Stran 1 od 3
VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: To okt 07, 2014 10:20 am
Napisal/-a Nemelk
Pozdravljeni!
Sem nekako pred dilemo, kateri motor zbrati za omenjen avto. Cenovno so pač dosegljivi avti letnik '08 - '10 z nekaj kilometrine, vsekakor pa nebi šel čez 150k km, ker bi avto imel nekaj časa, delam pa preko 35k km letno.
Avto bo primarno (85%) vozil po AC (pot na delo), kar nekako kliče po 6 prestavi. Tiha želja je DGS, ampak ni poguma oz financ za morebitni nenapovedan servis

105ks se mi zdi absolutno premalo za tak avto - mnenja?
110ks mam sedaj v octaviji (1.9tdi), pa dobro shajam. VW omenjenih letnikov ima CR motor samo s 5. prestavami. motorji z BMT imajo menda daljša prestavna razmerja, tako da odpade potreba po 6. A drži, da se tak avto vozi bolj "leno"?
140ks bi bilo idealno

žal ga je teško najti s pametnimi kilometri.
Iščem pa predvsem mnenja oz izkušnje tistih, ki ste mogoče vozili oba in znate primerjati. Upam, da bom kmalu tudi sam našel čas za kakšno testno vožnjo in bom z veseljem delil svoje izkušnje.
LP
Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: To okt 07, 2014 11:01 am
Napisal/-a RedBaron
Jaz glasujem za 140KM!!
Žena vozi yeti 4×4 2.0 TDI 110 KM (6 prestav), pa ne morem rečt, da je motor slab, v 95% situacij je povsem dovolj. Zmanjka mu edino pri prehitevanju, takrat se pozna in če ti kdo malo pritisne gas ko ga prehitevaš... zna bit zanimivo...
Pred yetijem smo imeli passata 2.0 TDI 4motion (PD motor), tisto je bilo kar precej bolj prepričljivo pri prehitevanju!!
Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: To okt 07, 2014 12:01 pm
Napisal/-a Jerch_
RedBaron je napisal/-a:Jaz glasujem za 140KM!!
Žena vozi yeti 4×4 2.0 TDI 110 KM (6 prestav), pa ne morem rečt, da je motor slab, v 95% situacij je povsem dovolj. Zmanjka mu edino pri prehitevanju, takrat se pozna in če ti kdo malo pritisne gas ko ga prehitevaš... zna bit zanimivo...
Pred yetijem smo imeli passata 2.0 TDI 4motion (PD motor), tisto je bilo kar precej bolj prepričljivo pri prehitevanju!!
glede na to, da je 110km 2.0TDI motor, ki ima največ tuning potenciala (v odstotkih), ga pelji lepo nekam, kjer vejo kako se tem stvarem streže in boš prehiteval ko car
Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: To okt 07, 2014 12:11 pm
Napisal/-a pohecfan
Jaz trenutno vozim passata 1.6 CR MOTOR zame dovolj letno 40000 km veliko regionalne ceste tudi avtobana v Nemčiji ,ko se navadiš ni problema.
Sem mel prej passata 2.0 140km čipiranega na 170 km nisem siguren ,pa sem se komot navadil na 1.6 itak pa večina ,ki je na tem forumu govori ,da je 1.6 neprimičnina.
Če se voziš po naših cestah in po predpisih je pa itak 1.0 motor dovolj ,pri tej količini prometa ki je v teh časih.

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: To okt 07, 2014 12:31 pm
Napisal/-a Nemelk
dejstvo je, da je v večini primerov tudi 105ks dovolj.
do tega motorja sem skeptičen zgolj zaradi samo 5 prestave, čeprav sklepam, da ima precej podoben menjalnik kot tisti 110ks, ker po večini so vsi CR BMT.
odličilna bo pravgotovo poizkušnja vožnja. s 5 prestavami, si jo kar predstavljam bolj hrupno, s 6 pa bolj mirno, ampak z nekaj več pretikanja

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: To okt 07, 2014 12:32 pm
Napisal/-a pohecfan
obvezno 6 prestav če se voziš po ac
Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: To okt 07, 2014 12:52 pm
Napisal/-a Jerch_
pohecfan je napisal/-a:Jaz trenutno vozim passata 1.6 CR MOTOR zame dovolj letno 40000 km veliko regionalne ceste tudi avtobana v Nemčiji ,ko se navadiš ni problema.
Sem mel prej passata 2.0 140km čipiranega na 170 km nisem siguren ,pa sem se komot navadil na 1.6 itak pa večina ,ki je na tem forumu govori ,da je 1.6 neprimičnina.
Če se voziš po naših cestah in po predpisih je pa itak 1.0 motor dovolj ,pri tej količini prometa ki je v teh časih.

