kupecc je napisal/-a:Do sedaj se za avto nisem veliko sekiral, če bi pa vzel kaj dražjega bi pa moral paziti kje parkiram, tudi vsakemu ga ne bi dal servisirat. Več skrbi bi imel.Trisman01 si imel veliko popravil z svojim Bmw-jem,koliko je star in kje ga servisiraš?
Koliko pa pride en povprečen bmw servis. Na Hondi plačujem 190€, dal sem pa že tudi čez 450€.
Z BMW-jem večjih težav ni bilo. Je par zadev ki mi je načelo malo živce, ampak nič kritičnega. Avtomobil je služben in nov. BMW pozna BSI (BMW service inclusive). BSI pomeni, da rednega servisa ne plačaš, saj je podarjen s strani BMW (v resnici je ceni prištet, če se malo poigraš s konfiguraturjem na spletni strani boš videl da je možen nakup vozila tudi brez tega paketa in se od cene po ceniku odbije določena vrednost). Moj je registriran v DE in ima tipičen fleet paket - 3 leta ali 200.000km, medtem ko je v SLO paket 5 let ali 100.000km.
Avtomobil je star dobri dve leti in ima za sabo 115.000km, drugače pa je 318d touring z nekaj malega opreme: avtomatika (ki jo toplo priporočam) navigacija, alu platišča 16 col, aktivni ksenonski žarometi, gretje sedežev, osvetlitveni paket (osvetljene kljuke in kup lučk po celem vozilu), strešne sanke. Cena takega voza po ceniku je bila takrat okrog 45.000 EUR, pa še niti nismo prišli do športnih sedežev, ledvene opore, elektirčnega sedeža s spominom, usnja, velike navigacije s trdim diskom in ostalih sladkorčkov, ki jih je za kakšne dve strani.... Resnično dobro opremljen avtomobil bi z lahkoto dosegel ceno 60.000 EUR, pa je po velikosti še vedno le malce večji od Škode Octavije in podobnih.
Od napak: zaradi zelo iztrošenih zimskih gum (v dveh sezonah sem naredil 50.000km) se je pojavil čriček v armaturki - tu so mi polomili tisti kos plastike pod armaturko.
Ker sem redno na dolgih progah (1.000km in več), se je po par urah nepretrgane vožnje občasno pojavilo opozorilo za pomanjkanje olja v motorju. Olja je bilo vedno dovolj, le elektronika ima težave. Zadeva je bila rešena s posdobitvijo programske opreme.
Edina resna napaka so bila tesnila okvirja zadnjih vrat (serijska napaka letnikov 2013), kjer se guma skrči in zadeva grdo zgleda. Napaka se odpravi kot reklamacija, na servisu pa rabijo slabi dve uri.
Servise sem delal na Makomi v Novem mestu, reklamacijo reševal na Cosmusu v LJ, zadnji servis pa je bil narejen pri Molku na Vrhniki, ki je tudi edini serviser ki mu lahko zaupam. Razlog je preprost na Makomi in Cosmusu so me zaradi olja odpravili s pojasnilom, da motor pač spije nekaj olja na servisni interval, prav tako ni nihče opazil težav s tesnili okvirja zadnjih vrat. Medtem ko so pri Molku oboje rešili. Po mojem prvem obisku me je Matej poklical in pojasnil, da je težava z merilcem nivoja olja poznana in da so serviserji dobili okrožnico o tej težavi, prav tako je sam videl stanje tesnil in predlagal menjavo.
To je profesionalen priostop h kupcu, ki pritiče premium vozilu, ne pa kavica iz avtomata ko čakaš na servis.
LP Tristan01