pilon je napisal/-a:Gosic je napisal/-a:Kateri pa so parametri, po katerih rečemo to je dober motor? Kolikor gledam je bil ravno Kiin 1.6Crdi med boljšimi na skupnem testu karavanov.
V Mazdo s skyactive tehnologijo ni priporočljivo vgraditi LPG.
Lepo prosim no.....vsi ti testi so za v koš.
Odbitek točk je za ročaj ročne zavore, ki je preveč blizo sedeža. Ne se hecat.
O porabi ne duha ne sluha....me zanima kak ga spravijo na porabo 3,9. Jaz je pod 5,4 še nisem imel, če nočeš bit najpočasnejši na cesti si pa takoj nad 6 litrov. Sory....tu ne moremo govorit o novem in dobrem motorju, če ga 13 star PD motor iz VAG koncerna popapca za malo malico (tako v porabi kot v pospeških).
Da o ostalih težavah s tem "klumpom" sploh ne govorim.
Malo še želim z dejstvi pokomentirati trditev o VAG ( VW ) TDI motorjih, ki kako "popapcajo" druge v pospeških in porabi...
Ampak za kakšno ceno, če sploh, za ceno dokazane manipulacije s programsko opremo motorne elektronike ( za enkrat so edini proizvajalec, ki jim je bila zloraba dokazana ), ki gre na račun našega okolja in zdravja. Kot ste verjetno slišali naj bi bili NOX-i oz. saje krivi za posredno smrt 10.000 ljudi v EU...
Seveda so večji "proizvajalci" teh trdih delcev kamijoni in kurišča stanovanskih objektov, samo vseeno pa si VAG kaj takega ne bi smel privoščiti. In če znajo drugi proizvaljalci narediti diesel motorje v skladu z EU /ZDA zakonodajo, zakaj je potem VAG ni v stanju...
Še moja izkušnja o VAG TDI 1.6 motorju, preizkušena v čisto novem Tiguan-u, ki mi ga je znanec pripeljal na "testno" vožnjo...tudi on kot lastnik GOLF-a 6 je bil nad njim prej razočaran kot navdušen...
1.6 TDI motorj je precej robat in glasen, sigurno bolj kot je to povprečje v tem segmentu ( mogoče je del tega kriva tudi slabša zvočna izolacija karoserije Tiguana-očitno VAG varčuje zaradi velikih stroškov po aferi...), poraba in pospeški pa glede na moč in težo vozila solidni, ampak daleč od kakih presežkov. Poleg tega je VAG skoraj edini porizvajalec, ki iz 1.6 diesel motorja ne dobi za tako prostornino že skoraj nujnih 130KM ( npr. prej omenjena KIA ima 128KM, pa je kao zastarela...), da ne govorim o servisnem intervalu na 15000km/1 leto, ki lastnikom precej viša stroške uporabe-se ne spomnem diesel motorja ali znamke poleg VAG, da ima tak interval menjave olja...mi je prav žal za vse ljubitelje znamke vozil VAG, ampak taka so dejstva...pa pustimo sedaj 2.0TDI motorje in njihove težave...
Ker je to moja "stroka" pa moram pograjati tudi zadnje sedeže in naslone v Tiguan-u-res je, da je precej prostorna in prilagodljiva, vendar so sedala čisto navadna "klop" brez vsakega profila, da ne govorim o udobju, nasloni pa absolutno prenizki za odrasle potnike na zadnji klopi...če ne dvigneš vzglavnika na primerno višino, je lahko sedenje na zadnji klopi "hudo" nevarno početje...
No, so pa prednji sedeži zelo dobri, to pa tudi moram priznati...
Da ne bo pomote in nepotrebnega "zgražanja"-Tiguan je sigurno dober avto, ampak za moje pojme nič boljši ali slabši od povprečja za ta segment. Vsak posameznik pa se bo moral odločiti, če je zanj pripravljen odšteti nekoliko višjo ceno...za nekatere pa je znak VW na avtomobilu tako pomemben in nujen, da so za to pripravljeni plačati tudi nekoliko več...in glede na videno na cestah, jih je zelo veliko...