Stran 1 od 3
Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Sr nov 12, 2014 11:24 am
Napisal/-a vstante
Lep pozdrav!
Sem pred nakupom novega avtomobila. Do zdaj sem imel nove Corse, bencin in sem jih menjal na 3 leta.
Po novem naredim na leto med 35.000 in 40.000 km po regionalnih cestah, zato bi bil dobrodošel diesel, karavan je želja, ni pa pogoj.
Na prvem mestu je mala poraba in udobna vožnja, bogata dodatna oprema me ne zanima toliko.
Vozil sem Passata Karavan BM CR 77KW, odlična poraba in zelo udobna vožnja. (Uvoz, dokler mi po 10dneh ni zaribal)
Različnim rabljenim zadevam ne zaupam preveč, oziroma sem preračunal, da imam preveliko izgubo, če ga želim prodati naprej.
Začel sem gledati SLO testna vozila okoli 19000€, katera bi vozil 3 leta in jih nato prodal ter nadomestil z drugim testnim vozilom. Upam, da se računica izide
Katere znamke bi izpololnjevale zgoraj naštete kriterije?
Gledal sem VW Passat, C5, ???
Kaj vi predlagate?
Lp
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Sr nov 12, 2014 11:42 am
Napisal/-a JG2
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Sr nov 12, 2014 12:16 pm
Napisal/-a thunderbolt
Si gledal tudi kakšen razred nižje - menim, da ni potrebe po kupovanju testnih vozil, ker za tako ceno dobiš nove, udobne, dobro opremljene "potovalnike". Če si dober pogajalec, boš lahko za novega dobil enako ali celo nižjo ceno kot za testnega. Ker si veliko na cesti, tudi kakšni ksenonski/led žarometi ne bi bili slaba izbira. Dve preverjeno varčni kombinaciji (eno si že sam vozil):
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=837 ... IJSKI%20...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=896 ... 20AKCIJS...
edit: za regionalko je super stvar tudi prilagodljivi/aktivni tempomat
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Sr nov 12, 2014 8:53 pm
Napisal/-a vstante
@ JG2
Peugeote sploh ne poznam in nisem kaj dosti razmišljal o tej firmi...
Drgač je 77KW vrh glave za moje razmere, v avtu skoraj vedno potujem sam. Povprečje zadnjih 8000km je 57kmh, brez mestne vožnje, kar je po mojem odraz stanja in obremenjenosti naših regionalnih cest.
@ Thunderbolt
Golf Variant ponuja res veliko prostora in ima nizko porabo. Razočaral me je samo na poizkusni vožnji, kjer nisem opazil neke razlike v komfortu vožnje med njim in mojo corso.
Pri Golfu me tudi skrbi kar velika izguba vrednosti čez recimo 3 leta. Varianti letnik 2011 in ca 100kkm se prodajajo za okoli 10000€, med tem ko Passat dosti bolje drži ceno.
Kakšno je vaše mnenje o rabljenih/testnih vozilih? Ali dejstvo, da je vozilo bilo kupljeno testno in ne novo znatno vpliva na kasnejšo prodajno ceno rabljenega vozila?
V izbor bom vkljućil tudi Škodo (Oktavio)
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Sr nov 12, 2014 9:07 pm
Napisal/-a MadIggy
Na tvojem mestu bi za toliko km po slovenskih luknjastih regionalkah gledal avto z zelo mehnim podvozjem. Se pravi C5 ali Avensis. Po mojih izkušnjah so nemci precej trši (manj udobni).
Pojdi pogledat še Toyota Auris hibrid. Pri povprečni 57km/h bi lahko bila poraba že enaka, če ne nižja kot pri dizlu. Potem je tu še CVT avtomatika in s tem nižji stroški vzdrževanja in tišja vožnja. Prav tako je cenejša registracija, zavarovanje, pa 5 let garancije, itd...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=885 ... 6%20Tourerhttp://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=879 ... ema%20EL...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=894 ... tyle%20A...
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Sr nov 12, 2014 9:33 pm
Napisal/-a m.koc
Čuj kaj ti se norce delaš. Kak lahko primerjaš udobje corse z novim golfom. Če ti vw ni všeč te vsaj oslarij ni treba pisat.
