Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a dask Sr dec 14, 2016 8:38 am

freddie je napisal/-a:2.0TDI iz VW (Audi,Škoda,Seat) so delo satana, ki želi na zemlji vzpostaviti nered in kaos, zato se jih je dobro izogibati. Če vidiš koga, ki se okrog vozi z 2.0TDI iz let 2004-2013 mu v rezervoar za gorivo stresi vrečko sladorja, da se bo čimprej nehal vozit in si bo kupil kaj boljšega.


:D :roll:

Meni je letnik 2011 delal preko 200.000 km brez problema. Sedaj letnik 2016 32.000 km brez problema.
Posploševanje ni glih dobro oops
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a xxl Sr dec 14, 2016 8:56 am

grega983 je napisal/-a:Freddie - raje piši o stvareh, na katere se spoznaš. Domneve in pa sistem baba čula, baba vidla, baba rekla pa pusti kje drugje

Tako je.Imel sem 147 jtd 2003 od 0-140 000 km in ne vem o katerih problemih na motorjih naj bi bilo govora,kup pubecov na alfa forumu ima čez 300 000,seveda treba to vzdrževat,nič kaj bolj kot kakšnega TDI,HDI,TDCI...,prej manj.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
hahehihoh
Uporabnik
 
Prispevkov: 1051
Pridružen: Če apr 19, 2012 7:48 pm

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a hahehihoh Sr dec 14, 2016 1:08 pm

freddie je napisal/-a:S "Fordovimi" dizli ni nič narobe. Sem spadata tako Ford Mondeo kot morebitni Peugeotovi in Citroenovi dizli. DW6 (1.6) in DW10 (2.0) v resnici nista ne Fordova ne PSAjeva ampak produkt skupnih naprezanj obeh koncernov - noben ni nič bolj angleški in nič bolj francoski. Oba sta otroka globalizacije in sodelovanja francoskih, angleških in ameriških fantov. DW6 je po začetnih porodnih težavah (2004-2005) izredno vzdržljiv - edina stvar, ki me moti je butast načil regeneriranja DPF filtra s pomočjo tekočine Eolyse, ki je nesramno draga in jo je treba dolivat vsakih 120.000km, kar je res brezvezen strošek. Poleg tega se rad pokvari nek ventil, ki vbrizgava tekočino v filter za cikel regeneracije, kar ima za posledico nepopolno regeneracijo, zamašitev filtra, menjavo filtra in samomor lastnika vozila. Za filter sicer PSA trdi, da bo zdržal do 180.000km potem pa je treba tudi tega menjati.


Nisem še slišal za težavo s FAP filtri pri HDI motorjih. Vsaj 1.6, od l. 2011 dalje.

Aditiv za FAP filter se ne doliva na 120.000 km, ampak se ga takrat kontrolira. In naprej vsakih 20.000 km oz. vsak naslednji servis. Moj C4 1.6 HDI iz leta 2013 ima 190.000 km, prvi FAP filter in prvi aditiv za ta filter. Nič menjano, delane samo kontrole na vsakem servisu (po predpisih Citroena).

Intervali servisiranja 1.6 HDI so pri letnikih do l. 2013 20.000 km, pri novejših 25.000 km.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a pskoda Sr dec 14, 2016 2:21 pm

To scalnico se doliva, ko te opozori. Opozori te cca 1kkm prej in če jo zmanjka ti avto ugasne. Če imaš veliko mestne vožnje jo bo treba prej dotočit.
Iz mojega vidika, brezvezni strošek.

Menjava olja na 20, 25 , 30kkm deluje blagodejno na motor še posebno, če ima filter trdih delcev. Menjava olja je priporočljivo menjati na 15kkm oz bencinar na 10kkm brez izjem
Zadnjič spremenil pskoda, dne Sr dec 14, 2016 2:25 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp
 
hahehihoh
Uporabnik
 
Prispevkov: 1051
Pridružen: Če apr 19, 2012 7:48 pm

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a hahehihoh Sr dec 14, 2016 2:25 pm

To pa je dezinformacija. Avto ne ugasne po 1 km. To velja za AddBlue aditiv, ki se ne uporablja za izgorevanje saj v FAP filtru. AddBlue imajo samo EUR6 motorji.

