namesto 1.8 raje glej 2.0, poraba bo pri obeh ista, 2.0 se bo pa malce bolj premaknil. 2.0 HDi ni nek presežek tehnologije, a so kar zanesljivi motorji, problem bo dobiti kakšnega dobrega za tvoj budget.

Od tvojih naštetih bi odsvetoval BMW in Audi. To so že poceni avti in so po večini že zgonjeni, lahko pa seveda najdeš tudi kakšen dober avto, nikoli se neve. Osebno jih nebi gledal.
Omego z 2.5 DTi (mislim da je prava oznaka, motor je bil narejen skupaj z BMWjem) odsvetujem, ker se motor rad pregreva. Malo poguglaj in boš videl o čem govorim.

S Safranom sem se peljal nekajkrat in to je res fotelj na kolesih, drugega pa nevem nič o njem.

Re: Stare limuzine

Objavljeno: Ne apr 06, 2014 7:02 pm
Napisal/-a Rauchmann
Seveda, tudi 406 je eden od mojih kandidatov, še posebej če bi našel lepega coupeja. Tudi limuzina je lepa. Glavo da je stara pa dolga zadeva, limuzine pa kakšen coupe iz 70/80/90-ih so mi zelo pri srcu. Sicer bi dal desno mudo za R25, a kaj ko ga ni kakor gat v porniču. Dizle raje za svoj budget sploh ne bi gledal. BMW motor v Omegi pa je bil pravi satan, dobro vlekel, bil zelo miren, vendar ja... Oče ga je menjal ker bi bilo potrebno menjati vse ventile (en ventil po 200 €, 12 ventilov motorja in je naneslo več kot je Omega vredna). BMW 3 E36 mi je zelo lep, lepe otroške spomine imam nanj. Seveda človeka mami takšna zadeva s propelerjem ali štirimi krogci, vendar se ne smeš zaletavati in metati težko prišparan denar skozi okno. Safrane je pa sicer težka krava, na renault forumu pa so mi rekli da ima dokaj kvaliteten pleh (se ne spomnem da bi kdaj zarustanega Safranea videl). Sicer pa pade menjava avta šele čez mesec-dva, ko opravim s študijskimi obveznostmi, do takrat si lahko še 100x premislim. Passat, Mondeo pa Vectra mi ne sedejo, a če bodo racionalnejši nakup, lahko še premislim.

Re: Stare limuzine

Objavljeno: Ne apr 06, 2014 9:47 pm
Napisal/-a blazkom
Mogoce za pogledati se kakega c5 citroena.

Re: Stare limuzine

Objavljeno: Po apr 07, 2014 12:27 am
Napisal/-a devilkin
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=832 ... 20SE%20Avt.

tole je tudi strojčina in pol, predvsem pa so zelo zanesljivi

Re: Stare limuzine

Objavljeno: Po apr 07, 2014 4:08 pm
Napisal/-a Rauchmann
C5 ne verjamem da je v mojem dosegu, Maxima pa hm... ni švoh nikakor. Kako je pa z Accordi pete generacije? Tu mi na pamet pade še njen tehnični bratranec Rover 600. Sem videl da se prodaja lep Rover 800, samo kaj ko je dizel.

Re: Stare limuzine

Objavljeno: To apr 08, 2014 7:48 pm
Napisal/-a Rauchmann
Kako je pa z italijani?

Re: Stare limuzine

Objavljeno: To apr 08, 2014 9:29 pm
Napisal/-a bostjannn
Rauchmann je napisal/-a:Kako je pa z italijani?


Odvisno koga vprasas xD Če voznike nemcev ali hond potem :roll: :twisted:

Šalo na stran, za kateri avto te zanima? recimo kaka Lancia lybra je precej vredu avto, Ar166/thessis to ti je pa ze luksuz. Vredu motorji, mogoče podvozje se hitreje obrabi (roke ) vec pa naj povejo tisti, ki so imeli kaj takega.
Do sedajm sem imel 3 italjane, prvi punto sicer ni limuzina, nato pa sem imel fiat brava 4 leta dobra, v tem casu sem menju termostat, končnike, roke, vilce, katalizator ter tesnilo glave, ter seveda olje in filtre.
Trenutno si leto in pol lastim Ar gt 1.9 jtd, do sedaj sem menjal 1 zarnico, termostat in sklopko ( katero sem ze ob nakupu videl da bo počasi sla), bom pa v teh dneh enkrat s mal bremze moral porihtat.

