Stran 1 od 6

Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 7:57 am
Napisal/-a uros11
Da ne mažem sosednje teme, evo fork:

- ima kdo izkušnje med tema dvema motorjema z enakim avtomobilom (konkretno me sicer zanima golf, še bolj konkretno pa primerjava) z vožnjo na relaciji (konkretna pot, žena vsak dan prepelje, sedaj s 2.0 TDI 110) iz Kopra gor proti Postojni (za dol me ne zanima, gre vsak) in zlasti glede porabe pri relativno enakomerni vožnji tam okrog 130 km/h brez nekih ekstra divjanj?

Sosednja tema pravi, pa še par drugih, da naj bi bila razlika med enim in drugim cca 1l/100 km, v kar pa rahlo dvomim, je pa cena v prid TSI-ju, kar pokrije mnogo goriva.

S 2.0 naredi z rezervarjem (cca 48 litrov) vse od 850 - 930 km....

Sploh kdo, ki je vsak dan dol....
(se mi bo smrkalo po 2.0 TDI 110).

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 9:33 am
Napisal/-a mrtwelvetrees
A nima Golf 1.6 TDI 110, 5 prestav ?

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 9:39 am
Napisal/-a uros11
mrtwelvetrees je napisal/-a:A nima Golf 1.6 TDI 110, 5 prestav ?
Ja ima, 5 je zelo dolga.... 1 pa zelooo kratka.

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 9:49 am
Napisal/-a sova501
Če dela zelo veliko kilometrov vsak dan se splača dizel na dolgi rok. Jaz bi kupil dizla če naredi v eno smer več kot 40km pod pogojem da ni dizel več kot 1000*€ dražji.

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 10:43 am
Napisal/-a nejc1
Koper-Postojna je okrog 60km ne? In to dvakrat dnevno plus da je skoraj vse avtocesta jaz o bencinarju sploh ne bi razmišljal... Bo pa verjetno pri 130km/h 1.6 več pil od tega 2.0 tdi 110, ki je res varčen motor...

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 11:38 am
Napisal/-a Energetik81
uros11 je napisal/-a:Da ne mažem sosednje teme, evo fork:

- ima kdo izkušnje med tema dvema motorjema z enakim avtomobilom (konkretno me sicer zanima golf, še bolj konkretno pa primerjava) z vožnjo na relaciji (konkretna pot, žena vsak dan prepelje, sedaj s 2.0 TDI 110) iz Kopra gor proti Postojni (za dol me ne zanima, gre vsak) in zlasti glede porabe pri relativno enakomerni vožnji tam okrog 130 km/h brez nekih ekstra divjanj?

Sosednja tema pravi, pa še par drugih, da naj bi bila razlika med enim in drugim cca 1l/100 km, v kar pa rahlo dvomim, je pa cena v prid TSI-ju, kar pokrije mnogo goriva.

S 2.0 naredi z rezervarjem (cca 48 litrov) vse od 850 - 930 km....

Sploh kdo, ki je vsak dan dol....
(se mi bo smrkalo po 2.0 TDI 110).
Kot sem že pisal, ne 1L ampak cca. 30% več. Glede preteklo porabo je imela s TDI okoli 5,4 povprečno? S TSI računaj na cca. 7,0L. Kaj se tisplača, pa bi s tem že moral sam ugotoviti. Vzami razliko v ceni med modeli, prištej razliko v porabi 1,5L, poglej koliko jih na leto prevozi in se odloči kdaj želiš vrnitev investicije.

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 11:41 am
Napisal/-a sova501
Za 60 km v eno smer bi tut jaz dizla vzel, če bi bila nakupna cena o.k.

Če kje se 6. prestava pozna na avtocesti. Do 110km/h praktično ni razlike v porabi med 5 in 6 stopenjskim menjalnikom pri TDIju(katerem koli že 1.6, 1.9, 2.0), pri 130-140km/h bi se pa znalo na daljši relaciji poznati 3 do 4 dcl. 6 stopenjski bi manj porabil.

Tisti ki se vozi dnevno daljše relacije po krajevnih cestah do 110km/h je veliko boljša izbira 5 stopenjski menjalnik(je bolj komot in manj prestavljanja), tisti ki se pa dnevno vozi po AC 130-140km/h npr. 60km v eno smer pa je boljša izbira 6 stopenjski menjalnik, če finance dopuščajo. Mislim da je okoli 200-300 obratov/min manj obratov pri 6.stopenjskem pri 130 km/h hitrosti.

