pskoda je napisal/-a:Dokler so alfe imele magneti marelli (italjana) ni bilo nobenih problemov z elektroniko, ko pa so prešaltali na bosch (švaba) so se pa začeli
Imaš kakšne statistične podatke, ki to potrjujejo ali je to osebno mnenje? Namreč takšno bizarno tezo sem zasledil že velikokrat na tem forumu, pa nikoli ni bila podkrepljena s kakšnimi konkretnimi številkami. O kakšni elektroniki je sploh govora? CANBUS? Ali elektronskem vbrizgu? Res bo treba nehat razmišljat v teh plemenskih terminih "italijani so takšni, nemci so takšni"... Živimo v globalnem svetu. Tako MM kot Bosch imata razvojne oddelke po vsem svetu, za njih pa delajo najboljši strokovanjaki iz področja avtoelektrike, tudi japonci, indijci in kitajci. Zaključke o narodnostnih predispozicijah je vredno delati le v proizvodnji, kjer avtomobile sestavlja združenolevičarski kanonfuter z nižjo izobrazbo. Strokovnjaki, ki razvijajo izdelek na risalnih deskah pa so vsi enako dobri.
dask je napisal/-a:freddie je napisal/-a:2.0TDI iz VW (Audi,Škoda,Seat) so delo satana, ki želi na zemlji vzpostaviti nered in kaos, zato se jih je dobro izogibati. Če vidiš koga, ki se okrog vozi z 2.0TDI iz let 2004-2013 mu v rezervoar za gorivo stresi vrečko sladorja, da se bo čimprej nehal vozit in si bo kupil kaj boljšega.
Meni je letnik 2011 delal preko 200.000 km brez problema. Sedaj letnik 2016 32.000 km brez problema.
Posploševanje ni glih dobro
Ampak posplošuješ ti, kajne? Saj iz enega primera poteguješ splošne zaključke in ignoriraš bridke solze lastnikov modelov, katerim so pokale glave motorjev, katerim je raznašalo turbine, mašilo injektorje, trgalo jermene, kurilo senzorje... o nekaj izmed teh tehničnih težav je poročal tudi Auto Bild na pobudo svojih bralcev (pa tisti, ki berejo AutoBild vedo, da so drugače povsem zaljubljeni v koncern VW). 5 let star avto, ki je na dolge proge naredil 200.000km je mačji kašelj. Bolj so težavni tisti, ki so jih v osmih naredili 70.000. Ali v desetih 100.000. O novem EA889 (od 2014) pa ne morem povedat nič, ker je preveč nov, da bi že šlo kaj narobe. Prva poročila so vzpodbudna. Trgovski potniki zaenkrat (še ne) preklinjajo VW na odstavnem pasu.
xxl je napisal/-a:grega983 je napisal/-a:Freddie - raje piši o stvareh, na katere se spoznaš. Domneve in pa sistem baba čula, baba vidla, baba rekla pa pusti kje drugje
Tako je.Imel sem 147 jtd 2003 od 0-140 000 km in ne vem o katerih problemih na motorjih naj bi bilo govora,kup pubecov na alfa forumu ima čez 300 000,seveda treba to vzdrževat,nič kaj bolj kot kakšnega TDI,HDI,TDCI...,prej manj.
Srečal sem tri temnopolte punce in vse so sekale z mano. Iz tega zaključujem, da bi najbrž vse temnopolte seksale z mano. Ali pa morda delam zaključke iz premajhnega vzorca? Sam sem imel stik s kriminalnimi šlamparijami iz Alfinega hleva, a ne potegujem zaključkov iz osebnih izkušenj, ampak predvsem iz zgodovinskih in sodobnih lestvic pokvarljivosti, stroškovno drakonskega vodstva družbe, potez prejšnjega vodstva (ki se je celo opravičilo za pomanjkljivo kakovost izdelkov). Morda pa se Alfi (in FCA na sploh) dela krivica, da si je priborila sloves nezanesljivosti? Morda bi morali nemški taksisti namesto E razreda voziti Alfe 166? Hmmm. Consumer Report 2016 nakazuje, da se časi nič kaj hitro ne spreminjajo in da so tudi določeni stereotipi zgrajeni na kančku resnice. Tako Alfa Romeo kot FIAT sta na repu lestvic zanesljivosti, medtem ko kraljujejo japonske in korejske znamke. Kar pa ne pomeni da so spremembe nemogoče. Renault je recimo v sredini dvatisočih bil povsem na repu, danes pa se je po kakovosti z ramo ob rami s poševnookimi izdelovalci. Carlos "le cost cutter" Ghosn zna tega kar Sergio ""il cinghialone" Marchionne očitno ne zna.