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Sr nov 12, 2014 9:33 pm
Napisal/-a Patrik_A3
za toliko km bi se jaz odmaknil od "nabijalcev"čez luknje in grbine iz nemčije (no vsaj golfa bi odštel pri udobju) in bi se odločal med francozi, kjer je tako že poznan komfort in udobje

pa vsaj opremo že dobiš v basic verzijah, takšno kot maš pri nemcu v ponudbi pri "srednji" opremi ponavadi.
drugače pa je mi tvoje razmišljanje malce čudno, glede prodaje. praviš da se golf prodaja 3 leta star za 10K, passat za več. Sherlock, koliko pa je bil passat nov dražji od golfa?

če bil že v štartu 3 jurje dražji, sigurno da se potem prodaja za 13 K - recimo, govorim na pamet.
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Sr nov 12, 2014 10:22 pm
Napisal/-a sonic
Patrik_A3 je napisal/-a:drugače pa je mi tvoje razmišljanje malce čudno, glede prodaje. praviš da se golf prodaja 3 leta star za 10K, passat za več. Sherlock, koliko pa je bil passat nov dražji od golfa?

če bil že v štartu 3 jurje dražji, sigurno da se potem prodaja za 13 K - recimo, govorim na pamet.
Ne poznam sicer trenutne tržne situacije za 3 leta stare Passate in Golfe, ampak vem da pred par leti (2010) so bile cene rabljenih takrat 3 leta starih zelo podobne, ob primerljivem motorju in opremi. Razlika v oglaševanih cenah je bila zelo majhna, precej manjša kot leta 2007 ob nakupu novega...
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Sr nov 12, 2014 11:45 pm
Napisal/-a vstante
Dober večer:)
@ MadIggy
Yessss, C5 grem pogledat in preizkusit v soboto! Glede na to, da sem sam/v dvoje, bi verjetno zadostovala že limuzina, moram jih videt v živo.
Hybrid zgleda zanimivo, moral bi vprašat za ceno, po mojem bi preseglo dani okvir 20k€...Moti me samo morebitni ozek krog kupcev, ko bi avto prodajal.
@ m.koc
VW mi je zeeeeelo všeč, ampak Passat, Golf manj. Verjamem, da je Golf Work Horse, ampak s Passatom "zplavaš" po cesti in v kabini maš občutek, da sediš v avtobusu. Pri Golfu pa...no, saj vema, a ne:) Sicer pa so to zelo subjektivne stvari.
@sonic, Patrik_A3
Res je, odvisno od opremljenosti in moči motorja je nabavna cena Passata za prbl. par 1000€ višja od Golfa. (odvisno od opreme) in res je, da imajo na prvi pogled ist letniki (2010 in okoli 162000km:) golfiči in passatiči podobno ceno, če ne ignoriramo uvoženih lepot.
Samo, če pa pogledam z druge plati, ko sem kupoval rabljenega Passata, letnik 2010, mi je ob vsej tej poplavi uvoženih Passatov na koncu blo vseen, al ima navigacijo, usnjene sedeže, delno usnjene sedeže, dvo consko klimo, bluetooth, touch screen display, ksenon, start/stop, park senzorje itd.
Na prvem mestu je pač blo slo poreklo, znana zgodovina, (brez dilerja) preverljiva potrjena servisna knjižica in realni kilometri. Za takega bi bil prpravlen dat orng gnarja več, tud če bi mel samo osnovna oprema.
Mogoče je to samo moje ozko razmišljanje, dajte se kaj razpisat, bom vesel!
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Sr nov 12, 2014 11:50 pm
Napisal/-a metor
Čak čak v skoraj vseh testih, ki sem jih bral so Golfa označili za zelo/udobnega čez luknje, to sem tudi sam preizkusil in res je. Posebej če vzameš Comfortline in maš serijske 15 palčne balonarje gor pol pa sigurno nebo trd.
Drgač je tko, ko sem jas kupoval avto v tem razredu je bil od testiranih(P308,C4, Golf, Leon) najbolj mehak čez luknje nedvomno C4, pa tud kar se tiče zvočne izolacije je na vrhu. Potem sem se pa glede na ostalo odloču za P308. Pa če kdo misli da je P308 kao mehkejši od Golfa se moti(seveda če gledamo enake dimenzije gum, ne da so v enem 18 in v drugem 15 palčne pol je logično kiri bo mehkejši).
