P2008 je napisal/-a:@ hippo
Še zmeraj trdim, da spadata v isti velikostni razred. Ne vem po katerem kriteriju nebi spadala v isti razred?
Nisem primerjal Focusa in Tourana, želel sem samo povedati, da vem kako se peljejo Fordi in VWji, saj imam oba doma...in tako ne preferiram ne ene niti druge znamke, kot nekateri tukaj.
Ja pa lahko bi še hkrati dodal, da je bil včasih VW Sharan = Ford Galaxy. Čez VW toliko pljuvaš, potem daj še čez Forda.
Sicer pa ne vem, zakaj se debatira o starih avtih. Debata, kaj in kako je bilo prej, je brezpredmetna. OP išče nov ali leto star avto in ga stari modeli prav nič ne tangirajo.
@ maniaxxx
Ne vem kje si našel mehke materiale itd. Sem v neki temi pred kratkim ravno napisal, da ima Opel Zafira Tourer neprimerno mehkejše materiale kot VW Touran.
Skratka, OP je želel pomoč glede avta do 20k eur (nov oz. do 1 leta starosti). Predlagal sem mu VW Touran 2016 za nekaj 100 eur nad 20k eur. Vi mu predlagate S-max oz. Galaxy. Žal nisem uspel najti dotičnega avta za tak denar. Razen če vzame stari model, nekaj let rabljenega, uvoženega z magičnimi kilometri.
Torej namesto, da bi OPju pomagali pri iskanju avta s konkretnimi in smiselnimi predlogi (cenovni, starostni in velikostni okvir, ki ga je OP navedel), sedaj nabijamo brez zvezen off topic.
Razumem da imaš Tourana in si navdušen nad avtom, ampak sori, to je tako, kot bi rekel, da sta Touran in Sharan isti razred.
Če imaš Focusa in Tourana ne moreš to razširiti na celotno paleto avtomobilov, to je tako kot bi nekdo rekel da ima doma Audi A3 in BMW serijo 1 in da zdaj ve kako se vozijo Audiji in BMW-ji.
VW Sharan, Seat Alhambra in Ford Galaxy (do 2006) je bil joint venture projekt, nosilec je bil VW, delali so jih na Portugalskem. Vse kar je bilo notri forda so bile luči, pa volan z značko Ford, vse ostalo je bilo VW. Kdo se je to spomnil ne vem, vem pa, da je Sharan eden izmed večjih failov VW-ja. Saj avto je bil uporaben, ampak zelo občutljiv na nekaterih področjih in precej drag za vzdrževanje.
Aja, pozabil sem napisat, da sem imel takega Galaxija skoraj 3 leta, tako da vem kaj pišem. Sicer pa sploh nisem ne VW ne Ford fan, ampak ker rabim tak avto sem na koncu pristal na S-maxu, ki je daleč najboljši glede udobja med vožnjo in je vožnja za voznika najmanj utrujajoča. Pa ne govorim za vožnje do 20 km, ker delam poleti ture po cca 3k km po takih cestah, da me velikokrat zaboli pri srcu ko naletim na kakšno dobro skrito udarno jamo in imam včasih občutek, da bo pol avta odtrgal. Takrat se občuti razlika.
Kupovati nov avto je sicer ekonomsko gledano najslabša naložba, razen če se uporablja tudi v poslovne namene in se z vozilom generira denarni tok. Veliko bolje je poseči po nekaj let starejšem avtu, sploh če dobiš kakšnega z manjšo kilometražo in rednim servisiranjem. To je potem win-win kombinacija.
Off topic je itak stalnica, tako da se temu ne moremo izogniti.
esem je napisal/-a:To je itak že dolgo znano (da normativov nihče ne dosega), zato ne vem, kaj hočeš povedat. Je pa očitno, da noćeš povedat, da je VAG namenoma vgrajeval prevarantski software. Ni jasno, zakaj braniš VW - menda nočeš, da goljufi vladajo svetu, ali pak ja?
Za malo čez 20 k € se dobi povsem NOV C4 Grand Picasso z dizlom in ne neka stara goljufiva VAG j***a.
So pa Picassoji dolgo vrsto let sloveli kot najbolj zanesljivi enoprostorci od vseh na tržišču in gotovo C4 GP po (pravkar narejenem) faceliftu ne bo daleč.
Prijavil te bom administratorju...
Glede izpustov vsi goljufajo, problem pri VW je ta, da so se na ameriškem trgu oglaševali kot Clean Diesel, pa so jih potem dobili po prstih zaradi svoje ošabnosti. Sicer pa je zadeva bolj kompleksna, ker hoče elita malo po prstih nemce, pa so se spravili na VW, zdaj bodo pa (ko jim bo ustrezalo) potopili še Deutsche Bank.
Citroen C4 P in GP: to je bolj voz za kratke relacije, premehko podvozje, sprednji sedeži so pa pod kritiko. Tisti ko ga ima, ve o čem govorim.
maniaxxx je napisal/-a:Če bi ljudje ne bili takšni kot so, bi točno to iskali pri vozilih. Vozne lastnosti....tako je pa samo vazno ker ma mehkejšo plastiko pa večji ekran, seveda najvažnejša je pa značka
x2.
Prvo merilo: ergonomija notranjosti in občutek med vožnjo.
Drugo merilo: vozne lastnosti.
Šele potem pridejo ostale stvari na vrsto.
Primer: kar nekaj let nazaj sem kupil Volvo V40. Naju je oba z ženo bolel križ. Takoj ko sva ugotovila, da je zaradi avta sem ga po štirih mesecih lastništva prodal. Križ ni več bolel. End of story.