vsak govori zase in svoj stil vožnje. verjetno je nekomu dovolj, drugemu pač ne.
mene osebno muči poraba. lahko pa primerjam octavio s tem 105km motorjem, pasatta s 130km in 6.p ter sedaj 2.0d s 177km od bmw. po prometni med njimi ni 100kg razlike. pri porabi se precej pozna, čim se avte ne vozi extremno pasivno in po omejitvah ter brez potnikov ali prtljage.
ko se poveča število potnikov, prtljage in potovalna hitrost rata 150km/h se situacija precej spremeni. kaj pa komu ustreza naj pa vsak sam razmisli. jst vem, da 105 konjev že v octavii meni ne ustreza, ker je glasna na AC, ker nikamor ne gre pa če motor priganjaš ali ne- no razlika je le v porabi, ki rata relativno visoka
Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: To okt 07, 2014 1:56 pm
Napisal/-a belkaena
Jaz vozim službeno passate različnih letnikov 105 in 140 konjev. Zase bi vzel 105.
Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: To okt 07, 2014 5:04 pm
Napisal/-a matayus
Imamo doma 2.0 110KM, bluemotion, 5 prestav. Letnik 2009, trenutno 202k km prevoženih. Avto ima zelo dolga prestavna razmerja, recimo, pri 120km/h, na uro ima 2.200 obratov. 5. prestavo uporabljam večinoma na avtocesti, razen če ni kakšne ravne ceste in se da lepo umirjeno peljati 90-100. Če se voziš 110 po avtocesti se da lepo voziti s povprečjem pod 5litri.
Smo šli s kolegi lani iz Poreča do Konjic, 5 ljudi + prtiljaga pa je doma dnevni računalnik pokazal 7.8

Do zdaj smo imeli en izredni servis, je pa problem ko je miljon čričkov v armaturi, A-stebričku, B-stebričku, v zadnjih vratih, zadnji levi pepelnik. Slaba plastika na šobah za pihanje zraka...
Start&stop sistem laufa odlično.
Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: To okt 07, 2014 5:44 pm
Napisal/-a .com
osebno bi se izognil najšibkejšim različicam motorja
Čeprav se govori o čipanju: zakaj ljudje dajemo čipat? - ker se takrat v danem trenutku nismo bili zmožni ''stegniti'' po močnejšem primerku motorja.
Če imaš možnost, vzami 140KM, saj nikoli ni odveč imeti kakšnega konja več pod pokrovom motorja.
če pa sam pri sebi veš, da ti je dovolj 110KM motor, potem takem vzami takšnega...
Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: To okt 07, 2014 6:04 pm
Napisal/-a matayus
Ja 110 konjskega kar hitro zmantra, če nas je 5 v avtu. Še posebej, če je hribovita avtocesta, je ogromno šaltanja med 3. in 5. prestavo. Ker avto z 5 osebami in v 4. ne vleče 100 v hrib, ne pospešuje ampak ga zmankuje. Če sem sam v avtu je vredu. Ne predstavljam si, da bi bila še 6. prestava...
So pa ti CR motorji zelo hvaležni. Nasploh me moti ta trda plastika in potem use škripa.
Ne vem, kako se nekateri lahko vozijo 50km/h v 4. prestavi, ker je to nehumano. Avto ima v 3. prestavi pri omenjeni hitrosti 1.800 obratov, indikator pa hoče 4. Do sedaj sem enkrat videl indikator, ki je težil po nižji prestavi.
Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: To okt 07, 2014 6:56 pm
Napisal/-a stiloman
matayus je napisal/-a:Ja 110 konjskega kar hitro zmantra, če nas je 5 v avtu. Še posebej, če je hribovita avtocesta, je ogromno šaltanja med 3. in 5. prestavo. Ker avto z 5 osebami in v 4. ne vleče 100 v hrib, ne pospešuje ampak ga zmankuje. Če sem sam v avtu je vredu. Ne predstavljam si, da bi bila še 6. prestava...
So pa ti CR motorji zelo hvaležni. Nasploh me moti ta trda plastika in potem use škripa.
Ne vem, kako se nekateri lahko vozijo 50km/h v 4. prestavi, ker je to nehumano. Avto ima v 3. prestavi pri omenjeni hitrosti 1.800 obratov, indikator pa hoče 4. Do sedaj sem enkrat videl indikator, ki je težil po nižji prestavi.
To pa zato ker se ti je čistil filter

