Stran 1 od 2

Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: To apr 11, 2017 4:30 pm
Napisal/-a tomzzi
Pozdrav

A kdo ve koliko približno bi bil vreden Clio 1.5 dci 2004 Extreme oprema? Prevoženih je 35.000 realnih od prvega lastnika/ce.
Ja avto se ni vozil velik.
Je pa potreben ličarskih popravil in obveznega servisa. Pa gume so tudi verjetno za stran.

Je v lasti starejše gospe (sorodnik) katera ni več zmožna voziti zato tudi prodaja.

Pa še eno vprašanje.

Zaradi bolezni ona osebno ne more narediti prepisa/prodaje.
Bi bilo najbolje prvo avto nase prepisat (pooblastilo) in šele nato prodajat?

Je pa avto res nujen ličarskih popravil. Pa tudi znotraj ni najbolj ohranjen. Luknja v sedežu (kako je to ratalo nevem), znucana prestavna ročka, spisane letvice na armaturi...
Pa še belo kadi ko ga vžgem in če v leru gas pritiskam in smrdi.

Avto je sedaj pol leta ali več bolj kot ne v garaži...

Mogoče ga je treba samo "preluftat"... Nevem.

Če tema spada drugam prosim moderatorje za premik...

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: To apr 11, 2017 6:30 pm
Napisal/-a zundapp
Tole bo verjetno na oni strani Trojan?

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: To apr 11, 2017 6:50 pm
Napisal/-a uros11
Vse znucano in 35 kkm.... po opisu sodeč je za odpad.

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: To apr 11, 2017 7:16 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Pa vprašanje v kakšnem stanju je sklopka (starejši ljudje in sklopke.... to rado gre)

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: To apr 11, 2017 7:36 pm
Napisal/-a tomzzi
Evo ena fotka prestavne ročke...
:shock:
Slika

Drugače kar "zapleše" šalter ko avto zalaufam...
Kolikor sem ga obračal na parplacu se mi ni zdelo, da bi bilo kaj narobe z sklopko.

Slika

Takih "prask" je pa po celem avtu...

Kilometrina je pa realna saj se je takrat kupil nov.

Jaz si nisem mislil, da ja avto v takem stanju dokler si ga nisem osebno pogledal.

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: To apr 11, 2017 8:20 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Kristus pomagaj.....

Razen če nisi sam ličar, da ga vse sam zrihtaš, pa notranjost ... pa v kakšnem stanju je motor, .. bolje da se proda po delih :lol:

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: To apr 11, 2017 8:48 pm
Napisal/-a tomzzi
Torej kaj dosti ne bi dobil za avto verjetno a ne?

Slika

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: Sr apr 12, 2017 4:34 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Ne, po moje se ne splača v njega nič vlagat, samo toliko da mašina ne kadi pa sklopka pa se vozit dokler gre, ali pa takoj po delih....

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: Sr apr 12, 2017 5:20 pm
Napisal/-a Bavarja
Tole ni nic vredno

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: So apr 15, 2017 6:40 am
Napisal/-a lisko
Ne samo podrsan ampak tudi udarjen....Klima še dela? Tehnični ? Notranjost ( ročico) imam jaz tako pri 280 tisoč....Kako je z "gumi" deli na podvozju ( manšete, silen bloki...) guma s časoma zgubi prožnost in sploh če je dolgo v eni poziciji potem pa se na "silo" premakne, zna ornk napokat....(izkušnje lih s starejšim renojem, ki je imel 10 let star 40 tisoč prevoženih). Po moje ni dela na njem , ki ne bi potreboval vsaj malo pozornosti....

Če ga boš dal za neko solidno ceno se mogoče lahko kaj zmenima...Ali pa kaka menjava za kake gagete....

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: So apr 15, 2017 10:13 am
Napisal/-a tomzzi
@lisko
avto je registriran do oktobra se mi zdi. Za klimo ne vem če dela ali ne. Bi mogel sprobati.
Udarjen verjetno ampak podrsan je pa verjetno največ ravno na dvorišču ob steni... Ima smotan dostop do garaže (ozko, ovink). To in starejši ljudje...
Je bil pa verjetno večkrat tudi v kakšnih robnikih...
Stanja podvozja ne vem.

