NOVA INSIGNIA...KATERI MOTOR?
Objavljeno: So sep 20, 2014 6:35 pm
Malo si ogledujem avtomobile in moral priznati, da mi je prenovljena Insignia kar všeč, sploh notranjost so vredu porihtali da ni več toliko gumbov na srednji konzoli. Za sebe vem, da če bi kupoval nov avtomobil, bi definitivno kupil bencinca..saj na leto naredim ca. 12.000km in to povečini mestna vožnja (vem da je bencin dražji in manj KM narediš in manjši navor ipd...si tudi sam trenutno lastim diesla in poznam vse prednosti), a za km ki jih delam letno in kakšne vožnje imam je za avto bolj "zdravo" če je bencinc.
Pri Insignia imajo meni zanimiva 2 motorja:
1. 1.4 turbo (140KM)
2. 1.6 SIDI (170KM)
Vrjemem da je 1.4 vredu motor (sploh za kakšno Astro), a sem malo bojim da bi morda za Insignio bil malo "preslab" sploh glede na masa avtomobila. Morda se motim, zato me zanima tistih, ki o tem kaj več veste. Drugače sem jaz tip voznika, ki načeloma vozi bolj umirjeno (po predpisih skoraj, avtocesta 120-140 ponavadi).
Tukaj še uradni tehnični podatki za enega in drugega:
Splošne značilnosti B 1.4 NET Start/Stop, 103 kW / 140 KM, 6-stopenjski ročni
Mestna vožnja (l/100 km) 6,8
Elastičnost motorja 80-120 km/h (s) 15,9
Emisijski razred Euro6
Pospešek 0-100 km/h (s) 10,9
Kombinirano (l/100 km) 5,3
Izvenmestna vožnja (l/100 km) 4,3
Največja hitrost 205
Število valjev 4
Delovna prostornina 1364
Največji navor (Nm, vrt. v minuti) 200 / 1850-4900
Kompresija 9,5 : 1
Največja moč (kw/KM , vrt. v minuti) 103 (140) / 4900-6000
Splošne značilnosti A 1.6 XHT Start/Stop, 125 kW / 170 KM, 6-stopenjski ročni
Mestna vožnja (l/100 km) 7,5
Elastičnost motorja 80-120 km/h (s) 10,3
Emisijski razred Euro5+
Pospešek 0-100 km/h (s) 9,2
Kombinirano (l/100 km) 6,1
Izvenmestna vožnja (l/100 km) 5
Največja hitrost 220
Število valjev 4
Delovna prostornina 1598
Največji navor (Nm, vrt. v minuti) 260-280 / 1650-3200
Kompresija 10,5 : 1
Največja moč (kw/KM , vrt. v minuti) 125 (170) / 6000
Kateri motor mislite da se avto bolj poda, ker testne itak imajo samo diesle vsepovsod.
Drugače pa je cenovna razlika med njima 1250€
Pri Insignia imajo meni zanimiva 2 motorja:
1. 1.4 turbo (140KM)
2. 1.6 SIDI (170KM)
Vrjemem da je 1.4 vredu motor (sploh za kakšno Astro), a sem malo bojim da bi morda za Insignio bil malo "preslab" sploh glede na masa avtomobila. Morda se motim, zato me zanima tistih, ki o tem kaj več veste. Drugače sem jaz tip voznika, ki načeloma vozi bolj umirjeno (po predpisih skoraj, avtocesta 120-140 ponavadi).
Tukaj še uradni tehnični podatki za enega in drugega:
Splošne značilnosti B 1.4 NET Start/Stop, 103 kW / 140 KM, 6-stopenjski ročni
Mestna vožnja (l/100 km) 6,8
Elastičnost motorja 80-120 km/h (s) 15,9
Emisijski razred Euro6
Pospešek 0-100 km/h (s) 10,9
Kombinirano (l/100 km) 5,3
Izvenmestna vožnja (l/100 km) 4,3
Največja hitrost 205
Število valjev 4
Delovna prostornina 1364
Največji navor (Nm, vrt. v minuti) 200 / 1850-4900
Kompresija 9,5 : 1
Največja moč (kw/KM , vrt. v minuti) 103 (140) / 4900-6000
Splošne značilnosti A 1.6 XHT Start/Stop, 125 kW / 170 KM, 6-stopenjski ročni
Mestna vožnja (l/100 km) 7,5
Elastičnost motorja 80-120 km/h (s) 10,3
Emisijski razred Euro5+
Pospešek 0-100 km/h (s) 9,2
Kombinirano (l/100 km) 6,1
Izvenmestna vožnja (l/100 km) 5
Največja hitrost 220
Število valjev 4
Delovna prostornina 1598
Največji navor (Nm, vrt. v minuti) 260-280 / 1650-3200
Kompresija 10,5 : 1
Največja moč (kw/KM , vrt. v minuti) 125 (170) / 6000
Kateri motor mislite da se avto bolj poda, ker testne itak imajo samo diesle vsepovsod.
