Stran 1 od 1

Menjati ali ostati na dizlu?

Objavljeno: Če maj 26, 2016 9:59 am
Napisal/-a SheRa
Pozdravljeni forumaši,

zanima me vaše mnenje oziroma, če ima kdo izkušnje kaj je finančno gledano boljša opcija.

Na leto prevozim od 20.000km do max 22.000km od tega jih je cca 17.000km samo služba. Pot v sluzbo je pribl. 20% AC, ostalo pa regionalka. Kar je ostalih poti je ponavadi 70% AC, ostalo regionalka. Sicer ne vem, če to kaj igra vloge pa vendar... Stvar je v tem, da trenutno vozim 2004 Audi a4 1.9TDI Avant Quattro, poraba se giblje od 6 litrov pa tja do 7.5l/100km, odvisno od voznje. Kolikor gledam in spremljam novejše avte, vidim, da turbo bencinarji nimajo več tako slabih porab, se gibljejo okrog mojega traktorja. Avto drugače ni problematičen za svoja leta (tankaj in vozi), sem super zadovolna (predvsem pozimi :) ) kar je bilo "izrednih" stroškov je menjava EGR-ja. 1x na leto je še redni servis 150€. Prevozenih imava 335.000km.

V primeru, da bi se šlo na bencinarja bi uzela manjši avto, po moznosti hatchback ali limuzino, odvisno od ponudbe ampak se najbolj nagibam h 2-3 leta staremu. Glede znamk imam še vse odprto. O menjavi sem začela razmišljati, ker sem od zmerom rajši imela bencinarja, pa je letna kilometrina takrat prevagala na dizla (2-3 leta nazaj se je delalo tudi po 40.000km+)

Kaj mi vi svetujete?

Re: Menjati ali ostati na dizlu?

Objavljeno: Če maj 26, 2016 10:18 am
Napisal/-a radar
Pozdravljena.

Če avto dela - vozi in tankaj dalje. Na njemu ne boš izgubila nič več, kupci zanj so pa vedno..

Audi pač, kateri bo ob prodaji zapustil Slovenijo.

lp

Re: Menjati ali ostati na dizlu?

Objavljeno: Če maj 26, 2016 11:12 am
Napisal/-a nejc1
Ostani na temu (razen če je pač res velika želja po bencinarju ali po manjšem avtomobilu), to bo delalo še lep čas, medtem ko nekateri novejši turbobencinarji imajo lahko že novi raznorazne napake...

Re: Menjati ali ostati na dizlu?

Objavljeno: Če maj 26, 2016 1:20 pm
Napisal/-a esem
Tudi tega "sem super zadovolna (predvsem pozimi)" ne bo več, razen, če ne misliš kupit 4x4 turbobencinarja. Tak pa ti bo žrl precej več od sedanjega dizla. Te "nizke" porabe sodobnih bencinarjev se v določenih okoliščinah (teranje (7,5 z dizlom?), pa tudi 4x4 ob "normalni" vožnji !) lahko zelo povečajo.

Re: Menjati ali ostati na dizlu?

Objavljeno: Če maj 26, 2016 2:53 pm
Napisal/-a sova501
4x4 dandanes redko kdo rabi, ker so ceste takoj splužene in če so dobre zimske gume večinoma povsod prideš brez nekih težav. Razn če živiš v nekih bregih in vam lisica nosi pošto(hec). Če so kilometri realni in je redno servisiran(verjetn se kej olje za 4 kolesn pogon tut kej menjuje) bi znal avto delat brez težav tut do 500.000km in bi ga js tut obdržal in ne bi novga kupoval.
Poraba, ja tu nekje bi znala bit pri modernem turbecinarju med 6 in 7, z 4 kolesnim pogonom pa krepko več. Že od prjatla sodelavc je jezn ko ima golfa 7 2.0 tdi 4x4 s haldexom in pravi da pod 8litrov ga ne more spravt, tko da tvoj audi še mal pije, ker ni nič zadušen zarad plinov in ni rečen da bo nov avto pil kaj manj kot ga imaš trenutn. Če bi ti pa velik začel crkovat potem je pa cenej da ga prodaš.

Re: Menjati ali ostati na dizlu?

Objavljeno: Če maj 26, 2016 3:23 pm
Napisal/-a SheRa
Uh, ste mi dali za mislit.

Zelja po bencinarju, hja, ni spet tok huda, da se nebi dalo dizla vozit, sam, če bi bila priloznost, bi ga pa imela, brez 4x4. Sicer zivim na 730m nadm. (Bloke) in če že pada sneg, ga lahko hitro zapade.

Wau, če je dan danes lahko že z novimi problem, potem se strinjam, da je bolše moj traktor dokonca zvozit, ker do sedaj mi res lepo služi.