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 3:06 pm
Napisal/-a yeo
Podobna tema je bila, ko se je en odločeval med 1.2tce in 1.6 dci. Takrat sem napisal naš primer:
Imamo turbo dizla in turbo bencinarja, po papirjih ima dizel 500ccm vec in 50Nm navora vec. V praksi je turbo bencinar veliko bolj poskočen in prožen, tudi na avtocesti.. razlika v porabi je 1.5L.

Odvisno kaj ti je pomembno ali poraba ali tišina in poskočnost motorja...
Pri meni poraba sploh ni štela, ko sem zračunal razliko v ceni in ugotovil, da bi pri 100.000km prišel šele na 0 z budgetom...

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 3:46 pm
Napisal/-a pskoda
Ko se jaz peljem z dizlom 150km/h ima cca 2500rpm in ni šans, da slišiš motor oz jo boš prej šlišal pri bencinarju.

Čisto odvisno kako voziš. Če voziš umirjeno po predpisih ali celo manj po ac je brezveze dizel, ker ne bo velike razlike v porabi če si pa bolj dinamični voznik je pa vsaj pri meni razlika 4l na 100km z podobno močjo motorja.
Jaz ne maram vsaj trenutno bencinarja, ker ko hočeš nekaj več od njega je požrešen pa tudi ko sem primerjal 1.8 tsi 180hp vs 2.0 tdi 184hp ni v pospeških nobene razlike v porabi pa ogromna seveda ko bi rad nekaj več od motorja

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 4:42 pm
Napisal/-a sova501
off:
Močnejši motor, večji in težji kot je avto, bolj dizel pride do izraza pri manjši porabi. Pri motorjih nad 2000 kubiture in nad 150 konji, postanejo razlike vedno večje, nad 2500cccm pa postanejo bencinarji neznosno dragi za vsakodnevno rabo. Že pri 200 konjih niso majhne razlike za vozače.
on:
Od 90 do 150HP v razredu golfa pa začenjajo turbobencinarji dihat za ovratnik dizlom. 1.2, 1.4 tsi in ostali TB se kar dobro držijo pri porabi, sploh pa ker so še težo znižali in izboljšali aerodinamiko. Ko bo novi 1.5 tsi prišel bo ponovno nekaj dizelskih pristašev povlekel na svojo stran, saj obljubljajo še 10-15% nižjo porabo. Če ima sedaj 1.4 tsi v realnih razmerah na cesti povprečno porabo med 6-7,5 bo potem 1.5 tsi imel med 5,4-6,6 porabe kar je zelo solidna poraba.
off:
1.8tsi se še kar drži v povprečni porabi 7.8(tudi do 5,8 jim pade), čeprav je že kar bolj požrešen kot 2.0 TDI 6.1 in za nekoga ki dela veliko kilometrov ob ceni goriva ni pomisleka med tema dvema. Malo prej sem prebral na forumu da je v zda in rusiji 1 liter bencina 50 centov, kdo bi še potem gledal na porabo. :D

Zanimiva je poraba 2.0 tsi, ki se mi zdi glede na konjenico majhna. Cupre, Gti z 2.0 tsi nad 220 konjev imajo povprečno porabo 8,5 litra, nekateri celo 6,5. To je res dobra poraba za take velike bate in tako močan motor.
on:
1.6 TDI je glasen ko je hladen, ko se segreje ni problema, manjši turbobencinerji so pa praktično neslišni. Tisti, ki ima rad hrumenje motorja visokokubičnih bencinarjev to pri TB pogreša(jaz), večini pa je všeč da je motor "neslišen".

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 6:04 pm
Napisal/-a yeo
pskoda je napisal/-a:Ko se jaz peljem z dizlom 150km/h ima cca 2500rpm in ni šans, da slišiš motor oz jo boš prej šlišal pri bencinarju.

