Napisal/-a limas Pe okt 28, 2016 6:17 pm
Letniki od 07-09 imajo napako na volanski letvi, zaradi predolgega servisnega intervala (30k) so edina šibka točka ojnični ležaji, ki jih je treba z nakupom rabljene lagune menjati. Preveriti, če je bil menjan mikro jermen z vodno črpalko na 160.000, obvezno vzeti 2.0 dci. in preveriti servisno zgodovino preko renojeve baze.
Specifika rabljenih lagun na našem tržišču:
- vse so iz uvoza in večinoma brez servisnih knjig,
- kilometri dvomljivi, ni pa nujno, da pri vseh,
- vsi slovenski lastniki na vprašanje o zamenjanem mikro jermenu brundajo, da ima avto verigo (groza kako neizobraženi so),
- skoraj vse imajo barvane odbijače, večina tudi pokrove motorja. Ni nujno, da so karambolirane, zato preveriti debelino laka,
- vse imajo že pošteno zdelane diske in ploščice,
- avto močno cenovno podcenjen glede na nemško ali japonsko konkurenco, kar je verjetna posledica slabega slovesa L II - ph1
Suma sumarum, največ avta za svoj denar v D segmentu z najbolj vzdržljivim motorjem z verigo, odlično opremo in udobnostjo.
Za dober primerek se je treba malo potruditi in seveda delati servise na 15k-20k. z oljem elf evolution fultech FE 5w-30.
Evo prijatelj, vse imaš na pladnju.