Stran 1 od 3
Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Ne maj 01, 2016 4:26 pm
Napisal/-a Anon
Moja zadnja avto-nakup misija pred kakšnim letom se ni izšla. Tokrat imam malo manjše ambicije, oziroma izbiram avto za manj časa.
Skratka, proračun je nekje okoli 5000 EUR in mora biti dizel. Do zdaj sem gledal mazdo6, passata in eventualno octavio.
Ker imam zaradi dela bolj malo časa, me mika, da bi ga našel pri kakšni avto firmi, da bi menjal staro za staro in sicer bi mojo Alfo Romeo 147 letnik 2002 vzeli v račun. Ima kdo predstavo koliko bi zanjo "iztržil". Vem, da je pametneje prodati sam in kupiti od posameznika, ampak čas ter neizkušenost pri prodaji/nakupu avta... kaj menite?
Hvala!
Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Ne maj 01, 2016 4:33 pm
Napisal/-a limas
Tako na oko okrog jurja. Kateri motor? Za hitro prodajo je treba nastaviti kar nizko ceno, drugače avto bivakira na avto.net dolge mesece.
Trenutno je težko prodati rabljen avto. Za 5k pa se raje ozri za Francozi, oktavije in pasati so precenjeni in za to vrednost že v poštenih letih.
Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Ne maj 01, 2016 4:44 pm
Napisal/-a Anon
Francozov na splošno ne maram, ampak... A tole mislite, da je v redu kupčija:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... 02.0%20d...
Avto je pa 77kW verzija, bencinar.
Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Ne maj 01, 2016 5:16 pm
Napisal/-a kristijan123
edit mod
Predhodnega posta se NE citira!Ma jaz nebi kupoval dci motorjev pa ne da bi bili v osnovi toliko slabi ampak predpisani servisni intervali na 30k km so preveč kar posledično uničuje motor, če bi gledal renaulte bi gledal bencinarje...če pa že gledaš francoze poglej za kakšnim hdi motorjem ti so kar dobri poznam več ljudi ki jih imajo in se ne pritožujejo kaj dosti pa tudi kako alfo, fiata, lancio 1.9 ali 2.4 tu pri motorju nimaš kaj falit, če se pa ne spoznaš pa raje uzemi kakšnega s seboj
Sem neki gledal po avto netu in imaš kar nekaj dobrih vozil usaj meni se zdi no. Želim ti pa uspešen in dober nakup ter srečno vožnjo

Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Ne maj 01, 2016 5:35 pm
Napisal/-a limas
V kolikor je omenjena laguna resnično servisirana na pooblaščencu, bo v nekaj dneh prodana. V tem primeru je dovolj ujemanje servisne z delovnimi nalogi in servisno bazo. Pa še z merilcem laka ga premeriš.
Vprašaj ga kdaj je bil prvič menjan klinasti jermen? Opravlja se na 160k ali 6 let; tukaj je precej zmešnjave.
V laguni se voziš kot gospod: odličen motor, udobje, varnost, zvočna izolacija, oprema. Oktavija je stopnja nižje, cena pa višja.
Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Ne maj 01, 2016 5:48 pm
Napisal/-a radar
Pozdravljen.
2.0 dci nima jermena ampak ima verigo, servisni interval je predviden na 20.000 km in ne na 30.000 km.
lp
Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Ne maj 01, 2016 5:59 pm
Napisal/-a limas
Uradni renojevi podatki za 2.0 dci:
http://www.powertrain.renault.com/our-r ... 2.0-dcim9rKlinasti jermen vsekakor ima, servisni intervali so predvideni na 30k ali 2 leti.
Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Ne maj 01, 2016 6:18 pm
Napisal/-a radar
Motor ima verigo in nima klinastega jermena.
Servisni interval je bil pri moji nastavljen na 20.000 km.
lp
Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Ne maj 01, 2016 6:22 pm
Napisal/-a nejc1
Klinastega res ne, verjetno je mislil rebrastega, če ta ni bil menjan se pač da menjat v kompletu s šponarjem in vodno pumpo pa je mir, saj to ne bo nek velik strošek...
Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Ne maj 01, 2016 6:52 pm
Napisal/-a esem
limas je napisal/-a:....prašaj ga kdaj je bil prvič menjan klinasti jermen? Opravlja se na 160k ali 6 let; tukaj je precej zmešnjave....
