Stran 1 od 5
golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 8:15 am
Napisal/-a Luke
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=897 ... 01.8%20T...
ali
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=885 ... 0TSI%20DSGvaša mnenja. pozna kdo katerega od avtomobilov.
sidarta ma res več opreme, ampak malo veliko kilometrov. Ima pa bolšji motor (vsaj kokr sm uspel razbrat iz objav v tem forumu).
Je kdo mogoče vozil oba?
Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 8:42 am
Napisal/-a nejko307
Siddharto sem imel sam 2,5 leti....v tem času nisem imel nobenih problemov, avto je bil čipan na cca 200KM...menjano olje na 13-15tkm..
Poznam 2 primera 1.8 tsi ki jima je zaribal motor....takrat sem se kar malo bal....imel je 90tkm ko sem ga prodal...
Motor je res super, zelo tih, kultiviran...poraba je lahko nizka, lahko pa tudi zelo visoka..(na AC kar hitro zraste)
Ko sem kupoval sem tudi sam hotel imeti DSG, vendar je kar veliko napak in težav s temi 7-stopenjskimi in se nekako nisem upal..(1.8 tsi ima original izmerjenih več konjev in navora kot je deklariramo...)...tega menjalnika se skoraj ne popravlja samo menja, kar pa ni poceni...
Če bi se odločal med zgornjimi , bi sigurno vzel belega (mlajši, modificiran, manj km..)...pa še lepši je po vrhu..
Če te ša kaj zanima pa z besedo na dan..

Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 8:52 am
Napisal/-a nejko307
Vozil sem pa oba...res da je bil moj čipan in se je poznalo na moči...mogoče 1.8tsi bolj zvezno vleče, nekaj fuulll velikih razlik pa ni..sigurno je kdo vozil oba serijska