Čisto odvisno kako voziš. Če voziš umirjeno po predpisih ali celo manj po ac je brezveze dizel, ker ne bo velike razlike v porabi če si pa bolj dinamični voznik je pa vsaj pri meni razlika 4l na 100km z podobno močjo motorja.
Jaz ne maram vsaj trenutno bencinarja, ker ko hočeš nekaj več od njega je požrešen pa tudi ko sem primerjal 1.8 tsi 180hp vs 2.0 tdi 184hp ni v pospeških nobene razlike v porabi pa ogromna seveda ko bi rad nekaj več od motorja


Pri 150 v turbo bencincu sedis kot na kavcu..brez tresljajev iz brez zvoka, napram dizlu..
Velikrat se mi zgodi da se vozim v 4. Prestavi pa sploh ne opazim da nimam v 6. Prestavi tako mirno teče avto ( ne po avtocesti ampak regionalki) , isto pravi žena da se ji je že zgodilo v mojem avtu.. pri dizlu hitro opaziš pri 100km/h da imaš v 4. Ker avto veliko bolj trese in rohni..

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 7:14 pm
Napisal/-a uros11
Sem iskal gear ratio za TDI in našel edino tole, da ima v V. prestavi nekaj čez 0,6. Kar je zelo malo..... passat 140 KM mi ima nekaj čez 0,7 v 6. prestavi, če prav pomnim. V glavnem zelo dolgaaa V. DSG ima pa krajšo 6. kot tale 5.

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 8:07 pm
Napisal/-a sova501
Med 1.2 tce in 1.5 dci v razredu Megana ni nikol 1,5 litra razlike v porabi pri vožnji po omejitvah, nikol.

Uroš11 izvoli:

Izračun na dobo 5 let
1.nakupna cena:
g7 Comfortline 1.2 tsi ročni 6 stopenjski-> 18.870€+ 120€ priprava+ 1000€ dodatne opreme=19.970€-10%popusta=17.973€
g7 Comfortline 1.6 tdi ročni 5 stopenjski-> 20.925€+ 120€ priprava+ 1000€ dodatne opreme= 22.045-10%popusta=19.841€
<>1.863€

2. cestni sklad:
g7 1.2 tsi 62€
g7 1.6 tdi 96€
<>34€x5=170€

3. kasko zavarovanje
g7 1.2 tsi
g7 1.6 tdi višja nabavna vrednost dizla, višja premija
<>cca. 80€x5=400€ (mogoče je še več razlike v premiji)

4. št. prevoženih
št. delovnih dni cca. 252- 20dni dopusta= 232dni
60kmx2=120km x 232= 27.840km+ dopust+ popoldanski nakupi- bolniška...= cca 33.000km/letno

5. izguba tržne vrednosti
je procentualno enaka. Glede na kilometrino 165.000km in leta cca. -50%.
g7 1.2 tsi MPC 19.970€-50%= 9.980€ (vrednost po 5 letih) izguba na vrednosti-> 17.973€-9.980€= 7.993€
g7 1.6 tdi MPC 22.045€-50%=11.022€(vrednost po 5 letih izguba na vrednosti-> 19.841€-11.022€= 8.819€
<>826€

6. V izračunu pavšalno rečemo da so stroški rednih servisov pri obeh motorjih približno enak... tudi pnevmatike, vinjete, platišča,...
Garancija pokrije možna popravila na motorju.

7. Zloglasna poraba; referenca spritmonitor.de+ osebne izkušnje
g7 1.2 tsi relacije AC 130 km/h 5.9 litrov
g7 1.6 tdi relacije AC 130 km/h 5.1 litra mimogrede to je kar 14% razlike, bencin naj pocenijo :)
8dcl na 100km
cena 95 okt 1,20€
cena dizla 1,08€
---------------------------------
1.2 tsi 33.000km 7.08€/100km-> 2.574€/leto... 5 let= 12.870€
1.6 tdi 33.000km 5.52€/100km->1.822€/leto.... 5 let=9.110€
<> -3760€

1.863€(nakupna vrednost)+170€(cestni sklad)+826€(izguba tržne vrednosti)+400(zavarovanje)-3760€(poraba)=
<>-500€

Kupec dizla bo v primeru vožnje 120km/dnevno v 5 letih prihranil cca 500€ .

Če so manjši dnevni kilometri(do cca 40km v eno smer), regionalne ceste, malo mestne vožnje... se dizel pri motorjih do 150 konjev definitivno ne splača. V izračunanem primeru se nakup dizla izplača. Mislim da po regionalnih cestah bi bila razlika med dizel bencin še manjša, v mestu jo praktično ni. Moj 1.6 TDI je imel mestne vožnje porabe 7.4, na relacijah je padla na 5.2.

