Stran 1 od 1
Hyundai i30
Objavljeno: Sr mar 29, 2017 7:45 am
Napisal/-a Jeta
Odločam se za nakup avtomobila. Avto bom uporabljal bolj za vožnje po mestu, občasno kakšno relacijsko vožnjo (100-150 km). Najbolj mi je trenutno všeč Hyundai i30 1.4 TGDI z avtomatski menjalnikom. Ali je 1.4 dovolj močen za avtomatski menjalnik? Drugače mi je pred konkurenco Hyundai všeč ker ima dosti asistečnih sistemov in pomagal. Kako so pa Hyundai zanesljivi? Lahko mi pa predlagate tudi kakšen drug avto v tem segmentu.
Re: Hyundai i30
Objavljeno: Sr mar 29, 2017 9:29 am
Napisal/-a pleomax
To je 140 ali 120 konjev? Hyundai nasploh je zanesljiv avtomobil. Za moje pojme malo predrag,ker vsaj do zdaj so malo zaostajali za tekmeci,cena je pa tam tam oziroma so od marsikaterega (bolj priznanega) tekmeca dražji. Ampak zaostajali so vsaj do zadnjega modela na tak način,da v bistvu to velike večine ne moti,torej gre bolj za manjše dodelave,ki določenim pomenijo veliko. Kako je nov model,še ni za sodit,ker je pravkar ven prišel. Boš pa mogel z motorjem malo na loto it,saj je to popolnoma nov motor,ki je prišel komaj sedaj v ponudbo. Po mojem je to več kot dovolj močan motor za avtomatski menjalnik. Ma zelo soliden navor (140konjev). Predlogi: Zraven hyundaia še renault megane,peugeot 308,mogoče golf če ti ni dolgočasen,mazda 3. V bistvu slabega abtomobila ne moreš kupit.

Srečno pri nakupu.
Re: Hyundai i30
Objavljeno: Sr mar 29, 2017 12:23 pm
Napisal/-a Jeta
To je 140 konjev in ima 7 stopenjski avtomatski menjalnik. Všeč mi je tudi, da ima vzratno kamero, parkirne senzorje, seznorje za mrtvi kot, senzorje za vožnjo med črtami, samodejno zaviranje, ...
Drugače mi je Mazda 3 oblikovno lepša in bolj luksuzna samo ne vem koliko ima kaj asistenčnih sistemov.
Re: Hyundai i30
Objavljeno: Sr mar 29, 2017 7:37 pm
Napisal/-a maniaxxx
Za koji K pa rabiš polovico teh asistenčnih sistemov?
Re: Hyundai i30
Objavljeno: Sr mar 29, 2017 8:10 pm
Napisal/-a Renault VG
Jeta je napisal/-a:To je 140 konjev in ima 7 stopenjski avtomatski menjalnik. Všeč mi je tudi, da ima vzratno kamero, parkirne senzorje, seznorje za mrtvi kot, senzorje za vožnjo med črtami, samodejno zaviranje, ...
Drugače mi je Mazda 3 oblikovno lepša in bolj luksuzna samo ne vem koliko ima kaj asistenčnih sistemov.
To kar naštevaš imajo bolj ali manj vsi v razredu pa da niso preveč stari. Je pa kr kul avto tale i30, samo drag je. Je pa thumbs up od mene za mehko plastiko tudi zadaj na vratih, Megane in Astra vem da nimata recimo.
Re: Hyundai i30
Objavljeno: Če mar 30, 2017 12:00 pm
Napisal/-a Polo78
Meni osebno bi bilo bolj kot količina asistenčnih sistemov pomembno, kako ti delujejo, ker đabe ti je vsa ta "navlaka", če ne deluje tako kot bi morala. Ne vem sicer kako je s tem pri novem i30 ampak, ko takole berem teste ima kar dosti znamk probleme s slabo delujočimi sistemi, ki se v marsikateri situaciji zmedejo in lahko naredijo več škode kot koristi.
Recimo radarski tempomat v povezavi s samodejnim zaviranjem je pri PSA grupi skorajda neuporaben (zaenkrat), ker ga moti preveč dejavnikov ali pa sploh ne deluje. Pri VAG je zadeva že malo bolj dodelana pa tudi tam so situacije, kjer se zmoti in zavira po nepotrebnem. Mazda je tu na boljšem, kakor vem imajo enega najboljših sistemov za samodejno zaviranje, kakor tudi zelo dodelan radarski tempomat. Priporočam, da se gre na testno vožnjo z različnimi avti in se v praksi, kolikor je seveda to mogoče, preizkusi delovanje teh sistemov, da ne bo potem kakega razočaranja.