...
Tattoo bo sigurno kaj več povedal na to temo

Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 9:00 am
Napisal/-a pskoda
Če bi se jaz odločal med tema dvema bi vzel belega 1 lastnik, novejši model, ker pri črnemu ni nič napisal kateri lastnik je oz je vsaj 3 ali več in je zelo težko izvedeti celotno zgodovino, ker pri 1 je veliko lažje. Glede samih pospeškov ali končne hitrosti ni bistvene razlike samo kar naj bi 1.4 bil manj požrešen
Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 10:26 am
Napisal/-a mavrica
V golfa so izjemoma vgradili 1.8 motor, saj naj bi bilo takrat ogromno povpraševanja po novih 1.4 motorjih, zato naj ne bi mogli izpolniti vseh naročil. Mogoče je bila ta informacija takrat tudi tovarniški trik za boljšo prodajo. Motor 1.8 se ni izkazal za zanesljivega, ena cvetka ja tudi ta, da ima veliko porabo olja.
Beli se mi bolj dopade in izgleda manj zguncan.
Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 10:44 am
Napisal/-a sonic
Zanimivo je da pri belem 1.4 TSI je navedeno in poudarjeno da ima še tovarniško garancijo - ki pa se bo verjetno v teh dneh iztekla, ker takrat so dajali 4 leta garancije, avto je pa bil očitno kupljen decembra 2010... In upajmo da ne prodaja zaradi izteka garancije...
No ampak med tema dvema bi se jaz vseeno skoraj bolj nagibal k belemu, čeprav bi lastnika vprašal, če je že moral menjati sklopko za sode prestave - zaželjen odgovor bi bil, da ja, ker to pomeni da so dali noter novejšo in izboljšano sklopko, ki originalno ni bila najboljša, pri našem jo je bilo treba menjati pri manj kot 20.000 km - težave se začenjajo pojavljati pri speljevanju, ko začne sklopka potresavati takoj po preklopu v 2. prestavo; je pa lahko tricky zadeva za opazit, ker na začetku se pojavlja predvsem v toplem vremenu (poleti) in pri ogretem avtu, sedajle pozimi ni nujno da sploh zaznaš...
Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 11:21 am
Napisal/-a Blinder
Tudi če ima avto samo še par dni garancije je to zlata vredno. Pomeni, da vsaj kar se okvar tiče jih avto nima. Če bi jih imel bi lastnik posrkbel, da se jih reši pred iztekom garancije. Medtem pa če kupiš avto brez garancjie lahko naprimer ima tudi DSG v okvari.
Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 11:29 am
Napisal/-a peroRS
Blinder je napisal/-a: Če bi jih imel bi lastnik posrkbel, da se jih reši pred iztekom garancije.
V večini primerov ni tako. Ljudem se s tem ne da ukvarjati in raje avto prodajo. Oz. ogromno je takih, ki sploh ne opazijo napak, tudi če pol avta manjka.
Dobro je, da je avto vsaj mesec dva v garanciji, da imaš čas sprobat, če je kaj narobe. Ne pa en dan pred iztekom garancije.
Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 12:16 pm
Napisal/-a nejko307
mavrica je napisal/-a:, ena cvetka ja tudi ta, da ima veliko porabo olja.
.
To se dogaja pri Castrolu (1,5l na 15tkm)...pri Motulu porabe olja skoraj ni bilo...tudi temperatura je bila nižja(olja)...
Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 1:27 pm
Napisal/-a sonic
peroRS je napisal/-a:Blinder je napisal/-a: Če bi jih imel bi lastnik posrkbel, da se jih reši pred iztekom garancije.
V večini primerov ni tako. Ljudem se s tem ne da ukvarjati in raje avto prodajo. Oz. ogromno je takih, ki sploh ne opazijo napak, tudi če pol avta manjka.
Dobro je, da je avto vsaj mesec dva v garanciji, da imaš čas sprobat, če je kaj narobe. Ne pa en dan pred iztekom garancije.
Ja, načeloma ima Blinder sicer prav, nekako bi pričakoval da bo lastnik dal zadeve poštimati v garanciji, ko je to itak zastonj.
Ampak peroRS ima tudi prav, da enim to pač dol visi in se jim niti toliko ne da ukvarjati da bi pripeljali na servis, razen če ni kaka zelo očitna in težka napaka; ali pa sploh ne porajtajo da avto ni OK.
In ravno potresavanje (suhe) sklopke pri DSG je en tak primer, ko morda kdo sploh ne bi porajtal da ima problem, sploh pa se je recimo to pri našem avtu pojavilo poleti, nakar je jeseni nehalo, pa se spet pojavilo naslednje poletje. Marsikdo bi v vmesnem času mislil, da se je kar "samo uredilo", pa se ni...
Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 2:45 pm
Napisal/-a peroRS
nejko307 je napisal/-a:To se dogaja pri Castrolu (1,5l na 15tkm)...pri Motulu porabe olja skoraj ni bilo...tudi temperatura je bila nižja(olja)...
Jaz sem na nekaj enakih avtomobilih (sicer dizlih) opazil, da temperatura olja zelo niha skozi intervale (uporablja pa se vedno isto olje, Castrol 507.00 na pooblaščencu od novega pa do 300.000km). Kljub podobni zunanji temperaturi je bila včasih (še bolj pri novih) temperatura olja pod obremenitvijo (klanci, avtocesta, 180kmh+) tam 105-110 stopinj, sedaj ko imajo že kar nekaj kilometrov temperatura pri enaki vožnji in istih furah le redko kdaj preseže 100, pretežno se giba 90-95.
Zgleda da se pri 300 jurjih avto šele ulaufa

