Stran 1 od 1
Fiat Bravo 1.4 T-Jet (Anketa)
Objavljeno: Ne dec 07, 2014 12:19 pm
Napisal/-a Someone_else
Pozdravljeni!
Zanimam se za nakup rabljenega Bravota in me zanimajo kakšne vaše izkušnje. Predvsem motor, 120KM ali 150KM? Kolikšna je dejanska razlika v moči ter porabi med motorjema.? Kako je z opremo Emotion, Dynamic ali Sport ..je kakšna večja okvara v navadi za te motorje, nekoliko sem prebiral in z motorjem naj ne bi bilo nekih večjih problemov, pa me zanima je imel kdo kaj hujšega.?
Vem da je najbolje izbrati Sport opremo, vendar ali se splača glede na večjo ceno?
Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet
Objavljeno: Ne dec 07, 2014 12:40 pm
Napisal/-a Veron
Pogosta težava so lopute avtomatske klime. Ostalo pa odvisno od lastnika, tako da tip motorja naj ne bo 1. izbira, ampak izberi najbolj ohranjenega.
Tudi če bo 120hp in dobro ohranjen, lahko brez težav poskrbiš že za elektroniko in imaš 150...
Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet
Objavljeno: Ne dec 07, 2014 1:29 pm
Napisal/-a pskoda
Veron je napisal/-a:Pogosta težava so lopute avtomatske klime. Ostalo pa odvisno od lastnika, tako da tip motorja naj ne bo 1. izbira, ampak izberi najbolj ohranjenega.
Tudi če bo 120hp in dobro ohranjen, lahko brez težav poskrbiš že za elektroniko in imaš 150...
150 imaš lahko pa 180
Seveda je najbolj važno kako je avto ohranjen. Nekih napak ni razen to, da je model star. Sport ima lepšo notranjost od ostalih in ima woofer zadaj oz razne bombončke ki jih pri drugih moraš doplačat, zunanjost pa ima pragove spojler zadaj in lahko izbiraš v večih barv, ki pri drugih niso mogoča (posebna modra in rdeča)
Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet
Objavljeno: Ne dec 07, 2014 1:42 pm
Napisal/-a Someone_else
pskoda je napisal/-a:Veron je napisal/-a:Pogosta težava so lopute avtomatske klime. Ostalo pa odvisno od lastnika, tako da tip motorja naj ne bo 1. izbira, ampak izberi najbolj ohranjenega.
Tudi če bo 120hp in dobro ohranjen, lahko brez težav poskrbiš že za elektroniko in imaš 150...
150 imaš lahko pa 180
Seveda je najbolj važno kako je avto ohranjen. Nekih napak ni razen to, da je model star. Sport ima lepšo notranjost od ostalih in ima woofer zadaj oz razne bombončke ki jih pri drugih moraš doplačat, zunanjost pa ima pragove spojler zadaj in lahko izbiraš v večih barv, ki pri drugih niso mogoča (posebna modra in rdeča)
Ja sej ta notranjost, mi je zelo všeč. Nekak se mi dopadejo tisti rdeči šivi in tudi malo športni sedeži so kar lepo za videti. Tudi serijske feltne se mi dopadejo. Mal je problem v tem da se jih zelo malo prodaja..
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=906 ... et%20Sport pri tem me malo skrbijo kilometri, čeprav če je avto redno servisiran se mi to ne zdi prevelik problem, avta pa itak ne mislim imeti zelo dolgo, oziroma ne bom delal zelo veliko kilometrov, tako da mi bo do 200kkm lahko služil še vsaj 3 leta.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=907 ... et%20Sport Tudi ta je videti super. nekak se mi vizualno ne dopade ročna klima, vendar se s tem izogneš okvari loput avt. klime. Ta avtoradio bi moral videti v živo, saj po sliki se ne vidi dobro kako je to vstavljeno in kako funkcionira.
Nekako se nagibam k temo da bi si kupil sport opremo. Kaj mislite za zgornja dva..?
Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet
Objavljeno: Ne dec 07, 2014 1:51 pm
Napisal/-a yashica
Pri nakupu bodi pozoren na morebitno rjo pokrova motorja, ki zna rjaveti po sprednjem delu dvojne pločevine, okrog zapaha.
Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet
Objavljeno: Ne dec 07, 2014 2:46 pm
Napisal/-a xxl
Tast ima 120 bravota,08,ročna klima,120kkm.Razen rjavenja pokrova motorja,nobenih posebnih problemov.Gre odlično za svoje konje,nič kaj dosti slabše od podobnega motorja v moji giulietti 170,Če bi mu verjel na besedo koliko mu kaže števec na ac,bi mislil,da sta enako hitra.