Kar se aditiva za FAP tiče, te opozori ko je na minimumu in lahko še naprej viziš, seveda brez ekstremov, ker lahko uničiš FAP filter. Cena vrečke FAP aditiva je +-150e.

Kar se menjave olja tiče, poglej službene HDI-je, DCI-je, TDI-je, predvsem po tujini, vsem menjujejo olje na minimalno 20.000 km (raje več kot manj) in brez vsakršnega problema vozijo 200.000 km in več.

Moj HDI ima do 190.000 km narejenih 7 rednih servisov, brez izrednih, torej je olje menjano na povprečno 25tkm (predpisano 20 tkm). Kleplje in kleplje.
Zadnjič spremenil hahehihoh, dne Sr dec 14, 2016 2:29 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a pskoda Sr dec 14, 2016 2:28 pm

Nisem napisal 1km, ampak cca 1000km ali 1kkm je isto in avto ugasne, ko ga zmanjka vsaj take informacije imam jaz in tudi 150€ ne stane, ampka cca 15€ za 10L in tudi EURO6 motorji so brez te scaline.


Jaz imam kombija bencinarja NA in ima čez 180kkm pa ga nikoli ne šparam, ko je motor mrzel. Veliko krat gre gas do podna v hrib takoj po jutranjem zagonu motorja tudi v zimskem času pa kleple že skoraj 10 leto servisi so pa itak vprašljivi tudi na 30kkm so se delali.

Tudi če z avtom delaš kot norc ne pomeni, da bo crknil samo pa 100% ni to dobro.

Tvoj HDI (govorim na pamet) bo recimo ribnu na 250kkm, če bi pa delal bolj pogosto servise bi pa ribnu na 350kkm. Podobna situacija bo pri mojemu kombiju
Zadnjič spremenil pskoda, dne Sr dec 14, 2016 2:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp
 
hahehihoh
Uporabnik
 
Prispevkov: 1051
Pridružen: Če apr 19, 2012 7:48 pm

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a hahehihoh Sr dec 14, 2016 2:43 pm

Govoriš o AddBlue aditivu. Ta je poceni (kot si napisal, 1l-cca 1,5e) in se menja na pribl. 20.000 km. Je neodvisen od FAP filtra in služi zmanjševanju izpusta Nox delcev v ozračje.

FAP aditiv se vbrizgava v FAP filter za izgorevanje saj in ta se kontrolira na 120.000 km, nato pa na vsakem servisnem pregledu. Pri novejših 1.6 HDI-jih je ta aditiv dobavljiv v 3L vrečki in cena je cca 150e.
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a freddie Sr dec 14, 2016 9:12 pm

pskoda je napisal/-a:Dokler so alfe imele magneti marelli (italjana) ni bilo nobenih problemov z elektroniko, ko pa so prešaltali na bosch (švaba) so se pa začeli


Imaš kakšne statistične podatke, ki to potrjujejo ali je to osebno mnenje? Namreč takšno bizarno tezo sem zasledil že velikokrat na tem forumu, pa nikoli ni bila podkrepljena s kakšnimi konkretnimi številkami. O kakšni elektroniki je sploh govora? CANBUS? Ali elektronskem vbrizgu? Res bo treba nehat razmišljat v teh plemenskih terminih "italijani so takšni, nemci so takšni"... Živimo v globalnem svetu. Tako MM kot Bosch imata razvojne oddelke po vsem svetu, za njih pa delajo najboljši strokovanjaki iz področja avtoelektrike, tudi japonci, indijci in kitajci. Zaključke o narodnostnih predispozicijah je vredno delati le v proizvodnji, kjer avtomobile sestavlja združenolevičarski kanonfuter z nižjo izobrazbo. Strokovnjaki, ki razvijajo izdelek na risalnih deskah pa so vsi enako dobri.

dask je napisal/-a:
freddie je napisal/-a:2.0TDI iz VW (Audi,Škoda,Seat) so delo satana, ki želi na zemlji vzpostaviti nered in kaos, zato se jih je dobro izogibati. Če vidiš koga, ki se okrog vozi z 2.0TDI iz let 2004-2013 mu v rezervoar za gorivo stresi vrečko sladorja, da se bo čimprej nehal vozit in si bo kupil kaj boljšega.