Tudi poraba goriva je smešno nizka v primerjavi z novimi

Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 7:22 pm
Napisal/-a Luke
u super informacije.
torej v vsakem primeru poizvedit če je menjalnik že mel kakšen servis(sploh tisto s sklopko)
so bile še kakšne druge hibe ne 1.4 motorjih?
Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 8:46 pm
Napisal/-a MBtouran
Nobenega od teh dveh. O teh TSI motorjih je toliko negativnih izkusen napisanih, da sam nebi upal kupiti kaj takega
Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 8:59 pm
Napisal/-a Luke
MBtouran je napisal/-a:Nobenega od teh dveh. O teh TSI motorjih je toliko negativnih izkusen napisanih, da sam nebi upal kupiti kaj takega
Kaj pa bi potem lahko prišlo v poštev?
lihk gti-ja nebi kupoval....
Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 9:35 pm
Napisal/-a maniaxxx
MBtouran je napisal/-a:Nobenega od teh dveh. O teh TSI motorjih je toliko negativnih izkusen napisanih, da sam nebi upal kupiti kaj takega
A nisi ti imel turana s tsijem?
Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 9:53 pm
Napisal/-a yashica
Izmed teh dveh motorjev je 1.8 bolj varna izbira. 1.4 zna bit problematik na več delih. Če odmislim težave z elektromagnetno sklopko, vodno črpalko... je še najbolj na udaru, napaka na krmilniku verige. Ker je hudič v podrobnostih, ne veš kateri je vgrajen v motor, dokler ne začne rožljati pri mrzlem zagonu.
Popolnoma nič drugače ni pri šibkejši različici 1.4 tsi-ja, ki ga imam. Pri meni je trajalo skoraj do izteka podaljšane garancije (4 leta), da so uvideli fatalno napako na krmilniku verige in mi ponudili "rumpfmotor". Če seštejem nadomestni motor, ter odpravljanje (nikoli zares odpravljenih) napak na motorju prve vgradnje in ostalih napak na vozilu, pridem do težko predstavljive številke, prek 10.000€.
Vse je šlo iz naslova tovariške oziroma podaljšane (jamstvo 4+) garancije, ampak za večino menjanih delov sem moral z glavo skozi zid in jim praktično dokazat napake, da sem dosegel svoj prav. Na koncu se je trud poplačal

Koliko drugih bi tako dolgo vztrajalo je tudi vprašanje, ker večina že pri prvi večji napaki vrže puško v koruzo in avto enostavno menja.
Jaz ti 1.4 tsi-ja vseeno nebi odsvetoval. Žal je še največji problem v verigi oziroma krmilniku. Ne vem točno kako je z močnejšo različico 1.4, vendar šibkejši 1.4 122 ima dva krmilnika, pri čemer je eden večni problematik in ne veš kateri je vgrajen v motor. Tovarna ves čas dodelava motorje in lahko za primerjavo napišem, da so samo na motorju prve vgradnje, v štirih letih, naredili čez 20 sprememb oziroma izboljšav na področju sestavnih delov.
Karkoli boš kupoval, si pridobi številko šasije in na servisu preveri, če so bili na motorju določeni posegi s strani pooblaščenca, po navodilih tovarne ali pa bi morali biti in se prodajalec (prvi lastnik) ni pobrigal. Recimo, za 1.4 tsi 122 in 160KM je bil "tihi" vpoklic za menjavo varijatorja faze in v določenih primerih napenjalca verige. Tihi pri tem pomeni, da se je moral lastnik pripeljati na servis in potožiti čez ropotanje pri hladnem zagonu, da so odprli delovni nalog in falirane dele menjali, ker pisnega obvestila, da bi karkoli bilo z motorjem, lastnikom niso pošiljali!
............................................................
P.S.: Se v temi nisem imel namena oglašat, ampak OK, mogoče bo komu v pomoč. Če imaš še kakšno vprašanje, ti lahko odgovorim na zs.
Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 10:15 pm
Napisal/-a emozul
yashica je napisal/-a:Izmed teh dveh motorjev je 1.8 bolj varna izbira. 1.4 zna bit problematik na več delih. Če odmislim težave z elektromagnetno sklopko, vodno črpalko... je še najbolj na udaru, napaka na krmilniku verige. Ker je hudič v podrobnostih, ne veš kateri je vgrajen v motor, dokler ne začne rožljati pri mrzlem zagonu.
Popolnoma nič drugače ni pri šibkejši različici 1.4 tsi-ja, ki ga imam. Pri meni je trajalo skoraj do izteka podaljšane garancije (4 leta), da so uvideli fatalno napako na krmilniku verige in mi ponudili "rumpfmotor". Če seštejem nadomestni motor, ter odpravljanje (nikoli zares odpravljenih) napak na motorju prve vgradnje in ostalih napak na vozilu, pridem do težko predstavljive številke, prek 10.000€.
Vse je šlo iz naslova tovariške oziroma podaljšane (jamstvo 4+) garancije, ampak za večino menjanih delov sem moral z glavo skozi zid in jim praktično dokazat napake, da sem dosegel svoj prav. Na koncu se je trud poplačal