Če bi cena bencina bila na isti ravni kot dizla, bi pa dizlom tanka predla. Dizli(trenutno) pokurijo od 10-15% manj goriva, poleg tega je dizelsko gorivo cenejše za 10%. Nakupna cena novega vozila in izguba tržne vrednosti igra večjo vlogo kot si kupci mislijo, ko vztrajno računajo samo porabo. Pri rabljenih so pa lahko ogromen strošek servisi in popravila(tu 20, tam 60, tam 200€ pa se na let lahko takoj nabere 500€), če kaj večjega crkne je pa 500€ drobiž.
Sicer nisem preučeval ponudbe VW, ampak se mi zdi tista akcija z servisi vključenimi v ceno vozila kar ugodna, ker to je spet dodaten strošek. Če pa hočeš obržat garancijo morš pa itak tam servisirat , cirka 150€ x 5 let= je spet cca. 750€ dodatnega stroška.

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 9:18 pm
Napisal/-a nejc1
Če računaš vrednost vozila po 5 letih vzameš pri dizlu samo večjo izgubo vrednosti in nikakor ne moreš zraven računat višjo nabavno ceno. Ne vem od kje ti to?! Torej če bi avto prodal po 5 letih bi izgubil pri dizlu teh 826€ več, prodal bi ga pa za cca 1000€ več kot bencinarja. Torej v 5 letih izgubiš teh 826€ več+250€ je dražje zavarovanje (sem šel računat pri triglavu in je 50€ razlike za popolni/maksimalni kasko)+170€ cestnina=1246€-3760 manjše porabe=2514€. Torej če se avto po 5 letih proda je v teh letih prišparal 2500€ in to ob tvoji razliki v porabi, za katero pa ne verjamem, da bo v realnosti tako majhna oz. če je res, potem je tako kot sem že napisal nekje ta novi 1.6 tdi požrešen motor in je bolje pogledat za kakšno drugo znamko če že gledamo toliko na prihranek €€€, kar je pa sicer nesmisel če daš za avto 20k€...

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 9:26 pm
Napisal/-a sova501
glede zavarovanja se mi zdi majhna razlika, kar praviš.

g7 1.2 tsi
cena po ceniku je 19.970€-50% izguba vrednosti v 5 letih-> prodajna vrednost starega vozila=
9.980€
izguba na vrednosti: 17.973€(to je nakupna vrednost z 10% popusta)-9.980€(koliko je dobil zanj)= 7.993€-> tolk je izgubil dejansko

g7 1.6 tdi enak princip vrednotenja
cena po ceniku 22.045€-50%=11.022€ za toliko ga je prodal po 5 letih, torej dobil 1040€ več kot lastnik bencinarja
izguba na vrednosti-> -11.022€(prodajna)= 8.819€

Torej neto je 8.819-7.993€= 826€

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 9:41 pm
Napisal/-a nejc1
No in kaj sem jaz napisal. V 5 letih pri dizlu napram bencinarju izgubiš 826€ vrednosti in v minusu si še z zavarovanjem in cestnino skupaj 420€, torej si pri dizlu izgubil v 5 letih 1246€ vse skupaj proti bencinarju, pri porabi pa si porabil 3760€ manj in če ga po 5 letih prodaš si pri dizlu prišparal 2500€. Je tako?

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 9:44 pm
Napisal/-a uros11
Zelo lep izračun, se mi dopade. Razlika v ceni je verjetno res tam nekje. Iz cene po ceniku se pride pod 18 jurjev brez extra dodatne opreme za TDI-ja, za TSI-ja pa je bilo rečeno, da je cena podobna, kar me sicer čudi, ker da je na comfortline nek extra popust. Bom vprašal.