:D :roll:

Meni je letnik 2011 delal preko 200.000 km brez problema. Sedaj letnik 2016 32.000 km brez problema.
Posploševanje ni glih dobro oops


Ampak posplošuješ ti, kajne? Saj iz enega primera poteguješ splošne zaključke in ignoriraš bridke solze lastnikov modelov, katerim so pokale glave motorjev, katerim je raznašalo turbine, mašilo injektorje, trgalo jermene, kurilo senzorje... o nekaj izmed teh tehničnih težav je poročal tudi Auto Bild na pobudo svojih bralcev (pa tisti, ki berejo AutoBild vedo, da so drugače povsem zaljubljeni v koncern VW). 5 let star avto, ki je na dolge proge naredil 200.000km je mačji kašelj. Bolj so težavni tisti, ki so jih v osmih naredili 70.000. Ali v desetih 100.000. O novem EA889 (od 2014) pa ne morem povedat nič, ker je preveč nov, da bi že šlo kaj narobe. Prva poročila so vzpodbudna. Trgovski potniki zaenkrat (še ne) preklinjajo VW na odstavnem pasu.


xxl je napisal/-a:
grega983 je napisal/-a:Freddie - raje piši o stvareh, na katere se spoznaš. Domneve in pa sistem baba čula, baba vidla, baba rekla pa pusti kje drugje

Tako je.Imel sem 147 jtd 2003 od 0-140 000 km in ne vem o katerih problemih na motorjih naj bi bilo govora,kup pubecov na alfa forumu ima čez 300 000,seveda treba to vzdrževat,nič kaj bolj kot kakšnega TDI,HDI,TDCI...,prej manj.


Srečal sem tri temnopolte punce in vse so sekale z mano. Iz tega zaključujem, da bi najbrž vse temnopolte seksale z mano. Ali pa morda delam zaključke iz premajhnega vzorca? Sam sem imel stik s kriminalnimi šlamparijami iz Alfinega hleva, a ne potegujem zaključkov iz osebnih izkušenj, ampak predvsem iz zgodovinskih in sodobnih lestvic pokvarljivosti, stroškovno drakonskega vodstva družbe, potez prejšnjega vodstva (ki se je celo opravičilo za pomanjkljivo kakovost izdelkov). Morda pa se Alfi (in FCA na sploh) dela krivica, da si je priborila sloves nezanesljivosti? Morda bi morali nemški taksisti namesto E razreda voziti Alfe 166? Hmmm. Consumer Report 2016 nakazuje, da se časi nič kaj hitro ne spreminjajo in da so tudi določeni stereotipi zgrajeni na kančku resnice. Tako Alfa Romeo kot FIAT sta na repu lestvic zanesljivosti, medtem ko kraljujejo japonske in korejske znamke. Kar pa ne pomeni da so spremembe nemogoče. Renault je recimo v sredini dvatisočih bil povsem na repu, danes pa se je po kakovosti z ramo ob rami s poševnookimi izdelovalci. Carlos "le cost cutter" Ghosn zna tega kar Sergio ""il cinghialone" Marchionne očitno ne zna.

hahehihoh je napisal/-a:
freddie je napisal/-a:S "Fordovimi" dizli ni nič narobe. Sem spadata tako Ford Mondeo kot morebitni Peugeotovi in Citroenovi dizli. DW6 (1.6) in DW10 (2.0) v resnici nista ne Fordova ne PSAjeva ampak produkt skupnih naprezanj obeh koncernov - noben ni nič bolj angleški in nič bolj francoski. Oba sta otroka globalizacije in sodelovanja francoskih, angleških in ameriških fantov. DW6 je po začetnih porodnih težavah (2004-2005) izredno vzdržljiv - edina stvar, ki me moti je butast načil regeneriranja DPF filtra s pomočjo tekočine Eolyse, ki je nesramno draga in jo je treba dolivat vsakih 120.000km, kar je res brezvezen strošek. Poleg tega se rad pokvari nek ventil, ki vbrizgava tekočino v filter za cikel regeneracije, kar ima za posledico nepopolno regeneracijo, zamašitev filtra, menjavo filtra in samomor lastnika vozila. Za filter sicer PSA trdi, da bo zdržal do 180.000km potem pa je treba tudi tega menjati.