Re: Hyundai i30
Objavljeno: Če mar 30, 2017 12:21 pm
Napisal/-a INFINITI
Meni načeloma ti sistemi niso nek mus, ampak dejansko se človek razvadi. Kakor sem testiral pri Hyundaiju - Ionique je bil, pa sedaj pri mojem Sportageu - njihovi sistemi delujejo zelo dobro. LKAS recimo čisto sam lepo zavija volan po obvoznici, radarski tempomat tudi dovolj mehko in progresivno pride na hitrost avta spredaj. Kar mi je bolj uporabno je recimo sistem ki te opozarja na nalet na vozilo, če recimo ne gledaš kak moment na cesto pa da tisti spredaj pohodi bremzo. Opozorilnik za mrtvi kot na AC je dobra zadeva, najbolj uporabno pa mi je recimo pri vožnji vzvratno, ko me opozori na promet za mano - zadnjič mi je recimo sporočil kolesarja ki je šibal mimo. Kakšnih "false" alarmov pa do sedaj nisem opazil tako da nekatere zadeve so cukrčki, ene so pa res uporabne. No dejstvo je da so to vse zametki bodoče avtonomne vožnje avtomobilov in pač bo tega vse več v bodoče.
Sej lahko bi živel tudi brez parking senzorjev, ampak človek se res razvadi. Kar mene bolj skrbi je ta nova generacija voznikov, ki se bo že od začetka navadila da avto marsikaj naredi in jih obvaruje - ko bo tak sedel za volan kakšnega starejšega stroja se bo razkantal ko svinja, ker ne bo imel sploh v glavi da mora na nekaj sam narediti.
In ne samo novi vozniki - vsi se razvadijo. Evo osebna anekdota - je šel sosed dolga leta nazaj s takrat ganc novo BMW petico v rikverc in se direktno zakanta v moj avto v vrata, ki je bil celo parikran po dolžini! - Se pravi nisem bil samo za njim ampak po celi dolžini bi me lahko videl v ogledala. Kaj je rekel? "joj ne vem zakaj mi senzorji niso delali tokrat" - sploh ni več gledal v ogledala ampak smao še v ekranček in...pozabil kako se to počne po pravilih

Re: Hyundai i30
Objavljeno: Če mar 30, 2017 1:28 pm
Napisal/-a nered
Ce je tale novi i30 samo 50% toliko dober in zanesliv kot 2008-2016 modeli potem je vsaj po mojem mnenju absolutno vreden vsakega centa, ki ga zahtevajo. Ker je avto dobesedno neunicliva zadeva pri zelo zelo zelo grdi uporabi, prejsnji model roko v ogenj, da bo 9/10 primerih prezivel vso konkurenco: Golf, Astra, Megan, A3...
To je en avto za katerega mi noben ne more spremeniti mnenja kot de-facto najboljsi v svoji klasi. Pri bivsi firmi je bilo 13 dostavnih vozil vsi 2009 letnik, 1.6 dizli in bencinarji vsi med 350,000-450,000 prevozenih pri 3 so bile menjane sklopke razen tega nobenega izrednega servisa.
Re: Hyundai i30
Objavljeno: Če mar 30, 2017 3:11 pm
Napisal/-a Tattoo-
Polo78 je napisal/-a:Meni osebno bi bilo bolj kot količina asistenčnih sistemov pomembno, kako ti delujejo, ker đabe ti je vsa ta "navlaka", če ne deluje tako kot bi morala. Ne vem sicer kako je s tem pri novem i30 ampak,
ko takole berem teste ima kar dosti znamk probleme s slabo delujočimi sistemi, ki se v marsikateri situaciji zmedejo in lahko naredijo več škode kot koristi. Recimo radarski tempomat v povezavi s samodejnim zaviranjem je pri PSA grupi skorajda neuporaben (zaenkrat), ker ga moti preveč dejavnikov ali pa sploh ne deluje.
Pri VAG je zadeva že malo bolj dodelana pa tudi tam so situacije, kjer se zmoti in zavira po nepotrebnem. Mazda je tu na boljšem, kakor vem imajo enega najboljših sistemov za samodejno zaviranje, kakor tudi zelo dodelan radarski tempomat. Priporočam, da se gre na testno vožnjo z različnimi avti in se v praksi, kolikor je seveda to mogoče, preizkusi delovanje teh sistemov, da ne bo potem kakega razočaranja.

Spet kar nekaj na pamet?!