V mojem lastništvu, olje diff. še ni bil menjan, je v planu v bližnji prihodnosti, čeprav mi je bilo rečeno, da je lahko "dozivljensko" (?!)
AMPAK...just in case.

Kilometri so realni, sem tretji lastnik. Avto je drugace uvozen iz Francije, leta 2007 ga je pri nas kupil nek zav. agent in je zelo lepo skrbel zanj, ker je za to starost super ohranjen, brez rje, itd. vozen daljše relacije, vecinoma AC. Od kar je pri meni,, je redno servisiran na 15.000km.

Zanimivo, da golf 7 tok več pije. Znanec ima passata, 2.0tdi 4motion in pravi, da ima okrog 6l porabe. Kolikor mi je znano, passati, golfi nimajo stalnega 4 kolesnega kot ga ima a4, a6?

Re: Menjati ali ostati na dizlu?

Objavljeno: Če maj 26, 2016 3:59 pm
Napisal/-a sova501
Mal hecna tema se mi tole zdi in izrabljene fraze. Težko verjetn se mi zdi da bi bla taka razlika v porabi pri istih motorjih in pogonu, možn pa verjetn je. Kot verjetno veš golf 7 4motion nima stalnega 4 kolesnega pogona, ampak pri običajni vožnji je razmerje 90 spredaj 10 zadaj.
Uporabnik na tem forumu je recimo glede porabe podobno napisal kot sem že omenil.
>PINki92 je napisal/-a:
Imamo nov golf 7 2.0 tdi 150ps z 4motion pogonom. Poraba na AC pri vožnji 100-120 na uro je povprečna poraba nad 7L. Zdi se mi zelo visoka poraba.<

@ nejc, a misliš da je s temi tut kaj narobe?
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/668835.html
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/670701.html
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/751589.html
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/606977.html

Debatirat o porabi je relativno, tko da nima smisla. lp

Re: Menjati ali ostati na dizlu?

Objavljeno: Če maj 26, 2016 4:15 pm
Napisal/-a nejc1
Če pri takšni hitrosti res toliko pije mora biti nekaj narobe z vozilom. Razlika v porabi med 2 in 4 pogonci v takšnih vozilih (golf, passat in podobni) je nekje med cca 0,5 in 1l pri dizlih, odvisno od vozila, vrste vožnje itd...

Glede olja v diffu pa definitivno menjat čimprej, nič ni doživljensko...

Re: Menjati ali ostati na dizlu?

Objavljeno: Če maj 26, 2016 6:58 pm
Napisal/-a nejc1


Jaz sem napisal za primer ki si ga dal, torej pri 100-120 po ac, kjer dizli pijejo zelo malo, sicer med 100 in 120 je že kar nekaj razlike v porabi, ampak če vzamemo neko sredino 110 ne more biti tako velika poraba če je vse ok z avtom pa lahko pišeš kaj želiš (edino možno, da je bilo gledano na neko kratko razdaljo in da je avto ravno takrat delal regeneracijo DPF). Za te zgornje pa ne veš kako se vozijo, sigurno pa ne 110 po autobahnu, (prej kakšnih 200) in po možnosti imajo še raznorazne klance, glede na to do so 4x4... Imaš pa jih po drugi strani tudi že z dobrimi 5l porabe na tej strani (takšni pa lahko da vozijo teh 110 po ac)...

Evo povprečje teh golfov 4x4 je pa nekih pričakovanih 6,12l: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

Re: Menjati ali ostati na dizlu?

Objavljeno: Če maj 26, 2016 7:40 pm
Napisal/-a uros11
140 KM 2.0 passat karavan bo porabil 6 litrov samo v primeru, da ga lepo počasi kruzaš po ac (s tem seveda oviraš promet) v kombinaciji z lepo vožnjo po regionalkah. Meni, ki motim promet, dejansko porabi 6 litrov po preračunu na tank, 5,6-5,7 porabi po BC in to samo v primeru, da ni večjih višinskih sprememb.

6 litrov 1600 kg težka krava, 4x4, se hecate, je spet 1. april, pust?

Re: Menjati ali ostati na dizlu?

Objavljeno: Če maj 26, 2016 7:44 pm
Napisal/-a nejc1
Od kdaj ima pa golf 1600kg?

Re: Menjati ali ostati na dizlu?

Objavljeno: Če maj 26, 2016 8:00 pm
Napisal/-a uros11
Piše: passat karavan.

Re: Menjati ali ostati na dizlu?

Objavljeno: Če maj 26, 2016 8:39 pm
Napisal/-a limas
Prodaš avto, ki deluje brezhibno.
Pri nakupu drugega rabljenega avta je treba upoštevati verjetnost, da bo imel skrite napake, da te lahko preseneti z okvaro, da je bil razbit...Če bo nov je druga zgodba.
Nakup novega je finančni udarec, nakup rabljenega pa hudo stresna zadeva.
Temu se nihče ne more izogniti.

