Re: Nakup VW passata 1.9
Objavljeno: Po feb 22, 2016 10:37 am
Pri passatu poglej sprednje roke, rade dobijo fuft. Pri karavanu preveri zadnji brisalec (limuzina ga nima), ker gre cevka za vodo čez "akso" in ker s časom spusti, zalije rekduktor in ta potem zariba. To vidiš tako, da brisalec miruje na neki naključni poziciji, ali da se ustavlja med delovanjem. Na servisu se dobi set za obnovo (cevka, zobniki, mast, šoba).
Pozorno poslušaj delovanje v prostem teku, vklopi klimo in potem pri izklopu (ECON, če je climatronic) pozorno poslušaj, če motor za trenutek trzne - to pomeni obrabo PD elementov.
Potem "metanje" v safe mode, lahko pomeni kakšno netesnost na vakuumu, zaštekane lopatice turbine... več stvari, ponavadi banalnih, ampak malo težjih za diagnosticiranje...
Preveri še delovanje mikrostikal v ključavnicah (ali vsa vrata aktivirajo notranjo osvetlitev), se slučajno sam zaklepa...
Vlaga v predelu za noge v kabini (spredaj ali zadaj), najverjetneje pomeni zamašene odtočne kanale pod vetrobranskim steklom. Mislim da so 3, dva na vsaki strani, in eden pod akumulatorjem.
Gumijaste cevke na prednij zavorah, rade napokajo na pregibu (čeljusti so zadaj na zavornem disku in ne spredaj kot pri večini avtov).
Ostalo pa tako sam veš... splošno stanje vozila, redno vzdrževanje, morebitna servisna zgodovina...
Kar sem naštel zgoraj, niso neke hude okvare (razen PD elementov), lahko jih z malo truda odpraviš sam za dokaj mali denar in khrati pri nakupu zbiješ ceno za kakih 100 €
BTW.: Zakaj pa svoje mazde ne predelaš na plin? Če ti lepo služi in je v dobrem stanju. Preveri samo, kako je z mazanjem ventilov in daj noter malo boljši sistem mazanja, ki dozira za vsak cilinder posebej olje in ne skupno.
Pozorno poslušaj delovanje v prostem teku, vklopi klimo in potem pri izklopu (ECON, če je climatronic) pozorno poslušaj, če motor za trenutek trzne - to pomeni obrabo PD elementov.
Potem "metanje" v safe mode, lahko pomeni kakšno netesnost na vakuumu, zaštekane lopatice turbine... več stvari, ponavadi banalnih, ampak malo težjih za diagnosticiranje...
Preveri še delovanje mikrostikal v ključavnicah (ali vsa vrata aktivirajo notranjo osvetlitev), se slučajno sam zaklepa...
Vlaga v predelu za noge v kabini (spredaj ali zadaj), najverjetneje pomeni zamašene odtočne kanale pod vetrobranskim steklom. Mislim da so 3, dva na vsaki strani, in eden pod akumulatorjem.
Gumijaste cevke na prednij zavorah, rade napokajo na pregibu (čeljusti so zadaj na zavornem disku in ne spredaj kot pri večini avtov).
Ostalo pa tako sam veš... splošno stanje vozila, redno vzdrževanje, morebitna servisna zgodovina...
Kar sem naštel zgoraj, niso neke hude okvare (razen PD elementov), lahko jih z malo truda odpraviš sam za dokaj mali denar in khrati pri nakupu zbiješ ceno za kakih 100 €
BTW.: Zakaj pa svoje mazde ne predelaš na plin? Če ti lepo služi in je v dobrem stanju. Preveri samo, kako je z mazanjem ventilov in daj noter malo boljši sistem mazanja, ki dozira za vsak cilinder posebej olje in ne skupno.