Zmešnjavo ustvarjaš samo ti, ker ni jasno, ali govoriš o verigi/(zobatem)jermenu, ki poganja odmično gred ali o jermenu, ki poganja alternator. To drugo je povsod in vedno jermen (160/6), prvo je pri tem renojevem motorju veriga (lifetime).
Ker se pri dilemi jermen/veriga
VEDNO govori samo o zadevi znotraj motorja, ki poganja odmično gred in
NIKOLI o ("mikro")jermenu, ki poganja alternator, si uspel naredit pravo mineštro. Tudi če si imel kak čuden razlog za tako vprašanje, bi to lahko takoj pojasnil in zmede ne bi bilo.
Timing Chain: lifetime
Oil change intervals: up to 30,000 km or 2 years
Diesel Particulate Filter: lifetime
Cooling liquid: up to 160,000 km / 6 years
Air Filter: up to 120,000 km
Ancillary Belt: up to 160,000 km / 6 years
Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Ne maj 01, 2016 7:31 pm
Napisal/-a limas
Brez panike.
Zelo jasno govorim o klinastem ali mikro jermenu. Zobatega jermena ni, ker ga nadomešča veriga. Torej glede pogonskih zadev ni nobene zmede.
Klinasti jermen bi moral biti zamenjan pri 160k ali 6 let.
Avto jih ima 270k in 8 let ter zamenjan klinasti jermen.
Matematična kombinatorika daje možnost 160k v dveh letih (malo verjetno) in preostanek km (110k) v zadnjih šestih letih.
Druga možnost je menjava po prvih 6 letih in 110k in druga menjava, pri 270k (zopet magičnih 160k v dveh letih).
Tretja možnost je, da je bil jermen prvič menjan pri 270k, kar pomeni čudna servisna zgodovina, ki se ne ujema s tovarniškimi servisnimi priporočili. Zato potencialnemu kupcu svetujem, da dobi obrazložitev.
Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Ne maj 01, 2016 7:55 pm
Napisal/-a nejc1
Ti očitno ne veš kaj je klinast jermen:
Tole(pri novejših vozilih se zelo redko uporablja):
Ta avto ima pa poleg ketne rebrasti jermen za servo, kompresor klime in alternator:

Drugače pa nikjer ne piše kdaj je bilo menjajo, lastnik je dlje časa in lahko je bilo menjano na 160kkm pri 4-5 letih starosti. Sicer pa tudi če je bilo menjano prepozno se jaz zaradi tega ne bi ravno sekiral, bolj bodi pozoren, da so bili mali servisi redno delani, če so bili na 30kkm (olje in filter) mene osebno ne bi ravno vleklo k nakupu, pa naj bo avto še kako lep...
Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Ne maj 01, 2016 8:37 pm
Napisal/-a limas
Ni potrebe po odkrivanju tople vode.
Klinasti ali mikro jermen poganja alternator, klimo, vodno črpalko, servo. Pri omenjenem renojevem motorju bi se po prevodu imenoval pomožni jermen (ancillary belt).
Forumi, ki imajo enaka stališča:
http://www.vozimvolvo.si/e107_plugins/f ... .php?46980https://slo-tech.com/forum/t666770Zobati jermen ali veriga pa poganja odmično gred za ventile.
https://slo-tech.com/forum/t496151Predlagam, da se debata o jermenih ustavi in se osredotočimo na glavno temo.
Osebno ne bi vzel rabljenega avta, če ni bil servisiran po priporočilih proizvajalca. Skrajšanje serv. intervalov me ne bi motilo. Če pri 2.0 dci zdrži mikro jermen in vodna črpalka z vsemi rolicami 270k, je dokaz, da gre za odličen motor.
Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Ne maj 01, 2016 8:42 pm
Napisal/-a esem
V bistvu je še vedno klinasti, le da ima namesto enega (pre)velikega klina več majhnih. Tako je naležna površina enaka ali večja, gibljivost pa precej večja ipd.
Vrnimo se na ON
Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Po maj 02, 2016 10:01 am
Napisal/-a Anon
Hej,
hvala za nasvete, malo smo zašli pomojem, tako da mal vračam temo na tisto osnovno vprašanje:
kateri dizel do 5000 EUR? Sam o avtih ne vem prav dosti, predvsem pa ne o dejanskih voznih lastnostih. Francozom načeloma nisem naklonjen, ker mi Peugeot 207 od punce res ne ustreza, ampak ravno zato sprašujem: ali se za 5000 EUR bolj splača malo starejši passat ali kakšen drug nemec, morda škoda, ali je pametneje kupiti manj zrabljenega francoza?