Re: Stare limuzine

Objavljeno: To apr 08, 2014 9:34 pm
Napisal/-a domen90
Jaz prodajam svojega zelenkota. Cena seveda ni zadnja, sem odprt za utemeljene ponudbe.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8353783&show=1&avto=

Sicer ni famozni R6, ampak je teh 118 konjičev čisto ok za koga prehitet in odvozit kak ovinek malce hitreje. Sploh glede na to, da ima avto razporeditev teže 50:50, kratke previse z dolgo medosno razdaljo. Vozne lastnosti so odlične, kakor pri močnejših bratih (sem imel tudi e46 330xi in e46 330ci, tako da si ne izmišljujem). Podvozje je brez zračnosti, karoserija brez rje (pregledani pragovi pod plastikami), motor teče lepo, sklopka je ok, klima (avtomatska) dela. Za razliko od e36, ki ima varnost na ravni praznega tetrapaka, ima e46 4 NCAP zvezdice, okoli sebe pa imata s sopotnikom 6 airbagov. Za moje pojme oblika kljub 15 letom ni niti malo zastarela (in ostajam zvest E46), mogoče bi ga beli smerniki pomladili, vendar mi oranžni bolj sedejo na zeleno. Če te zanima, pokliči ;)

Re: Stare limuzine

Objavljeno: Sr apr 09, 2014 1:12 am
Napisal/-a Rauchmann
bostjannn: pa ne vem no videl sem eno interesantno Kappo. Za Lybre pa mi je znano da so underdog vozila, vendar so v ponudbi skoraj sami karavani (kar pri meni odpade. Nekako mi trenutno ne sedejo.)

domen90: to se pa čisto strinjam glede varnosti, Laguna, Xantia, pa E36 so na NCAP testu pogoreli kakor gasilski dom v Rogatcu. Povej mi, kako je s cenami delov pa servisi? Predvidevam da je pri BMW-ju kot ihaha znamki to dražje. In 1.8 motor sploh ni slab. Stric je imel E36 318i, okusno urejeno (zgolj aluplatišča in spojler, z odbijači in letvicami v barvi karoserije) bele barve, ta avto sem imel zelo rad, tudi oblika te serije se mi je zelo dopadla. Kot nekomu ki sedaj vozi Clia z 1.2 D7F 60-konjsko mašino, bi mi bil že 316i dovolj. Divjati pa tudi ne mislim, bi pa prav prišlo nekaj konjičev več pri prehitevanju (s sedanjim avtom je to velika avantura :D )

Re: Stare limuzine

Objavljeno: Sr apr 09, 2014 8:37 am
Napisal/-a domen90
Rauchmann je napisal/-a:bostjannn: pa ne vem no videl sem eno interesantno Kappo. Za Lybre pa mi je znano da so underdog vozila, vendar so v ponudbi skoraj sami karavani (kar pri meni odpade. Nekako mi trenutno ne sedejo.)

domen90: to se pa čisto strinjam glede varnosti, Laguna, Xantia, pa E36 so na NCAP testu pogoreli kakor gasilski dom v Rogatcu. Povej mi, kako je s cenami delov pa servisi? Predvidevam da je pri BMW-ju kot ihaha znamki to dražje. In 1.8 motor sploh ni slab. Stric je imel E36 318i, okusno urejeno (zgolj aluplatišča in spojler, z odbijači in letvicami v barvi karoserije) bele barve, ta avto sem imel zelo rad, tudi oblika te serije se mi je zelo dopadla. Kot nekomu ki sedaj vozi Clia z 1.2 D7F 60-konjsko mašino, bi mi bil že 316i dovolj. Divjati pa tudi ne mislim, bi pa prav prišlo nekaj konjičev več pri prehitevanju (s sedanjim avtom je to velika avantura :D )


Deli niso dragi, teh avtov je veliko, tako da je veliko tudi rabljenih rezervnih delov. Če se omejim na karoserijske, npr. stransko šipo prodajam že pol leta, pa je niti za 20eur nihče ne vzame. Volan z airbagom - 4kraki od 20eur naprej, 3kraki od 50 naprej. Odbijači od 50-100eur, sprednji blatnik 40-60eur, vrata 60eur, plastični pragovi 20eur, havba 100 ... Recimo sprednje luči se dobi OE Boscheve na ebayu za 250eur komplet. Zadnje luči DEPO 100eur. Kompletna notranjost (sedeži in tapete) se recimo dobi že za smešnih 50eur.

