nered je napisal/-a:Za AR 159 mores res met sreco, da dobis eno, ki bo zdrzala se tebe poleg tezav z podvozjem, pogoste tezave z turbinami, polom od elektronike, pogosti problemi z vodnimi pumpami, da ne govorimo o servo napakami in dokaj ne poceni delim. Ce ze potem raje 2.4JTD, medtem, ko Laguna pa heh je dost sam ce na tem forumu pogledas.
To moras pa res dobro poznat sceno z Alfami. Res je, da moras met sreco da dobis dobro 159, se posebej ker jih je kot vecino drugih avtomobilov vecina uvozenih z magicnimi kilometri. Je pa tvoje navajanje popolnoma napacno. 159 NIMA:
-tezav z podvozjem, imele so 156, pa se to z menjavo z original deli drzi 150-200k brez problema
-tezav s turbinami na JTD motorjih ni oz so zelo redke in ce so so posledica zlorabe
-polom od elektronike? Kaj si s tem mislil?Morda kaksni podkrepljeni dokazi ali baba cula baba rekla, mel/imam precej alf pa tega nisem zasledil
-vodne pumpe? kje? leta spremljam AR forum, pa se nisem zasledil, da bi 1.9 jtd motorji imeli tezave z vodnimi pumpami. Ali kateri drugi
-servo napake: 159 so imele tezavo z servo letvijo do sredine 2007 in je ni vec nobene, ki ne bi imela to urejeno.
In potem kot poznavalec priporocas 2.4 v 159, ki ima sicer statisticno majhno, ampak vseeno verjetnost, da je napokana glava in cena popravila cca 3k napram 1.9 jtdm motorju, ki je bulletproof
Prosim, ne kvasi neumnosti in ne klevetaj o zadevah, ki jih ne poznas, samo da si nabiras poste. Samo zate sem po dolgem casu resetiral geslo, da sem tole spisal.
lp, Peter