Pojdi najprej preizkusit stvari v praksi, pa potem govori...da o tvojih "prikritih" hvalospevih Mazdi niti ne govorim!
Od VAG sem preizkusil praktično vse od VW Polota pa do Audi A8, pa se radarski tempomat ni nikoli "zmotil" in zaviral po nepotrebnem, tako da res ne vem od kje tebi take informacije?! Itak pa lahko poleg same razdalje, ki jo drži radarski tempomat nastavljaš tudi občutljivost (agresivnost pri zaviranjeu / pospeševanju).
Re: Hyundai i30
Objavljeno: Če mar 30, 2017 3:36 pm
Napisal/-a Dizzy
no, no ... dejansko še nisem vozil avta z radarskim tempomatom, ki se ne bi vsaj enkrat v tistem obdobju, ko ga pač imam, ne bi zmotil in začel zavirati (ponavadi v kakšnih dolgih levih ovinkih se to naredi), ne glede na znamko in rang ...
kar mene pri radarskih tempomatih zmoti, je predvsem to, kako potem odreagira, ko je avto pred tabo "izven dosega". do sedaj sem bil v tej fazi zadovoljen oz. bolje rečeno kar navdušen zgolj in samo pri BMW in Mercedesu - daš smerokaz in avto že pospešuje na nastavljeno hitrost. ostali pa bolj kot ne počakajo, da zapelješ na prehitevalni pas, da je "radar prost" in šele potem pospešujejo", kar zna v kakšni gneči ali če se ti kdo približuje, zna biti rahlo neugodno ... to pa se dogaja praktično pri vseh ostalih, na žalost ...
Re: Hyundai i30
Objavljeno: To apr 04, 2017 2:04 pm
Napisal/-a Polo78
@Tattoo
Konkretno imam 2 izkušnji z radarskim tempomatom oz. sistemom za samodejno zaviranje pri VAG, natančneje pri novem passatu:
1. primer: vožnja po štajerski avtocesti proti MB med 3 in 4 trojanskim predorom, kjer cesta pred 4. predorom rahlo zavija v levo. Problem je očitno bil, da je zaznal tovornjaka na voznem pasu in začel zavirat, čeprav smo bili na prehitevalnem, ki je bil povsem prost - predvidevam, da zaradi tega, ker gre cesta levo in ga je zato na neki točki zaznal pred sabo.
2. primer: vožnja čez križišče, kjer je za zavijanje v desno poseben pas. Nedaleč nasproti pa stoječa kolona vozil pred rdečo lučjo, ki jo je sistem zaznal kot oviro in zopet po nepotrebnem zavrl. Za lažjo predstavo slika križišča s smerjo vožnje (puščica) in položajem zaznane "ovire" (obkroženo):

Sicer v obeh primerih nič kritičnega (razen, če bi imel tik za ritjo kakega dirkača), ampak to zame ni 100% delovanje.
Imam tudi izkušnje z aktualno Mazdo 6, ki sem jo imel priliko vozit nekaj dni kot nadomestni avto. Bom pošteno priznal, da so mi nekatere stvari oz. rešitve pri VAG grupi bolj všeč, zopet druge bolj pri Mazdi, ok, to sedaj nima veze... ampak asistenčni sistemi v Mazdi delujejo bolj zanesljivo in brez nepotrebnih lažnih zaznavanj. To niso nikakršni hvalospevi ampak zgolj moja opažanja iz prakse, ki pa - kako zanimivo - sovpadajo z ugotovitvami iz določenih avtomobilističnih testov, ki jih ima mimogrede vsak na dosegu klik-a. Če pa ti moje pisanje ni všeč, ker si očitno plačan za to, da favoriziraš VAG grupo pa ni moj problem.
Zato pa pravim in še vedno stojim za tem, đabe ti vsi ti asistenčni sistemi, ki v določenih situacijah ne opravijo svoje naloge kot bi jo morali. Se pa zadeve izboljšujejo in verjamem, da bodo čez par let dosti bolj izpopolnjeni.
Re: Hyundai i30
Objavljeno: To apr 04, 2017 4:12 pm
Napisal/-a Gosic
Jaz menim, da z i30 ne moreš zgrešit. Točno takega, razen brez radarskega tempomata sem testiral pred kratkim. Motor je poskočen in precej suvereno vleče. Poraba po omejitvah, npr. ravnina in 50km/h (naselje) med 4-4.5l. Skupno sem jo po dveh urah avtoceste, regionalke in mestne odnesel s 5.8l. Ampak priznam, nisem varčeval v razne klance. Z mojim načinom vožnje se mi zdi da je poraba z lahkoto okoli 5l. Podobno sem imel tudi z Mazdo 3 2.0 120KM in tudi tam je možna poraba 5l. In ne to ni varčevanje, to je pospešek do omejitve in potem lepo po omejitvi.
Sta pa z Mazdo po asistenčnih sistemih tam tam. Cenovno je i30 res postal dražji, a avto je nov, kakovosten in je zelo napredoval. In je z lahkoto postavljen ob bok najboljšim. Asistenči sistemi so delovali zanesljivo, nad 50km/h (ali 60km/h - ne vem točno) ob dobro vidnih cestnih talnih označbah volan lepo popravlja.