Kar se tiče servisov, za 4l odličnega Motulovega olja sem dal 40eur s poštnino, vsi filtri MANN (vključno z bencinskim, ki se ga menja na 60k km) so me prišli cca. 50eur. Svečke NGK 15eur x4. Servis te pride 100-150eur, odvisno od tega, katere filtre menjaš. Motor ima verigo, tako da strošek menjave jermenov odpade.

Kar se tiče ostale mehanike, pride npr. komplet odličnih Bilstein B4 amortizerjev 250eur, sprednje roke Meyle HD nekaj čez 100eur po komadu, končniki 30eur komplet, ATE zavore nekaj čez 200eur. To ti zdaj govorim za OE dele oz. za kvaliteto primerljivo ali boljšo od originala. Imaš seveda tudi cenejše dele, ki pa se jih jaz nerad poslužujem.

Se pa motor v 318i E46 razlikuje od tistega v E36. Slednji je imel najprej M40 B18 motor s 113KM, ki ni bil ravno biser. Nadomestil ga je M43 B18, 115KM, 1796ccm, pospešek 11.3s in 168Nm. E46 je pa dobil prenovljen M43TU B19 motor s 118KM, 180Nm, 1895ccm in pospeškom 10.4s. Je imel pa E36 odličen 140 konjski motor v 318is verziji.

Overall BMW sploh ni drag za vzdrževat, vsaj takle osnovni ne. Potrošen material ima ceno primerljivo z manjšimi in cenejšimi avti. Dražji servisi so pri R6 motorjih, kjer gre v motor 7 litrov olja, tukaj 4. Že tu je 30eur razlike. Na splošno dražji za vzdrževanje so dizli, kjer se enkrat pač zgodi, da mora en revež menjat turbino, šobe, jermenico, pa še kaj drugega dragega, kar bencinarji seveda nimajo.

Re: Stare limuzine

Objavljeno: Sr apr 09, 2014 10:31 am
Napisal/-a Rauchmann
Mater tole sem pa kar prijetno presenečen :D pa zelena barva mu zelo paše.

Re: Stare limuzine

Objavljeno: Sr apr 16, 2014 1:27 pm
Napisal/-a Rauchmann
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=738 ... appa%202.0

Tole mi je padlo v oči, pa še nekaj posebnega je (lancie so skoraj že izginile s cest)

Re: Stare limuzine

Objavljeno: Sr apr 16, 2014 2:11 pm
Napisal/-a Matjazy
Odlična izbira, precej boljša od marsikaterega vozila, naštetega v tej temi.

Re: Stare limuzine

Objavljeno: Sr apr 16, 2014 10:43 pm
Napisal/-a maniaxxx
Pa še 5 valjnik s čudovitim zvokom..laufi po njo =P

Re: Stare limuzine

Objavljeno: Sr apr 16, 2014 11:30 pm
Napisal/-a pan-am
Če je bila ta Lancia prvič registrirana v KP, potem je bil prvi lastnik moj bivši sosed.

Re: Stare limuzine

Objavljeno: Če apr 17, 2014 10:41 am
Napisal/-a Rauchmann
Sem pa slišal nekaj o kvarljivosti tega petvaljnega 2.0 motorja. Je kaj na tem ali je spet baba čula baba rekla?

Re: Stare limuzine

Objavljeno: Če apr 17, 2014 10:54 am
Napisal/-a xxl
Čez 200k že ima,tako da,očitno gre.Idi na fiat ali alfa forum pa kontaktiraj uporabnika Damijan,precej ve o teh lanciah,še vozi tole ;)

Re: Stare limuzine

Objavljeno: To maj 13, 2014 2:16 pm
Napisal/-a Rauchmann

Re: Stare limuzine

Objavljeno: To maj 13, 2014 2:26 pm
Napisal/-a Locher
Rauchmann je napisal/-a:http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8455884&show=1&avto=Renault%20R%2025%202.2i%20EXCLUSIV

razum pravi kappa, srce pa R25... :D


Imajo šarm tele stare Renaultove limuzine, to je gotovo. So nekaj posebnega. Kupiti tak avto pa je lahko drago :). Jaz bi vseeno raje kupit Safrana na tvojem mestu če ne drugega zaradi delov. Dele je sicer tudi pri Safranu že težko dobiti, ponaredkov ni, tovarniški deli so ponavadi samo še "v kompletu" ali pa jih sploh ni več (npr. manšete samo s celotno polosovino, balast od xenona samo s celotno lučjo, ipd).

2.5 I5 je prava izbira za ta avto, 2.0 je preslaboten, 3.0 V6 mene ni prepričal.