Nisem še slišal za težavo s FAP filtri pri HDI motorjih. Vsaj 1.6, od l. 2011 dalje.

Aditiv za FAP filter se ne doliva na 120.000 km, ampak se ga takrat kontrolira. In naprej vsakih 20.000 km oz. vsak naslednji servis. Moj C4 1.6 HDI iz leta 2013 ima 190.000 km, prvi FAP filter in prvi aditiv za ta filter. Nič menjano, delane samo kontrole na vsakem servisu (po predpisih Citroena).

Intervali servisiranja 1.6 HDI so pri letnikih do l. 2013 20.000 km, pri novejših 25.000 km.


Nisi še slišal kar ne pomeni, da ne obstajajo. Spoznal sem 4 vozila z DW6 različnih generacij (Mazda 3 110ps, C4 112ps, C3 90ps, Belgingo 92ps) z isto težavo (ni zmanjkalo tekočine same, ampak se je pokvaril nek ventil, ki ni več vzbrizgaval požegnane vode Eolys v FAP). Da so težave resnične pove dejstvo, da obstaja cel kup različnih delov, ki sestavljajo sistem FAP... letniki 2006, 2008, 2011, 2014 imajo vsak svoje specifične rezervne dele (tudi če se osnova motorja samega ni spremenila), poleg tega obstajajo še različne nekompatibilne rešitve med posameznimi znamkami, ki uporabljajo isti motor (Mazda,PSA,Ford, Volvo...) Kar nekako nakazuje, da se borijo s tehnično težavo, katere jim še ni uspelo rešiti. Renaultova in Mercedesova "suha" rešitev je recimo nespremenjena že skoraj 10 let. Dolivajo vsi - vprašanje je le kdaj. Po anketah na angleških forumih se to dogaja med 75000 in 100.000 miljami, torej med cca. 120.000km in 160.000km. Ta strošek pri suhih rešitvah odpade. Seveda se možnost dolivanje s kratkimi vožnjami eksponentno veča. 3 leta star avtomobil s 190.000km je ravno prav za potuho fantom iz Kolna in Sochauxja, ki so DW6 konstruirali.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a xxl Če dec 15, 2016 11:53 am

Glej poznavalec,piši kar hočeš,takšne so moje izkušnje z novejšimi Alfami,ne pa z tistimi izpred 30 let.Zdaj je nimam samo zato,ker trenutno nimajo modela za moj denar.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a freddie Pe dec 16, 2016 2:26 am

https://www.youtube.com/watch?v=yE2tMwjU470

Osebne izkušnje so precenjene. Pomembno je kaj se zgodi milijonom, ne ducatom.
 
Stricek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne dec 11, 2016 6:51 pm

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a Stricek So dec 17, 2016 8:16 pm

Ima morda kdo izkušnje s Ford Kugo? Tam, 2008-2009 letniki? 2.0 TDCI motor.

Amm, glede na debato do sedaj pa še nekak vedno nisem prišel do zaključka :lol:

Mam informacije, ki pravijo, da je najboljša izbira v DS3 1.6 VTI motor s 120 km. Naj bi bili najbolj zanesljivi?
1.6 dizli njihovi naj bi bili precej problematični? Tega za dolivanje te tekočine pa nisem niti vedel. Pol je res bolje, da v primeru ds3 izberem prav tega bencinca. Z letno kilometrino sem najbrž tam-tam (okoli 20000 km +- par tisoč), ker ne mislim plačevat nekega bajnega denarja za take bedarije. Koliko pa sploh gre pol tiste bajno drage zadeve v ta filter oz. Sistem al kakorkoli že :mrgreen:

Za 2.0 Fordov TDCI sem načeloma slišal same dobre stvari, ne vem pa, če je to enak motor kot je v Mondeotu. oops

Še vedno pa nekak ne vem kaj si naj mislim o Audiju A4 avant. 2.0 dizli torej nak ne bi bili ne vem kaj?