hahehihoh je napisal/-a:freddie je napisal/-a:S "Fordovimi" dizli ni nič narobe. Sem spadata tako Ford Mondeo kot morebitni Peugeotovi in Citroenovi dizli. DW6 (1.6) in DW10 (2.0) v resnici nista ne Fordova ne PSAjeva ampak produkt skupnih naprezanj obeh koncernov - noben ni nič bolj angleški in nič bolj francoski. Oba sta otroka globalizacije in sodelovanja francoskih, angleških in ameriških fantov. DW6 je po začetnih porodnih težavah (2004-2005) izredno vzdržljiv - edina stvar, ki me moti je butast načil regeneriranja DPF filtra s pomočjo tekočine Eolyse, ki je nesramno draga in jo je treba dolivat vsakih 120.000km, kar je res brezvezen strošek. Poleg tega se rad pokvari nek ventil, ki vbrizgava tekočino v filter za cikel regeneracije, kar ima za posledico nepopolno regeneracijo, zamašitev filtra, menjavo filtra in samomor lastnika vozila. Za filter sicer PSA trdi, da bo zdržal do 180.000km potem pa je treba tudi tega menjati.
Nisem še slišal za težavo s FAP filtri pri HDI motorjih. Vsaj 1.6, od l. 2011 dalje.
Aditiv za FAP filter se ne doliva na 120.000 km, ampak se ga takrat kontrolira. In naprej vsakih 20.000 km oz. vsak naslednji servis. Moj C4 1.6 HDI iz leta 2013 ima 190.000 km, prvi FAP filter in prvi aditiv za ta filter. Nič menjano, delane samo kontrole na vsakem servisu (po predpisih Citroena).
Intervali servisiranja 1.6 HDI so pri letnikih do l. 2013 20.000 km, pri novejših 25.000 km.
Nisi še slišal kar ne pomeni, da ne obstajajo. Spoznal sem 4 vozila z DW6 različnih generacij (Mazda 3 110ps, C4 112ps, C3 90ps, Belgingo 92ps) z isto težavo (ni zmanjkalo tekočine same, ampak se je pokvaril nek ventil, ki ni več vzbrizgaval požegnane vode Eolys v FAP). Da so težave resnične pove dejstvo, da obstaja cel kup različnih delov, ki sestavljajo sistem FAP... letniki 2006, 2008, 2011, 2014 imajo vsak svoje specifične rezervne dele (tudi če se osnova motorja samega ni spremenila), poleg tega obstajajo še različne nekompatibilne rešitve med posameznimi znamkami, ki uporabljajo isti motor (Mazda,PSA,Ford, Volvo...) Kar nekako nakazuje, da se borijo s tehnično težavo, katere jim še ni uspelo rešiti. Renaultova in Mercedesova "suha" rešitev je recimo nespremenjena že skoraj 10 let. Dolivajo vsi - vprašanje je le kdaj. Po anketah na angleških forumih se to dogaja med 75000 in 100.000 miljami, torej med cca. 120.000km in 160.000km. Ta strošek pri suhih rešitvah odpade. Seveda se možnost dolivanje s kratkimi vožnjami eksponentno veča. 3 leta star avtomobil s 190.000km je ravno prav za potuho fantom iz Kolna in Sochauxja, ki so DW6 konstruirali.