Stran 1 od 1
nakup avtomatika
Objavljeno: So apr 11, 2015 7:50 pm
Napisal/-a aaaudi
Torej punca kupuje Renault megane let 2005 bencinar z avtomatskim menjalnikom. Cena je ugodna in me zanima kako se kaj obnesejo?
Re: nakup avtomatika
Objavljeno: So apr 11, 2015 8:12 pm
Napisal/-a čare
10 let star po vsej verjetnosti nevzdrževan menjalnik??Jaz bi delal ogromen krog okol takega avta,razen,če poznaš lastnika/e in veš da je bil menjalnik vzdrževan.
Re: nakup avtomatika
Objavljeno: So apr 11, 2015 8:21 pm
Napisal/-a alexwell
tud ročni menjalnik je lahko slabo vzdrževan...
Re: nakup avtomatika
Objavljeno: So apr 11, 2015 8:24 pm
Napisal/-a čare
Če v ročnem menjalniku olje ne bo menjano 200000 km ne bo neke panike,če pa v avtomatiku ne bo menjan kot je predpisano (sicer ponavadi pravijo da vzdrževanje ni potrebno..Ja valda ) bo pa popravilo dražje kot je koštal cel avto.V ročnem se kaj dosti nima za znucat avtomatik ma pa lamele....
Re: nakup avtomatika
Objavljeno: Ne apr 12, 2015 1:10 pm
Napisal/-a sonic
Najprej bi bilo fino napisati kaj več o avtu - koliko km prevoženih, kateri motor, cena... Hitro iskanje po nemških forumih pove, da se menda megane II avtomatik zelo lepo obnese v vožnji, je pa v tej kombinaciji gotovo bolj primern 2.0 motor kot 1.6 (kar je sicer logično).
Panike takole na suho jaz ne bi delal. Avto je treba videti in preizkusiti. Preveriti, kdaj Renault predpisuje menjavo menjalniškega olja ter ali je bilo to tudi ustrezno menjano. Na testni vožnji preveriti, če lepo pravilno prime v izbirne položaje (D in R) ter če med vožnjo lepo menja v vse prestave in če ne zdrsuje. Po vožnji se (glede na predpisan postopek, pogledati v navodila, koliko km je treba prevoziti da se menjalnik ogreje) pri ogretem menjalniku preveri nivo menjaniškega olja/tekočine ter njeno stanje. Če se uporablja klasična rdeča tekočina (ATF), mora biti lepe rdeče barve (ne rjavkasta ali črnikasta), bistra, brez znakov motnosti ali penjenja ter ne sme smrdeti po zažganem. Vse to velja če je menjalnik podobne zasnove kot večin aklasičnih avtomatikov s pretvornikom navora.
Re: nakup avtomatika
Objavljeno: Ne apr 12, 2015 2:14 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
sonic:

Re: nakup avtomatika
Objavljeno: Ne apr 12, 2015 7:44 pm
Napisal/-a aaaudi
Aham...tako je pol to.. prevozenih ima 200000km. Ima pa 113 konjev.. ker se nisem kaj dosti vozil avtomatika, kako naj vem če zdrsava?
Re: nakup avtomatika
Objavljeno: Ne apr 12, 2015 8:03 pm
Napisal/-a čare
A pa ma ona izpit samo za avtomatika al lahko vozi tud ročni menjalnik??
Re: nakup avtomatika
Objavljeno: Ne apr 12, 2015 8:13 pm
Napisal/-a primoz75
čare je napisal/-a:A pa ma ona izpit samo za avtomatika al lahko vozi tud ročni menjalnik??

Re: nakup avtomatika
Objavljeno: Ne apr 12, 2015 8:15 pm
Napisal/-a srcnik
aaaudi je napisal/-a:Aham...tako je pol to.. prevozenih ima 200000km. Ima pa 113 konjev.. ker se nisem kaj dosti vozil avtomatika, kako naj vem če zdrsava?
Daš sonicu 20-50€, pa ti ga on preveri

Na dolgi rok še vedno najcenejša odločitev...
Re: nakup avtomatika
Objavljeno: Ne apr 12, 2015 8:20 pm
Napisal/-a čare
primoz75 je napisal/-a:čare je napisal/-a:A pa ma ona izpit samo za avtomatika al lahko vozi tud ročni menjalnik??

Kaj je tu smešnega??
Re: nakup avtomatika
Objavljeno: Ne apr 12, 2015 9:10 pm
Napisal/-a sonic
aaaudi je napisal/-a:Aham...tako je pol to.. prevozenih ima 200000km. Ima pa 113 konjev.. ker se nisem kaj dosti vozil avtomatika, kako naj vem če zdrsava?
113 KM, to bo 1.6 motor. Kaj pa vem, sem peljal s tem motorjem megana II leta 2003 ko je bil frišen model, pa se mi motor sploh ni zdel kaj dosti poskočen. Čez par let sem ponovno vozil testni megane letnik 2007, enkrat vmes so te 1.6 motorje malo predelali (sicer ne vem če se je deklarirana cifra KM kaj uradno spremenila) in je malo bolje potegnil, čeprav še vedno nobena raketa. Vprašanje katera verzija je bila leta 2005...
Tovrstni motorji ne bi bila ravno moja izbira za kombinacijo s klasičnim avtomatikom, so malo prešvoh.
Zdrsavanje je, ko kljub visokim obratom motorja, pri speljevanju avto noče speljati ali pospeševati kot je treba. Sicer je pri avtomatikih s pretvornikom navora pogosto pri nizkih hitrostih občutek, da premikanje avta ne sledi povsem linearno obratom motorja, torej da motor ni povsem direktno povezan na pogonsko os - ker je v resnici tako (dokler se pri določeni hitrosti in majhni obremenitvi ne vklopi 'lockup clutch'), tako da ne se preveč prestrašit, občutek je drugačen kot pri ročnem menjalniko ali tudi pri DSG ipd. Pravo zdrsavanje je, ko tudi pri recimo 3500+ rpm ni nobenega pravega pospeševanja, pa ponavadi so pri zdrsavajočem menjlniku tudi težave z preklopom v vzvratno, pa med vožnjo ne prestavlja ko je treba, ali pa prestavlja zelo grobo...
Lahko pa se seveda za pomoč pri pregledu obrneš tudi na mene, kot so ti že zgoraj predlagali.