Kot pravim avto težko vžge. Ko pa vžge se kot prvo ročka menjalnika "nenormalno" zatrese. Kot drugo začne kadit belo in smrdi.
Če v leru na gas stopim vse zakadim (bel dim).
Vozil ga še nisem.
Gume so pa stare kolikor se spomnim 10+ let. :mrgreen:

Ona ima ta avto še vedno za odličen... :?

Še nekaj fotk...

Slika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

In pa podvozje kolikor sem uspel poslikat.
Slika

Ja avto je dokaj zdelan. Napiši na PM če te zanima.

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: So apr 15, 2017 10:40 am
Napisal/-a lisko
Udarjen sem mislil kot podrsan tolk močno da se pleh že podal....in to samo z kitanjem/barvanjem ne odpraviš ampak so potrebna že kleparska popravila....Kaj druga so ogledala in odbijači...tist se da skitat..pleh pa je potrebno prvo poravnat...

Kot tak na trgu ni vredenj nič...če praviš da ima še motor probleme ( je 60 ali 80 konski?). Ali ga skor šenkaš nekomu za prvi avto ( če bo kdo hotu) ali pa pokličeš dilerje za dele....pride po njega ti da 100 eur in odpele...Lahk pa seveda probaš dat na a. net za par sto evrov ( no na konc boš dobu pa 100) in upaš na srečo....

Ceno pa seveda določaš ti....če se kaj odločiš me kontaktiraj.

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: Ne apr 16, 2017 11:23 pm
Napisal/-a ojnica
Vizualno je še OK za 13 let. Ročica ni problema, če koga moti se menja.
Problem je, ko ne vžiga, kadi. Lahko je tesnilo glave.
Pomojem še vedno lahko dobiš 1000 evrov, če odpraviš kajenje.

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: To apr 18, 2017 9:48 am
Napisal/-a mardy
Pusti "pleh", rjavelo ne bo, ker je vse plastika ;)

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: So apr 22, 2017 4:06 am
Napisal/-a tristan01
Avto je vozniku primeren. Kar se prestavne ročice tiče, tole pri Renaultu ni nič posebnega. Še posebej če vozi ženska ki nosi prstane. Tudi obraba sedeža je pri starejšem vozniku normalna stvar. Extreme/Billabong/Dynamic ima iste sedeže kot RS s precej trdo in visoko bočno oporo. Starejša oseba pri vstopanju in izstopanju podrsa po tem delu sedeža.

Motor ni nujno v slabem stanju. Glede na prevoženo kilometrino je verjetno v izpušnem sistemu ogromno kondenza, ki je lahko krivec za bel dim. Na tvojem mestu, bi avtomobil ogrel na delovno temperaturo in naredil krog 10 ali 20km, potem pa preverjal ali še vedno kadi. Preveri tudi, ali je na pokrovčku za dolivanje kaj majoneze in kakšne barve je hladilna tekočina. Bo o stanju motorja vse jasno.

Ker vidim, da je avtomobil doživel precej bližnjih srečanj z okolico, preveri stanje podvozja. Sem skoraj prepričan, da je za zamenjati vsaj kakšen končnik ali kugla. Preveri tudi vzmeti, saj jih rada načne rja in počijo. Gleda na majhno kilometrino bi bilo dobro zamenjati še zobati jermen in vodno črpalko (interval menjave 5 let ali 100.000km) predvidevam pa da sta še originalna.

Pod črto, Clio je dokaj poceni za vzdrževanje ampak tale primerek rabi za vožnjo resen vložek - poštimati podvozje, narediti velik servis, kupiti komplet gum, servis klime, po želji/potrebi še sanacija "bojnih" ran... tisočak vložka takole čez palec, da bo avtomobil služil še par let.

Žalostno ampak resnično, avto ni vreden več veliko.

LP Tristan01

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: So apr 22, 2017 6:50 am
Napisal/-a pskoda
V graben zapel to. Od bivše dedi je imel isti avto isti motor. Vozil se je samo v trgovino in k maši. Na leto je naredil cca 3kkm. Po prevoženih cca 26kkm je motor zaribal in avto ni bil vreden skoraj nič bil je pa tudi obdelan okrog in okrog (risi, udrtine,...).