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 9:45 pm
Napisal/-a Energetik81
sova501 je napisal/-a:maš prav, dvakrat sem štel tisto razliko, glede zavarovanja se mi zdi majhna razlika, kar praviš, ker dizli imajo že zavarovalnice zarad kraj višjo premijo, čeprav lastniki to ne vedo.

g7 1.2 tsi
cena po ceniku je 19.970€-50% izguba vrednosti v 5 letih-> prodajna vrednost starega vozila=9.980€
izguba na vrednosti: 17.973€(to je nakupna vrednost z 10% popusta)-9.980€(koliko je dobil zanj)= 7.993€-> tolk je izgubil dejansko

g7 1.6 tdi enak princip vrednotenja
cena po ceniku 22.045€-50%=11.022€ za toliko ga je prodal po 5 letih, torej dobil 1040€ več kot lastnik bencinarja
izguba na vrednosti-> 19.841€(nakupna)-11.022€(prodajna)= 8.819€ to je dejanska izguba

Torej neto je 8.819-7.993€= 826€
Sova ne pretiravaj s majhno razliko v porabi. Tehnični podatki za ta 2 modela kažejo 28-35% večjo porabo TSI napram TDI, odvisno od tipa vožnje. To pomeni pri nekem povprečnem uporabniku, ki ima porabe s TDI okoli 5L, vsaj 1,5L višjo porabo pri TSI. Sedaj se boste obesli na to, da so to tovarniški podatki - ampak grem stavit da če bi šla 2 Golfa7 na skupno vožnjo po SLO (identična vožnja), da bi bila procentualna razlika tako kot jo kaže tovarna. Sama poraba pa bi bila pri obeh modelih verjetno višja od tovarniške.

Ampak Uros11 ima lepe podatke o porabi s podobnim dizlom, zato si lahko točno izračuna razliko v porabi pri TSI, v litrih in denarju na 100km.

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 9:52 pm
Napisal/-a sova501
Je napaka, tkole bo prav:

1.863€(nakupna vrednost)+170€(cestni sklad)+400(zavarovanje)-3760€(poraba)-1042€(višja vrednost dizla ob prodaji rabljenega)=
-2.369€. V 5 letih bo lastnik dizla prišparal 2.369€ pri kilometrini cca 120km/dan.

Tistih 826€ je bilo neto izguba lastnika dizla in ne bi smel štet zravn 1863€. Lastnik bencinarja bo skupno 826€ v plusu pri izgubi vrednosti, če lastnik rabljenega dizla proda za 1.042€ več.

Nejc, Včas ko so bile visoke obresti na vezavo, če bi vezal 1.863€ ki jih ne bi dal ob nakupu dizla, bi se pa neki obresti nabralo v 5 letih po 5% na leto. Ka pa na to praviš ;)
Glede zavarovanja ti pa ne dam čist prav, ker mi je agent reku da dizli imajo tut ob isti vrednosti po ceniku višji kasko kot bencinarji, ker jih več kradejo. Moral bi izračun dat nardit da bi točno vidu. Splača se vgradit ali pa dokupit alarmno napravo, ker dajejo zavarovalnice 10-15% popusta na kasko kar ni malo. V 3 letih se ti povrne, pa še avto je bolj zaščiten.

Re: Primerjava 1.6 TDI ca 1.2 TSI 110 KM

Objavljeno: Po maj 09, 2016 10:06 pm
Napisal/-a nejc1
Saj imaš na netu informativne izračune pa si zračunaj razliko... Sedaj ko sem dodal še nezgodno zavarovanje, zavarovanje pravne zaščite in avtomobilsko asistenco je pa samo cca 28€ razlike med dizlom in bencinarjem pri polnem kasku. Je pa res da sem upošteval 50% bonusa, kar pa verjetno uporabnica ima?

sova501 je napisal/-a:Nejc, Včas ko so bile visoke obresti na vezavo, če bi vezal 1.863€ ki jih ne bi dal ob nakupu dizla, bi se pa neki obresti nabralo v 5 letih po 5% na leto. Ka pa na to praviš ;)


Včasih je bilo včasih, sicer pa v 5 letih bi se ti nabralo cca 500€ proti 2500€ prihranka pri dizlu.

Vglavnem dizel za 30kkm letno se pač splača in tu ni nobene debate. Sicer moje mnenje je da je moderen dizel zaradi dpfja in vsega ostalega bolj primeren za tiste, ki delajo po večini vožnje vsaj tam 30km in več, ne glede na letno kilometrino, tudi ob 15kkm letno se dizel poplača če ga imaš dovolj dolgo. Če pa se v večini delajo kratke/krajše vožnje potem pa raje bencinarja...