Če pa iščeš razred Passata in iščeš udobje, pa C5 s hidravliko še vedno pomete z vsemi v tem razredu, tam pa se kar naenkrat naše ceste ne zdijo tako slabe.
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Če nov 13, 2014 7:44 am
Napisal/-a uros11
metor je napisal/-a:Čak čak v skoraj vseh testih, ki sem jih bral so Golfa označili za zelo/udobnega čez luknje, to sem tudi sam preizkusil in res je. .
Jaz pa pravim, da ni res. Ga imam in ni za naše kolovoze. Imam tudi starega pasata in ta je bolj primeren za čez naše luknjave ceste.
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Če nov 13, 2014 9:24 am
Napisal/-a MadIggy
Po ceniku na netu so Aurisi od 20 do 22k€, tko da z malo pogajalskih spretnosti bi verjetno že najvišji paket opreme dobil za 20k.
http://www.toyotaadria.com/si/pdf/cenik ... ris_ts.pdf
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Če nov 13, 2014 2:56 pm
Napisal/-a metor
@uros11: Ja pol nevem al so novinarji butli ali kdo drug. Js sm na testni vožnji vozil tistega tipičnega SLO Golfa(comfortline, 1.6TDI, 15 palčna obutev), pa se mi ni zdel trd. Kakšnega maš ti? Drugače a ni pri Golfu na voljo sistem prilagodljivih blažilnikov alneki podobnega?
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Če nov 13, 2014 11:37 pm
Napisal/-a vstante
Dober večer!
Malo sem se pozanimal o elektro avtih, za ceno nisem vprašal. Našel sem par člankov o subvencijah RS v primeru nakupa hibrida.
http://www.rs-biro.si/component/content ... nu-entrieshttp://www.semafor.si/2012/09/hibrid-davcna-olajsava/Sam se zanj ne bom odločil, ker nameravam avto dokaj hitro prodat in se bojim, da ne bi bilo zanimanja za takšno reč. Po mojem lahko z dizlom okoli 80KW in nežno nogo človek naredi čudež. Prvi v koloni ma pa itak najlepši razgled

Golf je super avto in verjamem, da zna biti vožnja ob primernem izboru pnevmatik prijetna. Ga pa ne bi imel. Po temeljitem razmisleku tudi karavan opcija ni obvezna, tako da sem se trenutno bolj usmeril v limuzine.
Kot dodatno opcijo sem dodal še škodo oktavio. Veliko jih pravi, da je prekleto veliko avta za ta denar. (Osebno ob besedi Škoda vedno pomislim na Lado Nivo, katero je imel sosed in nas je kdaj zapeljal kakšen krog Offroad. Upam, da je to samo predsodek)
V soboto grem pregledat Škodo 8tavio, C5 in Passata, mogoče še kaj in bomo vidli
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Če nov 13, 2014 11:44 pm
Napisal/-a metor
Hehe pri Škodi boš verjetno eden tistih, ki kaj kmal ugotovijo, da se dobi zelo malo pupusta napram VW recimo in boš hitr šeu proč od nje.
Drgač pa ni napačen avta sam meni tisti dolgočasen videz ne ravno potegne.
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Ne nov 16, 2014 2:11 pm
Napisal/-a vstante
Pozdrav!
Torej, sobota dopoldan je bil dan ogledov. V škodi sem si ogledal superba in oktavio. Zanimiv način financiranja, 1/2 zdaj, 1/2 čez 3 leta, ampak gre za leasing sistem. (po 3 letih naj bi avto preplačal za 100€, kar se mi zdi malo sumljiva ponudba.) Je pa res, da za 50€ mesečno ponujajo polni kasko vključno z osnovnim zavarovanjem, kar je res ugodno. Popustov res ni bilo veliko, cene pa kar visoke. Za srednje opremljenega superba 23.500€, za oktavio pa 21.900€. Različica karavan je doplačilo ca 1000€. Ob ogledu avta v salonu sem bil zelo presenečen nad izgledom in notranjostjo obeh vozil. Po testni vožnji z oktavijo 2.0 D pa je bila slika popolnoma drugačna. Vožnja se mi je zdela trda, in naporna, vse drugo kot prijetna. Ves čas je bil prisoten občutek, da je vožnja tega velikega avta napor.