Na a.net daj oglas in ceno po dogovoru in boš videl, če je sploh kaj zanimanja

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: Po apr 24, 2017 12:02 pm
Napisal/-a ojnica
Vrjento je olje pozabu dolit pa je avto zaribal.

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: Po apr 24, 2017 12:16 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
tristan01 je napisal/-a:Avto je vozniku primeren. Kar se prestavne ročice tiče, tole pri Renaultu ni nič posebnega. Še posebej če vozi ženska ki nosi prstane. Tudi obraba sedeža je pri starejšem vozniku normalna stvar. Extreme/Billabong/Dynamic ima iste sedeže kot RS s precej trdo in visoko bočno oporo. Starejša oseba pri vstopanju in izstopanju podrsa po tem delu sedeža.

Motor ni nujno v slabem stanju. Glede na prevoženo kilometrino je verjetno v izpušnem sistemu ogromno kondenza, ki je lahko krivec za bel dim. Na tvojem mestu, bi avtomobil ogrel na delovno temperaturo in naredil krog 10 ali 20km, potem pa preverjal ali še vedno kadi. Preveri tudi, ali je na pokrovčku za dolivanje kaj majoneze in kakšne barve je hladilna tekočina. Bo o stanju motorja vse jasno.

Ker vidim, da je avtomobil doživel precej bližnjih srečanj z okolico, preveri stanje podvozja. Sem skoraj prepričan, da je za zamenjati vsaj kakšen končnik ali kugla. Preveri tudi vzmeti, saj jih rada načne rja in počijo. Gleda na majhno kilometrino bi bilo dobro zamenjati še zobati jermen in vodno črpalko (interval menjave 5 let ali 100.000km) predvidevam pa da sta še originalna.

Pod črto, Clio je dokaj poceni za vzdrževanje ampak tale primerek rabi za vožnjo resen vložek - poštimati podvozje, narediti velik servis, kupiti komplet gum, servis klime, po želji/potrebi še sanacija "bojnih" ran... tisočak vložka takole čez palec, da bo avtomobil služil še par let.

Žalostno ampak resnično, avto ni vreden več veliko.

LP Tristan01


Si napisal, da je Cliko dokaj poceni za vzdrževanje. Ne vem ali je sploh kakšen druge znamke diesel okoli 1.5 istega segmenta cenejši za vzdževanje ? Mislim da je Clio dci najcenejši (ok pustimo debato kateri letnik).

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: Po apr 24, 2017 1:25 pm
Napisal/-a nebivedu
Letnik ni važen, zamenjaš še tiste ojnične ležaje za tistih 80 evrov in avto dela naprej brez problemov.

Re: Vrednost - Clio 1.5dci Extreme 2004

Objavljeno: Če apr 27, 2017 12:29 am
Napisal/-a tristan01
mrtwelvetrees je napisal/-a:Si napisal, da je Cliko dokaj poceni za vzdrževanje. Ne vem ali je sploh kakšen druge znamke diesel okoli 1.5 istega segmenta cenejši za vzdževanje ? Mislim da je Clio dci najcenejši (ok pustimo debato kateri letnik).


Čisto zastonj vzdrževanje ni. Deli so res poceni, se je pa treba zavedat, da je kar nekaj delov podedoval od svojih predhodnikov. Tako npr. so zadnji kolesni ležaji podedovani od R5 in temu primerno poddimezionirani, še posebej če natakneš gume 195/50R15, ki so pri dizlu skoraj nujne. Na serijskih gumah 175/65R14 žal zelo hitro zavrti v prazno. Podobno je na prednji premi, ki ob širši dimenziji gum hitro dobi zračnost v kakšnem končniku... Zopet strošek ki se pojavi hitreje kot bi bilo treba. Pa prištejva še vzmeti, ki bodo v kratkem počile (če niso bile že menjane)...

Potem je tu še obnova ležaja v alternatorju - ta je postavljen med hladilnik in blok motorja - ravno na prepihu in vlagi ki jo ob dežju prinese v motorni prostor. Če se ležaj razleti odnese še jermenico, ki je tik ob ohišju alternatorja in se takrat zadene v ohišje...

Ni več poceni v primerjavi z vrednostjo avtomobila...

Glede na začetni opis avtomobila je pričakovati, da bo vsaj na podvozju precej zračnosti (robniki press).

LP Tristan01