PivoUnion se je odločil, da ne pride več na forum. Bom pa za druge, ki kupujejo avto objavil.
Glede nakupa novega avta bi svetoval sledeče:
glede na predhodni avto (Scenic) bi kakega Qashqaia odsvetoval, ker je prostorsko skromen. Od križancev mislim, da je Tuscon najprostornejši, pa tudi najnovejši model je. Drugače sta pa VW Golf Sportsvan in Citroen C4 Picasso nekaj povsem drugega. Zelo prostorna! C4 Picasso ima nekaj več prostora v širino, Sportsvan pa nekaj več na zadnjih sedežih v dolžino ter v višino. Oba avta sta meni kar se uporabnosti tiče TOP! Odlično in lahkotno se vozita, prostora v kabini je na pretek, lepa notranjost, ... Res pa je, da čez robnike, kolovoze in slabše ceste so boljša izbira ostali trije, ki pa nimajo daleč toliko prostora.
Pri C4 Picasso je na voljo podaljšana verzija za relativno skromno doplačilo, pri Sportsvanu pa tega žal ni, saj imajo Tourana, ta pa je občutno dražji (3-4 tisoč pri isti opremi).
Mi smo se odločili za Sportsvana, saj je bil ženi nekako bolj všeč, kot C4GP. Za Citroena ne vem, je pa pri Sportsvanu možnost vzeti za 2 cm dvignjeno podvozje, kar je meni izredno žal, da se za to nismo odločili. Avto je potem baje nekoliko trši, a ne omembe vredno (potrebno preizkusiti).
In da na kratko opišem našega Sportsvana (tu je moje osebno mnenje, glede na naše potrebe in prosim brez žaljivih komentarjev):
Avto je za svoj cenovni razred neverjetno tih, tudi pri višjih hitrostih, zelo lahkoten za vožnjo tudi po zahtevnejših cestah, pa vseeno zelo stabilen na avtocesti. Motor je 1.6 TDI, 110ks. Za ta avto tak motor po mojem mnenju še zadošča in ima vse do 150 km/h normalno porabo (pri hitri vžnji je to okoli 6l/100km), pri zelo lepi vožnji pa se ga spravi kar globoko pod 5l/100km. Računalnik pa tudi pri tem avtu zavaja za dobre pol litra. (Za Tourana, ki je večji in težji pa po moje tak motor ne ustreza več.)
Na zadnjih sedežih je (ob normalni postavitvi klopi) pravo razkošje, v prtlažniku pa prostora za 500l prtlage. Ta ima lahko deljeno dno

. Zadnja klop ima možnost premikanja naprej in spreminjanja naklona (je deljena 60%/40%), s čemer se da prtlažni prostor ogromno povečati, postane pa potem nekoliko nepraktične oblike, saj je prostor, kjer je v normalni poziciji klop globji in je potem neravno dno. Prtlažnik ima tudi neko estetsko letev, ki je meni večinoma samo v napoto. Se jo da odstraniti, brez nje gredo not dosti večji kovčki.
Zelo praktično je, da je osrednji del zadnje klopi ožji. Iz njega se da narediti mizico, ki ima tudi vdolbine za kozarce ali pa se ga da zvrniti in ob tem je možno dostopati v prtlažni prostor iz zadnje klopi tudi med vožnjo (tudi, če sedita zadaj dva).
Sedeži so zelo udobni in dovolj veliki, pogrešam le to, da se ne da sprednji rob voznikovega sedeža dvigniti. Regulira se lahko naklon naslonjala, naklon sedala, vzdolžno ter izbočenost hrbtišča.
Svetujem Comfortline s Comfort paketom. Senzorji za brisalce delujejo odlično, parkirni tudi večinokrat brezhibno (problem je le, da zaznavajo samo kar je približno v isti višini in tako zelo nizkih objektov ali zelo visokih ne bodo zaznali).
Aktivni tempomat je tudi fajn stvar, menim pa da še ni povsem dodelan. Park pilot pa je potrebno kar dosti učenja, preden se ga nauči uporabljati!
V kolikor imate otroke, svetujem obvezno temnjene zadnje šipe, saj porežejo 70% IR spektra in to se poleti pri udobju zadaj zelo občuti. Skozi njih pa se vseeno odlično vidi.
Prostoročno telefoniranje je tudi zelo fajn zadeva, odsvetuje pa se prostoročni vstop, ker so se s tem sistemom že mnogim zaklenili ključi v avto.
Izbrali smo svetlo notranjost, nam je dosti bolj všeč, je pa avto treba dosti več krat globinsko čistiti.