Alfa najbrž odpade. Banalne napake kot je trganje kablov, nedolavanje brisalcev itd. delajo velik minus. Mam dovolj problemov s štromom že na Zafiri :lol: Čeprav so to načeloma malenkosti, ampak OK. 1.9 JTD dizel bi pa naj načeloma bil zelo v redu motor al kak je s tem? Se poskušam prepričat, da je drugače vse ostalo OK, ker avto mi je hudo všečen :mrgreen:

Amm, kaj kdo ve, če je v Zafiri tourer enak dizel motor kot v Insignii? 2.0 CDTI?
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a esem So dec 17, 2016 8:50 pm

Ta scalina ali kaj je že, se dolije/dokupi enkrat na +100 000 km, torej je to povsem zanemarljiv strošek - od kje ti torej "bajni denar za bajno drage zadeve"? Glede ostalega pa poskusimo takole - se ti zdi, da imajo podobno težki avti iste znamke povsem drugačne motorje? V Kugi in Mondeu (ter Zafiri in Insigniji) so enaki motorji
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1909
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a nejc1 So dec 17, 2016 10:42 pm

Eni pa kr precej mešate te tekočine... V 1.6 Blue HDi se doliva AdBlue tekočina, ima 17 litrski rezervoar, ki bi naj zadostoval za nekje 20 000 kilometrov... Ni pa to neka draga zadeva, kot je že bilo napisano nekje 1-1.5€ za liter, je pa sam motor varčna in precej preverjena zadeva...
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a xxl Ne dec 18, 2016 11:02 pm

Jaz raje popravim pretrgan kabel (konstrukcijska napaka,ki so jo pri novejših letnikih odpravili),kot menjujem vstrajnike,šobe,turbo... pri kakšnem A4,DS 3.... ;)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a pskoda Po dec 19, 2016 7:05 am

Avto brez napak ne obstaja in osebno sem istega mnenja kot @xxl
Lp
 
BroKeR90
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: To nov 03, 2015 5:33 pm

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a BroKeR90 Sr feb 15, 2017 10:02 pm

Pozdravljeni!

Iščem rabljenega športnega bencinarja za nekje 9-10 tisoč. Želje:
- 120+ kW
- letnik 2010-2014
- 5 vratni
- ni francosko poreklo :roll: (beri: Renault, Peugeot...)

Planiram uvoz iz Nemčije tako, da je lahko merilo nemški trg. Kaj priporočate?

Hvala za pomoč že v naprej! :)
 
atek
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Če jan 27, 2011 4:44 pm

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a atek So feb 25, 2017 3:09 pm

V tem cenovnem razredu je tudi tale zanimiv: http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=11833868
Predvsem cenovno.
Lp atek
 
noj
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: To feb 03, 2009 11:09 pm
Kraj: Arja Vas

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a noj Ne feb 26, 2017 10:13 am

Če bi ga kupil slučajno pri nas, se mi zdi tole top nakup za ta denar! Aja, čeprav je 150 konjski je motor popolnoma identičen kot 182 konjska različica ;) Sam imam z enakim motorjem skoraj 180kkm in do sedaj se je menjalo samo olje in filtri ter svečke.

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... 20Titanium
Ford Mondeo Wagon Titanium 1.6 SCTi Ecoboost (118KW)
 
Reaper85
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Če jul 16, 2009 9:44 pm

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a Reaper85 Ne feb 26, 2017 11:55 pm

Dober find, tak avto za tako ceno je eden na 2 leti. Sam bi ga takoj zdajle zaaral, če bi imel vsaj 5 let starejši avto.
 
noj
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: To feb 03, 2009 11:09 pm
Kraj: Arja Vas

Re: Nakup rabljenega avtomobila do 9000€

Napisal/-a noj Po feb 27, 2017 11:14 am

Tut js bi ga že kupu, če bi imel potrebo še po enem avtomobilu in pa tudi finance. Enemu se bo definitvno smejalo, ko bo tole kupil za tako majhen denar :shock:
Ford Mondeo Wagon Titanium 1.6 SCTi Ecoboost (118KW)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: aklan86 in 43 gostov