Nikola_Tesla je napisal/-a:Za vzdrževanje DSG rabiš dodatne evre ... okoli cca 300€ na vsakih 30-60k km.
peroRS je napisal/-a:Nikola_Tesla je napisal/-a:Za vzdrževanje DSG rabiš dodatne evre ... okoli cca 300€ na vsakih 30-60k km.
200€ (tudi manj) na pooblaščencu na vsakih 60.000km. Konec sveta, za nekatere...
LabraBin je napisal/-a:Da se malo vmešam v temo.. Vsi hvalijo passatov "CR" motor.. Zdaj pa me zanima, je to vsak 2.0 103kW motor?
Hvala za odgovor in lp!
esem je napisal/-a:Očitno je VW edini na svetu, zato kar plačuj. Dobiš sicer primerljiv avto (le brez DSG-ja) passatovega razreda, iste moči, a povsem nov za 22-28000 €. A ker nima prave značke...
BTW - tisti passat je vozil rikverc vsaj 100 000 km, verjetno še več (trgovski potniki V I ali D delajo po 1000 na dan), a kaj bi to, da stane le malo manj od čisto nove primerljive konkurence. Res, dat 17000 za riziko - torej če ni možno povsem natančno ugotovit zgodovine - je nonsens, dat 5-10 za preverljiv avto in imet nekaj rezerve je edino še racionalno - polreg nakupa cenejše ali manjše konkurence..
Gregor81 je napisal/-a:esem je napisal/-a:Očitno je VW edini na svetu, zato kar plačuj. Dobiš sicer primerljiv avto (le brez DSG-ja) passatovega razreda, iste moči, a povsem nov za 22-28000 €. A ker nima prave značke...
BTW - tisti passat je vozil rikverc vsaj 100 000 km, verjetno še več (trgovski potniki V I ali D delajo po 1000 na dan), a kaj bi to, da stane le malo manj od čisto nove primerljive konkurence. Res, dat 17000 za riziko - torej če ni možno povsem natančno ugotovit zgodovine - je nonsens, dat 5-10 za preverljiv avto in imet nekaj rezerve je edino še racionalno - polreg nakupa cenejše ali manjše konkurence..
Sem že mislil, da sem samo jaz čuden, ker hočem vedno nov avto, čeprav slabši. Če kupiš rabljen avto, niso polovice privarčeval, pač pa stran vrgel še tisto, kar si dal. Ampak, večina folka zase misli, da se že ne more voziti v škodah, renojih ali še čem slabšim.
Gre za simptom neživljenja v okviru svojih zmožnosti (enako je pri stanovanjih, počitnicah,...), potem pa jamranje. Ne leti na avtorja teme, ki mu - če že išče rabljen avto - želim vse dobro pri tem.
LabraBin je napisal/-a:In kako se ve, kateri motor je CR? Prometna?
hippo je napisal/-a:LabraBin je napisal/-a:In kako se ve, kateri motor je CR? Prometna?
Tip motorja se začne ponavadi s C...
LabraBin je napisal/-a:Tip motorja passata, ki ga imam zaaranega je CFF. To pomeni, da ta spada v krog CR motorjev, ki so tako hvaljeni Hvala vsem za pomoč, mi veliko pomeni!
lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 79 gostov