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: Sr okt 08, 2014 12:06 am
Napisal/-a ~toMmy~
Nemelk je napisal/-a:dejstvo je, da je v večini primerov tudi 105ks dovolj.
do tega motorja sem skeptičen zgolj zaradi samo 5 prestave, čeprav sklepam, da ima precej podoben menjalnik kot tisti 110ks, ker po večini so vsi CR BMT.
odličilna bo pravgotovo poizkušnja vožnja. s 5 prestavami, si jo kar predstavljam bolj hrupno, s 6 pa bolj mirno, ampak z nekaj več pretikanja

Menjalniki so zelo dolgi, sploh pri 110 KM nimaš nobenih skrbi glede hrupa, pa če ne voziš ravno pogosto poln avto, je definitivno dovolj zmogljiv. Sicer imam tak motor v Octavii v kombinaciji s 6 prestavami in je res briljanten, smešno varčen in presenetljivo zmogljiv v nizkih obratih (res pa da manjša teža in dodatna prestava naredita svoje).
Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: Če okt 09, 2014 12:18 pm
Napisal/-a Polo78
matayus je napisal/-a:Ja 110 konjskega kar hitro zmantra, če nas je 5 v avtu. Še posebej, če je hribovita avtocesta, je ogromno šaltanja med 3. in 5. prestavo. Ker avto z 5 osebami in v 4. ne vleče 100 v hrib, ne pospešuje ampak ga zmankuje. Če sem sam v avtu je vredu. Ne predstavljam si, da bi bila še 6. prestava...
Nekateri imate napačne predstave o menjalnikih, če mislite da se 6. prestava kar doda 5-st. menjalniku, ki ima že tako precej na dolgo preračunano 5. prestavo. Če ima avto 6-st. menjalnik, so tudi prestavna razmerja krajša s tem, da je 6. prestava najmanj tako dolga oz. povečini še malenkost daljša od 5. pri 5-st. menjalniku, je pa zato preostalih 5 precej krajših. In slednje pripomore tako k boljšim pospeškom kakor tudi k nižji porabi, v tvojem primeru tudi vožnja v hrib ne bi bila tako "naporna". Zato se že ves čas sprašujem zakaj hudiča VAG še vedno v nekatere modele tlači 5-st. menjalnike, ker jaz si pa ravno avta brez 6-st. menjalnika več ne predstavljam (razen, če je v igri kak "mlinček" pod 90 konji npr.).
Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: Če okt 09, 2014 11:11 pm
Napisal/-a xxl
Tlači jih v vse modele razen Audija in green /blue različice,ampak,kot eni pravite,5 prestav je preračunano bolj na dolgo,tak da niti ni takšne hude razlike proti 6 ali celo DSG 7 prestav.Poglejte si malo posnetke uporabnikov na youtube

.
Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: Pe okt 10, 2014 9:12 am
Napisal/-a Nemelk
jah, zadeva je taka, da 140ks najbrš odpade. dražje je vse od zavarovanja, vzdrževanja naprej. (v primerjavi z 1.6 CR oziroma sedanjim 1.9tdi)
tako da sem se nekako skoncentriral na 2010, 2.0, 110ks CR BMT, torej 5 teh "ta dolgih" prestav
ta mašina mislim da je za normalno vožnjo dovolj zmogljiva za ta avto, stroški vzdrževanja pa najbrš niso toliko višji napravm zdejšnji škodi? to še računam.
upam, da kmalu najdem koga blizu za en krog, da vidim, če bo občutek tapravi

Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: Pe okt 10, 2014 9:13 am
Napisal/-a WMB
Polo78 je napisal/-a:matayus je napisal/-a:Ja 110 konjskega kar hitro zmantra, če nas je 5 v avtu. Še posebej, če je hribovita avtocesta, je ogromno šaltanja med 3. in 5. prestavo. Ker avto z 5 osebami in v 4. ne vleče 100 v hrib, ne pospešuje ampak ga zmankuje. Če sem sam v avtu je vredu. Ne predstavljam si, da bi bila še 6. prestava...
Nekateri imate napačne predstave o menjalnikih, če mislite da se 6. prestava kar doda 5-st. menjalniku, ki ima že tako precej na dolgo preračunano 5. prestavo. Če ima avto 6-st. menjalnik, so tudi prestavna razmerja krajša s tem, da je 6. prestava najmanj tako dolga oz. povečini še malenkost daljša od 5. pri 5-st. menjalniku, je pa zato preostalih 5 precej krajših. In slednje pripomore tako k boljšim pospeškom kakor tudi k nižji porabi, v tvojem primeru tudi vožnja v hrib ne bi bila tako "naporna". Zato se že ves čas sprašujem zakaj hudiča VAG še vedno v nekatere modele tlači 5-st. menjalnike, ker jaz si pa ravno avta brez 6-st. menjalnika več ne predstavljam (razen, če je v igri kak "mlinček" pod 90 konji npr.).
Pri 2.0 tdi-110KM bi bila 6 prestava potratnejša z nafto kot 5 prestava....
Sam sem imel 2.0 tdi-110 v golfu 6 in sem ga dal na chiptuning...brez težav 160KM in avto je peljal kot sulica, brez kakršnih kol težav. 5 prestava je dolga kot ponedeljek in 6 nisem pogrešal.
Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: Pe okt 10, 2014 9:22 am
Napisal/-a Jerch_
.com je napisal/-a:Čeprav se govori o čipanju: zakaj ljudje dajemo čipat? - ker se takrat v danem trenutku nismo bili zmožni ''stegniti'' po močnejšem primerku motorja.
.
jst dam vsak avto, ki ga imam "čipat". Če ne drugega, ker mi potem manj žre in hkrati občasno lahhko bolj suvereno prehitevam. Naredil sem pa že skoraj pol milijona kilometrov s kakovostno čipanimi avti in me nobeden ne prepriča, da je to lahko škodljivo. (no- lahko je, če ima voznik probleme v glavi in dela z avtom ko svinja z mehom).
sploh pa bi dal tunat omenjeni motor 2.0 110km, ker je identičen po zgradbi 2.0 140km. res pa ima slabšo sklopko in vztrajnik, zato je prav da se tega loti kakšen renomiran mojster, ki omeji navor. Po tuningu je motor 50% bolj prožen v najbolj uporabnem območju in ja- tudi jst priporočam nakup močnejšega motorja, ampak že ta se bo po tuningu zelo spodobno premaknil..
Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: Pe okt 10, 2014 12:18 pm
Napisal/-a ~toMmy~
WMB je napisal/-a:Pri 2.0 tdi-110KM bi bila 6 prestava potratnejša z nafto kot 5 prestava....
Sam sem imel 2.0 tdi-110 v golfu 6 in sem ga dal na chiptuning...brez težav 160KM in avto je peljal kot sulica, brez kakršnih kol težav. 5 prestava je dolga kot ponedeljek in 6 nisem pogrešal.
No ja, Octavia ima ta motor s 6 prestavami in ji ne škodijo (čeprav je že 5-stopenjski menjalnik odličen), je nekaj več prožnosti na ta račun in se presenetljivo dobro premakne za te konje. Je pa res, da se mi včasih zdi, da po nepotrebnem "mlatim" s prestavno ročico in tudi preskočim kakšno prestavo v določenih primerih.
Re: VW passat 1.6 105ks, 2.0 110ks ali 2.0 140ks
Objavljeno: To okt 14, 2014 12:48 pm
Napisal/-a Polo78
WMB je napisal/-a:Pri 2.0 tdi-110KM bi bila 6 prestava potratnejša z nafto kot 5 prestava....
Sam sem imel 2.0 tdi-110 v golfu 6 in sem ga dal na chiptuning...brez težav 160KM in avto je peljal kot sulica, brez kakršnih kol težav. 5 prestava je dolga kot ponedeljek in 6 nisem pogrešal.
Še enkrat, ker nekateri zlepa ne kapirate: 6. prestava pri 6-st. menjalniku ne bo le "dodana" 5-st. menjalniku, ki že ima dooolgooo 5. prestavo in bi bila 6. v tem primeru res tako dolga, da bi samo morila motor. Prestavna razmerja pri 6.-st. menjalniku so med vsemi prestavami krajša! Za lažje razumevanje: Tudi, če bi bili 5. prestava pri 5-st. menjalniku ter 6. pri 6-st. menjalniku enako dolgi - torej enako obratov pri npr. 130 km/h, ima 6-st. menjalnik še vedno to prednost, da ima vmes eno prestavo več, kar pa kot rečeno pomeni boljše pospeške in nižjo porabo. Le zakaj mislite, da dajejo v bluemotion modele 6-st. menjalnik? Če bi več porabil, ga zagotovo ne bi dajali. Torej 6-st. menjalnik, če ima optimalno nastavljena prestavna razmerja je v vsakem primeru boljši od 5-st. pa naj bo ta še tako fantastično nastavljen s super-duper dolgo 5. prestavo. In verjamem, da je tako tudi v primeru 2.0 tdi 110km. Pa tudi če ni to še ne pomeni, da se ne da naredit tako. Ena prestava je le ena prestava več in pomeni več manevrskega prostora pri razporejanju optimalnega razmerja.