nered je napisal/-a:Za 22k lahko dobis zelo dober nov ali leto star druzinski avto, nebi nikoli kupoval tega odpada z vprasljivo zgodovino in kilometrino. Moje osebno mnenje glede BMW/Audi/MB je da se kupujejo novi v 20ih letih se nisem videl enega voznika BMW/Audi/MB, da bi reku od tega cloveka pa bi kupu avto.
Z 22k bi jaz gledal kaj temu podobnega:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11529164
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11687356
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10246099
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11644655
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10788004
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11315470
Dizzy je napisal/-a:se vidim dobro, kakšne so sprednje luči, mislim, da so celo LED.
btw - kdo pa pravi, da je xsenon boljša opcija?
dask je napisal/-a:Dizzy je napisal/-a:se vidim dobro, kakšne so sprednje luči, mislim, da so celo LED.
btw - kdo pa pravi, da je xsenon boljša opcija?
A ti to resno? Xenon proti halogenkam da ni boljši?
Dizzy je napisal/-a:cisto resno. žal zdajle ne najdem tistega članka, kjer so primerjali žaromete, ampak so bili rezultati precej presenetljivi. sicer je tako, da itak so odstopanja, tudi velika, da je nekje halogen boljši od ksenona, in seveda obratno. predvsem pa prednjačita LED in seveda laser. spomnim se, da je zmagal Prius V (pri nas Prius Plus) z led žarometi, medtem, ko je verzija enakega avtomobila bila s halogenkami med slabšimi. navaden Prius pa ima halogenkami in lečo boljše rezultate, kot mnogi ostali, kar lahko potrdim tudi sam - vozil veliko avtov s ksenonkami in so bili vmes tudi takšni, kjer je bil ksenon slabši. v tem istem testu se spomnim, da je bil med najboljšimi Accord - halogen z lečo.
vem, da so v tistem članku izpostavili tudi to, da nekateri ksenoni znajo preveč bleščati, in vkolikor ti v tem avtu vidiš sicer dobro, pa znaš zaslepiti nasproti vozeče, kar spet predstavlja nevarnost ... in s tem se še kako strinjam, ker me izredno veliko nasproti vozečih, ki imajo ksenon žaromete, zaslepi - po večini so to ravno Audi in BMW ...
LED in laser pa sta precej boljša kar se bleščanja tiče, ob tem, da recimo na svetilnosti nista toliko izgubila, kar se mi sicer zdi zelo zanimivo ...
pleomax je napisal/-a:se pa strinjam, dobiš nov avto za ceno rabljenega. ampak roko na srce - i40 vs. A6, pa se zapeljemo 200 km po AC - kje bo vožnja udobnejša oz. boš prišel na cilj manj utrujen?
Odgovor na to je citroen c5 s hidropnevmatskim vzmetenjem. Drag avto žal avtomatsko ne pomeni,da boš na cilj prišel manj utrujen. Dober primer tega je naprimer vw touareg 1.generacije po prenovi. Obvezno te boli hrbtenica na teh sedežih,medtem ko mene v eni majhni 208-ki ne. Pa je stal touareg 65.000€, 208 pa 11.500€. Nasplošno so nemci v udobju res slabi. V tako neudobnem avtomobilu,stare generacije sicer, kot je A4 se še nisem peljal. Visoka cena ne pomeni nujno visoke kvalitete kar se vedno bolj kaže na vseh področjih, ne samo pri avtomobilih.
Po forumu brska: 1992Diavolo1992, Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 141 gostov