Bil sem tudi pri VW, novega Passata še niso imeli, sem pa videl, da po novem ne bo več najšibkejše različice 77KW. Prodajalec me je zasul s katalogi in ceniki, ko pa je debata prišla do cen in popustov, pa je postal bol molčeč. Mi je pa postalo jasno, da bi bilo za novo vozilo Passat z nekaj dodatne opreme potrebno odšteti krepko čez 20k€, kar pa presega moj budget.
Bil sem tudi pri Seatu, kjer sem si samo ogledal model Leon karavan. Presenečen sem bil, da se dobi avto take velikosti z veliko dodatne opreme za samo 19500€.
Na koncu sem bil še pri citroenu. C5 niso imeli, bi pa po ceniku sodeč tudi presegel moj zadani okvir. Pogledal pa sem si C4 Grand Picassoja. Ob pogledu v notranjost sem sprva bil malo razočaran in hkrati navdušen. Proti VW in Škodi mi notranjsot deluje malo površno in gracilno narejena. (Stiki plastike in tkanine) Popolnoma me pa je navdušil med testno vožnjo. 1.6 e-HDi s svojo udobnostjo, prostornostjo v kabini in eleganco. Ni ravno športen, ampak to ne potrebujem. Cena novega je pod 20k€, testnega pa pod 19k€.
Prej nisem razmišljal o enoprostorcu, ampak je postal favorit, če se bom odločil za nakup novega avta.
Nisem ravno našel veliko napisanega za ta avto, zato prosim koga, ki ima kakšne izkušnje, da se malo razpiše. Ali so znane kakšne napake pri tem avtu, kako drago je vzdrževanje, splošna zadovoljenost?
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Ne nov 16, 2014 2:58 pm
Napisal/-a Gobavc
Grand picasso je še precej nov. Tako da verjetno prav veliko izkušenj z novim modelom ni. Razen testnih voženj in pa prvih občutkov novih lastnikov. Mi smo ga imeli v vikend paketu in prevozili komplet zahodni del naše SLO. Bili smo precej zadovoljni (pa noben ni bil fan francoskih vozil). Porabil je malo, okrog 5,5l, lušten za peljat, precej soliden menjalnik, prostoren in kot praviš za normalno vožnjo dovolj močan. Mene sicer zanima intensive oprema je pa seveda cena potem okoli 23-24k €. Preveč za družinski proračun.
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Ne nov 16, 2014 3:23 pm
Napisal/-a vstante
Hej, hvala za feedback. Res je, ni veliko napisanega o njem.
Osebno bi se zadovoljil z opremo Attraction.
Z Grand Picassojem se mi je odprl nov svet enoprostorcev, o katerih prej nisem razmišljal. Poleg odlične vožnje ponuja tudi res veliko prostora in bi mi lahko služil več let kot pa sem sprva načrtoval.
V istem rangu kot C4 Grand Picasso je tudi VW Touran 1,6.
Ju3 grem pogledat in preizkusit oba modela v Lj, potem pa pade odločitev.
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Ne nov 16, 2014 3:42 pm
Napisal/-a radar
pozdravljen,
če si že preiskusil enoprostorca, pprobaj še grand scenica z 1.6 dci motorjem (130 km) - nima velikega servisa, ugodna poraba, pa še cena je v tvojem budgetu...
lp
Re: Nakup testnega dizla srednjega ranga Passat, C5
Objavljeno: Ne nov 16, 2014 3:47 pm
Napisal/-a peroRS
vstante je napisal/-a:Po testni vožnji z oktavijo 2.0 D pa je bila slika popolnoma drugačna. Vožnja se mi je zdela trda, in naporna, vse drugo kot prijetna. Ves čas je bil prisoten občutek, da je vožnja tega velikega avta napor.
vstante je napisal/-a:Vozil sem Passata Karavan BM CR 77KW, odlična poraba in zelo udobna vožnja.
Tole dvoje mi nekako ne gre skupaj. Razen če si vozil Passata na 16'', Octavio pa na 18'', pa še takrat ni take razlike v udobju.
Poleg tega pa praviš, da je Octavia velik avto za vozit, večji Passat je pa malček al kaj?