Hvala za vsa razmišljanja in nasvete!
Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Po maj 02, 2016 12:21 pm
Napisal/-a kristijan123
edit mod
Predhodnega posta se NE citira!
Ma glej odvisno na kaj naletiš lahko ti bo passat s 250-300k km naredil še enkart toliko lahko pa ne, najboljše da najdeš avto od nekoga ki ga poznaš in veš kaj je bilo menjano in kako so bili servisi delani, seveda če imaš to možnost...drugače avto.net vsak dan, večkrat na dan in iskati avto ko avto najdeš uzemi nekoga s seboj in pojdi pogledat. Glede tvojega vprašanja pa je moje mnenje tako, jaz bi vzel Francoza kakor sem rekel HDI motorji so dobri in ob rednem vzdrževanju z mašino ni nič narobe poglej mogoče kakšnega Citroena c5, Peugeota 407 v obeh se pelješ kot kralj če ti manjši ne odgavarjajo, če si že gledal Mazdo poglej tudi kakšno Hondo accord, kakor sem slišal dizli niso slabi in zelo so tihi

Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Po maj 02, 2016 12:42 pm
Napisal/-a matejxx
Lahko kupiš starega pasata ali pa malo novejšo laguno. Pri obeh so dve možnosti:
1. da boš z avtom zadovoljen
2. da boš preklel, dan ko si kupil ta avto.
Jaz se bi v tem primeru rajši odločil za Laguno oziroma Francoza. Seveda pa je najbolj važno, da preveriš, da je avto res servisiran. Če pri Laguni na linku res vse drži mora biti kar dober nakup. Še boljše bi pa bilo kupiti od prvega lastnika.
Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Po maj 02, 2016 1:57 pm
Napisal/-a radar
Za omenjeni denar bi se izogibal 2.0 tdi motorju iz VW skupine in bi obvezno gledal 1.9.
Če ni nujno, da je iz VW skupine, pa zna biti laguna 3 z znano zgodovino zelo dober nakup.
lp
Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Po maj 02, 2016 2:08 pm
Napisal/-a Anon
Hvala vsem, to rabim, jasen konkreten nasvet!
Saj mi je jasno, da se vedno lahko opečem. Ne, nimam nikogar, da bi od njega kupil avto in tako poznal zgodovino, torej bo kar avto.net... Znotraj tega je pa tako, da izkušnje in poznavanje prakse veliko pomeni, vsaj pomojem, in raje kupim francoza, če je za ta denar in te želje to bolj smotrn nakup, kot da bi z glavo skozi zid silil. Dejansko mi je kar vseeno, mi pa prija ideja, da bi se "vozil kot kralj". Preprosto, ker sem se preselil in menjal službo, sem veliko v pisarni in bolj malo na cesti. Zato pa bi imel avto, da bi med vikendom malo izkoristil prosti čas in se odpeljal nekam na izlet, fural bi se pa prijetno, mehko in udobno.
Hvala vam, res!
Re: Dizel za do 5000 EUR
Objavljeno: Po maj 02, 2016 9:12 pm
Napisal/-a nered
edit mod
Predhodnega posta se NE citira!
Osnove komunikacije!Glede na to je potem tole ena boljsih izbir, ce zelis dober motor, malo porabo, udobnost in opremo. Oz. z tvojimi besedam avto kjer bi se vozil kot kralj mislim, da se mu tole kar dosti pribliza.
Peugeot 407 2.0 HDI (136HP)
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... 0HDi%2016V Citroen C5 2.0 HDI (136HP)
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID= ... 0HDi%20FAPSkoraj ista avta. Osebno mi je 407 boljsa izbira. Ce pogledas na avto.net 407ke in C5ke je kar lepa izbira.
Tu bo najvecji strosek vztrajnik. Racunaj 600-800 eur ce servisiras ali kupujes dele pri nas. Se pa da ceneje priti skozi, ce dele kupis v avstriji in servisiras pri nas.
Jaz ko sem kupoval vztrajnik komplet (vztrajnik potisni lezaj, sklopka) sem v Sloveniji nasel najcenejse 389 EUR pri avtodeli24 stem, je pri menjavi potrebno menjati se nekaksne gumice ali lezaje (30 EUR) in olje (20-30 EUR).
20min cez mejo Avstriji (Liebnitz) pa sem dal za celi komplet 277 EUR vkljucno z oljem za menjalnik. Tiste gumice ali lezaji al pac kar so ze bli je nabavil mehanik. 44,000km kasneje se vedno tece gladko.