Koliko drugih bi tako dolgo vztrajalo je tudi vprašanje, ker večina že pri prvi večji napaki vrže puško v koruzo in avto enostavno menja.
Jaz ti 1.4 tsi-ja vseeno nebi odsvetoval. Žal je še največji problem v verigi oziroma krmilniku. Ne vem točno kako je z močnejšo različico 1.4, vendar šibkejši 1.4 122 ima dva krmilnika, pri čemer je eden večni problematik in ne veš kateri je vgrajen v motor. Tovarna ves čas dodelava motorje in lahko za primerjavo napišem, da so samo na motorju prve vgradnje, v štirih letih, naredili čez 20 sprememb oziroma izboljšav na področju sestavnih delov.
Karkoli boš kupoval, si pridobi številko šasije in na servisu preveri, če so bili na motorju določeni posegi s strani pooblaščenca, po navodilih tovarne ali pa bi morali biti in se prodajalec (prvi lastnik) ni pobrigal. Recimo, za 1.4 tsi 122 in 160KM je bil "tihi" vpoklic za menjavo varijatorja faze in v določenih primerih napenjalca verige. Tihi pri tem pomeni, da se je moral lastnik pripeljati na servis in potožiti čez ropotanje pri hladnem zagonu, da so odprli delovni nalog in falirane dele menjali, ker pisnega obvestila, da bi karkoli bilo z motorjem, lastnikom niso pošiljali!
............................................................
P.S.: Se v temi nisem imel namena oglašat, ampak OK, mogoče bo komu v pomoč. Če imaš še kakšno vprašanje, ti lahko odgovorim na zs.
To si pa res pošteno napisal!
Skratka, če bom kupoval VW, te bom ziher vprašal za nasvet.
Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: Pe dec 12, 2014 10:58 pm
Napisal/-a xxl
Ampak eno res ne razumem,če so takšni felerji na teh motorjih in DSG menjalnikih,zakaj hudiča imajo rabljeni takšno (kar visoko) ceno?Res ne želim provocirat in začenjat vojne,ker res ne razumem.Pri mojih 70k km na 1.4 MA,zaenkrat vse bp,pri tastovem bravotu 1.4 t-jet pri 120k km,mehanika tudi bp,cene rabljenih pa poraz.Wtf?Tudi če sta ta dva modela imela ,ko sta bila nova
,ceno,kaj vem,25k evra,je to preveč,glede na zanesljivost.Kako si upate to kupovat in toliko odštet?
Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: So dec 13, 2014 8:51 am
Napisal/-a pskoda
Ker VW pri nas nekaj pomeni so cene rabljenih v oblakih, ko bo pa izgubil na slovesu oz bo narod poštudiral, da ni več to to bodo pa cena normalna.
Meni VW ne pomeni popolnoma nič in če bi pri recimo Alfi dobil več sploh ne bi razmišljal in vzel Alfo, ker ni slab avto oz še boljši od teh TSI-jev
Re: golf 1.8 tsi Siddharta VS Golf Highline 1.4 TSI
Objavljeno: So dec 13, 2014 8:54 am
Napisal/-a .com
pskoda je napisal/-a:Ker VW pri nas nekaj pomeni so cene rabljenih v oblakih, ko bo pa izgubil na slovesu oz bo narod poštudiral, da ni več to to bodo pa cena normalna.
Točno to....