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet
Objavljeno: Ne dec 07, 2014 3:02 pm
Napisal/-a mevden
Je se kar ok avto ko se navadiš na vse fiatove fore. Je pa daleč od ravni izdelave kakšnega golfa npr. Tako da....je ok za silo če nisi pikolovski. Obvezno sport opremo!!! Motor je še največji biser, ni nekih serijskih težav. Imam ga že 4 leta, tako da vem kaj govorim...

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet
Objavljeno: Ne dec 07, 2014 3:19 pm
Napisal/-a Someone_else
mevden je napisal/-a:Je se kar ok avto ko se navadiš na vse fiatove fore. Je pa daleč od ravni izdelave kakšnega golfa npr. Tako da....je ok za silo če nisi pikolovski. Obvezno sport opremo!!! Motor je še največji biser, ni nekih serijskih težav. Imam ga že 4 leta, tako da vem kaj govorim...

Ja nekak sem tud sam bil skeptičen glede Fiatov ampak vsi govorijo da je motor ok.. nism pa nek natančen tip.. Ja tiste Dynamic in Emotion opreme se mi nekak ne zdijo lih..nevem prevelik je razmak med sport opremo in ostalimi..Koliko pa imaš kilometrov, oz. moje mnenje je da teh 155kkm ni pretirano veliko če je avto redno servisiran.
Gre pa za moj prvi avto tko da nimam lih nekih prevelikih zahtev.
Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet
Objavljeno: Ne dec 07, 2014 4:15 pm
Napisal/-a xxl
Aja,poraba pri njem je med 8-9.
Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet
Objavljeno: Ne dec 07, 2014 4:23 pm
Napisal/-a Someone_else
xxl je napisal/-a:Aja,poraba pri njem je med 8-9.
Poraba mi niti ni nek problem tisti liter ali dva gor dol, kot sem dejal ne bom delal nekih relacijskih voženj dnevno, tko da ne bom delal veliko kilometrov tko da me poraba okoli 8-9l ne moti.

Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet
Objavljeno: Ne dec 07, 2014 7:09 pm
Napisal/-a Someone_else
pskoda je napisal/-a:Veron je napisal/-a:Pogosta težava so lopute avtomatske klime. Ostalo pa odvisno od lastnika, tako da tip motorja naj ne bo 1. izbira, ampak izberi najbolj ohranjenega.
Tudi če bo 120hp in dobro ohranjen, lahko brez težav poskrbiš že za elektroniko in imaš 150...
150 imaš lahko pa 180
Seveda je najbolj važno kako je avto ohranjen. Nekih napak ni razen to, da je model star. Sport ima lepšo notranjost od ostalih in ima woofer zadaj oz razne bombončke ki jih pri drugih moraš doplačat, zunanjost pa ima pragove spojler zadaj in lahko izbiraš v večih barv, ki pri drugih niso mogoča (posebna modra in rdeča)
Kako pa je s tem chipiranjem..sem opazil, da je to postalo precej poceni in veliko bolj pogosto kot nekoč.
Pa vendar kako je to pri takem motorju, ki je že tako precej majhen, nekako se mi zdi da je tistih 175KM z re-mapom za 1.4 motor je kar huda..kako je z ostlimi materiali..ima kdo to izkušnjo..?
Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet
Objavljeno: Ne dec 07, 2014 8:52 pm
Napisal/-a pskoda
Fiat 500 abarth 1.4 t-jet gre brez, da bi mašino odpiral preko 200hp brez problema
Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet
Objavljeno: Ne dec 07, 2014 9:09 pm
Napisal/-a Someone_else
pskoda je napisal/-a:Fiat 500 abarth 1.4 t-jet gre brez, da bi mašino odpiral preko 200hp brez problema
To sm zasledil ja, vendar ali gre za iste materiale pri teh mašinah? vem da je v osnovi ista mašina.
Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet (Anketa)
Objavljeno: Ne dec 07, 2014 9:30 pm
Napisal/-a mevden
Mašine niso enake, mogoče navzven deluje tako ampak na 150ki so nekateri notranji deli spremenjeni. Bravota 120 konjskega lahko načipaš na cca 175 konjev, če daš turbino od 150konjskega tjeta in narediš chip tuning . Drugače je že lepa z osnovno 120ko in turbino od 150ke, in dobiš cca 150konjev. Ali pa samo naredis chip tuning na 120ki in dobiš tudi cca 150 konjev. So pa tudi druge razlike med 120in 150 konjskim, ni samo turbina drugačna.
Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet (Anketa)
Objavljeno: Ne dec 07, 2014 10:04 pm
Napisal/-a Someone_else
mevden je napisal/-a:Mašine niso enake, mogoče navzven deluje tako ampak na 150ki so nekateri notranji deli spremenjeni. Bravota 120 konjskega lahko načipaš na cca 175 konjev, če daš turbino od 150konjskega tjeta in narediš chip tuning . Drugače je že lepa z osnovno 120ko in turbino od 150ke, in dobiš cca 150konjev. Ali pa samo naredis chip tuning na 120ki in dobiš tudi cca 150 konjev. So pa tudi druge razlike med 120in 150 konjskim, ni samo turbina drugačna.
No ja torej 150 konjskega T-Jeta lahko brez problema chipaš na tistih 175KM?
Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet (Anketa)
Objavljeno: Ne dec 07, 2014 10:14 pm
Napisal/-a mevden
Someone_else je napisal/-a:mevden je napisal/-a:Mašine niso enake, mogoče navzven deluje tako ampak na 150ki so nekateri notranji deli spremenjeni. Bravota 120 konjskega lahko načipaš na cca 175 konjev, če daš turbino od 150konjskega tjeta in narediš chip tuning . Drugače je že lepa z osnovno 120ko in turbino od 150ke, in dobiš cca 150konjev. Ali pa samo naredis chip tuning na 120ki in dobiš tudi cca 150 konjev. So pa tudi druge razlike med 120in 150 konjskim, ni samo turbina drugačna.
No ja torej 150 konjskega T-Jeta lahko brez problema chipaš na tistih 175KM?
150ko lahko chipas na cca 175, kaj več pa težko brez večjega vložka. Tunning cca 300eur.
Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet (Anketa)
Objavljeno: Ne dec 07, 2014 10:27 pm
Napisal/-a Someone_else
mevden je napisal/-a:Someone_else je napisal/-a:mevden je napisal/-a:Mašine niso enake, mogoče navzven deluje tako ampak na 150ki so nekateri notranji deli spremenjeni. Bravota 120 konjskega lahko načipaš na cca 175 konjev, če daš turbino od 150konjskega tjeta in narediš chip tuning . Drugače je že lepa z osnovno 120ko in turbino od 150ke, in dobiš cca 150konjev. Ali pa samo naredis chip tuning na 120ki in dobiš tudi cca 150 konjev. So pa tudi druge razlike med 120in 150 konjskim, ni samo turbina drugačna.
No ja torej 150 konjskega T-Jeta lahko brez problema chipaš na tistih 175KM?
150ko lahko chipas na cca 175, kaj več pa težko brez večjega vložka. Tunning cca 300eur.
Kako pa je potem z menjavo olja, je pametno olje menjati na malo krajše obdobje ali to nima neke pomembne vloge.?
Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet (Anketa)
Objavljeno: Po dec 08, 2014 7:56 am
Napisal/-a pinny
Sam vozim 120km tiđeta letnik 2008, je čipiran na 142, predelan na plin, gume 225/40/18, gewinde, športn vgradn filter, oprema emotion, dodatno pa še orginal alarm, pragovi, zadnji spojler, boljša orginal muzka z wooferjem. Sem prvi lastnik in mam trenutno nekaj malega pod 129kkm. Servise sem delal 1x na leto, v neodvisnosti kilometrov, od ca. 14 do 24kkm. Lane sem si pa umislu motor, in delam posledično manj kilometrov, tako da ne vem če se bo nabralo v enem letu 10kkm

. Študiram a ga čem po enem letu splho pelet na servis, al raj počakam na 20kkm

. Drugače nekih problemov ni, edin neke vibracije al kaj za ena p....

me j**e že od začetka za katere niti ne vem od kje so, mehanik prav dokler ne ureže se ne splača kaj narazen jemat. Bla je pa pod garancijo menjana sprednja plastična letvica, ki pride ob boku šipe notr spodaj zatlačena, motorček za pomik zadnje šipe, menjane pa so bile tudi zadnje luči katere se rosijo, ampak to je res bolezen katere je tudi po menjavi še vedno prisotna. Menjane so bile tudi vse kljuke na vratih, ker so se gor na tistem vanabi kromu pojavile neke pikice. Za rjo pod robom sprednje havbe, pa mi niso priznali garancije, mamico da jim vidim banda jedna da tega sranja ne morejo zrihtat pod garancijo, pa čist nič lepo to ni za videt. Z dvopodročno klimo pa ni problemov, nekih drugih posebnosti pa ni. Če boš pa vzel 120km, mam pa na zalogi še rabljen Eibach Por kit

.
Re: Fiat Bravo 1.4 T-Jet (Anketa)
Objavljeno: To dec 09, 2014 10:13 pm
Napisal/-a Someone_else
Kako pa je kaj z zvočno izolacijo..koliko je kaj hrupa na avtocesti pri 130-140 km/h?