Re: Menjati ali ostati na dizlu?

Objavljeno: Ne maj 29, 2016 8:36 am
Napisal/-a ojnica
Pred 1 letom sm se mal za*ebal, ko sem dobil za svoj avto kupca in je avto šel in ostal brez, pa sem takoj še isti dan vzel drugega star skoraj 20 let, da vsaj neki mam, pa se še kr danes vozim.
In še dolgo se bom, ni treba kaska, ni treba zaklepat, ne sekiram se za praske....

Ravno zadnjič sm mel zanič akumulator pa sem pred Hoferjem, Lidlom pustu avto pržgan in šel po nakupih pa se je takoj našel en stari k je gledal kje je voznik pa še kadil se je iz avspuha.

Kaj hočem povedat, poskusi najt drug avto, če le imaš dodaten denar, če misliš naprej tega prodat da dobiš gnar in potem iskat drug avto pa ne počni tega.

Moj je vreden 40 evrov !!!

Re: Menjati ali ostati na dizlu?

Objavljeno: To maj 31, 2016 12:11 pm
Napisal/-a sonic
Hiter odgovor: če avto dela OK in se v njem udobno počutiš, ga imej in vozi dokler ne bo šel po gobe. Ne glej drugih avtov, razen če je kakšna posebna želja po nekem konkretnem avtu, ter so zadaj tudi finančna sredstva.
Finačno gledano je menjava avta finančni strošek - pri novem visoka cena in hitra izguba vrednosti, pri par let starem pa tveganje kakšnih dragih popravil skritih napak.

Malo daljši odgovor:

SheRa je napisal/-a:Na leto prevozim od 20.000km do max 22.000km od tega jih je cca 17.000km samo služba. Pot v sluzbo je pribl. 20% AC, ostalo pa regionalka. Kar je ostalih poti je ponavadi 70% AC, ostalo regionalka. Sicer ne vem, če to kaj igra vloge pa vendar...


Ja, igra vlogo. Vsak avto je najvarčnejši pri hitrostih tam cca 70-100 kmh, torej normalno porevažanje po regionalki, ali pa tudi po avtocesti (ali voziš 100 oz. manj zaradi lastne odločitve ali pa ne moreš hitreje zaradi gužve). Razlike v porabi med dizli in bencinarji (sploh sodobnimi turbobencinarji) so pri hitrostih pod 100kmh dokaj majhne, pri podobnem avtu kak liter ali dva. Pri bolj ostri vožnji ali pa pri večjih avtocestnih hitrostih (120, 130 ali več, zaradi zračnega upora) vsak avto porabi več, razlike med dizelašom in bencinarjem se povečajo tudi na 3-4 litra.

vozim 2004 Audi a4 1.9TDI Avant Quattro, poraba se giblje od 6 litrov pa tja do 7.5l/100km, odvisno od voznje...

To za 1.9 TDI ni ravno majhna poraba - ali voziš precej energično, ali ne znaš voziti varčno (ne zameri, nič osebnega), ali quattro pogon vzame toliko energije, ali je motor že malo utrujen... kakorkoli, če boš že menjala avto, lahko sodoben bencinar (sicer brez 4x4) brez težav dosega v podobno porabo, če znaš vozit (pa to ne pomeni cijazenja). Primer: Touran (dokaj velik in ne-aerodinamične oblike) z 140 konjskim turbobencinarjem na poti LJ-Obala, tempomat večinoma na 130, pije ene 8 litrov

1x na leto je še redni servis 150€...

Čisto mimogrede: če ta redni servis pomeni samo menjavo olja in filtra, je to drago. Se da opraviti za cca pol te cene, res pa verjetno ne na pooblaščnenem servisu (kjer ti olje nabijejo po dvojni ceni kot ga enakega dobiš sam v trgovini)....

V primeru, da bi se šlo na bencinarja bi uzela manjši avto, po moznosti hatchback ali limuzino, odvisno od ponudbe ampak se najbolj nagibam h 2-3 leta staremu. Glede znamk imam še vse odprto. O menjavi sem začela razmišljati, ker sem od zmerom rajši imela bencinarja, pa je letna kilometrina takrat prevagala na dizla (2-3 leta nazaj se je delalo tudi po 40.000km+)

Kaj mi vi svetujete?


Se zelo strinjam, da bencinar je neprimerno bolj fajn od dizla - razen če gre za kakšem majhen mlinček brez turbine. Brez turbine nima smisla gledat karkoli pod 2.0, sicer raje ostani na dizlu.