limas je napisal/-a:Pri slovnenskih meganih je treba upoštevati zmahano podvozje zaradi slabih cest in neblagodejen učinek slabega goriva. Da ne omenjam še dvomljivih servisnih storitev (nemenjava filtrov ob rednih servisih, vgrajevanje kitajskih delov...).
Še vedno mi je ljubši belgijski ali nemški službeni megan, ki je primerno ohranjen.
Za rabljene uvožene renoje sem zgorj omenil dva pooblaščenca vredna zaupanja. Dodal bi še Špana iz Brezovice.
Zato vas pa nategujejo na polno. A veš v Belgiji majo pa ful dobre ceste, službene avte pa se pazi kot na punčico očesa...lepo ga zagrejejo pol pa nežno in počasi, pa servise raje delajo prej kot kasneje, seveda z najkvalitetnejšim materijalom. Daj ne sanjaj, sploh pa ta o gorivu je ena bolna. Vse kar je iz Nmečije ali tujine je boljše kot domače, pa čeprav je to en navaden megane.
Če najdeš Slovenskega, voženega in servisiranega normalno bo verjetno boljše delal od uvoženega neznanega porekla in zgodovine. Pa zakaj avtomatsko dodajati še jurja za preventivni servis, pol raje kupim boljši avto, na katerega ni treba takoj zmetati jurja ali dva. Razen če je on toliko cenejši, da kljub servisom in vsem pride ceneje od slovenskega, kar seveda ne pride.
Sam imam uvožen avto, ampak izbral sem si ga sam, imel je 7000km ob uvozu, bil je drazji kot podoben v SLO, samo sem ga kupil zaradi kombinacije opreme, ki je v SLO niso prodajali, drugače bi kupil SLO avto. Sploh pa megan, ki jih je ogromno v ponudbi.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.